In januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikke175, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ikke, wat fijn dat de echo weer goed was! Super zeg!
    Hier pas 3 mei weer een afspraak. Hoop dat ze dan gelijk een echo maken, maar in ieder geval hartje luisteren. Ik begin nu ook echt dik te worden. Hoe zit dat bij jou? Zal ook al wel hard gaan.

Krullie, hoe gaat het met spuiten? Slaat het aan. Je hebt al een fm gehad toch? Spannend hoor!

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, bij mij groeit het als kool. Je kunt het echt ontzettend goed zien, dus ben benieuwd hoe dik ik zal worden tijdens deze zwangerschap. Ik hoop niet dat ik heel veel aankom in kilo's. Vorige week gewogen en toen net 1 kilo aangekomen dus valt nog wel mee toch? Ik had laatst een foto van mijn buik geplaatst. Die was met 8 weken dacht ik... ik kan wel ff kijken naar mijn 10 weken foto.... scheelt opzich nog niet heel veel met die andere foto moet ik zeggen. Maar ik groei wel flink hoor...

Krullie, hoe was je meting afgelopen maandag? Hopelijk een goed gegroeid eitje???

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey hallo dames,

Wat is het hier de laatste tijd stil zeg?
    Krullie hoe gaat het nu met jou?
    En Jonie met jou?

Manytroubles, jij zou deze maand weer naar het ziekenhuis moeten toch?

En Cheiba, ook van jou allang niks meer gehoord.

En dan hebben we nog Fieneke....

Waar zijn jullie allemaal gebleven???

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Jammer dat het hier zo rustig is ja!
    Ik had er ff de balen in, omdat ik meerdere slechte fm's heb gehad en wel behoorlijk wat hormonen heb moeten spuiten. Het sloeg echt aan op mijn emoties...

Maar: tegen alle verwachtingen in heb ik gisteren ineens een eisprong gehad!! Zonder pregnyl! Toevallig ook gisteren geklust en helaas niet 1 of 2 dagen ervoor, maar volgens de gyn is dat juist heel goed...
    Op het wachtbankje dus maar!

Fijn dat alles goed met jullie gaat meiden!! En heerlijk dat jullie groeien!! Het is voor een goed doel moet je maar denken! Zolang je maar geen 30 kg aankomt, valt het wel mee toch? ;) Ik kan er nog niet over meepraten, maar zolang je niet altijd toegeeft aan je hongergevoel en gezonde keuzes maakt kom je niet veel meer aan dan normaal. 10-12 kg is normaal had ik ergens gelezen, dus Ikke: met die 1 kg nu de eerste 12 weken doe je het perfect!

Hebben jullie ook al leuke buikbanden besteld??? Die vind ik zooo gaaf! Kan niet wachten tot ik zwanger ben, het eerste wat ik dan doe is een paar van die buikbanden kopen! ;)

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, Wat????????? Je hebt een eisprong gehad????
    Woow super zeg!!!! Echt geweldig. Dus nu idd op het wachtbankje... pff... duurt dan lang he, die 2 weken.

Ik heb nog geen buikbanden besteld. Ik vind die ook wel gaaf, en had verwacht dat ik dat allang had gedaan, maar toch niet. Weet niet of ik er nog 1 zal bestellen... of 2... ik weet niet of ik die om zou doen, ook al vind ik die wel echt super gaaf... moet er nog even over denken. Ook over een zwangerschapsketting. Dat lijkt me wel echt gaaf om om te doen.

6. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    He Krullie, wat fijn dat je een ei hebt gehad! Hoe voel je je verder?

Heb ook geen buikbanden besteld. Hou er persoonlijk niet zo van, maar hou ook niet zo van gewone kleding met opdruk. Zelfs niet voor mijn zoontje. Heb net nog even een tussendoor echo gehad en alles zag er goed uit! Helaas lag de kleine in stuit en hebben we dus niet kunnen zien wat het wordt. Jammer hoor, nu nog wachten tot 30 mei tot de 20 weken echo (eigenlijk 21 weken). Maar ben natuurlijk heel blij dat het allemaal zo goed gaat!

Jij nog echo's gehad ikke?

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Jonie, Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jou en de kleine. Lag hij/zij in stuit? Dat is balen. Hopelijk kunnen jullie met de 20 weken echo wel zien wat het wordt. Duurt idd wel lang he... tot 30 mei... maar de tijd vliegt voorbij.
    Ik heb 1,5 week geleden de laatste echo gehad. Was echt super mooi om te zien. De ukkies waren weer flink gegroeid..en 1 tje hebben ze wakker gekregen. lag flink te stuiteren... haha...
    Woensdag mag ik terug naar het ziekenhuis, alleen dan is het bloeddruk meten, urine inleveren en bloedprikken. Hopelijk ook hartjes luisteren. Wanneer ik weer terug moet voor een echo moet ik ff navragen want dat weet ik niet. Zal wel pas rond de 20 weken zijn denk ik... baal ik wel van... maar ja... is zo leuk he om die kleintjes te zien.

Krullie, hoe gaat het met jou? Wanneer zou je ongi moeten worden? Hopelijk blijft die lekker lang uit, en heb je ook een kleintje in je buik!

8. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Dag dames,

Hoe is het met de zwangeren? Groeien de buikjes al? ;)
    En de niet-zwangeren? Op een dag komt het goed.... (houd ik ook mezelf nog steeds voor)

Ik zou in april weer naar het ziekenhuis gaan om IUI te bespreken maar dat is nog niet gebeurd, omdat mijn leven om een andere reden in een sneltreinvaart kwam.
    We hadden ons huis te koop gezet, denkend in deze tijd dat het wel even zou duren voor het verkocht zou zijn. Hadden ook nog geen plannen maar wilden rustig rond kijken.
    En toen duurde het dus 6 weken en toen was ons huis verkocht en moeten wij er erg snel uit.
    Dus: tijdelijke woning regelen, inpakken en 1000 dingen regelen. Een ziekenhuisbezoek paste daar gewoon niet tussen.
    Op dit moment leef ik tussen de dozen en wachten we op het moment dat we de sleutel van ons nieuwe (tijdelijke) huis krijgen. EN als we dan verhuisd zijn dan gaan we al vrij snel op vakantie. En dan als we terug zijn: Hopelijk zwanger ;) En anders dus starten met IUI.

Zijn jullie weer op de hoogte ;)

Groet, Manytroubles

9. sunshineS1976

Wauw meiden, wat gaat de tijd hard!! Jonie alweer 18 weken en Ikke 13!! Jeetje! Heerlijk dat je een leuke echo hebt gehad Ikke, lijkt me heel erg bijzonder!!

@Manytroubles: gefeliciteerd dat het huis is verkocht! Dat is in deze tijd een wonder! Ons huis staat alweer sinds eind december te koop en zit nog geen schot in... Kan het me helemaal voorstellen dat je het nu superdruk hebt met van alles! Hopelijk ben je snel weer gesetteld en kunnen jullie weer een behandeling starten!

Hier komt mijn NOD steeds dichterbij, nog maar 3 daagjes af te wachten. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Allerlei kwaaltjes zoals hoofdpijn, veel plassen, gevoelige borsten en opeens 3 kg zwaarder (waar ik van baal!) maar dat zegt volgens mij niets. Ik heb voor het eerst in mijn leven een eisprong gehad geloof ik en zo'n menstruatie voelt vast heel anders dan de menstruaties die je hebt met de pil. Het kan alle kanten opgaan dus.... al hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben... ;)

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Manytroubles, wat fijn weer een berichtje van jou. Wow gefeliciteerd dat je huis zo snel is verkocht. Dat komt niet zo vaak voor dat het zo snel gaat. Echt super, alleen wel balen dat je in april niet terug kon naar het ziekenhuis. Heb nog wel aan je moeten denken. Hopelijk zijn jullie snel zwanger en is IUI niet nodig. Ik duim voor jullie. Wanneer krijgen jullie de sleutel van het tijdelijk huisje dan? En dan moeten jullie opzoek naar een ander huis nog? Heel veel succes met die zoektocht, en alvast een hele fijn vakantie gewenst met hopelijk snel goed nieuws.

Krullie, ow wat spannend dat je NOD dichterbij komt. Ik hoop echt dat het is gelukt meid. Je wacht nu al zolang. Ja de tijd gaat snel he. Idd alweer 13 weekjes geweest. Voor mij mag de tijd nog sneller gaan hoor... haha.. afgelopen donderdag weer echo gehad en alles was goed. over 1,5 week weer een echo. Vind het zo fijn om die ukkies te zien en dat je ziet dat ze goed groeien. Elke keer is het wel weer heel spannend moet ik zeggen.

Jonie, Nog ff en je krijgt de ( 21 weken ) echo.... hihi... spannend zeg... ik hoop echt dat ze dan wel kunnen zien wat het wordt. En anders moet je nog een keer terug.... ook niet erg toch?
    Wij krijgen de 20 weken echo als we 19 weekjes zijn. Super spannend lijkt me dat.

Vandaag heb ik de babykamer getext. Echt super leuk om te doen. Kan niet wachten totdat we woensdag de spulletjes gaan kopen bij de babydump. Dat staat dus voor volgende week op de planning.

Jonie, hebben jullie al wat aan de babykamer gedaan? Of blijft het gewoon zoals het is.

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, en hoe gaat het met je???? En met je ongi??? Heb je al iets gespot??? Test gedaan??? Vind het erg spannend voor je en ben erg benieuwd hoe en wat! Laat je snel iets weten meid!

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat is het stil hier! Ik hoop toch wel dat jullie nog wel mee willen kletsen hier??? Meiden laat snel weer iets van jullie horen! En krullie... jij ook!!!!!!!

13. sunshineS1976

Veel bruinverlies hier, dus helaas. Ongi wel veel te laat, dus wil dat wel bij de gyn aankaarten. Misschien dat 1 dosis Pregnyl niet heeft gedaan wat het moest doen en mijn eisprong veel later is geweest.

14. sunshineS1976

leuk zeg dat jullie al met de babykamer bezig zijn!
    Krijgen we foto's te zien als het af is??? Ben erg nieuwsgierig! ;)

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie wat balen zeg meid! Wanneer moet je weer naar de gyn? Echt ontzettend jammer zeg. Ja de babykamer komt over 8 weken. Dan gaan we hem zo snel mogelijk in elkaar zetten. Ik zal wel een foto hierop plaatsen dan, maar duurt dus nog ff :)

Jonie, hoe is het met jou?

Fieneke en cheiba, komen jullie hier niet meer kletsen?

16. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    He Krullie, wat jammer van je ongi. Wordt de dosis pregnyl nu aangepast?

Ikke, wat leuk dat jullie de babykamer al hebben besteld. Wel lekker duur met alles keer twee of niet? Gaat verder alles goed met jullie kruimeltjes en met jou zelf?

Hier gaat alles prima. Af en toe wat last van mijn bekken, maar is te doen. Mag al met al helemaal niet klagen.
    Voel de beeb nu af en toe friemelen. Wat een heerlijk gevoel weer! Volgende week woensdag hebben we de 20 weken echo en heb daar wel de zenuwen voor. Ben ook heel benieuwd naar het geslacht, maar dat komt pas op de tweede plek. Als alles maar gewoon goed is met onze beeb ben ik al helemaal blij!

Ben nu ook al lekker wat spulletjes aan het kopen. Ook voor de kamer van zoon, omdat hij gaat verhuizen. Leuk, leuk, leuk! Leef me helemaal uit, haha!

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, wat leuk weer een berichtje van jou! Fijn dat alles goed gaat met jou en je kindje in je buik! Echt helemaal super zeg. En wat gaaf dat je hem/haar voelt kriebelen!!!!! oow ik kan niet wachten totdat ik ze voel. Erg spannend idd de 20 weken echo maar komt helemaal goed!

Met mij gaat alles prima. Met de ukkies ook goed. Mijn buik groeit goed, de kindjes hopelijk ook. 2 weken geleden echo gehad en waren weer goed gegroeid. Morgen mag ik weer :D Vind het ook wel weer spannend moet ik zeggen...Is elke keer weer spannend....

Babykamer, valt opzich wel mee hoe duur het is. Het scheelt dat we de kinderwagen van mijn ouders krijgen ( die is echt ontzettend duur! ) En we hebben tweeling korting gekregen :D Dus we hoeven nog geen 3000 euro te betalen voor alles. ( met de kinderwagen zou het bijna 4500 euro zijn... haha.. scheelt wel he. Dus is nog wel te doen vind ik. En hebben echt heel veel gekocht...... Zal ff kijken of ik een opsomming kan maken...
    - 2x autostoel tot 13 kg
    - 2x autostoel voor daarna
    - 2x eetstoel
    - tweelingbox
    - 2x boxkleden
    - boxmobiel
    - tweelingwagen ( krijgen we )
    - 2x voetenzak en adapterset voor de auto stoeltjes
    - hydrofiele luiers en washandjes
    - 8 delige badset

volgens mij was het dat wel zo'n beetje. Valt mee toch qua prijs..
    Wel alles geshopt bij de babydump :)

18. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Jullie zijn gelijk lekker los gegaan zie ik! Het valt op zich nog mee qua kosten voor wat je allemaal hebt. Lief dat jullie de kinderwagen krijgen. Welke heb je uitgekozen? Vind zelf de bugaboo donkey zo leuk voor een tweeling. Was je echo vorige week nog goed trouwens? Weten jullie al wat het is? Is nu al wel te zien met een beetje geluk.

Hier alles prima! Krijg regelmatig de vraag of er toch geen 2 in zitten, haha! Begin echt goed te groeien. Zal eens een foto'tje neerzetten. Morgen 20 weken echo.... Spannend!!!!

Krullie, hoe gaat het met jou? Is er al een naderend ei te zien?

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, dus bij jou groeit het goed? Haha... moet ook. Bij mij ook. de echo was helemaal prima. Alleen geen idee wat het worden helaas. Dus nog even geduld hebben....

kinderwagen, wij hebben de bugaboo donkey twin gekocht ;) Hij is zooooooo vet en rijd echt ontzettend fijn.... dus de keuze was vrij snel gemaakt.. alleen de kleur niet, maar we zijn voor rood gegaan. Over 6 weken komen de spullen binnen. Kijk er nu al naar uit :D

Krullie, ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat...

En ook met de andere meiden.
    Van Fieneke hebben we ook allang niks meer gehoord....

20. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Supermooi is de Donkey ja. Jammer dat ik geen dubbele wagen nodig heb, haha! Ik heb de Cameleon en vind hem ook heel fijn rijden. Alleen nu mijn zoon wat zwaarder wordt gaat het rijden soms ook wel lastiger hoor.
    Heb ook alweer wat spullen gekocht; een bloom wipstoeltje, boxkleed van Koeka, adapters voor de maxicosi en verf en beddengoed voor de kamer van mijn zoon. Nu nog even wachten tot we weten wat het wordt voor de rest van de spullen...

Volgens mij zijn de andere meiden gevlogen trouwens...

Deel Deze Pagina