Hier even een ego berichtje: de 20 weken echo was helemaal goed, alles erop en eraan!! Zo super! En we krijgen een MEISJE!! Zo leuk! Vanmiddag al gelijk een schattig pakje gekocht, hihi!
Jonie, woooooooooooooooooow wat gaaf!!! Een meisje! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Helemaal super gaaf zeg. En nu volop inkopen doen... haha... Ja ik vind de bugaboo ook echt super leuk. We zijn blij dat we hem besteld hebben. Over 6 weken komt het ongeveer binnen... vind het wel spannend hoe het allemaal eruit komt te zien.. Idd.. volgens mij hebben de andere meiden andere dingen in plaats van hier kletsen. Krullie komt nog af en toe... alleen jammer dat er niet meer zo heel veel wordt gekletst hier. Vind het altijd wel gezellig om te kletsen. En wat gaaf dat je ook nog wat andere spulletjes hebt gekocht. Weet je al welke kleur je de kamer gaat maken? Of gewoon echt in meisjes stijl?
Hey Ikke, ik houd het kamertje wel bijna zoals hij nu is. Heb nu behang met lichtgrijze/witte banen en een grijs eiken houten vloer. De meubeltjes zijn wit. Ik wil het geheel aankleden met lichtroze en lichtgrijs en sterren en ruitjes. Het wordt heel zacht en lief denk ik. Heb gisteren en vandaag 2 leggings gemaakt met roezeltjes op de billen, zo schattig! En een lief mutsje en haarbandje. Zal proberen een foto te plaatsen hieronder. Hoe gaat het verder met jou? Nog last van kwaaltjes? Hier alleen snel last van mijn bekken, vervelend maar wel vol te houden.
He lieve meiden! Ik vind het ook supergezellig om te kletsen hoor, alleen heb ik (voor mijn gevoel) niet meer zoveel te kletsen als jullie want ik ben nog niet zwanger... Jonie: van harte gefeliciteerd met het feit dat alles goed is met jullie kleine meid! Wat heerlijk dat je nu een meisje gaat krijgen zeg!! Dat is echt wel heel erg gaaf! Je zoon gaat vast een stoere grote broer zijn voor dr! Leuk die kleertjes zeg! Heb je dat zelf gemaakt? Knap! Ikke: leuke kinderwagen, ik vind dat merk top en zou er graag ook zo 1 hebben als het zover is. Laten jullie ook het geslacht van jullie beebjes bepalen straks met de echo??? Hier de tweede ronde met het spuiten en moet morgen weer voor de zoveelste fm. Tot nu toe weinig nieuws, maar de eerste ronde kwam het tegen de drie weken aan ineens binnen 3 dagen goed met een ei. Ik houd dus hoop! Waarschijnlijk morgen wat ophogen en dan heb ik volgens mij rond het weekend wel een eisprong. Ja, we blijven positief! Heb er een goed gevoel over, laten we hopen dat het uitkomt... ben er klaar voor!! Geniet van jullie wondertjes schatten, het is zo ongelofelijk bijzonder...
He meiden! Ben ik weer even! Met goed nieuws! Vanmorgen bij de zoveelste fm (op dag 18) totaal verrast! Op rechts zat een prachtig ei van 19mm en twee kleinere van 12 op links! Totaal NIET verwacht (dat wordt weer ophogen enz ging ik van uit) en ben echt enorm blij. Heb vanavond voor de laatste keer nog Puregon gespoten en morgenochtend moet ik Pregnyl laten zetten. Die twee kleintjes zullen door de laatste keer Puregon en de Pregnyl zeer waarschijnlijk ook mee gaan doen, dus kreeg wel een serieuze waarschuwing voor een meerling. Verder zag alles er perfect uit en dik baarmoederslijmvlies. Gyn zou niet weten waarom het nou niet zou lukken! Nou ik mag het hopen! Drie eitjes! Dan moet het toch wel lukken om er tenminste 1tje goed te laten bevruchten en in te nestelen toch?! Ik hoop het!! Dat gaan twee spannende weken worden!!
Woooow Krullie, wat super! Dat moet gewoon goedkomen deze maand! Echt geweldig, ben helemaal blij voor je! En nog even over je berichtje daarvoor; ik snap het helemaal dat je hier niet zo actief bent hoor. Dat had ik zelf ook toen het maar niet wilde lukken en bij anderen wel. Het blijft een dubbel gevoel. En genieten doe ik nu dubbel en dwars. Het is echt zo dat je pas weet wat je mist als je het niet meer hebt... Ik hoop echt dat het voor jullie ook eindelijk goed mag komen. Knuf
Jonie, dat heb je mooi gemaakt zeg voor je meisje! Super! Klinkt erg leuk het kamertje. Ben benieuwd als het klaar is. Krulie, woooooooooooooow super nieuws zeg. Go for it! Hopelijk springen er 3 eitjes en worden er 1 of 2 bevrucht! Ik duim voor je mee! Hou ons op de hoogte meid! Hoe gaat het met mij: Eigenlijk wel goed. Buik groeit goed en af en toe heb ik het idee dat ik de kids voel, al weet ik dat niet zeker. Over 2 weken de 20 weken echo. Wat vind ik dat spannend! Verder af en toe wat last van mijn rug. Ik denk dat ik het niet vol ga houden om tot 32 weken te werken. Met 32 weken heb ik 2 weken vakantie en aansluiten verlof. Gyn adviseerde om met 28 weken te stoppen, dus ik denk dat ik dat ook wel ga doen. Ook om mezelf en de kids wat rust te geven zodat ze nog goed kunnen groeien en zo lang mogelijk blijven zitten. Dames tot snel weer!
Ik heb het onderwerp weer ff ge upt... Gaan jullie ook voetbal kijken vanavond?? Ik wel ben benieuwd wat ze gaan maken...
Meiden! Hoe is het met jullie?? Bijna je 20 weken echo Ikke! Spannend zeg morgen!! Laat je weten of alles goed was??? En wil je de geslachten verklappen?? Ik heb misschien voorzichtig nieuws. Ik had vanmorgen op 2 dagen voor NOD een licht positieve test in mijn handen. Het kan nog alle kanten op met zo'n vrij lichte streep dus ik kan nog niet blij zijn. Hoop dat de test van donderdag donkerder is en ik mag geloven dat ik zwanger ben!
Krullie, dat klinkt super!! Ik denk dat je er wel van uit mag gaan dat je zwanger bent meid. Een streep is een streep toch? En die krijg je echt niet als je niet zwanger bent. Oh, zo spannend. Ga je morgen weer testen?
Jonie, ik ga donderdag pas weer testen. Wil natuurlijk het morgen ook weer doen, maar hcg verdubbelt elke 48 uur ongeveer dus beter weer even 1 dag ertussen laten zitten. Maak mezelf alleen maar gekker zo... Hoop dat de test eraf gaat knallen in ieder geval. Fingers crossed! Voel jij je nog steeds goed?? Je bent al over de helft joh! Heb je een mooi buikje?? Kamertje al klaar??
Knap hoor dat je wacht tot donderdag. Hoe voel je je verder? Al kwaaltjes? Idd al lekker over de helft. Gaat echt hard nu en wordt al echt lekker dik. Nog een paar weekjes werken en dan lekker op vakantie, zin in! Gaan jullie ook nog weg?
Krullie, oooooooooooooooh ik hoop zo dat je morgen een knal test in handen hebt!!! Zou echt helemaal geweldig zijn meid! Ik duim voor je. Jonie, oh lekker bijna vakantie! Geniet ervan meid. Hier vandaag de 20 weken echo gehad en beide uks zijn goedgekeurd!!! Echt zo'n lieve schatjes hebben we...haha... De geslachten zijn voor ons bekend, maar dit zal voor iedereen een verrassing blijven........ hihi... dus jullie moeten nog eventjes geduld hebben! Over 2 weken mogen we nog een keer terug voor extra controle.. de uks zitten nu onder het gemiddelde. Niet gek als ik kijk naar mijn eigen lengte met de geboorte ( 44cm ) en die van vriendlief ( 47cm )
Ikke: wat super dat alles goed was!!! Kan niet wachten tot je bevallen bent! Ik heb geweldig nieuws!! Ik ben super emo, kan het zelf nog niet geloven!! Maar ik ben zwangerrr!! eerste foto: test 19-06 tweede foto: test 21-06 derde foto: test 21-06
Woooooooooooooooooooooooooooow Krullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is echt super nieuws!!!!!!!!!!! Ik ben echt heeeeeeeeeeeeeeeeel blij voor jou. Echt meid, dit heb je verdiend! Hopelijk blijft alles goed gaan inderdaad maar daar gaan we wel vanuit. Ik kan het niet geloven zeg.... echt super! Weet nog dat we beide op dezelfde dag begonnen zijn bij de gyn... we liepen gelijk op, behalve met de zwangerschap... en nu ben ik 19 weken en jij 4!!! Super tof!!! Nu kun je helemaal met ons meekletsen over het zwanger zijn! Echt geweldig! Sorry ben wel heel erg enthousiast geloof ik...hihi
Wat een GEWELDIG nieuws Krullie! Ik had het al wel een klein beetje verwacht, maar toch! Lekker emo zijn hoor, dat mag nu! En na al het gedoe is dat ook niet meer dan logisch! Moet je nu al snel naar de gyn voor een echo? Ik ben heel benieuwd hoeveel het er zijn... Nou, geniet ervan meid! En Ikke, jij ook super nieuws! Fijn dat ze allebei zijn goedgekeurd en dat je het geslacht voor jezelf houd is ook leuk. Is het een verrassing voor ons. Ja, echt grappig! Gelijk begonnen op dit forum en nu alledrie zwanger
Ja vind t wel leuk dat alleen mijn vriend en ik weten wat de kids worden.ook wel moeilijk om niks te zeggen maar tot nu toe gaat dat goed.gisteravond met vriendlief geshopt bij prenatal en hebben een vestje en een t-shirt geshopt.ook slaapzakjes en dekentjes en lakentjes en nog meer...haha..echt sup leuk!