Dank voor leuke reacties @Fien: lekker slapen hoor, heerlijk toegeven aan die moeheid! Ik heb na een beroerde nacht gisteren nu vannacht heerlijk geslapen. Ben nog steeds moe wel, dus ga denk ik straks nog even lekker buiten mijn oogjes toe doen denk ik. @Ikke: wauw, zo'n droom is echt bijzonder! Ik had het een paar weken geleden ook! Vooraf was ik superbang voor de bevalling, als ik ooit zwanger mocht raken. Maar die droom was zo mooi! Ik was nog niet bevallen, maar er wel mee bezig. En het ging allemaal goed en ik voelde me rustig en wist dat het goed ging komen. Heerlijk, kom maar op straks in februari! Je kids blijven echt nog wel even zitten hoor, die vinden het veel te daar! En je hebt gedroomd dat alles goed kwam en je kids het super deden. Meer heb je niet nodig
Ikke, zou dat kunnen wijzen op bekkeninstabiliteit? Heb je er ook last van als je gewoon staat of zit?Ik hoop dat het vooral wat vermoeidheid ofzo is! Dikke knuffel in ieder geval!!! En die tranen, lijkt me heel normaal met al die hormonen in je lichaam nu. Gaat het je nu weer een beetje? Heb je helemaal gelijk in:elke dag is een dag gewonnen. Ik hoop en duim in ieder geval dat ze nog een paar maanden bij je blijven zitten! Lekker knus bij hun mama! Dank je! Goh, was echt even toe aan wat slaap . Ben om 1 uur vannacht terug gaan slapen; nog even wakker gelegen maar toch ook nog geslapen tot half 8.... Heel normaal dus dat die uk ook slaapt . Krullie, prachtige foto's!! Nog steeds blij voor je! Ook goed dat je goed geslapen hebt vannacht! En, zeker straks ook nog even slapen. Je moet inderdaad toegeven aan die moeheid. In het begin verzette ik me ertegen, maar dan wordt het echt stukken erger...! Geniet ervan meis!! Hier gaat het eindelijk weer wat beter. Hele tijd me zo ellendig gevoeld... Nu, wil nog steeds zeggen dan dat ons beebje het goed doet en, dat is het voornaamste! Hou jullie goed; goed weekend!!! Knuffel
@Ikke: vanmorgen rond zelfde tijdstip gepost, zie je laatste berichtje nu pas! Hoop dat je weer een beetje jezelf bent nu! Die hormonen ook! Kan het me helemaal voorstellen hoor, dat je je even liet gaan! Moet je niet aan de gyn vragen wat betreft dat gevoel in je heupen?? Met twee ukkies heeft je lijft het volgens mij toch wel extra te verduren. Je moet niet voor niets met 28 weken al met verlof... Knuff voor jou x @Fien: fijn dat jij je weer iets beter voelt! Dagen wisselen elkaar wat dat betreft flink af vind ik. Ene dag niet vooruit te branden en de andere opeens zo fit als een hoentje. Nee het zh zette ze niet op een stick, ze rolden gewoon lekker ouderwets zo het apparaat uit! Ik vind het zh hier ook best verouderd in veel opzichten. Fijn weekend he, geniet van de zon en dat je je zo goed voelt!! x
Hoi dames, Hier weer een berichtje van mij. Na die dip ging het weer helemaal prima. Hormonen he... haha.. heb er nog geen last van gehad.. dus gistermorgen wel.. hihi.. komt helemaal goed. Krullie, wat een mooie echo foto's zeg! Wooow helemaal geweldig. Echt een mini mensje. en nu genieten van de zwangerschap. Fien, ik heb geen idee of het bekken instabiliteit kan zijn. Zo heb ik er geen last van eigenlijk.. Donderdag weer naar het zh.. misschien toch maar vragen hoe dat kan.. heb het echt alleen snachts met draaien.. Ik zou zeggen, ook jij moet lekker gaan genieten van de zwangerschap. Fijne dag!
Nou meis fijn te horen dat het weer stukken beter met je gaat!! Gelukkig maar! Zeker navragen in het ziekenhuis hoor, wat de "pijn" bij heupen kan zijn als je draait. Vind mijn foto's niet supermooi, die van Fien is veeeel duidelijker! Maar hoop over 1,5 week wel op een mooier beeld Fijne dag meiden!! Het wordt zalig weer!!
Hey meiden, ik ben er weer! We hebben echt een heerlijke vakantie gehad! Had net een heel verhaal getypt, maar was ineens verdwenen grommm dus nu nog maar eens. Het was wel ontzettend warm (soms ruim 45 graden in de zon, pfff), maar was prima vol te houden. Heerlijk rustig aan gedaan. Krullie, wat fijn dat je echo goed was. Ben echt blij voor je! Heb je het al verteld? Fieneke, super dat je weer zwanger bent! En ook super dat jouw echo helemaal goed was. Mooie plaatjes weer! Ikke, gelukkig was je dipje tijdelijk! Je mag je best zo voelen af en toe hoor! Het is niet voor niks, je hebt twee mooie ukjes in je buik. Ik heb morgen weer een echo om te kijken of de placenta nu goed ligt en voor gewoon wat mooie plaatjes. de vorige echo is nu toch alweer 12 weken geleden, dus ben wel benieuwd hoe onze meid er nu uit ziet! Wel spannend weer. Fijne avond!
Jonie, fijn jou ook weer te horen! Hoe is het met jou? Goed dat je de warmte goed verdragen hebt!! Dank je! Jij succes vandaag met de echo! Ben mee benieuwd naar de beelden!! Krullie, jammer dat het zh de foto's niet op stick wilde zetten! Maar, maar, jij krijgt wel een aantal afdrukken, wij maar eentje... Ben net nog eens gaan kijken naar de foto's en, volgens mij lijkt er enkel een verschil door 't feit dat jouw foto wat waziger is. Je hebt in ieder geval ook hele mooie foto's!! Gewoon blijven genieten van wat je gezien hebt! (sowieso en, bent er ook nerveus genoeg voor geweest!) Ikke, ja, toch zeker eens vragen in het ziekenhuis. Misschien dat het heel makkelijk te verhelpen is! Ik hoop het in ieder geval! Vermits je er voor de rest niet echt last van hebt, denk ik dat 't niet op bekken instabiliteit wijst in ieder geval. En, ben blij dat je dipje over is! Die hormonen zijn niet altijd alles he. Ik ga hier maar eens aan de nieuwe werkweek beginnen... Ben nog enorm moe, maar de misselijkheid valt nog redelijk mee vandaag. Veel liefs!
@Fien: jammer dat je maar 1 plaatje mee kreeg! Vind dat ze best een hele fotoserie mee kunnen geven Werkse deze week! En dat doodmoe herken ik wel... ik wacht met smart op die boost energie die we kunnen krijgen vanaf 12 weken. Hopelijk komt het snel, anders wordt werken nog een zware opgave. @Jonie: welcome back!! Fijn dat je genoten hebt van de vakantie, lekker rustig aan hebt gedaan (goed zo!) en superlekker weer hebt gehad. Wel erg heet hoor, poeh! Dat zijn temperaturen die ik niet zo trek. Veel in het water gelegen? Spannend de echo vandaag, veel plezier! Als je een fotootje mee krijgt, krijgen wij die dan ook te zien? Ben nieuwsgierig! Nu is het aftellen geblazen hoor voor jou, de uitgerekende datum komt wel erg dichtbij! @Ikke: gaat het met jou ook nog steeds goed?? Wij hebben gisteren een geweldige dag gehad. Hebben het eindelijk bekendgemaakt op het feest van mijn ouders en het was geweldig. Mijn ouders begonnen te janken zodra ze het papier hadden opengemaakt en iedereen zat verbaasd te kijken wat er gebeurde. Zij konden het cadeau niet zien. Toen mijn ouders ons omhelsden kreeg iemand het vermoeden en ging het als een lopend vuurtje door de zaal heen haha. Geweldig! Tranen en felicitaties van iedereen, het was geweldig. Nog 1 week vakantie hier... ga er op en top van genieten!
Krullie, moet inderdaad fantastisch geweest zijn gisteren!! Heel leuk om het zo te vertellen!! Hoe is het nu met je? Geniet van je laatste week vakantie!! Ik wacht hier ook met smart op die boost energie! En, een hele fotosessie ipv 1 exemplaartje stem ik ook voor! Niet eerlijk; voor zichzelf nemen ze er ook meer als eentje . Jonie, hoe is de echo geweest? Hou jullie goed! Liefs
Krullie, wat leuk hoe je ouders reageerden! Het is toch ook super nieuws!? De echo vanmorgen was helemaal goed en gelukkig nog steeds een meisje. Anders kon ik weer aan de slag, haha! Wat heel duidelijk te zien was dat ze al heel veel haar heeft, zo leuk! Mijn zoon had niet echt veel haar bij zijn geboorte, dus ben heel benieuwd. Zal proberen een foto te plaatsen, maar was helaas niet heel duidelijk. Ze lag steeds met haar arm voor haar gezicht. In 3d zie je een klein gedeelte van het gezicht en in 2d lukte het wel om de arm weg te krijgen, maar het maakt niet uit, het blijft bijzonder! Ze heeft nog even naar het hartje gekeken en dat was ook helemaal goed. Verder lag de placenta nu ook goed gelukkig. De volgende afspraak is 30 aug en dan gaan we de bevalling bespreken, aargh!!
Jonie, welkom terug!! Wat fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. En wat was het heet daar zeg! Ik hou er wel van... haha... Wat fijn dat de echo goed was en gelukkig nog steeds een meisje. Geniet ervan. En spannend zeg...de volgende keer de bevalling bespeken.... Komt dan meteen zo dichtbij he.. Fien, succes met je werkweek. Hopelijk voel je je snel wat beter. Krullie, geniet nog maar heerlijk van je vakantie . En hopelijk jij ook snel weer wat energie.. Ik heb straks een buikband besteld... hopelijk helpt dat een beetje voor mijn banden met lopen. We hebben hem zelf ontworpen bij buikbanden.com.. 2 paar voetjes en daaronder, pas op wij schoppen!! haha... computer is een beetje traag en typt nie goed.... dus ik ga weer.. en we moeten nog eten De volgende keer reageer ik wat uitgebreider..
@Jonie: super dat de echo weer goed was! En het nog steeds een meisje is haha ! Het zou toch raar zijn... Spannend zeg, de bevalling al gaan bespreken over een paar weken. Het komt wel erg dichtbij he! @Ikke: superleuk zo'n buikband! Maar weet je wel dat die buikbanden van die website alleen voor de sier zijn en niet voor steun? Ik heb er ook 2 van die site en de stof is echt dun en geeft totaal geen steun... dan moet je een ander soort buikband hebben, die hebben ze daar niet.
Goedemorgen! Jonie, reuze dat de echo zo goed was!! Goh, eind deze maand de bevalling al bespreken - wat gaat het toch enorm snel eigenlijk he! Ikke, lijkt me een leuke buikband! Alleen jammer als ze niet echt steun gaan geven... Hier weer best druk op het werk, dus zal maar eens verder doen . Liefs!
Krullie, thanx voor de info. Zijn idd meer voor de sier, maar de buikbanden die aan de broeken vastzitten, geven mij helemaal geen steun. En van die site is net iets ander materiaal en zullen een klein beetje meer steun geven als die banden die in de broeken zitten. Die echte steun dingen zie ik mezelf niet mee lopen... dan voel ik me zo ingepakt denk ik... moet er ook wel een beetje leuk uitzien toch Fien, de werkdag nog doorgekomen= Hier vandaag ook gewerkt.. volgende week nog en dan hoef ik neit meer Heb er nu al zin in.. haha.. Maandag nog naar de bedrijfsarts maar die doos hoeft echt niet te zeggen dat ik langer door moet werken. Dat ga ik echt niet doen!
Goedemorgen!! Ikke, dat begint serieus te korten dan! En, die bedrijfsarts moet je inderdaad niet gaan vertellen dat je langer moet blijven! Dat ie dat zelf maar doet als ie zover zwanger is van een tweeling. Lekker genieten dus binnenkort!! Ik ben de werkdag uiteindelijk nog doorgekomen (heb 'm wel grotendeels op het toilet doorgebracht ). Gisteren een vrij dagje gehad (alweer een feestdag in België), maar heb er niet echt van kunnen genieten. Normaal wil ik enkel lekker warme temperaturen, tegenwoordig snak ik naar de winter... Die warmte put me helemaal uit... Krullie en Jonie, hoe is het met jullie? Liefs
Ben benieuwd naar je buikbanden ikke! Zullen je vast prachtig staan! Ik heb er 1tje tot nu toe: een zwarte met een bling bling vraagteken. Wil er nog wel meer, maar wacht nog ff met kopen. Wil je een leuk fotootje maken met je nieuwe buikband? Succes maandag bij de bedrijfsarts. Is gewoon een formaliteit toch? Ze kan je echt niet verplichten om verder te gaan werken. @Fien: vreselijk he die warmte! We gaan naar de 33 van het weekend! Moet er niet aan denken... weet niet waar ik het dan zoeken moet, blijf maar lekker binnen denk ik. Vervelend zeg dat je nog steeds veel onderonsjes met de wcpot hebt! Nog een weekje en je bent in het tweede trimester, dan moet het een stuk minder worden! @all: nu iedereen het weet stromen de kaartjes en cadeautjes binnen. Zo leuk!! Knuffeltjes, speeltjes, rompertjes... heerlijk! Vanmiddag even lekker naar de kapper, weer een nieuw kleurtje erin om de grijze haren weg te werken! Fijne dag allemaal! X