Goedemorgen! Krullie, inderdaad vreselijk die warmte! Hoop dat je binnen voldoende koelte vindt! Hebben geen airco hier op kantoor en, zitten volledig op de zuidkant. Lekker bakken en braden dus.... Ben blij dat ik vandaag maar een half dagje moet! Voel me in ieder geval niet super! Hoop dat die onderonsjes met de wcpot stilaan stoppen ja! Super super daar bij jou! Geniet er maar lekker van!! Welk kleurtje ga je laten zetten? Hier: gisteren weer een echo gehad; zalig!!! Deze keer was ons beebje heel actief; zat continu rond te zwemmen! De nekplooi was heel goed; nu dus gewoon nog even zien wat de uitslag van het bloed geeft. Heb weer zalig genoten! En, weer lekker gerustgesteld . Geniet van het zonnetje!! Liefs
@Fien: wat fijn meis dat je weer een echo hebt gehad!!! Nu kun je wel echt gerustgesteld zijn ja!! De kapper was weer erg gezellig, heb mijn uitgroei laten bijwerkingen (bruin achtig) en heb er lichte plukken in laten zetten. Resultaat is wel mooi geworden! Ik heb vorige week de Angelsounds bestellen, om naar het hartje te luisteren. Ik hoor dus helaas nog niets. Wel mijn eigen hartslag bij mijn lies ergens, maar geen beebje helaas. Ergens frustreert dat enorm... is alles nog wel goed?! Aan de andere kant moet ik gewoon positief blijven. Het is nog erg vroeg om het hartje te horen én ik ben de slankste niet dus dan schijnt het ook iets langer te duren voordat het lukt. Dat hoop ik maar. Wij hebben volgende week vrijdag de nekplooimeting met 13w2d. Als die goed is, kan ik denk ik wel eindelijk gerustgesteld zijn. Duimen! Heerlijk dat je maar een half dagje moet werken! Nog plannen voor vanmiddag en komend weekend? Ik moet maandag na 7 weken weer starten, dus komend weekend gaan we het heerlijk rustig aan doen. Lekker chillen in de tuin en af en toe lekker een watergevecht met de tuinslang doen xx
Dag dames! Fien, wat fijn dat alles goed was met de echo. En nu echt gaan genieten he... Doe lekker rustig aan op je werk he meid.. Krullie, ik heb ook maar 1 buikband besteld. Hopelijk komt die snel binnen... E n wat leuk dat je de angelsound hebt besteld! Het is nu idd nog wat vroeg, maar over een tijdje kun je het zelf horen.. Hier, gister echo gehad. Ik moet echt elke dag gaan rusten van de gyn. Kids lopen achter op groei ( 1 week en 2 weken ) dus dat is wel balen.. gelukkig zitten ze nog wel binnen de curve... en groeien ze wel goed, maar is toch altijd fijner als ze rond het gemiddelde zijn.. Kapper, ik mag volgende week. Wil iets anders maar weet niet wat. Ben beneiuwd wat ze er van maken.
Fien, fijn dat je echo goed was! Ik moet maandag ook weer aan het werk... Nog 9 daagjes gelukkig, heb helemaal geen zin meer! Ik doe gewoon heel rustig aan nu. Op vakantie was het warmer, dus vind het nog prima te doen. Leuk Krullie, die Angelsound. Ik heb ook getwijfeld om hem te kopen, maar toch niet gedaan omdat ik bang was dat ik er onzeker van zou worden mocht ik niets horen. Is het ondertussen al gelukt? He, dat is niet leuk dat ze achterlopen op groei. Hopelijk trekt het nog een beetje bij. Gewoon lekker rustig aan doen hoor! En jullie waren zelf ook niet groot toch? Ik ook volgende week naar de kapper. Heb een uitgroei van hier tot Tokyo, dus is best hard nodig weer! Had de afspraak al een poos terug gepland en kan niet eerder helaas, anders had ik er al wel gezeten!
He meiden! Wat is het al warm he??! Ik heb net mijn buitenboel gedaan, lekker alle ramen en kozijnen gesopt, heerlijk! Opeens energie te over... Mijn borsten doen opeens geen pijn meer... werd de laatste dagen al wat minder... hadden jullie hier ook last van rond deze termijn?? Aders op mijn borsten lijken ook iets minder dik en blauw. Hopelijk is het geen slecht teken. (ja ik maak me echt overal druk om) @Ikke: oei rustig aan doen hoor. Gelukkig zitten ze nog wel binnen de curve, maar ze moeten wel flinker gaan groeien hoor. Je verlof komt precies op tijd!! Kijk in wat leuke kappersboeken bij de kapper voor een nieuw kapsel en kleurtje ofzo. Wel leuk om iets totaal anders te doen voor een keer @Jonie: Fijn zeg dat jouw verlof ook bijna in gaat, heerlijk! Die 9 daagjes moet je echt af gaan tellen! Je zult zien dat ze snel genoeg voorbij gaan hoor! Voor de bevalling nog even lekker je haar bij laten werken hoor, denk dat je daar straks met de kleine voorlopig niet aan toe komt!
Ik had ook wel dat rond die tijd mijn kwaaltjes veranderden hoor. Veel fitter in ieder geval! Maak je maar niet te veel zorgen hoor. Heb nog helemaal niets gedaan vandaag. mijn bikini gaat zo aan en dan ga ik lekker in de tuin zitten met een boekje. Heerlijk! Nu nog even lekker de tijd idd voor kappersbezoekjes ed zonder tussendoor voedingen, huiltjes, krampjes ed.
Heerlijk Jonie! Hier ook al bikini aan en mijn ligbedje met een stapel tijdschriften ligt klaar! Geniet hoor en regelmatig even afkoeling zoeken he!
Het is echt warm zeg... net even weggeweest met een ander vriendenstel. De jongens hebben gewaterskied... kapper, ik laat de kapper gewoon iets leuks doen..ik zie wel wat het wordt. ik heb mijn buikband binnen! Helemaal geweldig Nu ga ik weer verder... is veel te heet..pff..
Goedemorgen! Amai, wat is het me een veel te warm weer geweest! Ging me niet met die hitte; nog zieker als anders. Wel blij dat we het zwembad opgezet hadden: was een welkome verfrissing! Hoop dat jullie voldoende verfrissing gevonden hebben! Krullie, ik duim voor vrijdag!!! Doen ze bij jullie de nekplooimeting ook in combinatie met een bloedonderzoek? Die angelsounds: wil m zooooo graag, maar heb 'm nog niet gehaald. Vermoed dat als ik 'm heb, ik er continu mee lig rond te hollen. En, als ik dan het hartje eens niet (meteen) vind... Gaat volop paniek zijn dan.... Ben er in ieder geval zeker van dat bij jou alles in orde is!! Beebje is nog klein wat het sowieso een stuk moeilijker maakt om 'm te vinden. En, als ie dan ook nog eens superactief wakker is op dat moment... Kapster klinkt leuk! Zou ook nog eens moeten gaan. Twijfel als ik mn haar verder zou laten groeien of toch weer wat korter zou laten knippen... Misschien ook eens in een kappersboek kijken . Weekend hier stond volgepland: elke avond hadden we met vrienden afgesproken. Leuk maar druk, zeker met die hitte! Hoe was jouw weekend? Jij bent ondertussen weer aan het werk dan? Valt het mee? Vanaf 12 weken worden vaak een aantal kwaaltjes minder of vallen ze weg. Niks abnormaals dus; je niet te ongerust maken meis! Ikke, dank je! Goh meis, inderdaad rustiger aan doen dan!! Goed te lezen dat ze nog altijd mooi op de curve passen, en dat ze goed groeien! Ik duim dat ze snel weer helemaal aan het gemiddelde zitten!! Gaat het verder goed met je? Reuze dat je buikband binnen is! Valt ie goed mee? Hou je goed en, ik duim!! Jonie, lekker aftellen! Nog heel even en je kan lekker thuisblijven! Zeker nog je haartjes laten bijwerken! Denk ook dat, eenmaal je beebje er is, dat er niet veel tijd voor gaat zijn! Hier is alles goed, buiten het feit dat de misselijkheid elke keer opnieuw erger lijkt te worden... Zal het warme weer ook echt wel in meegespeeld hebben. Kan er sowieso al niet tegen, dus nu duidelijk al helemaal niet Liefs!
Fien, het was idd heel erg warm. Ik heb het nu ook nog wel warm.... normaal kan ik er goed tegen, maar nu dus ook niet echt meer.... Och ja.. hoort erbij. Met mij gaat verder alles goed. gister laaste werkdagje gehad dus nu verlof.. heerlijk tot maart niet meer hoeven werken. vandaag doe ik de 28 weken wave!!!!!!!!!!! Joehoe!! Toch wel weer een mijlpaal vind ik... nog 2 weken en dan heb ik er al een 3 voorstaan... zo cool Angelsound, wij hebben hem pas rond de 18 weken besteld... en toen hoorde we de hartjes goed kloppen.. is wel eenheel fijn ding.. en ook al hoor je niet meteen een hartje... na een uurtje nog eens proberen maar rond deze termijn bij jullie fien en Krullie is het ook wel een beetje vroeg...maar het kan wel
Hey meiden!! Alles goed met jullie?? Fijn dat het iets minder warm is he!?! Heb het nog steeds warm, maar dit is in ieder geval nog wel uit te houden! Ik ben weer "lekker" aan het werk. Zag er natuurlijk tegenop, maar nu ik weer 3 dagen bezig ben, is het gewoon alsof ik nooit anders heb gedaan. Het is wel lekker om na al die weken weer een "doel" elke dag te hebben en voldaan en moe thuis te komen! Ik heb het inmiddels aan mijn baas verteld. Hij was wel verbaasd, had het niet echt verwacht. Vond het wel leuk en reageerde goed, maar ergens bespeurde ik ook wel dat hij het qua werk, dat ik er volgend jaar tijdens de drukke maanden niet ben, toch niet heel erg leuk/ praktisch vond. Vrijdag de echo! aaaah!! Spannund!! Als het goed is, ga ik het ook aan mijn collega's bekend maken. En gaan we vrijdagavond alvast wat praktische dingetjes shoppen! Ben wel zenuwachtig hoor!! @Fien: dank je voor het duimen voor vrijdag! Blijven doen, ik heb het nodig hoor!! Ja de nekplooimeting gaat samen met de bloedtest. Dat hebben ze 2 weken geleden al afgenomen, dus daar zou ik vrijdag dan ook de uitslag van moeten krijgen. Ben erg benieuwd. Fijn he dat de hitte wat minder is en dat het met jou weer beter gaat! Balen van de misselijkheid, maar daar zal het warme weer ook wel een bijdrage aan hebben geleverd denk ik ja! Hopelijk wordt het snel minder, gezien de temperatuur én het tweede trimester! Weet iedereen het inmiddels al van jullie zwangerschap?? Wij moeten het dus nog aan collega's, de buren en enkele kennissen vertellen. Dan is het wel rond denk ik. Vorig weekend een heerlijk relaxt weekend gehad! Zálig, zeker met dat weer. Volgens mij hebben we komend weekend weer een rustig weekend. Hou er niet zo van om het vol te plannen als ik erna 5 volle dagen moet werken. Moet ergens ook wel een beetje opladen. Klinkt wel suffig he? Alsof ik al 55 ben ofzo Jij nog plannen voor komend weekend?? @Ikke: joehoeee! Gefeliciteerd met je 28 weken!! Zeker een mijlpaal!! Mocht het toch misgaan in de zin dat je beebjes zich vroegtijdig aankondigen, dan hebben ze een goede overlevingskans toch?! Maar je gaat gewoon lekker vrolijk verder, tot je ruim voorbij de 30 bent! Idd stoer om die 3 te mogen zien! En proficiat met je verlof! Zálig gevoel moet dat zijn!! Wat doe je nu zoal de hele dag? Nog leuke plannen in het vooruit zicht?? Zou wel een mooie foto met je nieuwe buikband willen zien!! @Jonie: hoe voel je je?? Ook voor jou is het erg fijn dat de temperatuur weer naar beneden gaat lijkt me! Nog 7 weken! Aaah! Kan niet wachten op blij babynieuws!! @Angelsounds: Ik ga hem weer verkopen. Twee keer geprobeerd te luisteren sinds ik hem 1,5 week heb. Ik ben niet echt bang dat het hartje niet meer klopt, raak er eerder gewoon gefrustreerd van dat het (nog) niet werkt bij mij. Daarnaast merkte ik de tweede keer ook een soort van branderig gevoel toen ik dat ding over mijn buik heen bewoog. Mijn huid brandde eronder, ondanks genoeg gel, en dat gevoel was niet prettig. Vertrouw het dan toch ergens niet. Ik ga hem op marktplaats zetten! Fijne week nog meiden!!
Goedemorgen!! Ikke, super, 28 weken!!!! Inderdaad, die 3 vooraan komt nu wel heel dichtbij! Superblij voor je! Ik vermoed hetzelfde als Krullie, maar duim met iedereen mee dat je minstens de kaap van 30 weken haalt!! En goh, niet meer werken tot maart! Geniet er maar van!!! Krullie, het is inderdaad heel leuk dat het een stuk minder warm is! Fijn dat het werk weer goed meevalt - zeker na 7 weken thuis...! Ik blijf hopen en duimen dat je promotie niet in het gedrang komt! Ik val hier ook uit in een drukkere periode, maar mijn diensthoofd reageert eigenlijk vooral blij. Ben benieuwd als ze nog blij gaat reageren als ze hoort dat ik er waarschijnlijk een hoop tijdskrediet aan ga vastplakken - geraken er echt niet uit hoe we het doen gaan met de opvang... Tuurlijk blijf ik duimen voor vrijdag!! Moet je voor de uitslag van de nekplooimeting wachten tot je afspraak vrijdag of, zouden ze je bellen als het er niet goed uitzag? Als ik vrijdag geen telefoon gehad heb van het ziekenhuis, is alles in orde. Zou liever hebben dat ze sowieso bellen, maar kan me ook wel voorstellen dat ze niet iedereen kunnen bellen... Enne, vrijdag horen je collega's er dus ook van !! Spannend! Hier weet ondertussen de meerderheid het. Dinsdag heb ik het op het werk verteld (leuk, al die reacties!); grootste deel van de familie weet het al en bijna alle vrienden weten het ook. Vind het leuker zo, hoef ik mijn buikje niet meer te verstoppen . Dat opladen in het weekend klinkt niet suffig - denk er vooral helemaal hetzelfde over! Enige wat ik in de agenda staan heb, is een bezoekje aan Bokrijk met vrienden en hun kindjes. Vriendin is zelf ook opnieuw zwanger, leuk leuk! Jammer van de angelsound! Maar als je je er niet goed bij voelt, kan je 'm inderdaad beter wegdoen. Fijne werkdag nog!! Jonie, hoe gaat het met jou? Begint echt wel te korten he! Spannend!!! Hier gaat 't redelijk; misselijkheid is minder nu het niet meer zo warm is, maar blijft toch nog veel te vaak de kop opsteken... En, had gisteren ook last van plotse huilbuien... Vraag me niet waarom; 't moest er duidelijk allemaal uit... Nu ja, hoort er allemaal bij he . Veel liefs!!
Krullie, fijn dat het werken je weer goed bevalt. Ga zo door meid! Haha... ik zal kijken of ik een foto in mijn album kan plaatsen. Ik doe het niet zo, want dan kan iedereen zien wie ik ben... maar doe dat dan niet vandaag denk ik maar misschien het weekend of volgende week... Succes morgen met de echo en natuurlijk heel veel plezier! Ik duim ok voor je mee. en ben benieuwd naar de uitslag van de nekplooimeting. Hopelijk is het allemaal goed.. Ik heb opzich nog wel leuke dingen staan.. ik ga morgen naar de kapper, volgende week echo, en ook nog naar de Floriade ( is erg dichtbij bij ons... net 10 min rijden ofzo ) en zo nog wat afspraken met vriendinnen staan...dus nog genoeg te doen..en natuurlijk mijn rust pakken. Angelsound, moet idd niet branden lijkt me.. ik vind het echt een heel fijn ding maar je bent ook nog erg vroeg om het hartje te horen Krullie... je bent net 13 weken.. maar groot gelijk als je het neit vetrouwd om hem op marktplaats te zetten.. Fien, je hormonen spelen op meid! Is niet erg.... komt helemaal goed.. haha.. Fijn dat iedereen zo enthousiast reageerd.. het is ook ontzettend leuk nieuws. Ik hoop dat de misselijkheid snel helemaal verdwijnt... De kindjes hebben idd nu wel meer overlevingskansen als ze met dit termijn geboren worden, maar hoop het echt nog lang niet. Ze moeten echt nog lang blijven zitten want heb geen zin om elke dag naar het zh te moeten rijden. Ik wil dat de kindjes mee nar huis kunnen als ze zijn geboren..dus nog zeker 9 weken blijven zitten... Zoiezo hoop ik niet dat ze voor de 34 weken geboren worden... tot nu toe zitten ze veilig als het goed is... en ook nog allebei in stuit... hihi.. Ik ga weer snel verder.. mam komt zo op bezoek..
Krullie, heel veel succes vandaag! Er wordt geduimd voor je!!!! Hoe gaat het met je? Hopelijk niet te nerveus!! Jonie, hoe is het met jou? Ikke, hoop zo mee met je dat ze inderdaad nog een hele tijd bij jou blijven zitten. Is veel beter voor ze. En, inderdaad, zo elke dag naar het ziekenhuis rijden... Moet vreselijk zijn als je je wondertjes niet mee naar huis mag nemen! Maar, nog heel even en de 3 staat al vanvoor, dus: super! Dank je! De huilbuien lijken over. Gisteren voelde ik me net een opgeblazen olifantje: buik is zich meer en meer aan het zetten. Vandaag wel misselijk opgestaan, maar voel me nu best ok. En, voel me ook best wel vrolijk en trots door die zwangerschap . Best een leuk gevoel! Iedereen een heel goed weekend al!! Liefs!
Fieneke, jij ook een heel fijn weekend. De kids zijn lekker actief dus hopelijk blijven ze dat nog een aantal weken... haha.. Fijn dat de huilbuien over zijn. Lijkt me wel vervelend zeg. In ieder geval mag je je zeker gelukkig en trots voelen. Zwanger zijn is iets heel bijzonders en komt niet zomaar aanwaaien ( bij sommige wel dan maar oke... ) Krullie, succes!!! Jonie, hoe is het met jou?
Zoooo dankjewel voor het duimen Het heeft geholpen!! Prachtige echo gehad vanmorgen. Beebje wilde niet helemaal goed gaan liggen voor de nekplooimeting, dus we hebben een half uur lang mogen genieten!! De echoscopiste nam alle tijd en liet ook van alles zien, zoals het maagje en de blaas en de vingertjes en teentjes. Zó geweldig! Ze had alle geduld van de wereld. We hebben 10 foto's meegekregen, zo gaaf!! Ben nu zo benieuwd wat het gaat worden!! Als ik naar de tweede foto kijk, lijkt het wel of ik iets zie tussen de beentjes!! Maar dat kan toch nog helemaal niet zo vroeg?! Wel liep het beebje een week voor op de groei! Volgens de meting 14 weken! Hoe dat nou kan?! Dat gaat een flinke worden! De uitslag van de combinatietest was ook echt super! Een kans van 1:17000 op Down en op de andere twee trisomies 1:44000! Ben zoooooo gelukkig en zoooo verliefd!!!! Weet precies wat je bedoelt Fien! Dit is zooo wonderlijk!!! Ik zweef!! Voelde me gister ook opgeblazen en helemaal niet lekker. Vandaag gelukkig goed! @Ikke: tuurlijk blijven ze nog lekker zitten! Tot minimaal 34 weekjes! Het fijnst is natuurlijk als ze lekker meteen mee naar huis mogen! Fijn weekend meiden!!!!!!
Krullie, fijn dat alles goed was! Echt super mooie foto's. En het lijkt idd dat er iets zit, maar meestal kun je dat pas vanaf 15/16 weken zien. Het kan beste dat het een stukje navelstreng is... nog eventjes geduld dus.. hihi... Geniet van jullie mooie mensje in je buik
Wow, wat een mooie echofoto's en wat leuk dat je zo lang hebt mogen genieten van jullie kleine wondertje! Je moet je echofoto maar eens bij onderzoeken en echo's plaatsen. Daar zitten een aantal dames die het soms al wel kunnen zien wat het is dmv de nub. Weet ook niet precies hoe en wat maar vaak klopt het wel. En wat geweldig dat de uitslag van de test zo goed is. Nu lekker genieten meid!