In januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikke175, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hier gaat het trouwens prima. Had me alleen verteld in het aantal weken werken. Ik dacht nog 3 na de vakantie, maar dat waren er helaas 4. Wat had ik een baaldag toen ik erachter kwam zeg. Maar vanaf nu dus nog 3 weken = 9 dagen werken... Voel me nu ook echt wel vaak beroerd. Steeds misselijk en ik slaap slecht. Wil niet steeds klagen ofzo, maar is wel vervelend. Hopelijk gaat het weer over.

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ja ik heb de foto's geplaatst bij "onderzoeken en echo's" en bijna iedereen zegt jongen!! Aaaah!
    Ik dacht/ denk namelijk een meisje!! Maar we weten het nog niet zeker... nog even geduld! Het maakt me helemaal niet uit wat het wordt, maar het is zooo leuk om te weten!

@Jonie: balen zeg dat je nog een weekje extra moest!! Kan me voorstellen dat dat wel een behoorlijke domper is. Je loopt zo op de laatste loodjes nu... moet heftig zijn!
    Je gaat dus door tot 36 weken begrijp ik? Dat heb ik ook in mijn hoofd. Tot 4 weken voor de bevalling. In de hoop dan 12 weken met mijn kleintje te hebben daarna.
    Maar wel heftig zo op het laatste moment! Vind eigenlijk dat vrouwen met 30 weken al moeten kunnen stoppen hoor! Ze mogen dat verlof best verlengen!
    Hou nog even vol! En je klaagt echt niet hoor!! Het is gewoon zwaar de laatste weken!!

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, jemig meid... wat balen dat je je zo voelt. En dat je idd nog een week extra moest. Nu nog 3 weken. Gelukkig nog maar 9 diensten maar kan me helemaal voorstellen hoe blij je bent als je mag stoppen. Ik hoop dat de misselijkheid snel over gaat want dat is echt niet fijn he.

Krullie, woow een jongen voorspellen ze? Ik ben benieuwd over een paar weken wat het wordt. Deel je het met ons? Over 9,5 week ongeveer zullen jullie weten wat ik in mijn buikje heb zitten :)
    De namen zal ik via pb berichtje sturen, want wil dat niet hier neerzetten ;)

4. sunshineS1976

@Ikke: natuurlijk deel ik hier met jullie wat het wordt!
    Familie en vrienden traceren me hier toch niet neem ik aan ;)
    Voor hen is het wel geheim!

Ben ook zo benieuwd naar jouw wondertjes! Leuk dat je wel de namen met ons wilt delen!! Spannend, spannend!

Wij zijn gisteravond trouwens naar de Babydump gereden! Wou al iets kleins kopen! Maar iets kleins is het niet echt geworden haha
    We liepen langs de kinderwagens en was op slag verliefd op een donkerpaarse! Mutsy geloof ik, weet het niet precies.
    We mochten van de verkoopster hem lekker uitproberen en hebben lekker door de winkel geracet. De wagen liep echt heerlijk, heel soepeltjes. Je kon ook zo de wieg eraf halen en de maxicosi of wandelwagen erop klikken. Ideaal!
    En de kleur... wauw! Vriendlief vond hem gelukkig ook erg cool, maar wilde eigenlijk nog verder kijken. Ik niet! Was verliefd! Dus besteld :D
    Paars kan toch ook best voor een jongen?? Tis geen roze, dat vind ik wat anders.
    Hij komt over ongeveer 8 weken binnen. Nog ff geduld dus! Zou hem het liefst nu al in de hal neerzetten... zwijmel zwijmel!
    Kregen er ook een gratis maxicosi en reistas bij trouwens :D

Nu snel gaan kijken voor het kamertje, want de verkoopster zei dat de levertijd wel 3-4 maanden was!

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, paars kan zeker voor een jongen. Wij hebben de kamer geverfd grijs met een paarse schijn erdoor zodat het voor jongens en meisjes kan. Dus helemaal leuk wat je hebt gekocht zeg :D
    woow zoveel levertijd op het kamertje? Bij ons net iets meer dan een maand geloof ik.. dan maar snel een keer gaan bestellen :)

Leuk dat je het geslacht met ons deelt. En natuurlijk deel ik de namen van onze kids met jullie. Hoef niet zoveel pb'tjes te sturen want we zijn maar met 4 mensen actief hier.. hihi..

6. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

Ikke, nog een paar daagjes en dan ben je al 29 weken en, dan nog een weekje en dan heb je de kaap van 30 weken al!!
    Leuk als je ze zo voelt bewegen (hoewel 't waarschijnlijk niet altijd even leuk is - als je wil slapen of als ze tegen je ribben duwen). Maar, ik kijk toch enorm uit naar dat moment!!

Krullie, prachtige foto's!!
    Zooo lief!!
    En hele goeie uitslagen; superblij voor je!!!
    Lekker genieten maar!
    Oh, leuk, de kinderwagen al besteld!! Donkerpaars kan perfect ook voor een jongen!

Ik krijg normaal de kinderwagen van mijn schoonzus (krijg eigenlijk gewoon de hele uitzet van haar :) ). Maar, die zou niet zo praktisch zijn. Hele opluchting dus toen dus mijn diensthoofd op het werk zei dat een vriendin van haar haar kindwagen verkoopt. Vriendlief wil 'm (terecht) eerst nog even zien. Maar, als hij nog in orde is, krijg ik die!!

3 à 4 maanden voor een kinderkamer.... Goh, dat is best lang!
    Dan moet je inderdaad beginnen kijken!

Goh, ben helemaal mee benieuwd naar wat het wordt!!
    Moet inderdaad wel raar zijn als iedereen zegt dat het een jongen wordt, terwijl jij het gevoel hebt dat het een meisje wordt!
    Nog even afwachten! Bij 16 weken kunnen ze het zien zeker he?

Ik heb het gevoel dat het jongen wordt. Maar, wij willen het eigenlijk niet weten (tenzij ik me er nog in bedenk :) ). Gaat dus eind februari een hele verrassing geven :).

Jonie, nee, wat balen!!!
    Vind het sowieso al knap dat je nog aan het werk bent! Valt dat wat mee trouwens?
    Ik tel in ieder geval mee af met je: nog heel heel even meis!!

Hoop dat die misselijkheid gauw weer over gaat!!
    Hoop ook dat je voldoende rust hebt; nog werken en, zo moeilijk slapen....
    (enne, gewoon zeggen; heb niet de indruk dat je klaagt! Integendeel, best bewondering voor je dat je het zo goed doet!!)
    Hou je goed he!!

Het geslacht willen we dus niet weten, maar, zo gauw we uit de namen zijn, horen jullie 't ook via pb!
    Voor de rest is het zalige gevoel weer vervangen door misselijkheid... Heb echt de indruk dat het met de week erger wordt. Mijn eten binnen houden wordt stilaan een uitdaging...
    Kijk uit naar die 14 - 15 weken, in de hoop dat ik me dan stukken beter ga voelen!!

Liefs!!!
    X

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fien, Wat fijn dat je een kinderwagen over kunt nemen! Echt super.
    Ben benieuwd wat voor kinderwagen het wordt.. Altijd leuk om te weten.. haha...

Het is echt een heel fijn gevoel als je je kindjes voelt. Opzich zijn ze nog best braaf... omdat ze in stuitligging liggen, schoppen ze niet zo snel tegen mijn ribben aan :D Wel drukken de hoofdjes soms heel erg en dan kan ik ook niet voorover zitten zeg maar. Dan moet ik echt helemaal rechtop zitten en zelfs nog een beetje naar achter..maar goed.. dat is iets wat went.. hihi...

Ben heel benieuwd naar jullie namen Fien.. ook naar die van jullie Krullie, maar daar moeten we nog lang op wachten..

Ja bijna 29 weken..gaat snel nu zeg. Vind het ook wel fijn! Ben benieuwd naar de echo van woensdag..hoe ze zijn gegroeid. Hopelijk doet de rust de kindjes goed.

Enne Fien, ik hoop dat je snel van je misselijkheid afbent zeg... Lijkt me echt heel vervelend.

En dames, iedereen een fijn weekend gehad?
    Hier wel... zijn gister nog eventjes over de kindermarkt gelopen, en hebben daar houten puzzels gekocht met zo'n stokje aan zeg maar. Die heb je in de winkel bijna niet meer. En als je ze wel ziet, zijn ze heel duur. Dus nu voor een paar euro een aantal puzzels in huis :) Heb ze gister meteen in een sopje gedaan, afgewassen, afgedroogd en nog wat meer laten drogen.. vind ik toch wel een fijn idee... haha...

Vanmorgen heb ik de badkamer en wc gepoetst. Merkte het wel hoor halverwege de badkamer..dus nu ff lekker rustig aandoen.. hihi..

Schijnt bij jullie ook het zonnetje?

8. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ben er eindelijk nog eens geraakt...... :)
    Is een hele drukte thuis langs alle kanten; en op het werk is het ook het ene na het andere...

Ikke, hoe is de echo geweest?
    Hoop zo dat die helemaal super in orde was!! En dat de kindjes weer gegroeid zijn; dat de rust hen en jou goed gedaan heeft!!

En en, nog maar een paar dagen en je haalt de kaap van de 30 weken!!

Goh, jij weer ijverig aan het poetsen! Lijkt me niet niks met die dikke buik erbij!

Ja, die kindjes kunnen voelen.... Ik kijk er zo naar uit!!
    Moet een zalig gevoel zijn, tenzij ze op de verkeerde punten duwen natuurlijk.

Leuk dat je van die puzzels gevonden hebt voor maar een paar euro!! Inderdaad, als je die in de winkel moet kopen...
    Ik zag ze laatst in de afprijzing; maar toen waren ze nog best duur...
    Binnen een aantal maanden de kindermarkten ook eens opzoeken dus!

Hier was het weekend om voor ik het goed en wel doorhad.... Zaterdag was ik weer een hele dag uitgeteld; zo ellendig misselijk....
    Zondag ben ik met vrienden naar Bokrijk geweest maar, zijn er 2x volledig uitgeregend. Hebben dan maar besloten van vroegtijdig terug naar huis te gaan...

Dank je! Hoop ook dat die misselijkheid eindelijk eens gaat beginnen stoppen... Soms lijkt het beter te gaan; maar dan moet ik doorgaans nog geen uur later alweer naar het toilet spurten....

Krullie, hoe is het met jou?
    Blij dat het weekend eraan komt?
    Veel plannen voor dit weekend?

Jonie, voor jou begint het allemaal te korten!
    Nog maar een paar dagen werken als ik het goed heb, en, bijna dat lieve kleine wondertje in je armen!!
    Hoe is het met jou?
    Gaat het je nog goed?

Hier gaat 't best wel; ondanks 't feit dat ik weer doodop ben en, me best wat misselijk voel...
    Overal is het dan ook nog eens zo druk... Nu ja, ook voor mij komt het weekend eraan! :)

Ben hier dinsdag op het werk bedreigd door een belastingsplichtige; dat ze mij bedreigen moeten ze zelf weten (al gaat dat al ver, maar gebeurt hier jammer genoeg regelmatig), maar, deze keer wensten ze me ook dat mijn kinderen hééééél ziek mogen worden... Vind het jammer dat mensen zoiets laags kunnen zeggen / denken... Was er best even niet goed van, terwijl ik anders best goed met die dingen omga...
    Maandag is mijn diensthoofd terug; heb die vrouw naar haar verwezen. Benieuwd wat dat maandag nog gaat geven...

En, woensdag ging 't me zo slecht, dat ik een dagje ziekteverlof ingezet had. Eender wat ik at, het bleef er meteen weer uitkomen... Voelde me zo slap....
    Maar gaat gelukkig weer beter :).

Ik ga aftellen naar het weekend!
    Jullie al een heel goed weekend!

Liefs,
    Fien

9. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Fien, wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt. Kan je er geen medicijnen voor krijgen? En wat achterlijk van zo iemand zeg om je dat toe te wensen. Bedenk.maar dat ze waarsch niet meer verstand heeft! Doe rustig aan hé?!

Hier gaat het eigenlijk wel prima. Gisteren controle gehad en alles weer prima. Ze is nog.niet volledig ingedaald maar dat hoeft ook nog niet. 11 sept heb ik de liggingsecho en ook gelijk de laatste keer dat ik haar zie. Komt wel dichtbij nu hoor! Gisteren het wiegje opnieuw bekleed met wafelstof. Zo schattig geworden! Wil nog een krans maken voor aan de voordeur en een vlag met haar naam. Nog ff druk dus!

Ikke, hoe is het met jou? Kindjes goed gegroeid na de vorige echo?

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Lief dat jullie aan mij denken.

Fieneke, sjonge jonge wat een belachelijke situatie op je werk zeg. Tuurlijk is het niet fijn als je bedreigd wordt en al helemaal niet als zo iemand nog iets zegt over kinderen. Je moet idd maar denken zoals Jonie zeg, die zijn niet wijzer... hihi.. Het zal hun manier van frustratie wel zijn, maar evengoed niet fijn. Doe rustig aan meid!

Jonie, ow wat leuk dat je het wiegje hebt bekleed. En gelukkig is verder alles goed met jou en je kleine meid. Het komt idd steeds dichterbij :)

Onze echo was goed gelukkig. Wel hadden we weer die ene muts, die we toen ook hadden die er niks van bakte. Kindje 2 heeft ze geschat op 1025 gam, dus echt super goed... normaal tussen de 29 en 30 weken zit een kindje rond de 1100 gram zeggen ze, dus ik ben blij. En kindje 1 schatte ze op 817 gram. Dat is wel wat laag, maar ze kon het buikje niet goed meten. De gyn geloofde deze schatting niet, omdat hoofdje wel rond gemiddeld zit... dus we denken dat het kindje wel wat meer weegt. Maar in ieder geval ben ik blij. Volgende keer maar weer vragen hoeveel de schatting van gewicht is. Kun je toch niet met zekerheid zeggen. Je hoort zovaak dat ze er gigantisch naast zitten. Een vriendin van mij heeft dat ook gehad... ze schatte haar kindje op net 2 kilo... met 38 weken ingeleid omdat ze dachten dat hij niet meer groeide.. bleek hij bijna 2700 gram te zijn. Nou..dan zit je er toch ver naast he... In ieder geval blijft de lijn stijgen van beide kindjes dus dat is goed :D 13 september mogen we weer terug..

Ik merk wel dat het steeds zwaarder wordt. Het poetsen wil niet meer echt... net gedweild, maar is toch erg vermoeiend en dan heb ik wel last van mijn buik en bekken. Morgen gaan we naar de Floriade... kennen jullie dat? We hebben een rolstoel geleend bij de thuiszorg winkel, want lopen hou ik echt niet vol. Voel me wel beetje bejaard/gehandicapt maar ja... ik doe het voor de kindjes en natuurlijk voor mezelf...

11. sunshineS1976

Hey meiden!

Lekker druk gehad de afgelopen week! Maar de tijd vliegt en dat vind ik heerlijk. Het kan me niet snel genoeg gaan! Ik wil de 15 weken op mijn teller zien!

@Jonie: aaah het gaat spannend worden!! Aftellen nu! Over 3 weekjes kan het gewoon zover zijn! Leuk en origineel een vlag met haar naam en een leuke krans! Zie je toch niet zo vaak !
    Nog twee weekjes werken he??

@Fien: he bah meis die misselijkheid! Al gaat het nu weer wat beter, hoop toch dat je er snel voorgoed vanaf bent. Wordt wel eens tijd!
    En lekker een dagje ziekgemeld... goed plan, moet je echt doen als het niet gaat. Even lekker niets doen is ook goed voor je.

Ik kijk ook zo uit naar dat moment dat ik het kindje voor het eerst ga voelen. Dan is het zoveel echter. Het is nu nog steeds onwerkelijk, omdat ik eigenlijk niets merk.

Jeetje wat een nare situatie op je werk.... vreselijk dat je bedreigd kunt worden eigenlijk en iemand zulke vreselijke dingen zegt!! Hoe kunnen ze, ze weten echt niet wat ze zeggen!
    Kan me helemaal voorstellen dat je dit je aantrekt... heftig zeg! Hoop dat je het wel een plekje kunt geven... die mensen roepen vaak die dingen uit wanhoop... al ging dit wel erg ver! Eigenlijk vind ik dat die personen dan maar helemaal geweerd moeten worden en geen enkele hulp/ medewerking meer moeten krijgen.
    Knuff meis!

@Ikke: leeeuk die houten puzzels!! Die zoek ik ook!
    Fijn dat de echo super was, geen zorgen! Het gewicht blijft altijd maar een schatting. Hoe vaak hoor je niet dat er een tienponder wordt geschat en het "maar" op 8 pond uitkomt en een te laag gewicht en het kindje toch gewoon gemiddeld zit.
    Komt wel goed hoor! Wanneer is de volgende meting?
    Ze doen het gewoon super die ukkies van jullie!

Leuk de Floriade! Ken het van naam, ben er zelf nog nooit geweest. Heel verstandig die rolstoel! Kan me voorstellen dat je je dan invalide voelt, maar het is echt voor jezelf en de kleintjes!! Zonder rolstoel moet je meer aan dergelijke dingen beginnen eigenlijk. Je hebt niet voor niets verlof he! Rust! Goed zo dat het steeds zwaarder wordt met poetsen, doe maar lekker rustig aan! ;)

De mannen van onze vriendengroep vertrekken morgenochtend vroeg naar de jaarlijkse rommelmarkt in Lille. Ik hou er helemaal niet van... gigantisch veel lopen, 2 miljoen mensen in de stad en 1 nacht slapen in een auto. Gruwel!
    Ik en een paar meiden gaan morgenavond lekker uit eten, daarna een filmpje pakken en bij goed weer een terrasje op of nog wat drinken in een cafeetje. Heb er zin in! Maar al wel gezegd dat het niet te laat moet worden, dat trek ik niet zo.
    Zondag helemaal niets, lekker rustig aan!

Jullie verder nog leuke plannen?
    Fijn weekend!!

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, ja leuk zijn die houten puzzels he... je kunt ze bijna alleen nog maar vinden op kindermarkten..en dan moet je nog geluk hebben want vaak zitten die onder de stiften of zijn kapot. Wij hebben er 5 gevonden die nog goed waren... Dus als je daar een keer komt ( ik normaal nooit ) moet je daar maar eens kijken..

En die 15 weken dat komt helemaal goed..die zul je snel genoeg op je teller zien staan meid. vanaf dan gaat het allemaal wat sneller vond ik. Maar dat is natuurlijk bij iedereen verschillend.

Ik kan me helemaal voorstellen dat je echt niet mee wilt naar zo'n jaarmarkt en overnachten in een auto.. zou ook echt niks voor mij zijn. Geef me dan maar zo'n hostel met z'n alle.... hihi..
    Wat leuk dat jullie dan met de meiden gaan eten. Doen wij ook altijd als onze mannen "mannenweekend" hebben..dan gaan wij op vrijdag met de meiden uit eten..en op zaterdag gaan er dan nog een paar uit maar dan ga ik meestal niet mee.... De meiden die dan niet gaan, daar heb ik toch het meest mee... En de meiden die wel gaan, zijn nog echt van het drinken... ook al zijn ze zowat ouder dan mij... Hou ik niet zo van als ze dan zo aangeschoten zijn...

Ik moet idd rustig aandoen.. hihi.. ik vind het wel fijn dat er een rolstoel is, maar goed... ik weet het.. voor mij klopt dat niet, maar ik zal er goed gebruik van maken :D
    Floriade ligt heel dicht bij ons nu... dus vandaar dat we er heen gaan. Vind het wel leuk om daar te kijken..is wel duur maar goed... komt goed..
    Morgen doe ik ook rustig aan... niks gepland :)

En de ukkies doen het ook wel goed..dat geloof ik wel.. hoop dat ze over 1,5 week weer flink gegroeid zijn.

Fijn weekend allemaal!

13. sunshineS1976

Hoe was de Floriade Ikke??
    Hoop gezellig!

Klinkt heel herkenbaar wat je schrijft over dat je meer hebt met de meiden die niet uitgaan! Dat heb ik nou ook! Vind het super gezellig om terrasje te pakken of in een gezellige bar wat te drinken, maar echt wild uitgaan, nee dank je. Ik heb 1 vriendin die met een nieuwe vriend nog meer is gaan stappen dan anders en ook elk weekend dus behoorlijk lazarus is zeg maar. Vind het echt jammer, we hebben weinig raakvlakken meer. Door de week werken we dus kunnen we bijna niet afspreken en in het weekend wil ze alleen maar stappen en is overdag dus te brak om iets te ondernemen...

De tijd gaat snel hoor, nog een paar daagjes en dan zie ik de 15 weken staan! Heb in mijn agenda ook steeds vrolijk de 20,25,30 en 35 weken genoteerd ;) Mooie mijlpalen!

Vriendlief is weer lekker thuis en heeft twee supergave houten puzzels meegenomen, zo leuk! Ben er echt superblij mee!

@Fien: hoe is het met jou meis? Maak je je ook weer op voor een nieuwe werkweek?

@Jonie: hoe is het met jou meis? Nog maar 2 weekjes werken toch of nog niet eens meer?!

Hier is het mij afgelopen week weer opgevallen dat ik behoorlijke buikpijn heb aan het einde van mijn werkdag. Zodra ik lig en lekker heb geslapen voel ik me weer top maar in de loop van de dag begint het weer. Dit weekend dus nergens last van gehad. Ga het de komende dagen eens in de gaten houden, of het in verband staat "druk doen" op mijn werk.

Fijne week meiden!

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie jammer is dat het he van het stappen. Ik vind terrassen ook erg fijn en erges gewoon lekker zitten maar idd het uitgaan is er voor mij niet meer bij.. of we moeten een keer met alle jongens en meiden gaan..dan is het wel gezellig. maar laat maak ik het toch niet... hihi..
    Nog idd een paar dagen en dan 15 weken alweer! Ik heb dan hopelijk de 30 weken bereikt!
    Enne... wat lees ik onder je banner.... ga je trouwen???????????? Wat leuk :) Wist ik nog helemaal niet... wel vertellen hier zeg! Hihi... heeft je vriend je gevraagd? Wanneer? Hoe? Of heb je hem gevraagd??? Of ben ik zo vergeetachtig dat je het wel hebt verteld :)?
    Ik denk dat je pijn hebt van het vele doen. Heb ik in het begin ook heel erg gehad...en nu op het laatst begint dat weer. Doe rustig aan meid... Teminste zover dat dat kan. Want je hebt nog een hele tijd te gaan..

Hoe is het met de andere dames?

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Krullie, wat lees ik daar, ga je trouwen?!!
    PROFICIAT!!!!
    Superblij voor je!
    (en superbenieuwd naar het bijhorende verhaal!)

Hoe is het met jou?
    Ja, die 15 weken! Ik kijk er mee naar uit. Hoewel ik nog meer aftel voor 16 weken; kan ik eindelijk nog eens naar de gyn :).

Dank je!
    Vandaag is mijn diensthoofd terug en, normaal vangt zij (mee) op nu.
    Hoop in ieder geval dat die vrouw mijn diensthoofd ook geen heel zieke kinderen toewenst; diensthoofd heeft paar jaar geleden bijna haar jongste dochtertje moeten afgeven en, dikke week geleden zag 't er met haar zoontje ook niet goed uit.
    Alles is terug in orde daar, maar, kruipt toch wel op je...
    Nu ja, sommige mensen...

Goh, zo een mannenweekendje; ik zou ook niet meegaan :)!
    En, dat stappen: gewoon iets gaan drinken zie ik zeker zitten, maar verder volg ik er jou en ikke in!

Wel leuk dat je ook 2 van die houten puzzels rijker bent!

En, die buikpijn: denk dat het met het werk te maken heeft.
    Ik heb er 's avonds ook last van als ik echt heel druk bezig geweest ben. Als ik me even neerleg of gewoon rustig neerzet, gaat het vrij snel weer over.
    Lijkt me dat ons lichaam vraagt het wat rustiger te doen af en toe...

Ik heb overwogen om een dagje verlof te nemen vandaag, maar ben ondertussen toch op het werk. Hoop op een rustig dagje! :)

Jonie, begint zoooo te korten bij jou!
    11 september liggingsecho; ben mee benieuwd!
    Hoop dat alles vlot gaat gaan!!

Fijn in ieder geval dat bij de laatste controle alles in orde was!

Knap dat je het wiegje helemaal zelf bekleed hebt!! En, klinkt ook zo mooi gedaan!
    Die krans vind ik zelf een heel leuk gevonden idee! Super!

Dank je!
    Was best fel verschoten, maar ga er mee van uit dat je van sommige mensen gewoon niet meer mag verwachten...
    Hoop dat ze vandaag niet komt in ieder geval :)!

Ikke, goh nee meis, toch niet weer die muts....!
    Je in ieder geval niet laten ontmoedigen! Ik heb hier ook hopen verhalen van kindjes die te licht bevonden werden en, die uiteindelijk wel goed van gewicht (en soms zelfs aan zware kant) bleken!
    En, sowieso, ze blijven groeien, dat is het voornaamste!

Jij vooral rustig aan doen daar!

Hoe was de floreade? Heb er al paar keer van gehoord; zou heel mooi zijn! Maar, ben er zelf nog niet geraakt...
    Die rolstoel is een heel goed idee! Kan me zo voorstellen dat dat geen leuk iets is zo, maar: is echt beste voor jou en, voor de beebjes. Je zou anders ook gewoon maar amper kunnen genieten ervan!
    't Is voor het goede doel!

hier, soms lijkt de misselijkheid voorbij, maar, doorgaans blijkt dat enkel een signaal dat ik bijna weer een sprint naar het toilet in moet zetten...
    Wil eigenlijk helemaal niet klagen, want ben zooo blij dat dat wondertje eindelijk onderweg is naar ons. Maar, het maakt het best "zwaar" zo.
    Voor de rest probeer ik in ieder geval zoveel mogelijk te genieten!

Afgelopen weekend heb ik al wat zitten opruimen (hebben een tijd geleden de rekken in de berging laten vervangen door kasten en, 't is nog een beetje een zootje nu....). Heb ik binnenkort alle tijd om de leuke dingen te doen in afwachting van de komst van ons kleine wondertje!
    Lijkt me super!

Heel veel liefs!
    Fien

16. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Krullie, wat leuk dat je gaat trouwen!! Gefeliciteerd! Ben natuurlijk ook heel benieuwd naar het bijbehorende verhaal.
    Kan me helemaal voorstellen dat je niet mee bent gegaan naar de rommelmarkt. Slapen in een auto, no way!
    Stappen doe ik ook niet meer. Heb met een week of 16 nog een vrijgezellenfeestje gehad van een goede vriendin. Dat was nog wel heel leuk moet ik zeggen en toen heb ik het ook nog best laat gemaakt. Half 3 zijn we pas naar huis gegaan toen. Maar ja, ze trouwt maar 1 keer dus vond het belangrijk dat ik er gewoon bij was.

Ikke, leuke dag gehad op de Floriade. Lijkt mij ook heel mooi om eens heen te gaan. Wie weet volgend jaar ofzo.
    Doe maar lekker rustig aan hoor en ben blij dat je kindjes het goed doen!

Fieneke, jij ook rustig aan doen hoor. En gewoon naar huis gaan als je het niet trekt. Wat vreselijk voor je diensthoofd. Dan hoop je inderdaad niet dat er ook zo'n gek tegen haar tekeer zal gaan.

Nog 6 dagen werken! Jippie! Ben er zo klaar mee! Van het weekend naar de HAP geweest. Heb een fikse blaasontsteking te pakken, gaat lekker hier. Zit nu aan de antibiotica en gelukkig wel weer opgeknapt en gewoon aan het werk. Ga nog eens even wat nuttigs doen, haha!

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fieneke, wat knap dat je evengoed bent gaan werken. Is die troela al geweest? En ik doe idd rustig aan. Soms wel moeilijk maar heb geen andere keus. Het zitten wordt steeds lastiger met mijn buik.. merk dat heel goed aan mijn rug, en ook het liggen is niet meer je van het.. maar goed.. nog ongeveer 8 weekjes te gaan. We mogen niet klagen.. hihi..

Jonie, eventjes over de Floriade...die is maar 1x in de 10 jaar ;) Dus in 2022 komt er weer 1.. maar waar die komt weet ik niet. Zo dat is niet fijn zeg een fikse blaasontsteking. Snel genoeg vanaf zijn he.... lijkt me geen pretje!
    Nog even en je kunt genieten van je verlof. Hoe fijn is dat! Echt super. Nog maar 6 daagjes werken....

Hier een lekker rustig dagje vandaag. Heb al boodschappen gedaan dus vind het wel goed ;) Heb ook nog maar even naar de kraamzorg gebeld. Hebben me meteen ingepland voor over 2 weken. Anders zou het nog even duren..ze hadden niet in hun gegevens staan dat ik in verwachting ben van 2 kindjes... nou ja.. heb het hele formulier goed ingevuld dus kan niet aan mij liggen... Gelukkig is het nu geregeld!

18. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hahahahaha, hoe kom ik erbij dat die elk jaar is dan? Heb me er ook nooit zo in verdiept, maar leek me wel eens leuk. Nou, over 10 jaar dan maar haha!
    Lekker he, de laatste dingetjes regelen. Weer wat om af te strepen van je lijstje.

19. sunshineS1976

#439 sunshineS1976, 3 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2012
    Hej meiden!

Dank jullie wel voor de felicitaties, maar ik had het toch echt al eerder gemeld :p
    Maar we zijn allemaal zwanger dus behoorlijk vergeetachtig he! ;)
    Ben op Valentijndsdag officieel ten huwelijk gevraagd.
    Hier een kopietje wat ik op 14 februari hier had geschreven:

Ik heb een prachtige ring aan mijn vinger, ik ben ten huwelijk gevraagd!
    We hebben het al een tijdje over trouwen en min of meer al besloten, maar ik wilde wel graag gevraagd worden. Hij zei altijd dat het gebeurt op het moment dat ik het niet verwacht. Daar is wel een jaar overheen gegaan en inderdaad had ik het echt niet verwacht, zeker niet op zo'n dag als Valentijn waar we eigenlijk weinig aan doen. Alleen een kaartje voor elkaar.
    Dus het was echt een grote verrassing! Hij kwam thuis en gaf me een doosje en toen stond ik echt perplex. Hij deed de ring al aan mijn vinger en was ongelofelijk aan het stuntelen haha. Echt cute. Hij durfde het niet goed geloof ik. Toen zei die ook: "ja dit is de eerste keer dat ik dit doe he, het is best eng"
    En toen vertelde hij dat we nu al zoveel jaar samen zijn (bijna 9!) dat hij zoveel van me houd enz enz en toen vroeg hij het ! En hij moest ook huilen, zo liefff!

Het is nu toch ook wel een beetje aftellen naar de bruiloft hoor! De tijd gaat zo snel! En er moet nog ontzettend veel geregeld gaan worden. Dus ik heb het maar in mijn banner gezet, dan word ik er elke dag aan herinnerd. Moet er echt nog veel voor doen!

We gaan dus trouwen in juli op de dag dat we precies 10 jaar samen zijn. Dat roepen we al jaren, maar nu is alles officieel en gaat het eindelijk echt gebeuren :D

20. sunshineS1976

@Jonie: aaah nog 6 dagen werken, wauw!! Doe nog even alles op het gemakje, neem lekker afscheid en laat alles voor de komende maanden achter je!!
    Heb je ook al iets met je ouderschapsverlof geregeld? Een paar weken aan je zwangerschapsverlof geplakt of ga je het verspreiden??

Vreselijk die blaasontsteking! Gelukkig werkt zo'n kuurtje snel! Heb het tot nu toe ook 1x gehad en was echt geen pretje... zo'n pijn!!

@Ikke: De floriade 1x in tien jaar?! Dat wist ik ook niet! Wat een lange periode zeg!
    Kan me echt nog niet voorstellen hoe mijn dikke buik me straks in de weg gaat zitten!
    Ben zo benieuwd hoe dat allemaal voelt!
    Weet je wat me nou zo eng lijkt? Als het kindje is ingedaald zeg maar, dat je dan gaat zitten en dat het hoofdje knakt ofzo :p Dat lijkt me niet geheel onlogisch :p Maar dat zal vast niet kunnen :p

Nog een week of 8 inderdaad... spannend zeg, dan ben je gewoon mama! Van 2 maar liefst! Dat wordt echt druk...! Leip van de kraamzorg zeg... het is kennelijk moeilijk om een formulier goed door te lezen!

@Fien: goed van je toch bent gaan werken!
    Fijn dat jij die buikpijn ook herkent, dan komt het kennelijk echt van druk doen en ons lichaam dat dit aangeeft. Ga er op letten om echt niet van hot naar her te rennen. Dat doe ik vaak wel, kan behoorlijk adhd zijn als ik aan het werk ben.

Lekker dat opruimen!! Je krijgt er een mooier huis van en een opgeruimde geest! Heerlijk alles op orde voor als de kleine komt! Ik ben zo af en toe ook bezig met de rommelkamer leeg te halen en spullen op te bergen,weg te geven of weg te gooien. Alles moet eruit eer vriendlief kan beginnen met muren stucken enz. Moet best flink onder handen worden genomen!
    We zijn beide over 6 weken vrij in de herfstvakantie, dan wil ik eigenlijk het kamertje afgeklust hebben. Dat alleen nog maar de meubeltjes en accessoires moeten. Moet lukken!

Hier weer uitgeput. Licht buikpijn. Duik lekker om half tien mijn bedje in. De wekker blijft elke morgen om 6 uur afgaan en nou was ik al geen ochtendmens, maar ik begin het steeds zwaarder te vinden. Als het nou erger wordt vraag ik mijn baas of ik bijv elke dag of bijna elke dag de eerste twee lesuren vrijgeroosterd kan worden en dat ik 's middags langer doorga. Kan ik toch twee uur langer blijven liggen 's ochtends. Zou een verademing zijn, zeker richting de donkere wintermaanden!

Slaap lekker alvast!!

Deel Deze Pagina