In januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikke175, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

Jonie, super, nog maar 6 dagen werken!!! Helemaal aftellen dus nu!!
    Ga je alles op tijd afkrijgen?
    En, ben mee benieuwd hoe je het gaat doen: gewoon je moederschapsverlof, of plak je er meteen (een stukje) ouderschapsverlof aan?

Hoe hebben jullie trouwens de opvang geregeld?

Jij weer wat beter van de blaasontsteking?
    Hoop het! Is echt niet niks....
    Had er paar weken geleden ook nog eentje; zo blij dat ik 'm op tijd zelf herkende en er dus heel snel bij was. Heb 't ooit gehad dat ie bijna volledig tot aan mijn nieren doorgetrokken was... Bah, dat was 't echt niet...!

Enne, die floreade, ik ging er ook van uit dat die elk jaar was.... Had me namelijk voorgenomen er volgend jaar naartoe te gaan..... :)

Ikke, ja, die laatste weken lijken me ook ongelooflijk zwaar!
    Maar maar maar, volgens mij heb je morgen een mijlpaal!! Super!
    Dan er nog een aantal weekjes aan toevoegen en, dan lekker genieten met de 2 wondertjes bij jullie!
    Geniet ervan!

Goh, die kraamzorg.... Goed dat het nu wel geregeld is, stel je voor!

Gaat het voor de rest ok met je?

Dank je!
    Die troela is nog niet geweest - gelukkig. Ze heeft wel opnieuw gebeld, deze keer met mijn diensthoofd.
    Die heeft haar tussen haar gescheld door duidelijk gemaakt dat als ze 't via een advocaat wil regelen, ze via een andere dienst moet.
    Afwachten maar nu wat we er nog van horen. Hoop niks meer. En, hoop dat ze echt ook gewoon daar blijft; wil ze niet zien en, wil vooral ook niet dat ze mij ziet - ben overduidelijk zwanger; als ze is zoals ze klinkt is ze tot de meest domme dingen in staat....
    Nu ja, afwachten maar.

Krullie, super super super van jullie trouw!
    En zo leuk gevraagd!
    Wel met het schaamrood op mijn wangen; gewoon helemaal vergeten..... :)!

Kan me voorstellen dat er veel geregeld moet worden!
    Hebben jullie al een zaal, of gaan jullie een tuinfeest geven of?
    Leuk!

Ja, die buikpijn; ik kan hier ook redelijk adhd zijn als ik aan het werk ben. Gisteren heb ik lekker rustig gedaan en: geen buikpijn! Alleen zo moeilijk om rustig te doen...! :)

Hoofdje dat knakt; goh, ja, had ik zelfs nog niet bij stilgestaan...
    Zal inderdaad wel niet kunnen, maar, klinkt ook niet onlogisch....

Ja, dat opruimen geeft altijd een leuk gevoel. Bij ons moet er ook nog heel wat gebeuren - maar goed dat we nog even tijd hebben!

Dat vroege opstaan enzo voel ik hier hetzelfde aan.
    Was ook al geen ochtendmens, dus die wekker al elke ochtend... Maar nu de laatste tijd.... Ga ook stoppen met om 7u te beginnen met werken; veel te vroeg! Ik mag tot 9u beginnen, dus, wat later zal ook wel lukken he.
    Dacht in begin dat ik gewoon lui was; tot ik het nu hier lees en, hoorde het ook net van mijn diensthoofd: ze vroeg me hoelang ik dat nog dacht vol te houden. Ze gaf ook meteen aan dat dat niet te doen is.
    Ik duim in ieder geval dat een aanpassing mogelijk is voor je! Zouden ze er moeilijk over doen?

Buiten het moe zijn gaat het met mij redelijk; misselijkheid steekt wel op, maar is nog doenbaar.
    Hoop dat dat alleen maar beter gaat worden vanaf nu!

Liefs!!
    X

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, hihi geeft toch niet.. Wist ik eerst ook niet.. maar ik kom elke dag als ik naar het werk ging langs het terrein van de floriade. Ze doen ongeveer 4 jaar ( als ik me niet vergis ) over het bouwen daarvan. Dus een hele lange tijd gaat eroverheen... dus vandaar dat we zoiets hadden van.. nu moeten we gaan. Het is dichtbij huis, en het is nog maar afwachten waar het over 10 jaar is...

Ja het is echt heerlijk om de laatste dingetjes te regelen. Ik ga deze week ook maar eens mijn tas inpakken voor het zh.. anders ben ik weer zo'n muts die dat gaat vergeten,..hihi..

Krullie, oooooooooooooow jaaaaaaaaaaaa ik herken het stukje... wat erg dat we dat vergeten zijn! hihi... En dat van het hoofdje... zo heb ik dat ook nog niet bekeken... maarre... een kindje is zo soepel dat een hoofdje echt niet kan knakken..anders was het vrouwenlichaam denk ik iets anders gemaakt.. haha.. Mijn kids zitten beide met het hoofdje bij mijn ribben ongeveer. Als ik naar voren ga hangen voel ik wel dat er af en toe hoofdjes in de weg ziten. dan zitten ze klem en kan ik ook echt niet ver naar voren. Pijn dat dat dan doet!!

Goed dat je vraagt of je wat later mag beginnen op je werk. Scheelt echt heel veel!

Fien, Gelukkig is die troela niet meer langsgeweest. Idd hopen dat ze daar blijft en dat jullie er geen last meer van hebben.

Enne.. jaaaaaaaaaaa morgen heb ik idd weer een mijlpaal gehaald. Morgen 30 weken!!!Zo leuk :D Dan nog 4 weken voordat mijn officieel verlof ingaat, dus ik wil zeker niet eerder dan 34 weken bevallen... Anders moet ik op het laatst inleveren... en dat wil ik niet... hihi.. Maar het is ook niet goed voor de kindjes als ze eerder willen komen. Dus die blijven voorlopig nog wel zitten.. hoop ik..

Hier, vannacht voelde ik me wat misselijk. maar dat is gelukkig nu over. Verder gaat het wel goed, als ik maar rustig aan doe ;)

meiden, doen jullie het ook allemaal rustig aan??? Is goed voor de uk :)

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Fijn dat het hier zo goed gaat met iedereen :D

@Fien: fijn dat dat k*twijf niet meer is geweest, hopelijk komt ze niet meer ook en hoef je de confrontatie niet meer aan te gaan!
    Fijn zeg dat die misselijkheid nu te handelen is en je niet hoeft over te geven.
    7 uur beginnen is wel erg vroeg ja! Fijn dat je gewoon tot 9 uur kunt beginnen!

@Ikke: helemaal geweldig dat je je kids zo goed voelt zitten! Kan het me voorstellen dat ze soms een beetje "klem" komen te zitten, zeker als het er 2 zijn! En bij jou doet dat dan zeer, maar zullen zij daar ook last van hebben?

Morgen 30 weekjes! Ze blijven nog wel even zitten hoor!!

Ik heb vandaag sportdag gehad met de leerlingen. Erg leuk, maar wel in de volle zon. Heb ook niet gegeten en gedronken. Had geen honger en drinken "durfde" ik niet omdat de w's daar echt supergoor waren en ik moet al zo vaak...!
    Daarom voel ik me nu niet echt goed... maar ja eigen schuld dikke bult. Net behoorlijk wat water naar binnen gegoten, een boterham op en een appel en 2 kiwi's.

Wat betreft de bruiloft hebben we een kasteel afgehuurd. Echt schitterend, we waren direct verliefd op de locatie.
    Morgenavond hebben we een gesprek met een fotograaf. Benieuwd naar haar ideeën en mogelijkheden en de prijs. Dat is toch ook wel belangrijk...

Voor de rest moet álles nog. Maar we hebben nog wel wat tijd...

Fijne aaf meiden!

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, eventjes waven voor jou, voor Fieneke en voor mezelf!!!

Krullie, Wat spannend zeg vnvd.... de prijs is zeker belangrijk. Het zal allemaal niet goedkoop zijn.. haha.. maar dat wordt zeer zeker een hele mooie dag. En idd.. je hebt nog ff...

Ik weet niet of de kindjes dat voelen als ze klem komen te zitten. Hopelijk van niet.. haha..

Wat vervelend zo'n sportdag dat je eigenlijk niet echt kunt eten en drinken. Kan het me helemaal voorstellen. Ik ben wel wat gewend... in India hadden we soms zo'n gore stopplekken dat je vanzelf wel een oplossing vind om te plassen... haha... zonder dat je ergens vies van wordt. Maar is idd geen fijn idee..vooral niet omdat je zwanger bent. Veel sneller kun je last krijgen van infecties ed... en dat wil je niet.. bah bah..

Vandaag 30 weken! Ben zo blij :D En die 3 gaat er niet meer af...joepie!!!!!!!!!!!!

5. sunshineS1976

Vreselijk in India!! Niet geweest, maar genoeg gezien in reisprogramma's! Niets voor mij :p
    De plaskan van Moeders voor moeders is best handig :p Ga hem bewaren straks. Of moet je hem weer inleveren eigenlijk?
    Mochten we nog eens een autovakantie maken, ga ik daar wel mee plassen, best ideaal ;)

Gefeliciteerd met je 30 weken :D
    Het staat prachtig op je banner!

Ennuh die 3 gaat dus echt wel weg he! Over ongeveer 8 weken al!! ;) :D

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, haha... ja als ik ben bevallen gaat de 3 idd weg.. maar ik bedoel tijdens de zwangerschap :D
    die kan van mvm hoef je niet in te leveren. Heb er hier ook nog 2 staan.. ook handig na de bevalling om na te spoelen zeggen ze.. hihi..

7. sunshineS1976

haha dat snapte ik ook wel dat je dat bedoelde ;) De drie tijdens de zwangerschap :p
    Maar je schreef 't alsof ie echt noooooit meer weg zou gaan :p

Vandaag voor de laatste keer 2 nieuwe kratjes opgehaald :D:D
    Nog 1 weekje verzamelen, yeah!!
    Handig dat je de kannen mag houden!

8. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey!

Ikke, enorme hele dikke proficiat met je 30 weken!!! Mijlpaal bereikt!
    Helemaal blij voor je!!

Nu nog een kleine 4 weken werken. Lukt dat goed want, lijkt me toch zwaar hoor....!

Ben je ondertussen nog wat misselijk geweest?
    Hoop van niet!

De tas voor het ziekenhuis al klaar?
    Lijkt me ook best spannend ergens!
    Ik denk dat ik 'm (als het zover is natuurlijk :) ) door vriendlief ga laten maken. Ik vergeet zoal alles en, nu al helemaal... Stel je voor, sta je daar in het ziekenhuis en heb je eigenlijk bijna niks mee :).

Krullie, ja hoor, 15 weken op de teller!! ;)
    Hoe voel je je?
    Gaat eigenlijk best snel he!

Ja, als je zo niet naar een proper toilet kan....
    We zijn zondag naar een weicross gaan kijken; toen ik zag hoe de toiletten eruit zagen daar, ben ik ook meteen gestopt met drinken...!
    Jij wel goed eten enzo he!
    Hoop in ieder geval dat je je ondertussen weer helemaal ok voelt!

Ooh, klinkt super, zo een kasteel!!
    Hoop dat jullie nog leuke ideeën vinden! En, aan een redelijke prijs want, amai soms...!

Ik was jammer genoeg te laat met aanmelden voor MvM... :(
    In België hebben ze raar genoeg niet zo een initiatief. Heb dus eerst vooral daar naar gezocht.
    Heb dan uiteindelijk contact opgenomen met MvM in Nederland en, bleek dat er een inzamelpunt was op een uurtje rijden. Is wel een "gedoe" maar, ben zo blij dat ik de medicatie kon hebben (zonder zou ik nu geen wondertje verwachten) en, dr zijn echt vaak tekorten.
    Jammer genoeg was ik toen al 13 weken en, je moet minstens 4 weken deelnemen....
    Vind het echt wel balen; maar: ik weet 't nu wel voor moest er ooit een 2e kindje komen!

Jonie, hoe is het met jou?
    Hoop alles goed met je!!

Hier: had duidelijk te hard geroepen over de misselijkheid.... Gisteren voelde ik me zo beroerd.... Bah.... Zelfs gezegd dat ik er zo naar uitkijk om eens gewoon lekker fris en niet misselijk op te staan. Maar, voelde me meteen best wel schuldig; zo blij met dit wondertje dat ik al de rest er gewoon bijneem. Als dat wondertje maar ok is.

En, mag ook niet echt klagen.
    Vriendlief is superlief voor me. En, zelfs op het werk, collega's zorgen heel goed voor me!
    :)

Hoop met jullie alles ok!!

Veel liefs!

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, gelukkig gaat de 3 er een keer af.. haha.. zou niet goed zijn als hij bleef staan he... :D

Fien, nou uhm.. nog 4 weekjes idd tot mijn officiele verlof, maar ben nu al 2 weekjes thuis. Ik mocht echt niet langer dan 28 weken werken, dus toen ben ik ook netjes gestopt. De bedrijfsarts/ manager etc waren het hier ook allemaal mee eens. Ik vind dat ik het nog best goed heb volgehouden.

Ik ben niet meer misselijk geweest. Gister heb ik de kindjes weinig gevoeld, maar nu gelukkig wat meer. Wel vervelende pijn van mijn banden af en toe, en ga dat volgende week ook wel aangeven bij de gyn. Ook de pijn in mijn buik.. het zouden oefenweeën kunnen zijn..die kun je al krijgen vanaf week 26... alvast ter voorbereiding.. hihi...

Wat balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt. Sommige hebben er hun hele zwangerschap last van..ik hoop niet dat jij dat hebt. En vanaf week 16 neemt de HCG hormoon ook af, en kan het ook ineens over zijn. Daar hoop ik op voor je.

Gek eigenlijk he dat ze dat in België niet hebben.. MvM...
    Is wel een heel goed initiatief... ikzelf heb dan een pregnyl nodig gehad... als de eitjes bleven steken zeg maar... had ik wel zo'n spuit gekregen..gelukkig kozen mijn eitjes er zelf voor om te springen. Maar daarom omdat ook ik weet dat het niet allemaal vanzelf gaat, heb ik gekozen om er aan deel te nemen. Ik heb de 10 weken vol kunnen houden al werd ik er op het eind helemaal gek van...

10. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ikke, oeps :). Was er echt van overtuigd dat je nog aan het werk was :).
    Ben nogal een warhoofd tegenwoordig...

Ooh, eergisteren de kindjes niet zo heel veel gevoeld; gelukkig gisteren weer wel volop!! Ben je er rustig onder gebleven? Kan me voorstellen dat ik tegen de muren zou oplopen dan!

En dan zo een buikpijn en alles.... Dat van die ofenweeën wist ik niet...
    Toch wel wat afzien duidelijk, eer zo een wondertje er uiteindelijk is!

Dank je!
    Hoop ook dat die misselijkheid heel gauw stopt! Afwachten maar... Ik tel in ieder geval af naar 16 weken!

Ik vind het echt jammer dat er in België geen MvM - initiatief is.
    In het begin kon ik de pregnyl gewoon in de apotheker halen; daarna moest ik 'm al bestellen (en maar hopen dat ie op tijd binnenkwam) en, op het laatst kon ik 'm enkel nog in het ziekenhuis krijgen; zo waren ze zeker dat de schaarse voorraad die ze hadden, enkel terecht kwam bij de mensen die het nodig hebben.
    Kan me voorstellen dat het niet alles is, meedoen. Vind het dus super dat je het hebt willen doen!!!

Geniet van het weekend!!

Liefs,
    Fien x

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fien, hihi.. geeft niet hoor. Hier ook af en toe in de war.. vooral dat we vergeten dat Krullie ging trouwen terwijl ze dat al een hele tijd geleden had gezegd :) Och ja!! Hoort erbij!

Enne... er kan bij een zwangerschap idd nog meer bij komen kijken als alleen misselijkheid. Vanmorgen heeeeeeeeeeeel veel pijn in mijn buik/banden. Ik kon niet meer opstaan uit bed. Eerst maar een hele tijd op de bedrand gezeten en mijn buik moeten ondersteunen.. Hoop niet dat jullie daar last van krijgen.. Want dat doet echt heel pijn.

Als ik de kindjes niet goed voel blijf ik wel rustig. Het scheelt dat we een angelsound hebben en ik de hartjes kan zoeken. Dat geeft natuurlijk echt rust... vandaag ook nog niet zoveel gevoeld maar ben de hele morgen bezig geweest met opruimen. Dus daar zal het aan liggen...

Jonie, hoe is het met jou? Hoeveel dagen nog werken??? Nog 3??

12. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Hoop dat jullie allemaal een mooi, warm weekend gehad hebben!!

Jonie, benieuwd naar je! Hoe is het nu met je?
    Laatste werkdagje inmiddels gedaan als ik goed geteld heb?

Ikke, ja, die angelsound... Ik twijfel toch nog een beetje...
    Gisterenochtend toen ik opstond, had ik precies een blok beton in mijn buik, zo een pijn....! En, volop ongerust natuurlijk...
    Ben nog altijd ziek, dus zal wel ok zijn. Maar, die zekerheid zou wel reuze zijn! Nu ja, misschien nog wel wat te vroeg om al makkelijk het hartje te vinden he.

Hoop dat bij jou die pijn helemaal weg is en je weer helemaal ok bent!!
    Hoe is het verder met je?
    Ijverig aan het aftellen?

Krullie, hoe is het bij jou?
    Alles goed?

Hier, volgende week eindelijk weer naar de gyn; kijk er zo naar uit om het hartje nog eens te horen! En, hoop stiekem dat we toch een echo krijgen (gaan dan naar de privépraktijk van de gyn, geen idee als ze daar ook een echo maakt....).

Veel liefs en, hoop alles goed hier met iedereen!
    XX

13. sunshineS1976

He meiden!

Hoe is het met je Ikke?? Hoe is het met de buik- en bandenpijn? Hoop wat minder, want dat klinkt echt niet lekker!
    Doe het verder ook rustig aan he! Je blijft maar aan het opruimen en poetsen geloof ik ;)
    Morgen weer 31 weekjes, yeaah! ;)

@Fien: nog steeds ziek meis?? Heb je nog steeds buikpijn? Kan me voorstellen dat je je dan ongerust maakt. Ik heb het af en toe ook, best veel buikpijn, echt baarmoeder. Zijn niet mijn darmen want dat verschil voel ik wel. Ik denk dat het een soort van groeipijnen ook zijn, want ondanks mijn toch al dikkig buikje, lijkt het nu wel een beetje te groeien! Ik voel ook een duidelijke flinke bobbel onder mijn navel, denk dat dat mijn baarmoeder is!

Spannen de gyn! Ik mag vrijdag weer...! Stiekem toch weer zenuwachtig! Hoop ook dat het hartje te vinden is, neem aan dat ze dat wel gaan proberen te vinden. Een extra echo zal je niet krijgen denk ik, maar voor ongeveer 25 euro kun je die al bij een echobureau krijgen he! Dus als je echt nodig gerustgesteld moet worden is 25 euro niet zo veel geld toch?
    Wij hebben over 2 weken een gratis extra echo. Dan is het open dag in het geboortecentrum in het zh en doen ze gratis korte echo's. Al moet ik er 2 uur zitten wachten, ik wil die extra echo! :p Hopelijk kunnen ze dan zien wat het wordt!!!

Hier gaat het verder goed, krijg steeds meer energie en dat voelt geweldig. Hopelijk houdt dit aan!

@Jonie: jaahaa je verlof is nu echt begonnen!! Geniet nog even van je "vrije tijd" voor je kleine meid er is!!!

xxx

14. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames, hier gaat het niet zo lekker. pijn in mijn rug enzo... maar ja... we moeten door he.. dus als de ukkies het goed doen.. vind ik het prima. En gewoon af en toe een traantje laten van de pijn en de hele nacht wakker liggen en dan kunnen we weer verder. Is niet echt fijn maar is voor een goed doel.

Fien, fijn dat je volgende week meer mag. Ik hoop ook dat je een echo krijgt! Zou leuk zijn he.. Morgen weer waven! Ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt meid..

Krullie, Komt helemaal goed vrijdag.. Ik moet donderdag naar de gyn. Ben benieuwd. En een extra echo kan altijd... kost idd wel geld. Maar als je je echt onzeker voelt, kun je altijd de gyn of verloskundige bellen. Vaak mag je dan ook langskomen en kijken ze of alles goed is. Ook voor jou morgen weer waven!

Hier wave ik morgen met jullie mee. Begint echt op te schieten nu. Gewoon nog maar 7 weekjes.... vind het wel erg leuk en ben ook heel benieuwd naar de kids. Donderdag weer ff spieken en vragen naar de gewichten..:D

Jonie, klaar met werken???????? Heb je verlof???????? En nu lekker genieten!

15. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikke, hele dikke knuffel!!
    Jij echt lekker rustig aan doen he meis! En, de kindjes zijn superbelangrijk, maar, jij ook he. Dus, verzorg je goed!!
    Nog heel even en, meteen ook een dikke proficiat want, je hebt een nieuwe kaap gehaald!!

Ik duim voor je dat je donderdag goed nieuws krijgt! Dat ze allebei gegroeid zijn, dat ze het allebei goed doen, en, dat ze nog een poosje bij jou willen blijven zitten!
    En en en, dat 't je heeeeel gauw weer beter meevalt!

Heb je vannacht nog wat kunnen slapen?
    Hou je goed he!!

Krullie, dank je voor die info!
    Wist ik niet!! En, 25 euro is inderdaad niks als je ongerust bent!!
    Hier hangen ze je aan de monitor als je echt ongerust bent.
    Maar, jouw verhaal lezend, neem ik aan dat het bij mij ook de baarmoeder is. Ik voel ook al een flinke bobbel onder mijn navel; moet inderdaad de baarmoeder zijn!

Jij mag vrijdag weer: leuk!! En, spannend! Zou het reuze vinden als ze je kunnen zeggen wat het gaat worden! Normaal kan dat vanaf 16 weken he?

Die gratis echo moet je zeker voor gaan!! Super dat ze dat doen!
    Daar zou ik ook gerust 2uur voor aanschuiven!
    Jammer dat ons ziekenhuis niet zo van die geweldige ideeën heeft...!

Die extra energie moet super zijn! Hoop voor je dat die aanhoudt!!
    Ik heb het in vlagen; af en toe lijk ik inderdaad weer tot meer in staat als slapen. Juist die misselijkheid erbij nog steeds... Gisteren ging het totaal niet, vandaag gaat het weer wat beter... Nu ja, ik ga echt gewoon proberen zoveel mogelijk te genieten!

Hoe is het verder met je?
    Kon jij nog in je gewone kleren of heb jij ook (al) positiekleding aan?
    (neem aan dat je dat al eens zei hoor; maar onthouden is echt mijn sterkste kant niet).

Jonie meis, hoe is het met jou?
    Gaat het je?
    Hoop dat alles goed is met je!! Is zo stil rond je.... Beetje ongerust...!
    Hou je goed he meis!

Hier gaat het redelijk; begin er meer en meer op te vertrouwen dat al die pijntjes en rariteiten normaal zijn en vooral gewoon op groeipijnen enzo wijzen.
    De misselijkheid zegt in ieder geval genoeg!
    Maar, kijk toch echt uit naar maandag!!

Gisteren nog heel positieve commentaar op mijn gyn gehoord. Maar, was al positief - zij is degene die ervoor gezorgd heeft dat ook wij eindelijk de roze wolk op konden!

En, gisteren ook de kinderwagen gaan halen bij mijn diensthoofd!
    Een vriendin van haar verkocht haar stokke; een felblauwe (zo blauw dat ie ook gemakkelijk voor een meisje kan). Ben er superblij mee! Vriendlief is er vanochtend nog ijverig mee bezig geweest dus, straks blinkt ie volledig!
    En en en, de mijlpaal van 16 weken is behaald!
    Op naar de 20 weken nu :) :).

Veel liefs,
    en ikke: hou je goed he!!

Fien
    xx

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fien, thanx meid! Erg lief. Vannacht best goed geslapen..vandaag doe ik rustig aan maar wil eignlijk de badkamer nog poetsen. Mag niet van vl.. misschien dat ik een beetje doe... en de rest met de franse slag.. bad en douche worden elke dag schoongespoeld, dus opzich is dat nooit echt vies.. dus misschien ff met een doekje en sop erdoor en de wc en wastafel ff iets beter.. haha...

Wave voor ons! 16 weken voor jou Fien en Krullie, en 31 weken voor mij. Nog 7 weekjes te gaan :D En voor jullie ook al erg spanennd zeg.. bijna 20 weekjes.

Heb me vanmorgen nog gewogen. Sta nu op +13 kilo... in 1 maand maar 1,5 kilo aangekomen. valt mee he..

Jonie, jij bent echt al bijna bij de uitgerekende datum. Hoe voel je je? Hopelijk gaat het idd goed met je want het is idd wat stil rondom jou. Hopelijk maken we ons voor niets zorgen.. laat je snel iets weten?

Hier doet ons zh ook niks met gratis echo's, dus Krullie, ik geef je groot gelijk!

17. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hey meiden,

Sorry dat ik even niets heb laten horen!! Beetje druk geweest enzo. Heb vanaf vandaag inderdaad lekker verlof! Heerlijk uitrusten en niets doen.
    Slaap 's nachts behoorlijk slecht. Dan weer plassen, dan weer kramp in mijn benen. Heel vervelend! Maar nu lekker de tijd om uit te rusten.
    Afgelopen dinsdag de liggingsecho gehad. Ze is nog niet helemaal ingedaald, maar alles zag er verder goed uit. Nu al ruim 2500 gram, dus helemaal op schema. En een klein koppie gelukkig:D!

Fieneke, hopelijk voel je je snel beter. Pijntjes en dingetjes horen er wel bij, maar wil niet zeggen dat het niet vervelend is. Goed je rust nemen hoor meid!

Ikke, doe dat ook wel hoor met de franse slag. Komt wel weer. Fijn dat je vannacht beter geslapen hebt.

Krullie, steeds weer spannend he zo'n afspraak? En het hartje horen is zo mooi! Ook leuk die gratis echo. Bij mijn vk zijn ze heel makkelijk gelukkig dus heb er deze zwangerschap echt veel gehad.

18. sunshineS1976

Woehoe!! 31 en 16 weken! Gefeliciteerd meiden!

@Ikke: hou nou eens op met dat gepoets!!! ;) Niet goed voor je, laat het een ander doen als je het gepoetst wil hebben!
    13 kilo is heel netjes zeg, goed gedaan hoor! Meer dan de helft ben je straks na de bevalling alweer kwijt!

@Fien: vrijdag heb ik geen echo denk ik, alleen gewone controle. Neem aan dat ze het hartje wel zullen beluisteren en dat als ze het niet kunnen vinden (wat ik niet hoop!) dan maar een echo maken... Maar over 2 weken zien we onze uk weer met die extra gratis echo, moet nog even geduld hebben!
    Wat betreft onzekerheden meis: nog heel even, hopelijk hooguit 2 weken, en we voelen onze uk!! Dan zijn we denk ik sowieso veel minder onzeker als we die heerlijke bewegingen voelen! Dat zou echt super zijn!

Ik pas alle bovenkleding nog wel, maar draag wel positiebroeken. Mijn gewone broeken kunnen echt niet meer dicht. En die positiebroeken zitten erg lekker! Buikje wordt er ook wel extra door geaccentueerd.
    Jij ook al aan de positiebroeken? Vind bovenkleding in positie een stuk moeilijker te vinden, er is niet zo heel veel leuks wat mijn smaak echt is. Kom wel eens wat tegen maar dan vind ik het erg prijzig! EN dat is zo zonde voor die korte periode dat je het draagt eigenlijk. Moet zo ook nog een positiewinterjas hebben eigenlijk... maar die kosten ook niet weinig, zeker niet een leuk model!

Gaaf zeg die kinderwagen! Super coole kleur en gaaf model ook! Heel blij mee zijn! Zet je hem al lekker uitgeklapt neer? Lekker zwijmelen!

@Jonie: hoop dat alles goed gaat en je binnen een paar weekjes een wolk van een dochter mag laten zien!!

19. sunshineS1976

Tegelijk gepost Jonie :D
    Fijn dat alles goed gaat met de kleine!! En het slechte slapen en het plassen en de krampen in je benen... pff het hoort erbij die laatste weken...! Hopelijk vliegt de tijd voor je en het is bijna zover! Mooi gewicht en klein hoofdje is ook wel fijn haha ;)
    Het gaat spannend voor je worden nu!
    Geniet nog even van je verlof en rust lekker goed uit!!

20. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ikke, ik hoop dat je vannacht weer goed geslapen hebt!
    En, ben het eens met Krullie: niet goed voor je, laat het een ander doen als het het gepoetst wil hebben ;).
    Echt goed voor jezelf zorgen he meis!! Je hebt nog een aantal weken te gaan!

+13 kilo valt heel goed mee; zeker bij een tweeling! Het gros ervan ga je al meteen na de bevalling kwijt zijn.
    Mee benieuwd naar je wondertjes!!

Ja, eigenlijk gaat het echt snel; heb zo liggen uitkijken naar die 16 weken en, die waren er voor ik het doorhad.
    Leuk dus; nu uitkijken naar de 20 weken!

Jonie, heel blij je te lezen!! Blij te lezen dat het goed met je gaat! En, dat je eindelijk gedaan hebt met werken!!
    Wel jammer dat je 's nachts zo moeilijk slaapt.... Hoop dat je dan wel genoeg kan rusten overdag enzo!!

Super dat met je wondertje alles in orde is!! Ruim 2500g en klein hoofdje, ziet er ook goed uit. Spannend meis!!

Dank je! Ik probeer zoveel mogelijk te genieten, al blijft dat met momenten moeilijk... Mijn rug begint nu ook (al) op te spelen. Heb artrose in mijn onderrug en, mijn wervelkolom staat in een S-bocht; wist dus dat ik vrij snel last zou hebben. Zien wel; hoop dat ik de hele zwangerschap uit kan zonder dat ik verplicht moet gaan liggen ofzo!

Krullie, ik hoopte op een echo voor je vrijdag, vandaar (een echo, gewoon omdat je een echo zou hebben he, niet omdat er problemen zouden zijn ofzo! :))
    In ieder geval wel super dat je morgen het hartje gaat kunnen horen! En, tuurlijk gaan ze dat vinden!!
    Kijk ook uit naar binnen dit en een paar weken: eindelijk dat wondertje kunnen voelen! De ultieme geruststelling lijkt me!!

Hoe is het met je?

Ik draag ook al positiebroeken, mijn gewone broeken gaan ook niet meer toe. En de die die nog toegaan, duwen veel te hard. Dat buikje dat extra geaccentueerd wordt vind ik in ieder geval heel leuk meegenomen erbij!
    Bovenkleding vind ik ook een stuk lastiger: ofwel lijkt het er niet op, ofwel is het superduur. Gisteren wel geluk gehad: ben bij Babywalz in Aken geweest: daar hingen nog een paar leuke stukken, in korting!
    Maar voor de rest....
    En ja, die winterjas... Een leuke vinden is hier ook niet makkelijk en, dan ook nog die prijzen erbij...

De kinderwagen staat uitgeklapt!! Vriendlief had gezegd dat die opgevouwen weg gezet zou worden, op zolder, ergens ver achterin.
    Kwam ik gisteren thuis van het werk, stond de wagen volledig uitgeklapt en helemaal proper gewassen in de kinderkamer, super!
    En, toen ik me gisterenavond weer zo ellendig voelde, heeft vriendlief me meegetroond naar de kinderkamer en me bij de kinderwagen neergezet. Vond ik wel lief van 'm!

Veel liefs allemaal!!
    XX

Deel Deze Pagina