Ikke, megadikke knuffel voor je!! Ben blij dat ze nog altijd bij je zijn - elke dag blijft een dag gewonnen. Maar 6 weken achterstand op een eenling... Hoop dat 't allemaal helemaal goedkomt! Uiteindelijk kunnen ze echt best veel tegenwoordig! Hoop dat 't jou wat gaat en, dat je voldoende afleiding hebt daar in het ziekenhuis. Blijven rustig doen meis!! Dikke knuffel!!! Krullie, misschien ook een beetje een "geruststelling" voor jou: ik heb ons kleintje ook niet meer gevoeld. En, dat schijnt inderdaad normaal te zijn; pas van ergens inderdaad 28 weken zou je je kindje elke dag moeten voelen. Maar, ben wel blij voor je dat je morgen nieuwe echo hebt! Hopelijk meteen de bevestiging dat het een meisje is en, dan weet je ook meteen weer dat ze helemaal ok is! Straks ga ik ook even kijken bij "show je babykamer". Jammer ergens inderdaad als het niet echt zelf jouw idee is, maar, eigenlijk, doe je niet gewoon inspiratie op om zelf op een superidee te komen? Bedankt in ieder geval! Ik vermoedde al dat er al iets gezegd was over jouw kinderwagen. Leuk dat ie er bijna is! Hier gaat 't redelijk; straks naar de tandarts, heb ik helemaal geen zin in . En dan straks hopelijk weer een rustig avondje! Hou jullie goed! Liefs!
Hoi Fien! Was het goed bij de tandarts?? Geen gaatjes hoop ik? Ik heb een vrij stevig en gezond gebit, nooit gaatjes, dus vind het nooit zo erg om naar de tandarts te gaan. Sta altijd zo weer buiten Ik moet morgen weer naar de orthodontist, hopelijk voor de enelaatste keer! Ik verwacht dat morgen wordt gezegd dat mijn beugel er eindelijk uit mag!! Wat een bevrijding zou dat zijn! Je moet maar even lekker kijken bij de babykamers, zit zóveel gaafs tussen! En ach, we hoeven het niet helemaal na te apen toch En toch: beter goed gejat, dan slecht bedacht De echo vandaag was weer top! 1000% meisje! Ze ging er meteen goed voor liggen, met dr beentjes wijd, konden er zo tussen kijken. Prachtig weer en wat was ze weer gegroeid ten opzichte van 1,5 week geleden! Ik ben helemaal happy! Vanavond druk in de weer geweest in huis, druk opgeruimd en gesopt, uiteindelijk maar gestopt want ik voelde behoorlijk wat spanning/druk in mijn buik. Ik zit nu net lekker op de bank en wat denk je; twee best flinke trappen in mijn buik! Wanneer heb jij de 20wkn echo trouwens??? Ik 15 okt, ook weer spannend of onze kleine meid helemaal gezond is! Fijne avond! xxx
Ach Ikke, wat naar voor jullie. Hopelijk blijven ze nog even zitten en groeien ze nog wat. Heel veel sterkte de komende tijd! Ieuw de tandarts, heb ik echt een hekel aan! Heb gelukkig niet vaak wat, maar toch... Hopen dat je beugel er snel uit mag Krullie! En wat super dat je echo goed was en nog steeds een meid gelukkig! Nu kan je los met shoppen haha!! Van jullie kinderwagens wist ik trouwens wel nu jullie het zeggen. Hier staat de mijne alweer helemaal klaar voor gebruik. En nog steeds rustig hier hoor! Zal wel over tijd gaan ben ik bang... Begin echt ongeduldig en zenuwachtig te worden nu.
Goedemorgen! Krullie, super!! Zo blij voor je dat je bevestigd kreeg (met 100%!) dateen meisje krijgt!! En, en: dat alles in orde is en ze weer flink gegroeid is! Kan me voorstellen dat je supergelukkig bent!!!! Succes vandaag bij de orthodont!! Hoop dat je nog meer goed nieuws krijgt! Tandarts gisteren viel nog mee - had een klein gaatje dat ze meteen gevuld heeft. Bedankt!! Ik heb doorgaans wel iets; meestal wat kleins, maar toch... Snoep misschien toch net iets té graag ... Ben gisteren al eens tussen de babykamers gaan kijken - staan echt leuke ideeën tussen! Thx voor de tip!! En, klopt helemaal: beter goed gejat dan slecht bedacht! En zoals je zegt: hoeven het niet helemaal na te apen inderdaad. Ik heb 11 oktober de 20-weken-echo. Ben zoooo benieuwd! Hoop dat alles ok is met ons wondertje! Jammer dat jij nog een kleine week langer moet wachten! Maar, jullie meid doet het goed, dus dat gaat dan ook weer blijken! Jonie, moet echt superspannend zijn voor je nu!! Zijn er nog geen tekenen dat het voor elk moment zijn kan dan? Hoe reageeert trouwens je zoontje op je zwangerschap en nakende bevalling? Hou je goed daar meis en, ik hoop voor je dat jullie kleine meis je niet meer te lang in spanning houdt! Ikke, mijn gedachten zijn bij jou en je kindjes. Ik duim zo voor goed nieuws!! Dikke knuffel! Hier: heb ons kleintje niet meer gevoeld sinds vrijdag. Ben bijgevolg soms wel wat ongerust, maar: de blijvende misselijkheid stelt dan weer gerust. Ga er maar van uit dat we een superrustig ukje hebben (nu ja, denk dat die dan vooral nu goed aan het slapen is om ervoor te zorgen dat ie eind februari helemaal wakker is ) Voor de rest gaat het best goed, al snak ik naar wat vakantie.... Hoop dat iedereen een leuk dagje tegemoet gaat! Liefs, Fien xxx
Ha meiden! Hoe is het met jullie? @Ikke: hoop dat de ukkies nog in je buikje zitten en ze groeien! @Jonie: oeeeii het wordt nu echt serieus! Maar misschien ben je nu al wel bevallen en ligt de kleine meid op dit moment heerlijk in je armen Liep je bij de eerste ook over tijd?? @Fien: het zit zeker goed met jullie ukje! Ik heb onze kleine ook bijna een week niet gevoeld, en nadien opeens weer elke dag. Apart hoor! Als ik haar voel, voel ik haar ook heel goed. In mijn buik is ze druk als ze wakker is. Gelukkig hoeft dat niets te zeggen over hoe ze zijn als baby/kind Heb gelezen dat baby's in de buik minimaal 18 uur slapen. Dus niet zo gek dat we ook niet altijd wat voelen! Gelukkig had je maar een klein gaatje bij de tandarts en was het zo gepiept! Ik heb goed nieuws gekregen bij de ortho Over een kleine 6 weken ben ik eindelijk van mijn beugel verlost, halleluja! Dat zal echt een fantastisch gevoel zijn! Eindelijk weer alles kunnen eten, niet bang zijn voor etensresten tussen mijn beugel en geen blaren meer in mijn mond. En ik kan weer geld gaan sparen, want dit kreng heeft me enorm veel geld gekost. Donderdag heb je de 20wk echo! Ben heeeel erg benieuwd!! Alles is vast goed en ik hoop dat je wat mooie plaatjes meekrijgt van de kleine! WIllen jullie het geslacht weten donderdag als de echoscopiste het kan zien?! Ik ben ook toe aan vakantie, gelukkig volgende week herfstvakantie! Nog 1 weekje werken... dan die maandagochtend 9 uur de 20wk echo en daarna vertrekken wij meteen richting Limburg voor 3 daagjes weg. Heerlijk! Heb jij ook vrije dagen in het vooruitzicht ? Anders plannen! Je moet echt even lekker tot rust komen! Ben je daarna weer een beter mens op de werkvloer! Fijne zondag nog meiden! X
Goedemorgen meiden! Krullie, zo fijn voor je dat je jullie kleine meid weer gevoeld hebt!! Bedankt voor de steun ook! Vermoed dat wij een klein slaapkopje hebben . Van de 5 echo's die we al hadden was ie ook nog maar op 1 echo wakker (toen wel super actief!). Nu ja, vermoed vooral dat ik het bijhorende gevoel nog niet echt herken. Als ons ukje hikt, herken en voel ik het wel. Mis waarschijnlijk dus ook vooral een groot stuk. Super, bijna van de beugel verlost!!!! Ik tel de 6 weken mee af voor je!! Bij de tandarts was ik op een klein half uurtje weer buiten; was vrij snel gepiept dus - oef! Ooh, leuk, een vakantie met 3 daagjes Limburg in het vooruitzicht! Super!! Nog 1 weekje doorbijten dus! Ik moet nog even wachten op wat verlof, maar zit wel wat aan te komen: 31 oktober mag ik het weekend al inzetten en de week erna hebben we 12 november nog een dagje vrij. Ga er waarschijnlijk zelf nog een paar daagjes bijvoegen, zodat we toch nog eens eventjes er tussenuit kunnen. Onze gyn heeft het geslacht met de 16-weken echo al kunnen zien. Totnogtoe willen we het niet weten - ben wel benieuwd hoelang ik die nieuwsgierigheid nog kan bedwingen...! Bedankt meis!! Ik duim voor je dat de komende week snel omvliegt, zodat je gauw van een welverdiende vakantie kan genieten! Lijkt me trouwens ook heel leuk; om zo je vakantie te kunnen beginnen met een echo! Ikke, ik hoop op goed nieuws bij jou!! Hoe voel jij je? Hou je het nog een beetje? Dikke knuffel!! Jonie, spannend!!! Zo benieuwd!! Succes in ieder geval - al hoop ik stiekem dat je je kleine meid al in je armen hebt! Hier; ik kan niet wachten tot donderdag , 'eindelijk' nog eens een echo! Hoopte dit weekend dat de misselijkheid minder werd, maar vanochtend sloeg ie weer volop toe. Ga 't vooral zien als 't bewijs dat ons ukje helemaal in orde is! Hou jullie goed, Liefs, Fien x
Hey ladies, zit op mijn tel dus reageer even kort. Hier helaas nog niets... Wel elke avond gerommel, maar zet niet door. Morgen word ik gestript bij de vk en dan hopen dat er iets gebeurt...
Jonie, dat gerommel klinkt al goed, maar, jammer dat 't nog niet doorzet... Hoop dat je gauw jullie dochtertje kan knuffelen!! Succes! Ikke, hoe is het met jou? Hoop dat het met jou en je kindjes goed gaat!! Knuffel! Krullie, bij jou alles ok? Voel laatste tijd vanalles in mijn buik, maar, omdat 't niet aanvoelt als die "luchtbellen" dacht ik altijd maar dat 't gewoon mijn darmen waren. Vanochtend was 't er weer en, moest ineens denken dat dat misschien wel eens ons wondertje zou kunnen zijn! Als dat zo is, heb ik 'm in ieder geval al geregeld gevoeld! Nu ja, afwachten maar. Nog een halve week en de vakantie begint voor jou!! Liefs, Fien
He meiden! Weer even een berichtje van mij Bijna vakantie!! Morgen om 12.30 officieel! Alles gaat goed, voel de kleine regelmatig bewegen, heerlijk! Wel weer een beetje zenuwachtig voor de 20wkn echo, hoop wel dat ons kindje helemaal gezond is. Maar daar gaan we wel vanuit @Ikke: meis ik maak me zorgen! Nu toch weer enige tijd niets van je gehoord... hoop dat het goed met jou en de kleintjes gaat. knuff @Jonie: aah spannend dat je nu gestript bent! En en en en????? Hopelijk doet het zijn werk/ heeft het zn werk al gedaan! @Fien: Vandaag de 20wkn echo!!! Spannend!!! Je laat wel weten hoe het was he?? Alles is vast goed!! Heerlijk uitgebreid naar jullie ukje kijken en hopelijk krijg je ook wat mooie foto's mee naar huis! Ik weet wel zeker dat je je kleintje al vaker gevoeld hebt! Dat hoor je altijd... je voelt van alles maar kunt het nog niet goed plaatsen. En opeens weet je het zeker en ook al dat je het dan al veel langer hebt gevoeld! Heerlijk toch dat jullie een lief slaapkopje hebben Lijkt me niet verkeerd de eerste maanden straks haha Voor je het weet is het 31 okt en heb je een extra lang weekend, heerlijk vooruitzicht! En twee weken later heb je ook paar daagjes vrij dan, lekker hoor! Iets leuks gaan doen en lekker pronken met je buik! En voor je het weet is het daarna Kerst Wauw wat gaat het allemaal snel! Fijne dag meiden en ik hoop op goed nieuws voor ons allen!! xxx
Hey meiden, het strippen is helaas niet gelukt. Alles zat nog potdicht. Nu wachten tot as dinsdag en dan gaan ze het nog een keer proberen als ik dan nog niet bevallen ben. Hopelijk is het niet nodig, maar ja... Kan nu ook niet zo veel meer dus vind het best pittig worden nu. Krullie, wat lekker dat je vakantie hebt. Tijd om uit te rusten en te genieten! Fijn dat je de kleine zo goed voelt. Is vast een goed teken voor de 20 weken echo Fieneke, hoe was jouw 20 weken echo? Ik denk ook dat je jouw kleintje al gevoeld hebt hoor. Bijzonder die eerste plopjes en bewegingen. Binnenkort weet je het zeker dat je het al die tijd gevoeld hebt, wacht maar af! Ikke, ben ook heel benieuwd naar jou en je ukkies! Ik hoop zo dat alles goed met je gaat.
Jeetje Jonie!! Je houdt de spanning er wel in zeg!! Hoop dat ze zichzelf nu snel aankondigt zodat ingrijpen niet nodig is!!! Heel veel succes hoor meis!!
Hoi lieve meiden! hier weer een kort berichtje maar dit keer met baby nieuws! woensdag morgen ben ik bevallen van 2 mooie meiden.ze zijn gelukkig zwaarder dan gedacht (1640 & 1775) ze doen t super!hebben nu alleen nog infuus en sonde.1 meisje drinkt sinds gister zelf.we zijn echt helemaal trots.de namen zet ik hier niet neer maar als ik tijd heb kan ik ze misschien sturen in prive bericht.voor nu zal t druk blijven.we liggen nog in t zh en hopelijk mogen de dames snel mee naar huis.hoe de verwachtingen zijn,zullen we hopelijk maandag horen. hoe is t met jullie?en met jou jonie?
Goedemorgen! Ikke, super!!!!!! Ben zo ongelooflijk blij voor je!! Zalig! En, 1 meisje drinkt al zelfstandig, zo leuk! Echt blij voor je! Al helemaal omdat 't er niet zo goed uitzag en, je nu toch de geruststelling hebt dat 't goedkomt. Hoop dat je volop aan het genieten bent en, dat jullie meiden snel mee naar huis mogen!! Jonie, jammer dat het niet geholpen heeft.... Hoe is het nu met je? Hoop dat jullie meid haar toch snel aankondigt nu!! Succes meis!! Krullie, nog maar heel even en je vakantie kan beginnen!! Nog even aftellen naar maandag dan voor de echo! Ben mee benieuwd met je! Hoop en duim voor je dat alles in orde is! En dan op vakantie!! Geniet ervan! Dank je! Kijk in ieder geval enorm uit naar wat vakantie! Ben zo enorm moe... Maar, 't weekend komt er ook weer aan en, zolang duurt het niet meer voor ik ook een paar daagjes verlof heb ! Vermoed inderdaad dat als ik binnenkort de bewegingen veel feller voel, ik ook meteen denk dat die bewegingen me inderdaad bekend voorkomen. Leuk vooruitzicht! De echo gisteren was heel goed! Was alweer bloednerveus toen we zaten te wachten... Elke keer zo een schrik dat er iets niet in orde is... Maar, alles was dus goed!! Ons ukje lag met de handjes achter het hoofd - zalig om te zien; ligt er echt wel op 't gemakje! Ze heeft ons alle organen laten zien, maar, zie er natuurlijk zelf niet zoveel in. Heb vooral gewoon liggen genieten; zeker toen ze zei dat alles in orde was! Ons ukje weegt nu 380g en zit qua waardes overal mooi op of net boven het gemiddelde - zonder uitschieters. Hij of zij doet 't dus geweldig! Ikke supertrots; helemaal aanwezig op mijn roze wolk! Iedereen hier een heel goed weekend! Krullie, geniet van je vakantie! Ikke, genieten maar! ik duim voor goed nieuws! Jonie, hoop dat je héél gauw die kleine meid in je armen mag houden! Liefs, Fien
Ikke!!!! Kersverse mama!!!! Gefeliciteerd meid met jullie twee prachtige wondertjes!!! Wat leuk twee meisjes!!! En wat superrrr dat ze zwaarder zijn dan gedacht was en 1 meisje al zelfstandig drinkt!! Hoe ging de bevalling? Via de natuurlijke weg of een ks gehad?? Hoop dat jullie snel met zn allen naar huis mogen en kunnen gaan genieten met zijn viertjes!!! @Fien: Meis, dikke proficiat met de goede echo!!! Heerlijk dat jullie kleintje helemaal gezond is verklaard en mooie gemiddelde waardes heeft qua groei Beter nieuws kun je niet krijgen nu!! Aftellen hoor naar februari nu Ik heb vakantieeeeeee!! Morgen eens heel goed uitslapen om mee te beginnen! En maandag na de echo lekker naar Limburg, onwijs veel zin in! Fijn weekend meiden!!
Jeeej gefeliciteerd Ikke, wat leuk 2 meiden en ben natuurlijk heel benieuwd naar de namen maar dat komt wel. Nu eerst genieten en hopen dat ze snel groeien! Hoe voel je jezelf? Fien, wat fijn dat alles goed was. Nu kun je toch echt gaan genieten he? Krullie, hele fijne vakantie gewenst!! Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen... Lopen gaat niet meer zo best. Ben snel moe en last van m'n knie. En alles is ook nog zo rustig hier... Ben zo bang dat het nog een week gaat duren. Pff, hebben jullie nog ideeen? Nou, fijn weekend allemaal!
seks?? Een hoogtepunt kan weeën opwekken in het laatste stadium Iets van een ananas eten? Weet ook niet precies, maar daar hoorde ik iets over Hoop dat je het nog even volhoudt!! En als het echt niet meer gaat, je vk inlichten... dat ze misschien een handje helpen?? Maar dan moet je naar het ziekenhuis en weet niet of je dat van plan was of dat je thuis wou bevallen?
Jonie, ik hoop dat jullie meid haar heel gauw aankondigt!! Kan me voorstellen dat het op deze manier enorm zwaar is voor je! Ik volg Krullie qua ideeën. Springen is er ook nog eentje, maar dat lijkt me maar niks; al helemaal niet doordat je al met je knie zit nu. Vk toch even vragen? Met wat geluk weet zij raad of, word je ingeleid - maar dan zit je inderdaad in het ziekenhuis ipv thuis moest je thuis willen bevallen... Succes meis!! Ik duim !! Bedankt!! Hier is het genieten inderdaad helemaal begonnen!! Zeker nu ik ons kindje sinds mijn vorige post echt elke dag gevoeld heb! Gisteren duwde ie zelfs mijn boek dat ik op mijn buik gelegd had omhoog. Zalig en, echt wel grappig!! Hou je goed meis!!! Dikke knuf! Ikke, hoop dat jij volop aan het genieten bent!! Gaat het jou wat? Is toch allemaal heel zwaar geweest he...! Dikke knuf!! Krullie: echo vandaag!!! Ik duim en duim!! Moet een mooie, goeie echo zijn!! En dan op naar Limburg!! Super; geniet ervan!!!!!! Bedankt!! Ik tel ook voor jou af naar februari!! Hier in ieder geval dolgelukkig doordat ik ons kindje echt wel elke dag gevoeld heb nu sinds het weekend - hoop dat dat zo blijft!! En, hoop dat het bij jou ook zo is!! Dikke knuffel! Liefs, Fien xx
Zwangerschapsdementie heeft alweer toegeslagen bij me.... Ben jullie helemaal vergeten vertellen dat vriendlief en ik dit weekend besloten dat het wel tijd werd om alle spulletjes voor ons wondertje te laten komen! We gaan kijken wat onze schoonzus en (schoon-)broer nog allemaal precies hebben van bij ons neefje en nichtje. Kunnen we ook meteen zien wat er ontbreekt en, wat eventueel toch aan vervanging toe is. En, ons neefje en nichtje vinden het al helemaal geweldig dat al de spulletjes van hun nu naar ons komen voor ons babietje! Nu vriendlief nog eens zover krijgen dat we nog snel laten verven thuis.... Volop genieten dus hier! Liefs!
Grom, had een heel verhaal getypt maar is ineens weg. Maar ben er zo vroeg bij vanmorgen omdat mijn vliezen gebroken zijn om 2.30 en ik sindsdien weeen heb! Jaja het is eindelijk zo ver en gelukkig zonder hulp. Zou vandaag weer gestript worden, maar is dus gelukkig niet nodig. Ben net maar mijn bed uit gegaan, want lag echt niet meer lekker. Alleen de weeen zijn nu weer wat afgezwakt, dus ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen nu. Nog bedankt voor jullie opbeurende woorden. Het is ook zo pittig op het einde! Fieneke, wat fijn dat je je kleintje zo goed voelt! Het blijft een wonder dat getrappel in je buik. En zo leuk dat jullie zoveel kunnen hergebruiken van je neefje en nichtje. Toch bijzonder! Ben zo blij voor je dat je zo lekker aan het genieten bent! Krullie, hoe was je echo gisteren? Nou, ik hou jullie wel op de hoogte. Hoop dat het nu echt niet meer lang duurt!
Jonie, SUPER!!!!!! Enorm veel succes!!! Hoop zo dat de weeën weer helemaal opkomen (wel op een voor jou zachte manier!)! Je gaat dat heel goed doen meis!! Ben zo blij voor je; straks normaal eindelijk jullie meisje in je armen!!! Super!! Dikke knuffel en, ik denk aan je!! En, enorm bedankt meis!! Krullie, heel benieuwd hier naar de echo! Hopelijk ben je al lekker aan het genieten van je vakantie in Limburg!! Ikke, hoe is het bij jou? Hoop dat je goed nieuws gekregen hebt en je beide meiden mee naar huis mochten!! Ik ben vrij moe hier - redelijk weinig geslapen vannacht... Gisteren hebben ze de oma van vriendlief nog naar het ziekenhuis gebracht, maar 't lijkt allemaal weer in orde. Eigenlijk jammer dat slecht nieuws toch altijd zo dichtbij is... Nu ja, door al het geloop ervoor heen heeft ons kindje zich toch laten voelen, dus ik blijf supergelukkig!! Liefs! XX