Krullie wat fijn dat alles geregeld is Dus flink aan de slag! En hopelijk veel klaar als de kleine zich aan dient. Heeft allemaal lang moeten duren he..pff... Heel veel klus plezier en succes! Fien, wat vervelend van die functie van je man. Dat ze het idd maar snel loslaten die leeftijd... echt erg is het.. maar ja.. helaas kunnen jullie daar niks aan doen. Nee bij thuis bevallingen worden hier in Nederland geen pijnstilling gegeven.. Morgen moeten we naar het cb.. dan krijgen de meiden de 3e prikjes.. Ik ga ook meteen vragen of ik mag beginnen met groente en fruit hapjes want ze gaan steeds meer smakken en als ze ons zien eten blijven ze staren en kei hard lachen... Soms willen ze de fles niet.. hebben ze kei honger maar lijkt alsof ze iets anders willen. Dan blijven ze maar hun handjes in de mond stoppen.. en als dat niet smaakt, drinken ze toch maar de fles... hihi.. gekke kids Met moeders gaat ook alles goed. Flink aan het dieten om de overtollige kilos eraf te krijgen. Het gaat kei goed.. hopelijk heel snel weer terug op oude gewicht Dames jullie zijn al gewoon bijna 36 weken! Super zeg. De laatste loodjes komen nu echt bijna in zicht.. spannend! Ben heel benieuwd wanneer jullie kids er gaan komen maar voor nu moeten ze nog ff blijven zitten Jonie hoe bevalt het werken je?
Goedemorgen! Ikke, ik hoop dat je mag overschakelen naar fruit- en groentepapjes! Ik hoor regelmatig dat K&G er hier in België best streng over is, maar uiteindelijk doe je natuurlijk wat je zelf het beste lijkt. Hoop dat het cb vooral uitgaat van hoe jullie dochtertjes reageren op jullie eten enzo. Goh, moet zo een zalig zicht zijn bij jullie!!! En alweer prikjes; verdragen ze de prikjes goed of maken ze koorts ofzo? Mij lijkt het echt niet alles; die prikjes.... Heb zelf absoluut geen schrik van een spuit of een naald, maar in zo een klein wezentje, je eigen kleine wezentje.... Blij voor je dat het diëten je goed meevalt! Lijkt me toch zwaar ergens... 2 kleine meiden en een dieet erbovenop. Benieuwd hoe het mezelf gaat vergaan; de kilo's vliegen er nu echt aan.... Ben op een paar weken tijd ondertussen toch al een dikke 3 kilo bijgekomen; en de weegschaal blijft maar hogere gewichten aangeven.... Maar, goh, zolang ons kleintje ok is, is 't me allemaal ok. Het afvallen is voor na de bevalling. Bedankt! Ik hoop mee dat ze het hele leeftijdgebeuren snel loslaten. Nu ja, kunnen er inderdaad niks aan doen, buiten het beste hopen. En, bedankt voor de info! Vroeg me af hoe dat precies liep. Succes vandaag bij het cb!! Jonie, hoe is het met jou? Alles goed? Valt de combinatie werken en kindjes goed mee? Krullie, jij druk aan het klussen? Niet vergeten ontspannen he ! Hier gaat 't vrij goed, buiten de vermoeidheid die steeds harder toeslaat. Maar, hoort er allemaal bij he. Ben alleen zooo benieuwd.... . Mijn geduld krijgt het wat lastig, maar, best dat ons kleintje gewoon komt wanneer hij of zij de tijd ervoor rijp vindt. Liefs en, fijne dag! X
Benieuwd hoe het met iedereen is..... Hier alles goed; buiten het bekken dat alsmaar meer opspeelt... Maar, 't blijft echt nog maar heel even om vol te houden . Heel goed weekend! Liefs! X
Joehoe hier is ikke weer Weer een kilo kwijt.. haha.. gaat dus tot nu toe nog steeds goed. De dames zijn begonnen met groentehap! 1 dame moet er niet zoveel van hebben maar de ander probeert het wel.. maar na een beetje gevetzak is het genoeg..haha.. Fien de kids hebben de 1e keer een beetje verhoging gehad maar niet zoveel. De 2e prikjes zijn het ergste zeggen ze en dat klopt tot nu toe. Bijna 39 graden koorts... 2 zetpillen van 60 mg gegeven en de koorts zakte weer. Maar dat is alleen maar goed want dan maakt hun lichaam antistoffen tegen de ziekten.. dus dat doen ze goed. Afgelopen woensdag merkte we aan dame 2 eigenlijk niks. Ze had klein beetje verhoging maar verder was ze zichzelf. De ander was helemaal uit haar doen.. ook maar een beetje verhoging dus niet echt noemenswaardig. Ik geef ook niks om spuiten en ik kan er goed tegen als de dames geprikt worden. Ik vind het wel zielig dat ze zo hard huilen want ja.. die van ons doen dat. Maar ik heb altijd in mijn achterhoofd dat het voor het goede doel is. Krullie idd flink aan het klussen? Jonie jij bent allang niet meer geweest. Alles nog goed? Het begint nu echt op te schieten he voor jullie.... Ik hou het hier in de gaten.. haha
Hai meiden! @Ikke: leuk die groentenhapjes!! Komt vanzelf wel dat het helemaal goed gaat Mooi weer een kg minder Ikke! You go girl! @Fien: hou je het nog vol meis?? Vervelend he die bekken! Ik krijg er ook meer en meer last van. Echt niet leuk om van de bank te komen, of uit bed of me er in om te draaien. Zo'n pijn idd. Maar nog maar heel even! @Hier: We zijn verhuisd! In 4 dagen! Wat een drama! Kheb nog steeds dikke ogen van het janken wat ik regelmatig heb gedaan. Wat een wanhoop... maar gelukkig heel veel hulp gehad van familie, die ook vrij hadden genomen. Zo dankbaar, anders hadden we het echt nooooit gered! Het was op het nippertje en het oude huis hebben we niet helemaal proper achter gelaten, maar het was niet anders. We hebben gedaan wat we konden. We zitten hier lekker. Tot nu toe een fijn huis, heerlijk luxe en lekker ruim, een paar leuke buren ook. Huiskamer, keuken en onze slaapkamer is al helemaal aan kant. Het is wel nog wat kaal en onpersoonlijk; schilderijen,foto's en andere snuisterijtjes ontbreken nog. Maar dat komt wel de komende weekjes. Vriendlief moet helaas vanaf morgen weer werken. Ga hem missen. Best raar zo in je eentje in een nieuw huis en nieuwe (onbekende) omgeving na een hele week een vol huis te hebben gehad. De wieg staat al helemaal klaar in onze slaapkamer, voor het geval ze al zin heeft om te komen. Babykamer is nog niet af. Twee muren gesaust, 1 wand moet nog behangen worden. Garderobekast staat er al, ga ik komende dagen lekker inrichten. Het begin is er! Fijne week allemaal meiden! Geniet van jullie kleintjes en Fien nog even van je dikke buik!
Goedemorgen! Ikke, knap, alweer een kilo kwijt! Wat gaat dat best hard bij je!! Oooh, aan de groentepapjes! Zalig! Alweer een mijlpaal! Kan me wel voorstellen dat het inderdaad wat gesmodder is nog. Lijkt het me helemaal te worden als ze alleen willen eten; heb bij vrienden ooit het plafond en de muren weten volhangen.... Gezien mijn onhandigheid zou mij dat ook wel eens kunnen overkomen . Fijn dat je meiden zo goed op de inspuitingen reageren! En, dat je er zelf zo goed mee om kan. Hebt daar natuurlijk wel een punt: 't is voor het goede doel dat ze die spuiten krijgen. Ga vooral dat in mijn achterhoofd proberen houden dan. Hoe is het voor de rest met je? Krullie, hoe gaat het met jou? Valt het je wat mee in het nieuwe huis nu vriendlief werken is? Goh meis, verhuizen in 4 dagen....! Ben blij dat jullie zoveel hulp gekregen hebben! En, kan me voorstellen dat daar heel wat tranen bij vloeien dan. Dat onpersoonlijke nu gaat er binnenkort ook weer uit zijn; jezelf even de tijd geven en, dat komt dan de komende weken helemaal in orde inderdaad! Blij voor je dat die "hindernis" genomen is; nu echt volop gaan genieten meis!! Hoe vlot voor jou de zwangerschap verder? Begint echt te korten he! Morgen al 37 weken!!! Als ik eerlijk ben moet ik toegeven dat ik het genoeg geweest vind; al geniet ik nog steeds van alle bewegingen in mijn buik. Maar het wordt toch echt wel zwaar; zeker met dat bekken.... Ben vannacht 3x wakker geworden van de pijn; maar, dat wil dan wel zeggen dat ik echt wel geslapen heb . Moet nog een dikke week werken (volgende week vrijdag is mijn laatste dagje). Daar ben ik wel serieus voor aan het aftellen. Kijk ernaar uit van gewoon op het gemakje thuis te zijn; de laatste dingen in orde te brengen, ... Maar, kan me zo voorstellen dat ik dan toch vooral aan al de andere dingen die roepen begin en dus nog niet echt ga rusten . Nog heel even! Jonie, hoop alles goed bij je!! Véél liefs! XX
Krullie woow zeg! In 4 dagen verhuizen In ieder geval wel fijn dat je nu echt jullie huisje hebben waar je zolang op hebt moeten wachten. Hopelijk voel je je niet al te alleen in het huis. Laat je tranen gaan... daar is niks mis mee en wat eruit moet, moet eruit. Doe wel voorzichtig met alles he.. Fien, jemig zeg... ik vind het knap dat je evengoed zolang door blijft werken ondanks je bekken... petje af hoor! Doe rustig aan.. ook als je verlof begint want je weet het nooit.. heb je net verlof en dan kondigd jullie ukkie zich aan. Dus pak echt je rust! Hoe het verder met mij gaat. Ja echt super eigenlijk. het afvallen gaat idd wel goed en ik ben thuis aan het sporten. Ik merk dat ik het moederschap zo leuk vind..dat ik eigenlijk de hele dag met de dames bezig wil zijn.. maar dat gaat niet. Ze moeten ook nog gewoon slapen. Ik merk wel dat ze steeds vaker wakker zijn en ze ook echt niet meteen willen slapen als ik ze in bed leg. Ze gaan nog wel gewoon na iedere fles naar bed... ik laat ze alleen beneden als ik na de fles snel genoeg weg moet.. ze zijn zo vrolijk!
Hai meiden! Leuk om weer wat te lezen! @Fien: 37 weken! Wauw! Gaat hard he?! Ik ben er ook stiekem wel klaar mee! Nog een weekje of maximaal 2 en dan vind ik het welletjes geweest! Vind de bewegingen van de kleine ook heerlijk, maar soms ook pijnlijk! Ik kan niet meer wachten tot ze in mn armen ligt als ze nog een weekje wacht, tot haar kamertje ook klaar is, ben ik helemaal happy! Nu heeft de gyn al gezegd dat ze mij niet echt overtijd willen laten lopen omdat het een flinke baby is. Gelukkig maar. Dus ik ga er van uit dat ik geen 4 weken meer hoef te wachten tot ik mama ben! Respect voor jou zeg dat je nog steeds werkt, weet gewoon echt niet wat ik lees! Apart dat de regels in Belgie daarvoor zo anders zijn. Vind het ook wel risky ergens, de kleine kan vandaag al komen en dan moet je nog 1,5 week werken! Dat je het volhoudt wauw! Net wat Ikke zegt; straks je verlof, dat zal echt zalig zijn, maar voor hetzelfde geldt komt de kleine de dag daarna al!! Heb je je dan wel voldoende voor kunnen bereiden? @Ikke: wat heerlijk om te lezen over jou en je meiden! Ben stiekem ook wel benieuwd naar ze, hoe ze eruit zien! Vind de namen alleen al prachtig! Ik hoop ook echt dat het mij net zo goed gaat bevallen. Klinkt wel herkenbaar voor zover ik dat nu kan zeggen, dat je het liefst de hele dag met ze bezig bent. Helaas moeten ze ook genoeg slapen tussendoor haha Fijn dat je gewicht zo lekker naar beneden gaat! Hoeveel moet je nog tot je weer op je oorspronkelijke gewicht bent? @Hier: ben al wat meer gewend aan het raken hier. Fijn hoor. Ben wel echt moe, weinig fut om iets in het huishouden te doen, maar ja het zal toch moeten gebeuren. Ben vooral lekker aan het luieren, heerlijk! Als het goed is heeft vriendlief vanavond alle meubeltjes in elkaar gezet in de babykamer. De garderobekast staat al, hopelijk vanavond de commode en het ledikantje ook. Komend weekend nog 1 wand behangen, een lampje ophangen en dan is het gewoon klaar! Cant wait! Verder wil ik me nu voorbereiden op de bevalling en het moederschap. Weet alleen niet echt hoe haha. Het is nog zo onwerkelijk dat ik over een paar weekjes gewoon mama ben en er hier een klein wezentje ligt te slapen in de wieg die voor altijd bij ons blijft bizar! Hoe kun je je daar nou op voorbereiden?! Denk dat ik het allemaal maar gewoon over me heen moet laten komen Fijne week meiden! XXX
Hoi!! Ik lig in het zh, vannacht zijn mn vliezen gebroken! Heb om de 7 minuten soort van weeën. Vind ze al aardig pijnlijk, maar schijnt het echte werk nog niet te zijn! Blijf in het zh tot de baby geboren is. Spannend hoor en ook wel eng!! Totaal nog niet voorbereid en klaar met de babykamer enz! Maar goed...t komt wel goed!! XXX
Even snel: krullie meid, wat lees ik daar! Stellen jullie het goed? Hoop het zo! Kwam even snel kijken, straks reageer ik uitgebreider. mijn gedachten zijn bij jullie! Veeeeeel liefs!
Hai lieve meiden! Snel berichtje van mij Gisterochtend bevallen om 8.45 van ons prachtige meisje Linde! 50 cm lang en 3240 gram Hoewel ik de bevalling erg zwaar vond, was het 't allemaal waard. Kijk er met een bijzonder gevoel op terug. Foto's komen nog Zal ze in mijn album plaatsen. Linde had een matige start omdat de navelstreng erg strak om haar nekje zat. Ze kreeg wat extra zuurstof en moest een paar uur in de couveuse en ook een nachtje blijven. Gelukkig is ze helemaal tot rust gekomen en zijn we sinds vanmiddag thuis. Heerlijk, maar ook eng en onwennig allemaal. Raar, maar ik voel me ook echt anders... Wat een wonder dit. De liefde die je voelt is écht onbeschrijflijk... xxx
Krullie, enorm dikke proficiat!!! Ben zo blij voor je!!! Na al die stress en al het gedoe, nu je prachtige meid in je armen! Hoop dat je volop kan genieten en, dat dit meteen alle ongemakken van de voorbije maanden wegveegt! Hoe is het met je? En Linde, wat een mooie naam! Echt, geniet ervan, je hebt het zo verdiend!!! Liefs!!!! X
Oooooooooooooooooooooh Krullie!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie meiske. Natuurlijk heb ik het druk gehad dat ik dit weer zo laat lees. Schandalig!!! ( Carnaval gevierd... hihi ) Maar wat een mooie naam. En ik had het echt nog niet verwacht zeg. Wat fijn dat jullie na een dagje naar huis mochten. Gelukkig heeft de zuurstof en couveuse geholpen na haar wat mindere start. Echt geweldig he hoeveel liefde zo'n klein mensje je geeft. Je wilt haar niet meer loslaten en de hele dag bij haar zijn... Maar idd moeten ze ook slapen.. haha.. Ik vind het zo leuk dat je bent bevallen. Dat het ineens zo kan gaan he... Je hebt verlof en bent nog vanalles aan het denken wat je nog moet doen..en zo is ze er ineens. Thanx meid voor je compliment over de namen. Ik heb geen foto van hun in mijn foto album staan. Kan er wel een paar inzetten... moet je daar maar kijken.. Ga lekker genieten meid! Fieneke, alweer 38 weken onderweg. Wat gaat het snel he... Nog ff en je hebt ook verlof. Hoe gaat het met je? Trek je het nog wel een beetje? Hoe gaat het met je bekken? Ik hoop voor je dat je nog ff tot rust kunt komen in je verlof..en ben ook wel heel erg benieuwd naar jullie klenitje. Hier gaat alles goed. We hebben carnaval gevierd met de meiden en ze vonden het helemaal leuk. Verder groeien ze nog steeds goed want ze worden steeds zwaarder.. haha.. Nog steeds zitten ze in maatje 56.. Nog lekker mini Ik kom snel weer spieken hier... zal dalijk proberen om foto's te plaatsen in mijn mapje
Dank jullie wel meiden! Even ego: Inmiddels zijn we toch weer opgenomen in het ziekenhuis. Ons meisje ziet te geel en ligt nu onder zo'n speciale lamp. Door de geelzucht werd ze te suf waardoor ze ook te slecht dronk. Ze is erg veel afgevallen en dat kon niet meer. Helaas is de borstvoeding nog niet de hoeveelheid wat het moet zijn. We meten af wat ze van mij krijgt en de rest wordt aangevuld met flesvoeding. Ze gaat gelukkig snel vooruit in gewicht en ook de bloedwaardes wbt geelzucht zijn beter geworden. Afwachten maar. Hopelijk mogen we snel naar huis! @Fien: hou je het nog vol meis??? Nog heel eventjes! @Ikke: carnavalle...vreselijk! hahaha Maar ben er ook niet mee opgegroeid enzo. Genoeg mensen die er gek van zijn. Hoop dat je genoten hebt!!
Ow Krullie wat vervelend meid. Gelukkig gaat het wel de goede kant op met jullie meiske. Hopelijk zijn jullie voor het weekend weer thuis. Is niks he.. je meisje in het zh hebben liggen. Veel sterkte voor jullie! Maar alles komt goed. Carnaval.. ik vind het ook niet zo heel erg leuk meer... Vroeger was het veel leuker. Maar we moeten de meiden toch inwijden ( schrijf je dat zo? ) he... Het was wel erg leuk en de meiden vonden dat ook
Ooh Krullie, nee toch!!! Hoe is het nu met jullie meid? En jij, ca va een beetje? Ellendig, lees het nu pas. Ben er hele tijd vanuit gegaan dat je lekker zat te genieten.... Heb je al zicht op wanneer je naar huis mag? Ik hoop en duim voor jullie!!! Echt wel tijd dat het genieten kan beginnen voor jullie! Meer als genoeg geweest....! Megadikke knuffels voor je!!!! Ikke, ooh, maatje 56 nog, lief he, zo mini!! Moet zo super zijn! Ik kan niet meer wachten . Carnaval wordt hier ook uitgebreid gevierd; niet helemaal mijn ding, hoewel ik de "gekte" errond wel begrijp. Moet wel leuk zijn natuurlijk. Reuze dat je je geamuseerd hebt en, dat de meiden het ook leuk vonden! Onze buren hebben hun zoontje dit jaar ook ingewijd en, hij vindt het super! Hij zingt nu ook de hele tijd over kaboutercarnaval . Keilief!!! Vlot het met de fruitpap? Hier gaat het redelijk; ben enorm moe, vandaar dat ik ook zo afwezig was. Maar, heb eindelijk mijn laatste dagje gewerkt en, geniet er nu wel van om gewoon rustig thuis te zijn. Vriendlief is geweldig, ik moet helemaal niks, waardoor ik eindelijk helemaal op mijn gemak kan zijn. Besef nu nog meer hoeveel nood ik eraan had.... Zeker vermits slapen 's nachts eigenlijk niet echt meer lukt.... En voor de rest duurt het me eigenlijk echt wel te lang nu . Ik weet dat ik geduldig moet zijn , maar het wordt echt wel zwaar en, ben ook zo benieuwd naar ons ukje! En, voor de bevalling op zich heb ik geen schrik, toch niet echt; maar kijk er wel naar uit om de dokter dan te horen zeggen dat alles ok is. Ons ukje is ook zo vaak enorm rustig de laatste tijd, terwijl hij of zij de gewoonte had om mijn hele buik te verbouwen.... Weet wel dat ie nu minder plaats heeft, maar, het is toch best opvallend: de ene dag lijkt ie te verbouwen, de andere dag lijkt ie winterslaap te houden.... Maandag toch maar eens horen bij de gynaecoloog... Jullie een heel goed weekend!!! Krullie, ik duim!!!! Hou je goed meis!!!! Liefs! X
Spannend Fien! En wat fijn dat je nu eindelijk kunt genieten van je verlof. Ik vind het zo knap dat je tot zolang hebt doorgewerkt. Petje af hoor. En wat een lieve vriend heb jij. Mijn vriend had niet veel aan mij.. Voor mij werd gezorgd.. haha.. Krullie hoe gaat t ne met jullie meiske? Onze dames krijgen groentehap Fruithap wil ik donderdag mee gaan beginnen maar eerst dinsdag ff wegen bij het cb.. Kijken hoe ze groeien. Dan is het 3 weekjes geleden ( op 1 dag na ) Ze vinden de groente echt maar gek. Opzich willen ze het wel eten en er blijft ook steeds meer binnen, maar een kwart van een potje eten ze nog echt niet op.. haha.. Maar dat komt wel. Hoeft ook niet zo snel te gaan he.. Fien geniet van je verlof en hopelijk kom je snel melden dat jullie ukkie is geboren en dat alles goed gaat Jonie, hoe is het met jou?
Hai meiden! @Fien: meis wat heerlijk dat je eindelijk verlof hebt nu!! Geniet er van ten volle, want voor je het weet is jullie beebje er!! Ik herken wat je schrijft over de bewegingen. Hier was de kleine meid de laatste twee weken ook enorm rustig. Heb meermalen een ctg laten maken in het ziekenhuis daarvoor. De laatste twee dagen voordat mijn vliezen braken was ze opeens enorm druk. Drukker dan ik haar de hele zwangerschap heb meegemaakt. En daar was ze ineens Hoop voor jou dat je je beebje snel in je armen hebt! Als je het niet vertrouwt, dat minder leven voelen, de gyn bellen hoor! @Ikke: grappig dat je eerst de groentehap hebt gedaan. Dacht dat de meesten beginnen met de fruithap! Maar dat is zoeter, dus dat vinden ze sowieso lekker waarschijnlijk. Lekker blijven geven en proberen, fijn dat er nu in ieder geval meer binnen blijft! @Hier: alles gaat goed, kleine meid drinkt goed nu. Geef nu flesvoeding, op 1 fles afgekolfde borstvoeding na per dag. Dat is het kleine beetje wat ik nog heb... dan krijgt ze in ieder geval nog iets. Het is een onwijs zoet meisje, ze huilt alleen als ze écht honger heeft en bij het aan- en uitkleden. Verder lijkt ze heel tevreden! Maar dat verandert misschien nog Het is echt genieten, ze is zo mooi en lief. Zou haar het liefst de hele dag in mijn armen willen hebben ipv haar dr slaapjes te gunnen Vandaag voor het eerst naar buiten geweest met de kinderwagen. Lekker boodschapjes gedaan. Heerlijk! Zo een lekker zonnetje buiten! En wat een luxe dat we nu te voet boodschappen kunnen doen in dit dorp! Nou meiden geniet van jullie wondertjes!! Fien; het gaat nu niet lang meer duren meis!! Alvast heel veel succes met de bevalling! XXX
Krullie, wat ben ik blij te lezen dat je volop aan het genieten bent!!!! Heb je zooo verdiend!!! Blij voor jullie dat alles in orde is! En, dat jullie nieuwe woonplaats ook goed lijkt mee te vallen! Blijven genieten maar!!! Lijkt me dat je echt een schatje van een dochter hebt! Reuze om te lezen! Ik hoop heel snel te kunnen aansluiten. Alleen vindt ons kleintje het duidelijk nog het leukst in mijn buik... Heel herkenbaar wat je schrijft: ons ukje is qua bewegen ook volop in gang geschoten terug. Nu, van mij mag hij of zij zolang ie het zelf nodig vindt zitten blijven. Maar, kijk er zo naar uit om dat kleine wezentje eindelijk in mijn armen te kunnen houden. En, goh, ergens groeit er nu ook wel een ongerustheid. Weet zelf dat het dwaas is, maar, zit maar hele tijd te denken dat ons ukje misschien vastzit en hulp nodig heeft; terwijl ik echt pas voor volgende week uitgeteld ben en ons ukje dus nog tijd heeft... Ik probeer in ieder niet te ongerust te zijn en volop te genieten. Gisteren heeft vriendlief de box eindelijk in mekaar gezet. Die staat nu lekker leuk in de living, reuze! Bedje gaat straks bij ons de slaapkamer op en al de andere spullen gaan klaargezet worden. Kan ik de hele tijd lekker wegzwijmelen . Ikke, ook hier: grappig dat je eerst de groentehap gedaan hebt en daarna pas de fruithap. Maar, moet wel zalig zijn om te zien!!! Hoe is het bij het cb geweest? Komen je meiden goed bij? Denk dat je ondertussen trouwens ook al aan de fruithap begonnen bent, valt die goed mee? Bedankt meis! En hier hetzelfde voor vriendlief: hij heeft echt niks aan me.... En toch, hij blijft super; echt wel reuze! Op die manier zijn de mannen echt mee zwanger! Jonie, ben exht heel benieuwd naar je! Krullie en ikke, bedankt! Ben wat stiller geweest weer, maar, hoop gedoe nog steeds met papa en zijn scheiding.... Ik begrijp dat de man het moeilijk heeft, maar, ons aankomende wondertje lijkt hem helemaal niks te kunnen schelen. Al dik 5 maanden reageert hij nergens meer op als het over ons kindje gaat. Laatst vroeg ik hem hoe hij genoemd wilde worden door ons wondertje; kreeg ik eindelijk nog eens reactie: een berichtje vol verwijten, maar geen naam voor hem.... Vind het best lastig, zeker nu ik zelf mama ga worden.... Doet me ergens ook twijfelen aan mezelf, als ik wel een goede mama ga zijn. Maar, goh, ik kan me niet voorstellen dat ik mijn kind ooit de rug toe ga draaien zoals mijn ouders bij mij gedaan hebben. Kan dus alleen maar goedkomen neem ik aan? Ik ga hier verder aan de valiesjes voor het ziekenhuis werken. Zalig om die kleine kleertjes in te pakken!!!! Liefs en, genieten maar! Xxxx
@Fien: oh meis lekker wegzwijmelen bij de box die eindelijk in de woonkamer staan en het bedje en alle spulletjes! Heerlijk!! Het kan nu echt niet lang meer duren! En misschien is je beebje er nu al of onderweg!! Wat naar wat betreft de situatie met je vader en de scheiding... naar zulke reacties of eigenlijk geen reactie op jullie wondertje... dat doet pijn!! Hopelijk verandert het straks als de kleine er is, dat hoop ik echt. Hele dikke knuffel voor jou en denk aan jezelf hoor de komende tijd. Je gaat een emotionele en zware en mooie periode tegemoet. Dan heb je echt genoeg aan jezelf en moet je proberen de rest even van je af te schudden. Zet 'm op!! Denk aan je en hoop hier snel blij nieuws te lezen!! XXX