In januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikke175, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ga zometeen even bijlezen en dan kan ik ook even op iedereen reageren :)

Eerst even van me af schrijven.
    Gisteren zaad van manlief neer het ziekenhuis gebracht en vandaag terug naar het ziekenhuis voor het HSG-onderzoek. Had me vanaf gisteravond al lekker volgepropt met pijnstillers en daar was ik blij om want het was redelijk vervelend. Wel kortdurend vervelend, maar de pijn die ik had was wel heel hevig. De vloeistof liep goed door en op het eerste gezicht zijn er geen blokkades gevonden. Da's natuurlijk goed nieuws. De rest van de dag wel een zeurend gevoel in mijn buik gehad en ik vloei behoorlijk. Waar ik wel erg van geschrokken ben is toen we thuis kwamen. Ik wilde douchen en ging eerst nog naar de wc en daar verloor ik een stolsel van zeker 10x10 cm. Ech zo ontzettend groot. Ik heb het (even een onsmakelijk detail) uit de wc gevist en het was een heel groot bloedstolsel. Heb wel even getwijfeld of ik het ziekenhuis erover zou bellen, maar niet gedaan. Dacht namelijk even aan een miskraam of zo, maar dat was eigenlijk niet mogelijk want ik had ś morgens voor alle zekerheid nog een zwangerschapstest gedaan.
    Op dit moment wordt het vloeien iets minder, gelukkig.
    Vanmiddag ben ik wel naar mijn werk gegaan, had een studiemiddag en het was wel te doen. Moet er wel bij zeggen dat ik deze week mijn leidinggevende op de hoogte heb gesteld van waar we mee bezig zijn. Het voelde niet goed om smoesjes te bedenken. Hij was, had ik ook niet anders verwacht, heel meelevend en hoef nu in ieder geval niet telkens de schijn op te houden :)
    Nu kruip ik lekker mijn bedje in met een warme kruik en de Ipad. Dan kan ik straks nog even op iedereen hier reageren.

Verder nu dus wachten op 24 januari, als we weer naar de gynaecoloog moeten.

Manytroubles

2. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Hallo, ben ik ook weer eens!
    Hopen dat je medicijnen krijgt Ikke en dat het dan snel opgelost is met je cyclus.

@Fieneke, hopen dat je man op tijd terug is! Wel heftig of niet een man die zo vaak weg is? Hopen dat je eventueel ook alleen kan gaan.

@Krullie, jee dat is echt niet leuk! Succes vast voor vrijdag en hopelijk loopt het allemaal niet al te veel vertraging op met de Clomid. Heel herkenbaar, jouw verhaal over het zaad inleveren. Ik stond ook nog in de file en kon geen parkeerplekje vinden, pff uiteindelijk plekje gevonden, kleine in de buggy en sjeezen maar! Haha!

@Manytroubles, zo'n stolsel lijkt me echt niet goed hoor. Ik zou voor de zekerheid toch even bellen of hebben ze gezegd dat zoiets kan gebeuren? Wel fijn dat alles er goed uit zag verder. Dat is al wel een geruststelling denk ik?

Ik denk dat ik ook zo'n HSG krijg binnenkort. Een half jaar geleden wilde de gyn het nog niet doen, omdat we het nog even zelf moesten proberen na de bbz maar nu na een half jaar vind ik het wel tijd voor zo'n onderzoek eigenlijk. Ik moet ook de 24e naar de gyn. Ik merk wel dat ik er behoorlijk de zenuwen voor heb eigenlijk.
    Misschien moeten we trouwens even een lijstje maken met wie wanneer naar de gyn moet?

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Hier ben ik weer. Vanmiddag inderdaad zaad ingeleverd van vriendjelief. Nou om jullie ook maar even een grappig verhaal te vertellen..dit is de 2e keer dat we zaad in hebben moeten leveren. De 1e keer was in een ander ziekenhuis omdat we toen nog konden kiezen. Dit was nog geen half uurtje rijden dus thuis geproduceerd en inderdaad....geraced naar het ziekenhuis en goed bewaard...nu voor de 2e keer liep het iets anders...het moet binnen een uur daar zijn maar wij moeten al 3 kwartier rijden naar het ziekenhuis dus ze hadden al gezegd dat het daar geproduceerd moest worden...wij naar het ziekenhuis en vriendjelief mocht naar "het" kamertje. Omdat ik wilde weten hoe het eruit zag heb ik eventjes gespiekt...haha. Een luxe bank, leesvoer, tv aan de muur met dvd'tjes...vriendjelief voelde zich verschrikkelijk..ik heb hem alleen gelaten en ben teruggegaan naar de wachtkamer...daar heb ik een tijd lachend doorgebracht omdat ik weet hoe hij zich voelt...de mensen in de wachtkamer keken me aan zo van...oke...( het scheelt dat we op de IVF afdeling waren ) toen hij terug kwam keek hij erg benauwd...haha.

@ Fieneke : ik ben de 1e keer ook alleen naar het ziekenhuis geweest maar ik denk dat dit voor jullie wel iets anders is..gewoon ff bellen maar hoop natuurlijk dat je man mee kan.

@Krullie : Ow wat balen zeg dat je galstenen hebt...ik hoop echt dat je wel gewoon aan de clomid kan en niet zo lang hoeft te wachten...vind het echt wel erg voor je.

@Manytroubles : jeetje meid...wat heb je toch moeten doormaken. Gelukkig had je aan de pijnstillers gedacht maar wat vervelend van dat bloedstolsel...misschien idd toch beter ff bellen dat je dat hebt meegemaakt. In ieder geval denk ik dat als je toch zwanger zou zijn ze dat op de HSG hebben kunnen zien dus ik denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken dat het misschien wel een miskraam is geweest. Ik hoop dat je je snel beter voelt

@Jonie2: ik hoop dat je snel verder wordt geholpen. Ik geloof wel dat je zenuwachtig bent voor je bezoek...ik moet de dag erna..ik heb het daarom in mijn handtekening staan wanneer ik terug moet...zo kan iedereen dat zien..misschien is dat een idee voor iedereen?

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Het is stil hier op het forum.
    Alles nog goed met iedereen?

@Krullie : Hoe is het jullie? Jullie kregen vandaag de uitslag te horen van het zaad toch? Heb je al iets gehoord? En wat er nu verder gaat gebeuren. Hoop dat jullie goed nieuws hebben gekregen.

5. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Met mij alles goed. Ben weer aan het wachten op m'n ei. Hopelijk nu een keer een aan de goede kant. We gaan in ieder geval ons best doen!;)
    Nog maar een weekje en dan kunnen we ook naar de gyn. Begin al een beetje zenuwachtig te worden eigenlijk... Niet te veel aan denken maar.

@Krullie, ben ook wel benieuwd hoe het in het zh was. Laat je het even weten?

6. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    En Manytroubles, hoe gaat het met jou? Nog gebeld over dat stolsel en nog veel gevloeid?

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

He meiden!
    Wij zijn net terug van een heerlijk weekendje weg, hadden we echt even nodig!

Vrijdag bij de gyn geweest en gedeeltelijk heel goed nieuws gehad. De uitslag van de zaadtest was fantastisch. 179 miljoen zeer actieve kikkervisjes! En vanaf 20 miljoen geven ze een goede uitslag. Mijn vriend raakt er nu nog niet over uitgesproken haha ;)
    Ook uitslag van de tweede keer bloedprikken en bleek dat mijn testosteron wel iets verhoogd was, maar dat is normaal bij PCO.
    Groen licht gekregen om met Clomid aan de slag te gaan heb de recepten meegekregen voor Provera en Clomid, meteen genoeg voor drie maanden. Ook de verdere behandeling is super. Ik moet bellen als ik begonnen met Clomid (op de 3e dag menstruatie) en dan een eerste afspraak maken voor een echo op de 11e dag. Dan kijken ze of er eitjes zitten en wanneer je de eisprong kunt verwachten en eventueel dan nog een echo paar daagjes later. In ieder geval doen ze er alles aan om de kans op een zwangerschap zo groot mogelijk te maken. Dat geeft me een erg goed gevoel!

Nu het mindere: zolang die galstenen er nog niet uit zijn, mag ik niet nog niet beginnen... Ik word nu naar de chirurg doorgestuurd en hij moet gaan beoordelen of die galblaas eruit moet. Mijn huisarts vindt van wel in ieder geval. Wachttijd is 5 weken ongeveer... laat het maar snel zijn ajb, ik wil beginnen met Clomid!

Kom vanavond terug om jullie berichtjes te lezen!
    X Daan

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, Spannend dat je op je ei aan het wachten bent. En als je ei er is...dan flink er tegen aan. hahah. Jullie moeten 1 dagje eerder naar de gyn dan ons. Ben zo benieuwd wat ze bij jullie gaan zeggen.. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt nu het dichterbij komt. Heb ik ook wel want ben zoow benieuwd wat de uitslagen zullen zijn. Gaan we samen zenuwachtig zijn...haha..

Krullie, Je bent weer terug :D Zoow die vriend van jou heeft toch wel genoeg zwemmers...haha. Super goed nieuws zeg! Ik kan me voorstellen dat je vriend trots is op zijn spul...hihi.. En super dat je met Clomid mag beginnen, alleen dan heb je weer die rotte galstenen...sjonge jonge...dat je dan ook nog misschien wel meer dan 5 weken moet wachten. Pff...dat die inderdaad maar snel voorbij gaan voor jou/jullie. Ik hoop echt dat jullie toch met Clomid kunnen beginnen voordat die stenen eruit moeten. Je wilt snel zwanger worden en dan wil je niet dat er iets in de weg zit toch?

Dianapl, Jij krijgt dinsdag de uitslagen toch? Ben erg benieuwd wat jullie te horen krijgen...

Vandaag zit ik op dag 57 van mijn cyclus....nog anderhalve week en dan mogen we naar de gyn. Hopen dat mijn ongesteldheid weg blijft..anders ben ik net vantevoren ongesteld geworden en moet ik nog heel lang wachten totdat ik misschien met iets van medicijnen kan beginnen. En als mijn menstruatie weg blijft, kan het misschien opgewekt worden zodat ik evengoed kan beginnen..hihi...wat een verhaal he..

9. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manytroubles, heb jij nog naar het ziekenhuis gebeld om te vragen hoe en wat met het stolsel precies?
    Hopelijk heb je ondertussen geen last meer van de HSG!
    Blij voor je dat je het aan je leidinggevende hebt kunnen vertellen en, dat de reactie zo positief was!!

Jonie, succes bij de gyn de 24e!
    Jammer dat jullie een half jaar geleden nog niet erg geholpen werden. Vind het jammer dat de gyns soms nogal snel mensen terug naar huis sturen; dat ze nog maar een half jaar ofzo moeten blijven proberen zonder hulp.
    Heb er schrik voor dat ze dat ook bij ons gaan doen... Afwachten maar....
    Een lijstje lijkt me een goed idee; of het inderdaad in de handtekening zetten. In ieder geval sowieso wel fijn om te weten wie wat en wanneer precies.
    Knuf!

Ikke, wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek?
    Hoop mee voor je dat je niet ongesteld wordt!
    En, dat moest je het toch worden, je medicijnen krijgt om een nieuwe ongesteldheid op te wekken en je dus niet een heel eind moet zitten wachten....

Krullie, super, zo een positieve uitslag!
    Maar dat uitstel door die galstenen.... Echt balen...!
    Goh meid, hoop voor je dat, als het effectief moet, die 5 weken gewoon omvliegen!!

Hier: vriendlief is onderweg naar huis! Oef!
    Ben er blij om! En, merk dat ik ook enorm opgelucht ben doordat hij nu mee kan naar de gyn zaterdag.
    Benieuwd wat dat gaat geven!

Liefs

10. Vlinderlin

9 aug 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, graag wil ik mee schrijven.. Ik ben vanmorgen voor het eerst bij de gyn geweest. Wij zijn nu 10 maanden bezig.
    Door mijn verleden.. Blinde darm ontsteking, buikvliesontsteking, was mij verteld door de ha, dat ik na 9 a 10 maanden terug mocht komen, als ik dan nog niet zwanger was, om doorverwezen te worden naar de gyn.
    De kans is groter dat ik verklevingen heb, door mijn verleden..
    Nu zit ik met dubbele gevoelens.. De gyn was erg aardig vanmorgen, ik moest allerlei vragen beantwoorden en ze heeft een inwendige echo gemaakt. Geen idee, wat er daar voor duidelijkheid uit moest komen.. Ze zag een follikel zitten, maar deze was nog erg klein. Terwijl ik nu al op dag 18 zit van mijn cyclus.
    ( Mijn cyclus is trouwens een drama.. Begon met 33 dagen, toen 44, toen 55, toen even gelijk, 34, 32, 34 dagen en nu weer 44 dagen.. )
    De follikel moest dus eigenlijk veel groter zijn.. Een eisprong zat er nog lang niet aan te komen zei ze.

Nu moet ik een bloedonderzoek doen, op de 3e of 4e dag van mijn menstruatie. En mijn vriend moet zijn zwemmertjes inleveren. Dan moet ik een belafspraak maken met de gyn en nav van de uitslagen, gaan we verder kijken.
    In het gesprek had ze het al over een kijkoperatie, voor mijn eileiders en eierstokken en hormonen toedienen om mijn cyclus regelmatig te krijgen...

Maar ik heb nu geen idee, wat ik moet denken hierover..?
    Is dit slecht? Kan me voorstellen dat jullie ook geen idee hebben.. maar was verstijfd van alle info die ik kreeg, dat ik eigenlijk niet verder durfde te vragen aan mijn gyn. Misschien dat 1 van jullie ook in dit schuitje zit net als ik...
    Alvast bedankt voor het lezen!

Liefs.

11. sunshineS1976

@Fieneke: meid wat fijn dat je vriend onderweg naar huis is en mee kan naar de gyn!!
    Toch fijn zo’n eerste keer om dan samen te gaan! Niet alleen voor het gevoel, maar er komt ook een berg informatie op je af en twee horen meer dan één.
    Spannend hoor! Veel succes!

@Ikke: hoop dat die ongesteldheid nog even weg blijft! Dan is de kans groot dat je een opwekkend middeltje krijgt en daarna mag beginnen met Clomid!

@Jonie: wanneer moet je naar de gyn? Ik hoop dat het ei komt! Dan rest jullie niets anders dan te klussen! ;)

@Manytroubles: hoe is het met je??? Hoop dat alles goed gaat!

@Vlinderlin: welkom meis! Ik kan me voorstellen dat alle info bij de gyn even teveel was, het is ook niet niks! Wat handig is om misschien voor de volgende keer alle vragen die je hebt op papier te zetten. Vaak word je overrompeld en door alles op een papiertje te hebben heb je nog houvast en vergeet je niet wat je allemaal nog wil vragen.
    Qua kijkoperatie zou ik je geen info kunnen geven… je cyclus kunnen ze heel goed reguleren met bijvoorbeeld Clomid, maar ik weet niet wat voor gevolgen eventuele verklevingen hebben.
    Ik hoop dat je snel weer naar de gyn kunt en alleen maar positieve uitslagen krijgt!

@All: Morgen moet ik naar de chirurg voor mijn galstenen. Hij moet nu gaan beoordelen of mijn galblaas eruit moet en wanneer. Spannend dus. Hoe eerder hoe beter. Zolang die galstenen er zitten is een zwangerschap niet verstandig. Tijdens de zwangerschap mag je niet geopereerd worden en geloof me, met dergelijke helse pijnen wil je geen minuut rondlopen. Laat staan dat je dat 9 maanden vol moet houden.
    Hoop dat een operatiedatum snel kan worden gepland.
    Daarnaast wacht ik ook op een positief of negatief reisadvies. Over 5 weken gaan we op vakantie naar Egypte, maar mijn huisarts heeft me dat afgeraden. Tegen die tijd ben ik waarschijnlijk nog niet geopereerd en met galstenen op vakantie gaan (zeker naar zo’n land) is niet verstandig als ik een aanval krijg en niet geholpen kan worden. Ik baal enorm want wil wel erg graag gaan en heb ontzettend de neiging om eigenwijs te gaan doen en mijn zin door te drukken. Dus nu even wachten op een second opinion van de chirurg die elke dag wel galstenen tegenkomt. Als hij ook zegt dat ik beter niet kan gaan zal ik luisteren ;)

[FONT=&quot]Het valt me op dat iedereen om me heen zwanger is en/of bijna gaat bevallen. Ook mijn buurmeisje van 19 is zwanger [/FONT]L[FONT=&quot] Zo oneerlijk…. [/FONT]

12. manytroubles

manytroubles Actief lid

9 dec 2006
    357
    0
    0
    Beste meiden,

Ik kom er even niet aan toe om alles bij te lezen. Ga ik zo gauw mogelijk proberen te doen maar het lukt me tijdtechnisch niet.
    Heb het erg druk op mijn werk en erg druk met het héééél gezellig te hebben met manlief ;)

Maar het gaat dus goed. Over het stolsel heb ik het ziekenhuis gebeld. Was niet ernstig, mijn baarmoeder was zich aan het ¨schoonmaken¨ door de HSG.
    Misschien is er nu meer plek voor een baby :)

Echt, ik lees z.s.m. bij. Maar nu ga ik aan de klus met manlief ;)

Liefs Manytroubles

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Ik moet zo gaan werken dus heb geen tijd om te reageren.
    Heb wel alles bijgelezen en vanavond als ik terug ben en op de computer kan reageer ik op ieder van jullie.

Fijne dag dames en tot als het goed is vanavond!

14. sunshineS1976

Even snel een update van de chirurg: galblaas moet eruit dmv een kijkoperatie. Donderdag terug voor pre-operatief onderzoek. Als ik "gezond" word verklaard krijg ik meteen de datum van de operatie te horen. Dat kan met heel veel geluk misschien binnen 3 weken, anders wordt het een week of 6.
    In ieder geval zal onze vakantie naar Egypte zo goed als zeker door kunnen gaan, dus ik ben dolgelukkig! Of ik ben dan al geopereerd en hersteld of dat komt na de vakantie wel. De chirurg zei dat ik gewoon kon gaan en moest gaan genieten. De kans op een aanval is klein, mocht het gebeuren heb ik goede pijnstillers. Yes!
    Naar alle waarschijnlijkheid kan er over een week of 6 dus gestart gaan worden met Provera en daarna de Clomid! Yes! ;)

@Maytroubles: klusze he!!! ;):D

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Hier ben ik weer en nu kan ik wel reageren op de berichtjes...

Fieneke, mijn uitslagen krijg ik 25 januari -> zie handtekening. Lief dat je met me mee hoopt.. Fijn dat je vriend naar huis komt. Eindelijk!!! Kan hij zaterdag gelukkig mee. Komt hij vandaag naar huis of pas een andere dag?

Vlinderlin, welkom in dit topic. Wat vervelend dat je ook naar de gyn moet. En je cyclussen zijn ook niet fijn. Ik kan erover meepraten. Zie handtekening... wij zitten nog steeds in ronde 4 en zijn nu 7 maanden bezig...iets langer....en nu zit ik op dag 59...
    Wat vervelend dat je verklevingen hebt...ik hoop dat dat geen invloed heeft op een zwangerschap...in ieder geval denk ik niet dat een kijkoperatie slecht is, alleen vraag ik me af of dat daadwerkelijk nodig zal zijn. Kunnen ze dat zo niet zien dan met een echo?
    Dus nu moet je wachten totdat je menstruatie komt voordat je verder kan? Of krijg je al meteen medicijnen om je menstruatie op te wekken? Ik hoop dat je vriend zijn zwemmers goed zijn...Wanneer moet je terug naar de gyn?

Krullie, ik hoop dat je snel geopereerd kunt worden en dat je daarna maar snel zwanger mag worden. Het is allemaal wat he.
    Ik hoop voor je dat je op vakantie kunt. Zou lekker zijn...ik hoop dat je voor die tijd nog onder het mes mag..
    Het lijkt idd dat iedereen om je heen zwanger wordt of is en moet bevallen. Hier ook...het lijkt wel of ze er niks voor hoeven te doen. kindje net 1 geworden en weer zwanger van de 2e...en zo gaat dat maar door. Ken zoveel mensen die zo snel in verwachting raken...niet normaal maar goed...Ik hoop dat jij ook snel in verwachting bent.

Manytroubles, Heel veel plezier met je manneke....ga het maar heeeeeeeeeeeel gezellig hebben...Gelukkig is alles verder goed. Hopelijk voldoende plaats voor een ukkie die zich in kan gaan nestelen...en hopelijk is je baarmoeder snel helemaal schoon hiervoor.

Krullie, ik lees net dat je wel naar Egypte kunt...Joepie!!!!!!!!!! :D
    En ik ben benieuwd wat ze donderdag zeggen. Hopelijk mag je nog voor je vakantie worden geopereerd en kun je daarna meteen beginnen met de medicijnen. Ik hoop voor je mee. Echt wel super nieuws :)

16. sunshineS1976

#56 sunshineS1976, 18 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2012
    Lief van je Ikke!! :)
    Voor jullie gaat het ook spannend worden, 25 januari is al bijna zover! Hoop dat er ook alleen maar goed nieuws voor jullie klaar ligt en je direct mag starten met Clomid!
    En dan hopelijk heel snel op weg naar de leukste babywinkels voor een prachtige babykamer!:D

@Manytroubles: klussen gelukt?;) Ruimte genoeg voor een ukje nu, duimen maar! Hoop het zo voor jullie!

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, het komt idd steeds dichterbij. Over een weekje weten we meer. Spannend is het wel hoor...in gedachten ben ik al lang bij die leuke winkels geweest...hihi....
    Ik ga zo slapen.
    Tot morgen dames!

18. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Krullie, blij dat de vakantie naar Egypte door kan gaan! (geniet ervan!).
    Wel balen dat alles voor je even op het wachtbankje gezet wordt.... Hoop dat de operatie binnen 3 weken al kan en, jullie bijgevolg heel snel kunnen inpikken op de clomid!
    Succes vandaag!!
    Dank je!
    En, hier lijkt ook iedereen zwanger.... Inclusief een nichtje dat vrij boos rondloopt omdat ze te laat is voor abortus......

Manytroubles, ik hoop dat die hsg jullie een extra duw geeft naar een zwangerschap! Ze zeggen het wel eens, dus laat ons hopen!

Ikke, bijna de 25e!!
    Ca va met je?
    Dank je!
    Vriendlief is van maandag weer thuis. Ben er blij om.
    Benieuwd naar zaterdag...... Ben er best wel nerveus voor....

Vlinderlin, toen ik half jaar geleden alweer maar niet ongesteld leek te willen worden, heb ik er wat van vermeld toen ik bij HA was. Zij sprak me meteen over clomid. Voelde me heel raar toen en, vriendlief niet thuis toen.... In een ander topic hebben ze me over de lijn getrokken en, ben ik in het clomid-verhaal gestapt. Ondanks de bijwerkingen was 't zalig: eindelijk een regelmatige cyclus, eindelijk het gevoel dat ook wij kans maakten op een klein wonder.
    Slecht is het dus zeker niet!
    En, ze willen je helpen....!

Liefs!

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, succes vandaag!!! Laat je iets weten als je meer weet?

Fieneke, Het is idd bijna de 25e. Het komt steeds dichterbij en ik ben de dagen al af aan het tellen. Vriendlief gaat gelukkig ook mee dus ik hoef dit keer niet alleen...ben zo benieuwd wat ze gaat vertellen...
    Verder is er hier nog geen menstruatie te bekennen...hopelijk komt ie niet net voor die tijd maar we wachten af....ik hoop dat ik medicijnen krijg voor mijn cyclus...we wachten maar eventjes af...
    Gelukkig is je manneke alweer een paar dagen thuis.
    En zaterdag is bij jullie ook zo...............ik ben ook heel erg benieuwd wat ze bij jullie zeggen. Nog 2 daagjes wachten...spannend allemaal he...

Vlinderlin, hoe is het met jou?

Dianapl, en hoe is het met jou? Je bent hier allang niet meer geweest en ik ben ook wel erg benieuwd naar jou uitslagen...hopelijk laat je snel iets weten.

20. sunshineS1976

He lady's!

Ik word 2 februari al geopereerd aan mijn galblaas! Moet 1 nachtje blijven en mag vrijdag (als alles voorspoedig verloopt) weer naar huis!
    Superblij dat het zo snel kan. 16 dagen later naar Egypte en dan ben ik waarschijnlijk weer 100% hersteld.

Dus: we kunnen ook snel aan de clomid! Nu ben ik erg aan het twijfelen wanneer ik dan met Provera moet beginnen! Een paar dagen voor de operatie? Ik weet niet wanneer je menstruatie begint als je het gaat slikken. Weet ook niet hoeveel dagen je het moet slikken. Ga morgen alles bij de apotheek halen. Ik moet voor de eerste echo op de 11e dag. Dat zou natuurlijk mooi zijn als ik dan nog thuis ben en herstellende. Hoef ik op mijn werk niets uit te leggen. Ook niet als ik de dagen erna weer terug moet voor meer echo's. Dan moet ik het zo plannen dat we een eisprong in Egypte hebben of net ervoor. Dan komt het klussen wel goed :D Maar eens even goed gaan rekenen!

Spannend Fieneke: veel succes bij de gyn saampjes!!

Deel Deze Pagina