Krullie, fijn het dat het allemaal goed gaat met jullie meiske. Lekker genieten is dat he. De hele dag kun je naar je uk kijken en je wilt ze idd niet in bed leggen. Want dan moet je haar weer missen... haha.. tenminste zo voel ik dat. Maar is wel belangrijk dat ze hun slaap hebben. Fieneke owwwwwwwwww spannend! Bijna de uitgerekende datum. Hopelijk laat ukkie zich snel zien. Ben zo benieuwd wat jullie krijgen en hoe hij/zij gaat heten.. Wat vervelend van je vader zeg. Tuurlijk is een scheiding niet leuk maar hij kan toch wel gewoon normaal antwoord geven. Errug vervelend maar trek het niet op jezelf. Je gaat echt wel een goede moeder zijn. Je houdt nu al zoveel van je kleintje en dat wordt alleen maar meer. Hier hebben de dames nu paar keer fruithapje gehad en ze vinden het lekker.. in ieder geval veel lekkerder dan de groente al gaat dat ook steeds beter. Ik moet gewoon bijna weer gaan werken.. gedsie.. echt geen zin in. Nog 2 weken... bah.. haha... hoort erbij he.
Fieneke ben je aan het bevallen?? Of al bevallen?? haha.. het is zo rustig hier. Verder met iedereen alles goed? Hier hebben ze sinds gister 4 flessen. De 1e nacht ging super. Om 8u laatste fles en vanmorgen om 8 weer de eerste Hopelijk zet zich dat door
@Fien: ooooh ik ben toch zo benieuwd of je al bevallen bent!! In dat geval gaat al je tijd natuurlijk uit naar je lieve kleine beebje! Maar ben toch zo benieuwd of het een jongen of een meisje is en naar de naam! En naar je bevalling natuurlijk en je eerste ervaringen als kersverse moeder!! Hopelijk lezen we snel wat van je @Ikke: leuk die fruithapjes! Tuurlijk vinden ze dat veel lekkerder Jeetje wat goed zeg wat betreft de voedingen!! Je kunt zo gewoon een hele nacht doorslapen, wauw!! Dat is hier nog ver van mijn bed denk ik Hoop dat het nog steeds goed gaat met de flessen!
Krullie dat komt bij jullie meiske ook nog wel hoor.. haha.. Ze is nog jong Hoe doet ze het verder? En hoe gaat het met jou? Nog lekker aan het genieten? Hier gaat het nog steeds goed met de flessen... Gelukkig maar. Nu al een weekje.. dus hopelijk blijven ze dat volhouden. Zaterdag moet ik eraan gaan geloven... ik moet werken! Bah bah.. geen zin in. Maar ja.. geld verdienen moet ook gebeuren he. Fieneke spannend zeg. Ik denk echt dat je aan het genieten bent van jullie wondertje. Ook ik ben heel benieuwd naar het geslacht, en de natuurlijk de naam. Ook hoe de bevalling is gegaan, hoe jullie kindje het doet en hoe het met jou gaat. Kom je snel vertellen? Jammer eigenlijk dat Jonie nu ineens niet meer komt... Alles goed nog daar? Hoop van wel
Hey meiden, Ben ik weer eens! Lees wel vaak even hier, maar reageren gaat zo lastig op de telefoon. Nu even op de laptop wat uitgebreider. Allereerst Krullie gefeliciteerd met jullie meisje!!! Leuk om te lezen dat je zo geniet en fijn dat alles zo goed gaat! Ikke, ook zo fijn dat het goed gaat met jullie. Fruit en groente ben ik nog niet aan begonnen. Af en toe een stukje groente als wij aan het eten zijn, maar verder alleen melk. Geef ook nog steeds borstvoeding. Al merk ik wel dat het nu minder wordt en door te clusterkolven probeer ik het wat op te krikken. Als het niet meer wordt ga ik toch maar stoppen. Heb er ondertussen ook wel een beetje genoeg van... Het is een fijn moment samen, maar op de dagen dat ik werk kolven voor werktijd en op m'n werk twee keer is best pittig. Jij alweer aan het werk nu? Kom hier niet zo veel, omdat ik ook onwijs druk ben met m'n meisje. Helaas huilt ze al vanaf haar geboorte heel veel en lijkt ze zich soms helemaal niet goed te voelen. Na het een poos te hebben aangekeken ga ik as vrijdag toch naar de osteopaat. Ben benieuwd of ze iets kunnen vinden. Ze is al wel rustiger dan in het begin en kan nu wel meer van haar genieten. Het is wel een heerlijk poppetje! Fieneke, ik ben benieuwd of jij al bevallen bent en hoe het met je gaat! Ga echt proberen meer te reageren dus tot snel ladies!
Heb trouwens nog even een foto'tje van onze mooie meid in mijn album gezet. Kunnen jullie even spieken...
Jonie wat leuk dat je er weer bent. Wat vervelend dat je meiske zoveel huilt. De osteopaat kan altijd heel veel. Dat heb ik gezien bij mijn peetkindje. Ik ga zaterdag weer beginnen met werken. Echt absoluut geen zin in maar goed... Zal wel los lopen. Wat knap dat je nog steeds bv geeft. Hopelijk blijft het nog lopen maar ik kan me voorstellen dat het idd zwaar is met werk enzo. Vind ze de groente lekker die je haar geeft af en toe? Hier vinden ze het niet zo heel lekker al eten ze steeds meer.. hihi. Ik heb ook foto's in mijn album gezet van de dames dus kunnen jullie ook ff spieken Ik ga zo ff kijken naar jou kleine meid
Aah jouw meiden zijn ook te schattig! Die outfits voor carnaval, om op te vreten! Bah weer werken. Hoeveel werk jij? Ik nu 3 en vanaf april 2,5 dag. Heb wel hele hoge verwachtingen van de osteopaat, dus hopelijk valt het niet tegen...
Ik ga 20 uur per week werken. De ene keer is het 2 dagen pw.. De andere keer 3 dagen pw.. maar kan ook 1 of 4 dagen pw zijn.. Is heel verschillend maar dat maakt me niet uit. Thanx.. lief he Sommige mensen dachten dat we poppen vast hadden maar dat waren toch echt onze mupkes Hier gaan ze steeds beter eten. R had vandaag een half potje fruit op en een half potje groente.. ik wil het ook bij half houden. Over een maand ofzo een heel potje... Komt wel.. Wat grappig dat ze er zo bij keek. In het begin blijven ze echt gekke gezichten trekken. zo leuk
@Jonie: ooooh wat een mooie kindjes!! Wauwww!! Prachtige foto's, mooie koppies zeg!! @Ikke: ik heb je toegevoegd als vriend, want ik kan bij jou geen foto's bekijken Ik heb ook foto's van ons meisje en dat album is ook alleen voor contacten toegankelijk. Heel veel succes zaterdag op je eerste werkdag weer!! Hopelijk gaat het goed!! Hoe is de opvang bij jullie geregeld als jullie aan het werk zijn??
Oooh krullie wat een mooi poppetje zeg!! Daar mag je zeker trots op zijn! Vandaag bij de osteopaat geweest en zijn conclusie was dat ze heel veel prikkels krijgt. Ze zit de hele dag om zich heen te loeren. Ze heeft heel veel spanning in rug, nek en buik. Hij heeft haar nu behandeld en we moeten het zelf bijhouden dmv massage om te leren ontspannen, want dat doet ze nu bijna nooit. Was heel interessant en hopen dat het beter wordt.
Krullie ik ga zo spieken bij jullie meiske. Ik heb je toegevoegd De opvang regelen we voornamelijk zelf. Mijn moeder doet 1 dag in de week oppassen... Ik heb op donderdag vaste vroege dienst. Dan heb ik al 8 uur gewerkt. De rest van de dagen zoveel mogelijk late diensten zodat mijn vriend eerder naar huis komt. Mocht mijn vriend oproepdienst hebben de hele week en ik ben werken... hebben we als achterwacht mijn schoonouders.. En mijn zusje vind het ook wel leuk om op te passen. Ik wilde perse geen kinderdagverblijf of gastouder omdat ik dat veel geld vind kosten.. haha.. En meteen dubbel betalen.. Jonie, gek he.. zon osteopaat. Hoe ze dat allemaal kunnen voelen. Hopelijk gaat het snel werken en kan ze zich ontspannen. Fieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben je lekker aan het genieten van jullie kersvers kindje? Ik ben wel echt heeeeeeeeeeeeel benieuwd. Hopelijk laat je snel wat van je horen.
Veel te stil hier! Ben toch zo benieuwd naar Fien! Ze moet toch zeker al dik 2 weken mama zijn! Hier gaat alles goed, vallen steeds meer in een vast ritme, heerlijk! Geniet volop! Fijn Ikke dat de opvang bij jullie al zo goed geregeld is! Wat dat betreft is jullie werk ideaal, je kunt het op elkaar afstemmen. Hier hebben we 1 dag mama, 1 dag papa, 1 dag oma en 2 dagen opvang nog kdv nodig waarschijnlijk. Nog even bekijken. Is toch pas vanaf januari 2014 nodig dan. @Jonie: fijn dat je wat leek te hebben gehad aan het bezoek van de osteopaat! Gaat het beter nu?? Hoop t wel! Ik zal Fien eens even een pbtje sturen...! Wat is het trouwens koud he?? Niet te doen met die wind! Wij blijven lekker 2 dagen binnen! Fijn weekend!
Krullie, fijn dat je ff komt spieken.. haha Jaaaaaaaaa het is echt veeeeeeeeel te koud Gister zijn we echt bevroren man.. sjonge jonge.. we moesten nog kadootje halen voor mijn zusje.. Vandaag heb ik gewerkt.. had een korte dienst. Heb een lange wandeling gemaakt maar mijn oren vroren er vanaf.... pff... dus ik ga pas naar buiten als de zon weer schijnt... haha.. Het werk is echt fijn idd dat het op elkaar afgestemd kan worden. Dat is zo fijn Jullie hebben veel opvang nodig he.. gelukkig kdv pas vanaf begin volgend jaar. Duur is dat he.. Jonie, hoe is het nu met jullie kleine meid? En ben echt zo benieuwd naar Fien.. ze is ons natuurlijk helemaal vergeten door die wolk van een ????????????
haha pas naar buiten als de zon schijnt Ik wou net zeggen; pas op met wat je zegt Nederland kennende zit je straks de hele zomer binnen haha Maar net op het weerbericht geven ze een lekker zonnetje aan komende week en gemiddeld 6 graden. In Zeeland dan in ieder geval Hoop dat de ergste kou weer weg is! Ja jullie werk is echt fijn. Belachelijk idd hoe duur kdv is... Gelukkig past mijn moeder ook 1 dag op. Anders was het voor ons echt niet op te brengen, ben daar echt heel blij mee. We gaan allebei een dag minder werken, dus dat is een behoorlijke smak geld minder elke maand en we moeten flink wat gaan betalen aan kdv dus kun je nagaan hoever we er op achteruit gaan in feite. Maar ja kids zijn duur, dat wisten we van tevoren Heb het er ook voor over hoor, maar het blijft wel zonde ... kun je veel andere leuke dingen voor doen! Ik heb Fien gepbt maar zag dat ze al meer dan een maand niet meer online is geweest op het forum. Dan ga ik me wel een beetje zorgen maken hoor... ze was hier best actief en kan me niet voorstellen dat ze niet dolblij hier wil komen vertellen wat het is geworden... Dat is toch een snel berichtje... hoop maar dat alles goed is. Afwachten maar... Fijne dag!