In januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikke175, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is wel een beetje uitgestorven hier..
    Wel heel jammer maar het zal wel zo moeten zijn :(

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Haai Ikke!!

Sorry sorry sorry (again!)
    Zo druk nu ik ook weer werk! Als ik niet werk wil ik mn huis op orde hebben en natuurlijk fulltime van mn meisje genieten! T schiet er soms hier ff dan bij in.

Ik heb je website bekeken!! Leuke dingetjes zeg!! Kheb m opgeslagen hoor! ;) Ben je helemaal voor jezelf begonnen of doe je het naast je huidige baan? In de hoop dat het misschien zo goed gaat lopen dat je er van kunt leven??

Heb je je meisjes nog gewogen bij het cb? Nu al wel met brood begonnen ? :p
    Lekker wisselende tijden dat ze wakker worden!! Hier soms ook, maar over het algemeen tussen 6.30 en 7 uur. Volgende week is ze vier maanden, kan ik eindelijk 's avonds een papfles gaan maken. Hopelijk slaapt ze dan pas echt goed door. Het is nu nog wisselend. Soms gaat ze om 20u naar bed en blijft ze slapen. Ze meldt zich dan ergens tussen 3 en 5, maar vaak wordt ze toch nog wakker rond 23u en krijgt ze nog wat zodat ze doorslaapt tot 7.

Gaan jullie nog op vakantie vd zomer??

Je meiden zijn inmiddels alweer bijna 8 maanden! Nog even en je kan de eerste verjaardag vieren :D Ongelofelijk!!

Wil je trouwens nog meer kindjes??? Ik verlang alweer naar een tweede, maar helaas hier nog geen menstruatie te bekennen. Heb met vriendlief afgesproken dat we in december weer terug naar de huisarts gaan voor een nieuwe verwijzing naar de gyn als ik niet of bijna niet ongesteld ben geworden. Dan maar weer met hulp!!

Fijne week nog!!!

3. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meid,

Wat fijn dat je weer wat hebt geschreven :D

Ik doe de webshop helemaal alleen.. wel veel werk maar ook wel heel leuk :) Het draait alleen nog niet vanwege geen bekendheid eigenlijk.. dus check fb en like de pagina en deel m ;) haha...
    Vind het zelf ook wel hele leuke spulletjes moet ik zeggen. Vandaag weer stof gehaald en nog wat meer dus er volgt deze week nog meer in de shop.. alleen soms wel lastig want omdat ik dus alles alleen doe gaat er best veel geld in om.. moet ik ook nog maar eens terug zien te verdienen. Hopelijk zal ik zondag wat verkopen op de markt... Ga ik daarvan weer inkopen doen ;)

Woensdag moet ik naar cb om te wegen. Ben er 2x al geweest om te doen, maar 1x stond ik voor een gesloten deur en 1x ging niet terwijl ik een afspraak had.. heel vaag... dus woensdag maar weer heen... raar cb maar goed..

Ik geef ze af en toe wat brood maar vinden ze nog maar niks.. hihi.. ze vinden het heel lekker maar snappen het niet zo goed... elke keer spugen ze het uit en dan na paar keer eten ze het op... gekke meiden ;)

Woow nu al bijna voor de 2e? Wat leuk :D
    Ik wil nog wel een 3e en het blijft kriebelen maar vl krijg ik niet zo mee in een 3e... en mocht dat wel zo zijn, dan wachten we nog een aantal jaar... nu is het nog een beetje te snel :)
    Ben je helemaal niet meer ongi geweest na je bevalling?
    Dat is wel vervelend.. hopelijk volgt ie snel..

Wij gaan in augustus nog wel op vakantie en ik denk dat we met de vouwwagen weggaan. Waarheen zijn we nog steeds aan het kijken.
    Gaan jullie nog weg?

Hoe gaat het met jullie meiske?
    Ze slaapt wel goed zeg....

Jonie hoe is het met jou en je kindjes?
    Ik ga snel voeden... toedels

4. sunshineS1976

Hoi hoi

Echt leuk hoor je webshop! Geloof t helemaal dat er geld in gaat zitten...eerst investeren en dan pas terug verdienen. Veel succes op de markt zondag, hopelijk worden mensen er enthousiast van!
    Verder veel proberen te adverteren. Plaatselijke kranten, maar ook landelijke bladen (wij, ouders van nu enz) maar zal ook wel wat geld kosten denk ik.
    Hoop dat het gaat aanslaan voor je!

Ben benieuwd wat je meiden wegen morgen! Raar cb idd! Hier ook, ik wacht nog steeds op een nieuwe gehoortest omdat ik twijfel of ze wel goed hoort. Al twee weken lang aan het wachten op bericht terug van hun. Zal morgen zelf eens bellen.

Haha grappig dat ze brood niet zo geweldig vinden, of in ieder geval niet meteen weten wat ze ermee moeten doen :p
    Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat. Meisje is zaterdag vier maanden en die avond krijgt ze meteen dr eerste papfles. Verder toont ze nog niet echt veel interesse in eten en drinken dus ga ik nog niet met de rest beginnen. Wil wel dat het vanuit haarzelf komt en niet omdat t nu opeens mag omdat ze 4 maanden is.

Ze gaat steeds beter slapen de laatste tijd! Al een paar avonden de laatste fles om 19u en dan meldt ze zich pas om 6 uur weer! Jouw meiden dan?

Wat leuk dat je nog een derde kindje wilt!! Zou dat bij jullie vanzelf gaan of ook weer clomid nodig denk je? Hier nog helemaal niet ongi geweest en denk ook eerlijk gezegd dat dit niet gaat gebeuren. Even mijn 9 maanden ontzwangeren uitzitten en dan weer terug naar het zh!
    Misschien ook maar beter voor ons meisje, dat ze genoeg alle aandacht heeft van ons.
    Jij wel ongi geworden of aan de pil?

Ja wij gaan in juli op vakantie het is alleen nog even de vraag waarheen. Zijn nog steeds aan het twijfelen! Gaan we met de auto naar Centerparcs in Frankrijk of Duitsland of pakken we het vliegtuig naar een resort op de Canarische Eilanden?!
    Beide is het nog beschikbaar, maar vast niet lang meer dus we moeten knopen doorhakken. Vind het lastig! Weet niet of vliegen met zo'n kleintje wel verstandig is en wat ik dan allemaal wel niet mee moet sjouwen wat niet in een koffer past. Bovendien;flessen uitkoken in een hotelkamer? Zou niet weten hoe... moeilijk en de tijd dringt haha
    Vouwwagen is ideaal kun je altijd lekker weg, wel een camping nodig. Hoe doe jij dat dan met flessen uitkoken? Maar dat hoeft niet elke dag meer toch? Wel tot ze sowieso 6 maanden zijn heb ik gelezen.

Verder gaat alles goed hier met ons meisje :D Groeit en bloeit volop en ik geniet enorm.

Laat me weten hoeveel je meiden gegroeid zijn!! Succes met ze morgen!

@Jonie: hoe is het met jou en je mooie kindjes??

5. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Heeeey meiden,
    Hier weer eens een berichtje van mij. Veel te lang geleden weer. Maar net als wat Krullie zegt, druk met huishouden en genieten van kindjes.

Ikke, superleuke webshop. Echt leuke dingetjes.
    Fijn dat je meiden het goed doen. Eten ze hun groente en fruit wel al goed? Grappig van dat brood!

En Krullie, jouw meisje alweer 4 maanden. Het gaat wel erg hard he? Wat leuk dat jullie alweer voor een tweede willen gaan. Wij willen ook nog wel een derde (ooit). Eerst maar een beetje tot rust komen. Vooralsnog heb ik er echt nog geen puf voor. Ben nog zo druk met mijn kleine pittige ding!

Mijn meisje doet het qua ontwikkeling erg goed. Ze rolt, kruipt, gaat zitten, zegt papapapapa, mamamamama, trekt zich overal aan op tot op haar knietjes (1 keer stond ze al, maar dat was toeval want daarna is het nooit meer gebeurd) en heeft 2 tandjes! Wordt al een heel dametje. Als iets niet lukt wordt ze ook echt boos! Ze is nu alleen ziek. Al een paar dagen koorts en slecht slapen. Ben bij de dokter geweest en was geen long- of oorontsteking zei hij, maar denk dat het wel een oorontsteking is want ze had vanmiddag ineens een loopoortje en dat hoort volgens mij wel bij oorontsteking. Slapen gaat dan ook de laatste dagen ERG slecht! Kan er echt 86 keer per nacht uit, pfff! Eten gaat ook echt slecht. Alleen de flesjes gaan er goed in. Wat is nu een beetje jullie ritme?
    Normaal gesproken als ze niet ziek is, slaapt ze van
    - 19.00/19.30 tot een uur of 6.00/7.00
    - Papfles 180 cc
    - Slapen van 9.00-10.30
    - Fruit
    - 12.00 fles 180 cc
    - Slapen 12.30-14.00
    - Broodje
    En dan is het de middag de ene keer wel en de andere keer niet meer slapen. Dat is nog even puzzelen meestal. Als ze niet slaapt wordt ze erg lastig, maar dan slaapt ze de nacht wel weer beter. Misschien middagtukkie wat verplaatsen naar later op de middag.
    - Rond 18.00 half potje of verse groente
    - 19.00/19.30 papfles 180 cc en naar bed.

Ben benieuwd naar jullie ritme.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ze nu weegt. Ben al een poos niet bij CB geweest. Maar denk dat het gemiddeld of iets eronder is. Het is zo'n tenger popje.

En ik beloof dat ik wat vaker zal schrijven hier!:D;)

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ben ik ook weer.

Krullie, De markt was echt een ramp. Alles wat tegen kon zitten zat tegen. Mensen vonden het wel heeeeel erg leuk. Een aantal vroegen visite kaartje en een aantal mensen hebben wat gekocht. Over 2 weken hopelijk weer een markt en dan hoop ik dat het beter loopt.
    Ga nu nog meer nieuwe dingen erbij maken dus hopelijk lukt dat...

Had je gebeld naar het cb voor die afspraak van gehoortest? Balen zeg dat je niks hoort.
    Wat je zegt over het eten moet idd vanuit haar zelf komen. De dames gaven hier echt al vroeg aan dat ze iets anders wilde. Dus dat heb ik toen ook gegeven. Nu vinden ze boterhammen wel lekker.. .haha.. vandaag samen 3/4 boterham op ( zonder korst natuurlijk )

Wat slaapt ze goed zeg! Hier nog steeds wisselend met de meiden. Ze zijn nu over op 3 flessen en daar moeten ze echt nog aan wennen. Het is nu elke keer 's nachts raak dat ze honger hebben. Hopelijk gaat dat nog over... hihi.. We zullen zien.

Geniet maar lekker van je meisje... met een 2e erbij is het dan toch anders lijkt me... 2 verschillende leeftijden.. druk druk.. hihi..

Wat betreft de clomid.. ik weet het niet. Ik hoop natuurlijk van niet dat ik die dan nodig heb maar heb geen idee... ik ben 3 weken na de ks met de pil begonnen... en nu nog wisselend ongesteld... de ene keer is het 2 dagen na de pil en de andere keer pas 4... kan er geen pijl op trekken.. we zullen zien misschien ooit...

Lastig he om te bedenken waar je heen gaat met vakantie. Mijn vriend ziet vliegen niet zo zitten... ik wel.. maar het gaat wel. Zijn genoeg mensen die vliegen met een baby.. dus daar zou ik me niet druk over maken. Komt helemaal goed! Heb je al geboekt?

De meiden zijn gewogen... ze zijn beide 63,5cm en ze wegen 6220 en 6930 gram.. goed gegroeid weer maar nog wel mini :D

Jonie, Wat leuk dat je ook weer wat schrijft! Je hebt dus een pittig ding? Hihi... Maar wat gaat ze hard! Hier alleen rollers en half kruipend/tijgerend...
    Hoe gaat het nu met je meisje? Is ze alweer beter?
    Sneu is dat he als ze ziek zijn!
    Wat een fijn schema!
    Hier slapen ze echt bagger... maar als ze wel goed slapen is het dit schema sinds vrijdag:

08.00u fles 180+6 ( gaat soms op )
    09-10.30u slapen
    10.45-11.00u fruit
    12.00u brood en hierna de fles 180+6 ( gaat soms op )
    13.00u slapen meestal tot 14.30-15.00u
    16.00u half potje groente
    17.00-17.30u toetje ( kwark, yoghurt of fruit toetje van de winkel )
    20.00u fles 180+6 ( gaat zo goed als nooit op )

Dit is eigenlijk het schema van onze meiden.

Wat fijn dat jullie de webshop leuk vinden. Beveel hem maar aan aan vrienden enzo :D Het moet namelijk nog echt gaan lopen. De klanten die iets gekocht hebben vinden het wel heel leuk en zijn erg tevreden.. maar dat moeten er natuurlijk veel meer worden ;)

Hebben jullie fb? Anders ff de site liken als jullie dat nog niet gedaan hebben :p En natuurlijk delen :cool:

7. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ze is gelukkig wel weet beter, maar slapen is nog steeds niet haar hobby... Heb alweer lekker weekend, heerlijk was eraan toe!

Jammer dat de markt niet was wat je ervan verwacht had. Volgende keer hopelijk beter! Komt vanzelf wel

8. sunshineS1976

Hoi meiden!

Leuk weer wat te lezen van jullie!

@Jonie: fijn dat je meisje weer beter is! Vreselijk als ze ziek zijn, zo klein en hulpeloos dat ze zijn! En voor mama en papa is het ntl ook vreselijk...alleen al de slapeloze nachten! En dan moet er nog gewerkt worden ook ntl...gaat allemaal gewoon door!

Goed schema! Ze eet lekker! Eet ze alleen uit potjes of eet ze ook wel eens met de pot mee? Ik lees wisselende verhalen...sommige eten met 6 m al met de pot mee 's avonds, andere pas met 9 of 12 maanden.
    Vind ze brood lekker? Wat doe je er meestal voor beleg op?

Ik heb echt een slaapkopje hoor! Ntl zijn er ook momenten dat t minder gaat, maar dan is er vaak ook wel n reden; prikjes of te warm of gwn sjaggie :p

7.00 fles 180/6
    9.00-11.00 slapen
    12.00 fles 180/6
    13.00-15.30 slapen
    16.00 fles 180/6
    18.00 nu nog klein flesje van 90/3, vanaf wknd potje groenten
    19.30/20.00 papfles 210/7

20.30 / 6.00 slapen!
    Maar soms wordt ze ook 5.30 uur al wakker, zoals vanmorgen! Heeft ze geen honger, maar gewoon klaarwakker en vrolijk.

Heerlijk hoor zo'n pittig ding! Zeiden ze bij t cb hier ook al. Dat ik een heel tevreden en vrolijk kind had, maar wel met pit! Klopt ook wel haha
    Heerlijk hoor, ze mogen zich best laten horen als het ze niet zint!

Heerlijk dat gerol en gedraai en zelfs bijna papa en mama! Denk je dat ze al weet wat het betekent??

@Ikke: goed schema ook! Heerlijk dat eten, fijn dat ze zo kunnen smullen van brood nu! Wat doe jij er op als beleg?

Jammer dat de markt tegenviel!! Waardoor kwam het??
    Volgende keer beter! Je moet er echt geluk mee hebben. Vriendlief houdt ook van rommelmarkten en gaat er geregeld met zn moeder staan met rommelspul. Soms veel verkocht en winst, soms ook echt NIKS.

Idd zoveel mogelijk reclame moet je maken, komt vanzelf! En mond-op-mond werkt nog altijd t best! Ik zal zeker aan je denken als ik een leuk cadeautje nodig heb!

Fijn dat je meiden zo goed groeien!! Maar wat een verschil idd, zou mijn meisje wel eens naast die van jou willen leggen haha
    Hier was ze dinsdag 62 cm en 6300 gram!

Sinds vorige week dus aan de papfles 's avonds, avonden daarvoor sliep ze heel slecht. Sinds de papfles is het weer goed. Ze begint nu ook interesse te tonen in ons eten en als ik het voor de grap bij haar mondje houd, doet ze dr mondje wijd open. Van het wknd eens een groentenhapje proberen voor het eerst!

Fijne week nog meiden, bijna wknd! En wat krijgen we toch geweldig warm weer! :D

9. sunshineS1976

Meiden! Hoe gaat het met jullie? Stil hier!!
    Nog 1 werkdag voor mij morgen en dan heb ik 7,5 week vakantie :D:D:D

Over een paar weken gaan we lekker weg, hebben eindelijk een keus gemaakt. We gaan naar Center Parcs haha hoe cliche wil je het hebben!
    Wel over de grens :p
    En niet een huisje, maar we hebben een hotelsuite. Met etage, dus ideaal als ons meisje vroeg naar bed gaat en wij dan nog beneden kunnen zitten. Ik hoop niet dat ze dan net tandjes krijgt en het hotel bij elkaar schreeuwt 's nachts :p Worden we eruit gezet haha
    Heerlijk CP met het lekkere zwembad en alle restaurantjes! Ook gratis olvarit babyvoeding in de restaurants, super! Ik ga me wel vermaken denk ik!

Jullie plannen???

10. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Leuk zeg, cp! Daar zullen jullie je wel vermaken. Wij gaan weer naar zuid frankrijk net als vorig jaar. Het is wel 1300 km rijden dus we moeten maar zien hoe het gaat. Wel heel veel zin in!

Hier vind ze brood erg lekker en vooral met pindakaas. Dan zit ze helemaal te glunderen. Ik doe er ook jam op of een plakje kaas. De ene keer eet ze groente uit een potje en de andere keer gewoon vers en met de pot mee. Het ligt er dus net aan wat we zelf eten. Eet jouw dame al groente en fruit?

11. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    O ja en ze gaat nu overal staan. Erg leuk, maar ik moet haar nu echt constant in de gaten houden anders ligt ze zo te rollebollen. Gaat echt zo snel!

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi dames,

Wat leuk cp! En zuid Frankrijk.. klinkt lekker. Wij gaan met de vouwwagen weg maar moeten nog boeken. Hopelijk leeft de vouwwagen nog want je weet het maar nooit he... hij is al 2 jaar niet gebruikt... vorig jaar konden we niet gaan want ik was hoogzwanger ( nou ja... 31 weken ) en lag in t zh...

Hier een meisje dat super verkouden is. Hoest en snottert alles bij elkaar. Afgelopen nacht alleen maar op en neer gerend naar hun kamertje en weer terug naar die van mij..
    Verder druk met de webshop...
    Afgelopen zondag markt gehad.. die ging beter als de vorige..
    Nog niet heel veel verdiend maar toch...

Er komen steeds meer dingen bij :D
    Binnenkort ook badjasjes, tutdoekjes, badcapes, mutsjes en handdoeken met naam.
    Hebben jullie al geliked op fb?

Wat knap Jonie van jullie meiske.
    Hier zitten ze nog niet eens... willen wel de hele tijd staan. Staan wel stevig als je ze een beetje vasthoudt maar kunnen niet los staan.. och ja.. ze zijn officieel ook pas net 7 maanden... en met tweelingen gaat het vaak toch langzamer zeggen ze...

Ow ja.. de fysio is helemaal gestopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Omdat ze het zo super doen hoeft het niet meer.
    Ben zo blij..

Nu ga ik naar bed en ff ons zieke meisje op bed leggen...
    Ze is nu heerlijk aan het rammelen met de rammelaar... haha..
    Maar toch echt bedtijd nu..

Truste lady's!

13. sunshineS1976

Leuk weer wat te lezen :D

@Jonie: leuk Zuid Frankrijk! Zon gegarandeerd!! Wel een eind rijden he pff!! Hoop dat je kindjes het niet erg vinden en zich vermaken! En je kleine meid hoofdzakelijk slaapt ;)
    Gaaf dat staan! :D Gaat hard he...ik vind het ook pff
    Ook geweldig dat ze zo goed eet, lijkt me zo leuk als ze lekker een boterhammetje mee kan eten of 's avonds met de pot! Maar aan de andere kant; dan is ze ook al 8 maanden ofzo en gaat het helemaal hard...laat r nog maar heel even klein blijven haha
    Ja ze krijgt nu om 18u een groentehapje. Vooral bloemkool is favoriet! Over een weekje ofzo beginnen met fruit.

@Ikke: lekker met de vouwwagen, ideaal! Maar jullie weten nog niet waarheen? Hoop dat het lukt allemaal ja! Ja vorig jaar hoogzwanger...wat vliegt de tijd he...ik denk nog vaak terug aan die bijzondere periode...het is nu een jaar geleden dat ik een dikke positieve test in me handen had...alles was nog zo onwerkelijk en nu ligt er gewoon een superlief en mooi meisje boven te slapen :D

Nou super dat die markt al een stuk beter ging! Leuk al die nieuwe spulletjes. Ik heb geen fb sorry...kan je ook niet liken... Hoop echt dat t flink gaat aanslaan voor je!
    Leuk met naam...heb ook al een tutdoekje en badjas met naam gekregen, dat is zo gaaf!
    Gefeliciteerd met het stoppen van de fysio :D Weer een heuveltje overwonnen! Trots dat je meiden het zo goed doen! Wel een verschil zo te lezen met de ontwikkeling van Jonie dr meisje, maar he jouw meisjes hebben het niet makkelijk gehad! Ze doen het supergoed nu dus geweldig. Dat echt zelfstandig zitten komt vanzelf!
    Hoe is het met brood eten nu?

Aah beterschap voor je arme meisje!! Hopelijk knapt ze snel op!

14. sunshineS1976

Stil hier meiden!
    Jullie zijn vast aan genieten van het heerlijke weer :D

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi hoi...

Beetje druk af en toe..
    Vanmiddag ff een badjasje borduren.. heb bestelling gehad.
    Heb weer nieuwe dingen in mijn webshop :D

We hebben de vakantie bijna geboekt! haha... gaan we vandaag doen denk ik.. we gaan naar hof domburg van de roompot..
    Lekker een weekje met de meiden weg..

Het is echt heerlijk weer he :D
    De dames vinden het ook heerlijk buiten.

Het is echt een verschil idd als je het vergelijkt met mijn meiden en van Jonie.. ze zijn nu wel aan het tijgeren en het kruipen beginnen ze nu echt te leren... maar ze vinden het spelen nog erg interessant...

Nou.. ik ga weer verder.

Tot snel dames!

16. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    He hallo! Inderdaad aan het genieten van het lekkere weer en ook nog een beetje werken...

Ikke, hebben jullie ondertussen al wat geboekt? En is je meisje weer beter?
    En tja, ieder kind doet het op zijn eigen tempo toch? Ik heb toevallig een snelle, maar dat is ook vaak niet ideaal hoor. Ben alleen maar druk met haar in de gaten houden, want ze kan echt overal bij komen!
    Wat fijn dat de fysio gestopt is. Lekker wat meer rust nu.
    En hoe heet je webshop ook al weer? Dan zal ik het even liken.

Krullie, hoe gaat het met jouw meisje? Ondertussen al met fruit begonnen?

Ik heb nog even twee nieuwe foto's in mijn album gezet. Ben ook zo benieuwd naar jullie meiden?
    Hier gaat verder alles prima. Nog tot donderdag school voor mijn kereltje, dan nog een weekje thuis en dan lekker op vakantie! Zelf moet ik nog tot volgende week woensdag werken helaas...

Tot snel!

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie oh lekker bijna vakantie!
    Nog ff volhouden.. haha.

Jaaa de vakantie is geboekt naar hof domburg :D lekker naar zee met de meiden voor een weekje... met de vouwwagen.. hihi.

De website heet hipspull als je dat intoetst op fb staat ie bovenaan als het goed is...

Je hebt idd echt een snelle meid. Maar ik geloof best dat je haar goed in de gaten moet houden. Hier zijn de meiden nu aan het tijgeren. Ze komen nog niet heel ver maar dat zal ook niet lang meer duren ;)

Ik ga de dames zo ff fles geven... en dan nog wat voorbereidingen voor zondag.. dan ga ik weer op de markt staan.

ook wel leuk dat ik nu al een aantal dingen heb verkocht met naam.. zo super leuk he. Wordt er helemaal blij van als ik die dingen zie :D

18. sunshineS1976

Hai meiden!

Ben ik ook weer, terug van vakantie!
    Zijn naar CP in Duitsland geweest. Hadden een luxe hotelsuite met alles erop en eraan. Genieten van luxe en alle lekkere restaurantjes, zwembad en faciliteiten van cp! Was echt top!
    Wel wennen met zo een kleintje hoor...die niet meer wil slapen in de kinderwagen en op gezette tijden dan wel haar fles of fruit- of groentehapje moet hebben ;)
    Maar daar weten jullie vast alles van haha

@Jonie: als het goed is ben jij nu op vakantie!! Waar ging de reis ook alweer heen??
    Heerlijk die ontwikkeling van je meisje, elk kind volgt zijn eigen tempo idd. Kan me helemaal voorstellen dat je dr goed in de gaten moet houden! Geweldig mooi meisje zeg, zo groot alweer!! Heerlijk koppie met ondeugende mooie oogjes!
    Ik heb een heleboel foto's in mn album staan dus kun je ook een kijkje nemen.

Fijne vakantie he! Geniet ervan met je gezinnetje!

@Ikke: jeeh leuk dat je wat bestellingen hebt en ze op naam hebt mogen maken! Leuk is dat! Het zal steeds meer gaan lopen! Hoe was de markt afgelopen zondag? Sowieso weer voor meer naamsbekendheid gezorgd!
    Leuk dat tijgeren! Ben ook benieuwd wanneer mijn meisje dat gaat doen. Omrollen kan ze als de beste en in bed is ze best beweeglijk. Gedurende de nacht ga ik wel eens kijken en dan vind ik haar steeds in andere posities en plaatsen in dr bedje! Hoe ze het doet geen idee.

Gaaf dat de vakantie geboekt is! Wanneer ga je?? Het is heerlijk weer idd, hopelijk blijft dat zo als jullie ook gaan.
    Hoewel ik wel moet zeggen dat ik de huidige temperaturen van boven de 30gr wel iets te veel van het goede vind... mag best wat minder.

Fijne week nog meiden!

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie wat fijn dat de vakantie leuk was.
    En idd.. als de kids een eigen willetje krijgen ook met groente en fruit, dan weet je het wel. Ben heel benieuwd hoe het bij ons gaat op vakantie.. haha.. en dan zitten wij nog in de vouwwagen..

Wij gaan de 16e op vakantie. Lekker ff een weekje weg.

Tijgeren is echt zoow leuk om te zien. Ben benieuwd hoelang het nu duurt voordat ze ECHT kunnen kruipen.. :)

De markt was HEEEEEEEEEEEEET :$ allemaal mensen die langs liepen sjokte alsof het hun laatste minuut was. Ondanks dat, toch nog het 1 en ander verkocht...

In september 2 markten dus hopelijk slaat dat ook aan.
    Heb nu alweer nieuwe dingen in de shop ;) hihi...
    Stukkie goedkoper als de winkelprijzen.. dus hopelijk helpt dat.

Jonie jij lekker op vakantie?

20. sunshineS1976

hahahaha
    Moet lachen om je omschrijving :p
    Mensen die voorbij sjokten alsof hun laatste minuut geslagen was :p hahaha
    Maar het was ook belachelijk warm! Nu is het heerlijk maar vanaf donderdag komt het weer terug die hitte :(

Ik ben nog nooit met een vouwwagen op pad geweest. Is toch ook best luxe? Heb je ook een keukentje enz in toch en stromend water? Zal vast wel goedkomen! Wanneer gaan jullie?

Leuk dat je blijft uitbreiden! En idd goed dat je de prijzen lager houdt. Kijken mensen zeker naar. Komt vanzelf goed, lekker naar veel markten gaan ;)

Leuk dat tijgeren, kan echt niet wachten om dat hier te zien!

Fijne week nog!!

Deel Deze Pagina