Hihi ja ze liepen echt zo... Ik heb me opgegeven voor volgende week nog een markt.. Heb nu weer nieuwe dingen besteld en hoooooooooooop zo hard dat het volgende week binnen komt.... het is nieuwe collectie en nog niet eens binnen bij de winkels ed... dus ik hoop dat ik het mee kan nemen naar de markt. Wij gaan de 16e Zie bovenstaande berichtje Vouwwagen is best luxe voor een tent.. haha.. Zit idd een keukentje in en water kun je aansluiten.. Hier begint R echt te kruipen..knieen eronder en stukje vooruit... dus begint langzaam te komen. Vandaag naar cb geweest... Allebei 66,6cm en Z wegt 6800 gram en R weegt 7630.. komt steeds meer verschil tussen die 2. Ook hebben ze gekeken naar hun ontwikkeling. Hij kon zijn ogen en oren niet geloven.. ze liggen gewoon 1-2 maanden voor in ontwikkeling en dat met 5 maanden te vroeg.. Ze vertellen hele verhalen en R "praat" er dan nog bij... mama, papa, neej, eate, appuh, daa, die.. en ze zwaait
Je bent er druk mee met al die markten!! Hoop dat het aanslaat hoor!! Wil je er uiteindelijk in verder als het goed loopt en je baan dan opzeggen? Zou wel gaaf zijn Lekker van uit huis werken! Ah de 16e! Cool, bijna al!! Hopelijk heel goed weer!! En je meiden zullen het vast gaaf vinden. Wow wat goed bij het cb!!! Dat ze dat allemaal al kunnen met bijna 10 maanden, wauww!! Supergoed En een kilo verschil onderling, dat is wel veel! Maar niet zorgelijk? Krijgen ze nog steeds speciale voeding erbij? Gaaf dat geklets en gekruip en gezwaai Wordt steeds leuker he
Hahaha zie dat ik heb geschreven 5 maanden te vroeg maar dat moeten natuurlijk weken zijn Anders zou het eruit zien.. hihi... maar jullie snappen me wel he.. Ik ben erover aan het denken om een eigen winkel te beginnen bij de webshop.. maar dat is veel werk.. daarom wil ik eerst de webshop nog maar ff doen en de markten.. ben er idd druk mee bezig.. zou fijn zijn als het echt aan zou slaan. Hoop gewoon dat de nieuwe collectie snel binnen is want kan niet wachten dat het op de markt ligt of in de shop staat Ja ze kunnen echt al veel die 2 dames.. nu is het al corrigeren en nee zeggen.. haha.. super leuk.. En idd bijna op vakantie over 2 weekjes. heb er zin in. Ben heel benieuwd hoe de dames het gaan doen daar..
Oh jaa lijkt me ook erg leuk corrigeren Op een gegeven moment worden we daar vast ook heel erg moe van haha Je bent nu net op vakantie!! Wens je heeeeel veel plezier met je gezinnetje!!! Met Jonie en kindjes ook alles goed? Ik moet morgen helaas weer beginnen met werken na ruim een half jaar...die 10 dagen die ik voor de vakantie nog heb moeten werken kon je niet echt werken noemen. Bah ik heb het zwaar om mijn meisje achter te moeten laten...Gelukkig zijn het maar drie dagen per week, maar toch. Nowhere where i'd rather be than with my girl...
Krullie hoe is het werken gegaan? Onze vakantie was echt heerlijk. De kids hebben genoten al is ons jongste meiske 2 dagen ziek geweest. Ze had 39,8 graden koorts. In ieder geval heb ik hele leuke foto's van ze.. hihi.. Lekker naar het strand geweest enz. Voor herhaling vatbaar was het dus Jonie hoe is het met jou? Ik ben weer volop aan het werk. Vrijdag avond teruggekomen en heb zaterdag weer meteen moeten werken. Ook druk met de webshop... weer nieuwe dingen in het assortiment.. haha..
Welcome back!!! Super dat jullie alle vier genoten hebben! Kan ook niet anders toch Hun eerste echte vakantie toch?! Zo leuk! Wanneer gaan jullie weer? Zo das rap weer aan het werk ja!! En je webshop er nog naast, poeh! Ik ook alweer twee wkn aan het werk. Gaat goed. Drie dagen gelukkig door verlof. Al vind ik het soms ook te veel, laat staan als ik straks moet kiezen wat ik ga doen qua contract als mijn verlof op is. Heb je een link van je webshop??
Hoi hoi.. ben ik weer. Krullie had je mijn pb nog ontvangen? Wanneer we weer op vakantie gaan? Geen idee. Ben hard aan het nadenken om ons leven ff drastisch om te gooien en te beginnen met een eigen winkel... Vind het zo leuk en wil elke dag mensen kunnen helpen met het uizoeken van leuk babyspul... hihi.. Ben nu het ondernemingsplan aan het schrijven.. En hoe bevalt het werken? Ik merk dat ik het steeds minder leuk vind. Vind het wel leuk maar wil gewoon mijn eigen winkel.. haha.. Ik ben idd snel weer begonnen met werken na mijn vakantie. Het ging niet anders op het werk wat best wel balen is. Ook heel veel gewerkt en moet nog steeds veel werken... ben benieuwd naar mijn uren.. denk dat ik wel wat over heb.. haha.. kan ik vrij voor pakken Jonie hoe is het met jou?
Ola lady's! Alles goed nog hier? Jammer dat jullie zo druk zijn. Hopelijk komen jullie hier snel weer kletsen
Hoiii! Poeh weer veel te lang niet geweest hier, sorry ikke! Jonie alles goed met jou? ??? Ik heb geen pb ontvangen ikke?! Over wat? ? Nou geweldig dat je zo enthousiast bent over je spulletjes! Gaaf je eigen winkel! Hoop voor je dat het gaat lukken! Waar wil je m gaan vestigen? En dan de webshop ernaast toch? Hier alles goed. Ook lkkr aan t werk. Vind t niet erg, alleen t vroege opstaan hate it! Hoe is t met jouw meiden??
He ik zie n pendel! Wil je weer voor nog n kindje gaan? ?? Je meisjes bijna 1 jaar!! Weet je al wat jullie ze gaan geven en hoe je het viert??
Hoi hoi..Sorry hebben al enige tijd geen computer. Hier alles goed. de meiden zijn alweer1. We hebben ze loopfietsjes gegeven en beide een eigen broodtrommel en beker. Verder zijn ze goed verwend met kado bonnen en nog meer leuke spulletjes. De webshop ga ik idd naast de winkel erbij doen. De winkel ga ik vestigen in Venray. Hoe gaat t met jou en je kleine mupke? En met jou jonie?
Gefeliciteerd met je meiden! Leuke cadeaus! Das balen dat je geen computer had! Hoe ging dat dan met je webshop?! Nu nog geen derde, maar hopelijk wel in de toekomst dus? Stel je voor misschien weer een tweeling Hier alles goed hoor. We gaan langzamerhand richting de feestdagen. Heb ik zin in met ons meisje! Joonieeee???
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej de computer is weer gemaakt. Hoe gaat het hier met iedereen?? Onze meiden zijn met hun eerste verjaardag flink verwend.. Ze gaan echt hard vooruit. Hoe gaat het met jullie kids? Uhm... stel je eens voor weer een tweeling... haha... OMG Dan kijk ik wel ff zo hoor.. haha. Ik heb ook echt zin in de feestdagen...