Ben ik ook weer eens! Ikke, wat "fijn" dat je nu weet wat er aan de hand is. Nu afwachten tot de medicatie zijn werk gaat doen. komt vast helemaal goed! He gatver, manytroubles! Ik snap je zo goed meid. Heb het zelf ook iedere maand... Wij zijn gisteren ook uit eten geweest. Toch wel goed om leuke dingen te gaan doen en jezelf af en toe te verwennen. Jullie gaan dus lekker kamperen van de zomer? Wij ook en we moeten ook nog een mooie tent gaan kopen. Wat voor een hebben jullie gekocht? Hier dus bijna iedereen aan de medicijnen. Zal wat worden hier met al die hormonen! Ik probeer trouwens het babynieuws allemaal een beetje aan me voorbij te laten gaan. Ik ga niet meer op kraamvisite (alleen bij goede vrienden en familie) en probeer het een beetje los te laten allemaal. Lukt de ene keer beter dan de andere keer en ik weet ook dat ik dit niet voor altijd kan doen, maar voor nu voelt het als het beste oplossing voor mij. Als ik het zo schrijf klinkt het wel een beetje sneu, maar jammer dan hoor! Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
@Manytroubles: meis wat vreselijk dat je weer ongesteld bent geworden We hadden allemaal goede hoop voor jullie! Doe je nog zo goed je best, waarom lukt het dan toch niet?? Dikke knuffel! Wel goed dat je jezelf lekker hebt verwend door te shoppen en heerlijk te eten. Verzacht de pijn natuurlijk niet, maar je hebt wel eventjes je gedachten op iets anders gezet. @Jonie: een goede oplossing meid, door niet meer bij iedereen op kraamvisite te gaan. Je moet je toch soms even wapenen tegen al dat babygeluk... En hoe anderen daar dan over denken: dat is dan dikke pech. Degenen bij wie het allemaal vanzelf gaat (iedereen in onze omgeving) begrijpen toch niet hoe je je voelt. Ik heb een saaie dag vandaag. Moet veel voor mijn werk doen. Ik werk t/m woensdag en dan nemen 2 vervangers voor 2,5 week al mijn lessen over. Ik wil alles goed achterlaten en heb nog een berg werk liggen wat allang gedaan had moeten worden. Werk aan de winkel dus... Wat gaan jullie allemaal doen? Fijne dag! Liefs, Daan
Hey allemaal, Hier ben ik weer. Vandaag lekker een dagje niks ik kom net met een aantal meiden uit Volendam. Zijn daar gister gaan stappen en hebben overnacht in een hotelletje. Errug gezellig En lekkere kerels!! Haha... Krullie, neej dat zie ik toch niet zitten...knungelen met condooms...maar als het echt moet...dan moet het he..hihi.. Manytroubles, jeetje wat klote voor je meid. Gelukkig heb je je pijn een beetje weten te verzachten met een lekker etentje en wijn! Is niet leuk dan he... Jonie, ja iedereen zowat aan de medicatie maar is voor een goed doel... Hopelijk komt het bij ons allemaal goed. Kort verhaaltje maar moet mannetje nog vertellen hoe was...mijn weekend...haha. Doei doei!
Heerlijk zo'n relaxdagje Ikke! Je weekend klinkt echt super! Zeker dat stukje "mooie kerels!" hihi Das altijd aangenaam natuurlijk @Manytroubles: hoe is het met je meis? Hoop dat alles goed gaat en je je een ietsiepietsie minder klote voelt en weer met veel positiviteit en vertrouwen kunt kijken naar de volgende cyclus. Ik neem morgen de laatste pil Provera aan. Volgens de bijsluiter kan ik vanaf vrijdag ongesteld worden. Hoop dat het snel op gang komt! Moet zeggen dat ik gisteraaf en nu ook een beetje wel vaag ongikrampen voel... goed teken lijkt me. (Ik kan het me misschien ook wel verbeelden hoor, omdat ik er misschien iets te veel mee bezig ben )
Hey Ikke, klinkt leuk jouw weekend! Volendam is zoooo leuk om uit te gaan. Ik ben ook al een paar keer geweest met mijn vriendinnen! Manytroubles, alweer een beetje vrolijker? Hoop het wel voor jou! Nou Krullie, hopen dat je snel ongesteld wordt! En dat je ermee bezig bent is logisch, je moet toch steeds die pillen nemen en dan denk je er automatisch aan. Vind het ook zo dom als mensen zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Maar ja... Hier zit ik alweer op dag 26 en heb er echt geen gevoel bij deze maand. Blijft toch steeds weer spannend. Heb vorige week toch twee keer mijn temp opgemeten en probeer het nu bewust niet te doen tot ik eventueel overtijd ben. Ben benieuwd of het me lukt
Krullie, Jaja...was zeker geslaagd..haha. Je laatste pil alweer? Wat gaat dat snel. Ik neem dalijk de 6e pil en hier nog niks te bekennen. Wel al heel lang wat last van krampen maar dat is dan ook alles. Ik ben benieuwd wanneer het bij mij op gang komt.. Ik wil je alvast heel veel succes wensen bij je operatie van morgen. We horen wel hoe het is gegaan. Wanneer komt je weer thuis? Zaterdag? Hoe gaat het met de andere dames? Liefs van mij
Jonie, ik hoop echt dat het raak is maar is altijd zo vervelend dat je weer moet afwachten he. Ja dat mensen zeggen je moet er niet teveel mee bezig zijn klinkt heel makkelijk maar is het echt niet. Hopelijk komt het allemaal snel goed met ons. Dus jij gaat ook weleens naar Volendam? Ik vond het ook echt gaaf...haha.
Ikke, het is zoals krullie zegt: je kan clomid gerust nemen zonder de echo's. Je hebt dan natuurlijk niet echt een zicht wat en hoe precies, maar, mij lijkt het een superverrassing, meteen zwanger van de clomid! En, blijf met je mee hopen dat je snel ongesteld wordt! Bijwerkingen van clmoid verschillen heel fel, zelfs bij jezelf, van cyclus naar cyclus. Er zijn ook mensen die totaal geen bijwerkingen hebben van clomid. Spannend, hoop dat je er snel mee mag beginnen!! En, inderdaad, gewoon niet die maand aan de pil. Zou echt wel jammer zijn! Voor meerdere eitjes: is al een beetje uitzonderlijk. En, het wil inderdaad niet zeggen dat, omdat er 3 klaar staan, je er ook 3 bevruchte hebt. Ik volg krullie, eigenwijze ik zou net zo ijverig verder klussen dan. Trouwens al paar keer gehoord dat mensen die een verplichte klusstop hadden omwille van teveel eitjes, toch verder klusten en, niet zwanger bleken naderhand... Dank je!! Op de echo gisteren was nog niks te zien. Heb nu een extra dosis clomid 50mg gekregen. Vrijdag nieuwe echo. Ben benieuwd! Vriendlief is vanochtend vertrokken, dus we zullen minstens op een volgende cyclus moeten wachten voor een zwangerschap... Ja, er volgt bij mij nog max 1 kuur met clomid. Hoop dus op dat wondertje! Krullie, Hoe is het met jou? Is inderdaad niet makkelijk, Met je schoonzus die bijna moet bevallen. Volg er je eigen weg in, en, zeker goed op jezelf letten. Af en toe moet je gewoon even egoistisch zijn. Het spaart veel tranen en pijn. Weten ze van jullie kinderwens en de moeilijkheden? Want dan kan je het 'gewoon' even vermelden. Maar echt op jezelf letten dus. En, roepen hier als er wat is! we hebben het met de gyn gehad over het vele weg zijn van vriendlief, maar mij leek ze het afgelopen maandag even over het hoofd te zien... De HA hield er heel veel rekening mee. Ga het er voor de zekerheid opnieuw over proberen hebben met haar vrijdag- heb dan een nieuwe fm-echo. Net een fabriek daar, alles snel snel, hoop dus dat ze even tijd heeft / maakt... Qua bijwerkingen van clomid heb ik ze zowat allemaal gehad denk ik.... Opvliegers, arme vriendlief met mijn boos zijn en huilen om niks, veel pijntjes en krampjes, gewichtstoename en, zelfs mijn haar werd er dof van.... Maar, alles voor dat goede doel he.... Benieuwd wat het bij jou gaat geven, maar, het is dus echt wel heel verschillend, zelfs tussen de eigen cyclussen! Succes! Manytroubles, balen....! Dikke dikke knuffel! Gaat het je weer? Dikke knuffel, en, nieuwe cyclus, nieuwe kans! Kop op! Jonie, niet sneu, wel heel begrijpelijk. Denk echt dat dat het beste is om te doen. Al die zwangerschappen, al die geboortes en bijhorende babyborrels... Als je daar dan elke keer staat met een nog onvervulde wens.... Niet makkelijk...! Ik ga straks nog wat schrijven, moet nu snel naar kinesist (rug zit sinds zondag helemaal geblokkeerd ). Liefs en, tot straks! Dikke knuf
Ben al wel een poos niet geweest. Als we nu gaan stappen gaan we eigenlijk altijd naar Amsterdam. Altijd leuke mensen daar! @Fieneke. Hopelijk is er vrijdag meer te zijn op de echo. En wat vervelend al die bijwerkingen. Je doet het niet voor niks natuurlijk, maar blijft niet leuk.
Krullie, veel succes morgen!! Ga voor je duimen! Jonie, inderdaad, dank je! Hoe gaat het met jou? Hopelijk nog steeds niet ongesteld...!! Ikke, vind het ook altijd een misplaatste opmerking, dat als je er niete teveel mee bezig bent, het wel zou lukken. Voor mijn eigen gemoedsrust kan afstand soms wel eens wonderen doen. Maar voor de rest kan ik me amper voorstellen dat het zou beinvloeden...! Hier heeft de kine wonderen gedaan, voor een uurtje. Daarna zat alles weer vast... Morgen weer, hopelijk dan een langer resultaat! Leuke avond nog! Liefs!
He meiden! Gezellig hier, er is weer veel gekletst! Waar wonen jullie eigenlijk? Zo ben ik nog nooit in Volendam geweest, dat is in ieder geval te ver weg voor een avondje uit Ik woon in Zeeland, maar we hebben ons huis te koop staan want we willen graag naar Brabant toe Niet alleen omdat ik werk in Brabant, maar ook wat betreft onze toekomstige kids: genoeg keus uit basisscholen en middelbare scholen in de buurt. We wonen nu midden in de polder met een supermarkt op 6 km afstand, een piepklein (christelijk) basisschooltje en een middelbare school op 11 km. Dat is niet te doen vind ik Bedankt voor alle succeswensen wat betreft de operatie. Gelukkig is het morgen nog niet, maar donderdag! Morgen nog even laatste dagje werken, ik heb alles overgedragen aan mijn 2 vervangers, dus ik kan de boel met een gerust hart achterlaten. Als alles goed gaat ben ik vrijdagmiddag weer thuis! Let's hope so! @Fieneke: jammer dat er op de echo nu niets te zien was. Heb je een extra dosis gekregen die je nu nog moet slikken om iets te laten groeien? Laten we hopen dat er vrijdag wel iets te zien is dan! Wel balen dat vriendlief weer weg is en je weer een maand moet wachten Succes bij de kine weer morgen, hopelijk werkt het nu langer! Mijn schoonzus weet wel dat er al langer dan een jaar een wens is en ik heb half jaar geleden ook wel verteld dat het wellicht niet helemaal goed zit omdat ik niet meer ongesteld werd. Meer hebben we niet losgelaten. We willen de rest graag voor onszelf houden. Ik heb geen zin om er altijd over te praten met mensen bij wie de baby's te pas en te onpas ontstaan en meelijwekkende blikken te krijgen... @Jonie: Meid, wacht af tot je overtijd bent. Dan kun je actie gaan ondernemen Irritant dat wachten, heel spannend. Houd nog even vol, dan weet je definitief meer! Ondanks je gevoel ga ik toch heel erg voor je duimen! @Ikke: jij moet 10 pillen nemen voor je menstruatie? Het komt vanzelf! Hoe sneller hoe beter natuurlijk Bij mij is er opeens weer geen krampje te bekennen... Zal mij benieuwen dus. Morgen alvast maar eens wat pakken maandverband en tampons inslaan. Fijne aaf allemaal!!
Krullie, succes morgen. Hopelijk heb je niet al te veel pijn erna! Ik woon trouwens in het midden van het land, provincie Utrecht. Volendam is voor ons ook een uurtje rijden hoor, dus ook niet om de hoek. Snap trouwens wel dat je er niet met iedereen over wil praten. Bij mij weet iedereen het door de twee miskramen, dus tja ik moet wel praten... Ben nog niet ongesteld trouwens, en doe ook zeker niets voordat ik overtijd ben. Ik zie wel van het weekend. Ikke en Krullie, zijn jullie al ongesteld geworden ondertussen?
Dames ben ik weer! Krullie, ow ja het is morgen! Succes morgen met de operatie! Dacht al dat het 2 feb was...niet dus...hihi. Fieneke, ik heb al tegen vriendlief gezegd dat ik niet aan de pil ga en de clomid gewoon ga slikken. Bel wel van te voren naar het ziekenhuis om te zeggen dat ik dat gewoon ga doen. We zullen zien! Jonie, Nope, ben nog niet ongesteld. Vanmorgen pilletje 7 ingenomen. Heb wel vaker krampen maar tot op heden nog niks. Heb wel steeds tampons bij me voor het geval dat. Meiden, ik woon in Limburg. In het noorden! En volendam is zeker 2 uurtjes rijden van ons vandaan...Best wel ver. Maar het is super gezellig uitgaan daar! Gister heb ik flink geshopt trouwens. Best cool spul gehaald. Mag ook wel voor een keertje. Zul je net zien dat ik met Clomid de 1e keer zwanger raak. Kan ik het niet meer aan...haha... Och ja.. Dat heb ik er wel voor over Fijne dag iedereen!
Leuk, leuk! Wat heb je gekocht? Heb ook alweer een aantal zomerdingen besteld bij H&M. Als het 1 seconde mooi weer is, is het altijd weer weg dus dacht bestel het gewoon vast... Ik zou ook niet aan de pil gaan hoor. Het zou wel heel toevallig zijn dat het dan in een keer raak is. Ik ga maar weer eens aan het werk!
Krullie, ik dacht ook dat we gisteren al de 1e waren.... Heb ik lekker tot zonet zitten duimen voor je . Straks gaan mijn vingers weer draaien voor je! Zie je het zitten of sta je er toch beetje afwachtend tegenover? Veel succes!! En, ik hoop echt dat je er niet teveem last van gaat hebben na de operatie!! Zeeland lijkt me heel knap om te wonen! Maar op die manier woon je inderdaad wel ver van alles af! Hoelang ben je onderweg naar je werk normaal? Ikzelf woon in Belgie, oost-Limburg, op een paar meter van de grens met Nederland. Gewoon hier even de maas oversteken en dan ben ik in NL. Over Volendam heb ik al paar keer positieve dingen gehoord. Maar, vind het beetje ver om naartie te gaan. Misschien wel eens overwegen in combinatie met een weekendje... Ik heb nu inderdaad extra clomid moeten nemen. In tegenstelling tot alle andere keren, heb ik nu nergens last van, buiten de opvliegers. Ben dus heel benieuwd wat er vrijdag uit de echo gaat blijken... Hier weet niemand dat we bezig zijn voor een ukkepuk. Soms wil ik het hun wel zeggen, zeker als er alweer een kwetsende opmerking komt... Maar, wil niet altijd opnieuw het hele verhaal moeten vertellen; mijn schoonmoeder bvb zou altijd alles willen weten dan en dat zie ik niet zitten. Zeker niet gezien haar gedrag naar me toe; ze is een hele lieve vrouw, maar het feit dat ik een relatie heb met haar zoon is er teveel aan voor haar... Dank je! Kine gisteren heeft goed gedaan. Alleen voelde ik na een paar uur alles weer stijf worden... Toen ik vanochtend opstond, ging het wel al soepelder. Met wat geduld komt dat dus weer helemaal goed, oef! Jonie, ik duim en hoop zo voor je!! Knuf Ikke, blij dat je gewoon aan de clomid gaat, niet aan de pil. Ik duim voor je dat jullie dat meteen naar een klein wondertje zet! Jammer voor de kleren, wel leuk en goed om hier binnenkort heel goed nieuws te lezen! Liefs, Fien
Jonie, heb een aantal broeken geshopt en 2 jurkjes...en nog nieuwe schoenen... flink uitgeleefd dus..ow ja en een kei ruig zilver vest/jasje! Fien, thanx voor je berichtje...ik hoop dat we allemaal snel een wondertje in ons buik mogen krijgen. Fijn dat je niet zo heel veel last hebt van de Clomid...ik hoop dat de rest ook achterwege blijft. Volendam is zeker leuk om een weekendje heen te gaan. in ieder geval met 1 overnachting als je ook nog uit wilt gaan. Volendam zelf vind ik eigenlijk maar gewoontjes.... Is wel leuk om er een keer naartoe te gaan maar dat was het dan ook wel...tenminste dat vind ik dan he... Gelukkig gaat het met je lijf al iets soepeler. Zoow vervelend he als alles vast zit. Hopelijk heb je snel alles weer los zitten. Fijne dag allemaal!
Ikke, klinkt als dat je goed geshopt hebt! Leuk! En, hoop dat je al die kleertjes binnenkort aan de kant moet leggen omdat je zwangere buik er niet meer in past......! Dank je! Krullie, succes!! Knuffel en leuke avond allemaal!
Hey ladies, lekker aan het genieten van de sneeuw? Fieneke, was even benieuwd of er vandaag al wat te zien was. En Krullie, hoe is je operatie gegaan? Hopelijk is het meegevallen. Klinkt leuk Ikke, heb vandaag m'n pakketje van de H&M gehad. Jippie! 2 leuke topjes en twee paar ballerina's (en een broek, maar dat was niks). Heb m'n jurkje af en heb gisteren een broek gemaakt met een heel leuk (maar wel fout) slangenprintje! Dus ben alweer druk bezig met m'n zomergarderobe! Hier nog steeds niet ongesteld. Wordt wel wat spannender nu, maar ga gewoon nergens van uit hoor. Als morgen m'n temp nog hoog is, ga ik wel een testje halen denk ik en dan zien we wel. Krullie en Ikke, zijn jullie trouwens nog ongi geworden?
Jonie, Wat leuk dat je zelf kleren maakt zeg.zou ik geen geduld voor hebben..hihi. Uhm nou...ja ik ben gister ongesteld geworden maar is niet echt ongesteld te noemen. Heb het ziekenhuis gebeld en mag nog niet beginnen met clomid....mag gister en vandaag niet meerekenen. Moet echt wachten totdat het helemaal doorzet... Dus eigenlijk nog niks bij mij...Ben benieuwd wat de test bij jou zegt...hopelijk is die positief. Fieneke, hoe is het met jou? Krullie, en met jou? Hoe is de operatie gegaan? En hoe is het met jou menstruatie?
Hier even een ego berichtje, maar heb net een test gedaan en ben zwanger!!! Ik kan het niet geloven en ben zo blij!