Jonie, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow super geweldig zeg! Het is je van harte gegund. Hopelijk blijft dit wondertje plakken Ik duim met je mee!
Even snel een update: Ben weer thuis, moest twee nachtjes in het ziekenhuis blijven. Nog steeds pijn, al wordt het gelukkig wel elke dag minder. Laten we hopen dat het morgen weer wat minder is. De narcose was shit, verkeerd prikken en reageerde er niet goed op, maar de operatie is goed gegaan. Sinds vanmiddag weer thuis en word gelukkig lekker door mijn mannetje verzorgd. Vervelend is het wel, om niets te kunnen... Kan me op dit moment nog niet voorstellen dat ik over 2 weken rondhuppel in Egypte... We zullen wel zien. Heb sinds vanmorgen bruine afscheiding, verwacht dat het morgen doorzet! Wel een beetje irritant om dubbele buikpijn te hebben...van mijn hechtingen en baarmoeder...was achteraf toch niet zo handig. Laten we hopen dat het meevalt. En wat lees ik nu net: Jonie, meid wat GEWELDIG! Ben superblij voor jullie!! Nu gaan we met zijn allen duimen dat het een plakkertje blijft!! Gefeliciteeeerd!!!! Ik reageer de komende dagen uitgebreider als het lukt. Liefs, Daan
He bedankt meiden. Nu maar hopen dat het op de goede plek zit en dat het een plakkertje is! Krullie, fijn dat de operatie goed is gegaan en nu hopen dat de pijn snel over gaat. Sterkte met je herstel!
Krullie, gelukkig ben je weer thuis. Hoe gaat het nu met de pijn? En ben je al ongesteld geworden? Ik nog niet echt...dus afwachten maar... Wat vervelend van die narcose zeg...gelukkig is de operatie wel goed gegaan. Blijven denken aan Egypte en dan komt het hopelijk allemaal heeeeeeeeeel snel in orde Ik hoop dat je snel opgeknapt bent. Jonie, wanneer heb je je 1e echo??? Vind het echt zoooooooow geweldig voor je.
He meiden! Hoe is het met jullie? Ik voel me elke dag een beetje beter. Gelukkig maar! Lopen/staan/rechtop zitten is nog pijnlijk. Ook slapen gaat niet echt lekker omdat ik alleen maar plat op mijn rug kan liggen. Ik zit flink aan de pijnstillers, helpt ook meteen tegen mijn menstruatie, want wat ben ik ontiegelijk ongesteld zeg. Loop gewoon leeg Zaterdag bruine afscheiding en sinds gistermorgen flink ongesteld. Ik weet meteen weer waarom ik de pil altijd doorslikte en maar 3x per jaar ervoor zorgde dat ik ongesteld werd Laten we hopen we Jonie allemaal snel achterna mogen gaan en zo min mogelijk menstruaties hoeven te doorstaan! Ik begin morgen met de eerste Clomid: spannend! Heb net de gyn gebeld en volgende week dinsdag (14 febr) op dag 10 heb ik de eerste echo. Moet meteen daarna naar de chirurg voor de hechtingen, dus dat loopt allemaal mooi samen. Spannend, spannend, spannend! Gelukkig trouwens dat een eventuele eisprong pas over 14 dagen is... moet op het moment echt niet denken aan seks! au! @Jonie: wanneer heb je een echo?? Hoe voel je je?? Doe rustig aan he! Beebje moet lekker blijven zitten Heb je het al aan iemand verteld?? @Fieneke: hoe was de echo vrijdag bij jou nadat je extra Clomid hebt genomen?? Ik hoop op positief bericht voor je! @Ikke: balen dat je nog niet ongesteld bent geworden! Binnen hoeveel dagen na de laatste pil kan het gebeuren?? Je wilt natuurlijk zsm aan de Clomid! Als het te lang duurt, bel dan gewoon de gyn even he??
Krullie, wat fijn dat je je alweer wat beter voelt. Doe echt rustig aan he? En ook "lekker" dat je ongesteld bent geworden. Nu gaat er tenminste wat gebeuren. Ikke, hopelijk wordt je snel ongesteld dan kan het voor jou ook beginnen. Ik hoor om me heen altijd wel heel veel positieve verhalen over Clomid. Ik hoop dat het voor jullie allebei ook niet lang zal duren voordat jullie een mooie test krijgen! Bel vanavond naar de VK voor een afspraak (ben nu aan het werk). Ik verwacht dat het al wel snel zal zijn ivm met de bbz die ik heb gehad. Wil ook wel heel graag weten of het op het goede plekje zit. Ik heb het tegen 2 vriendinnen verteld, aangezien we afgelopen zaterdag een borrel hadden en ze het anders echt gelijk doorhadden allemaal. Ik heb gewoon een fles wijn zonder alcohol meegenomen en zij hebben me geholpen met het complot. Ze vonden het wel echt heel leuk voor me. Het voelt voor mezelf nog heel onwerkelijk. Ik ben echt van eerst zien, dan geloven en ik ben gewoon heel bang dat het weer misgaat... Ik moet gewoon afwachten (en laat ik daar nou heel slecht in zijn :-D)
Nou, heb de afspraak met de VK gemaakt en 14 februari kan ik al terecht. Nu nog een weekje zenuwachtig zijn!
@Jonie: Spannend meid!! Nog een weekje nagelbijten!! Ik geloof je dat je het eerst moet zien voordat je écht blij kunt zijn! Dat zou ik ook hebben. Op naar volgende week en dat je maar heeeeel goed nieuws mag krijgen! @All: gaat alles goed met iedereen?? Het is maar stilletjes! Ik lig nog steeds "zielig" hele dagen op de bank. Gister toch iets te veel heen en weer gelopen en had gisteravond behoorlijk last van mijn buik. Moet dus echt zoveel mogelijk rusten. Net om 10.30 de eerste Clomid ingenomen aaaaah Vriendlief smst steeds of ik al iets voel hahaha Moet volgende week helaas alleen naar de gyn voor de echo (heb dan ook niet mijn vaste gyn helaas) mijn vriend kan niet steeds vrij vragen natuurlijk. Gelukkig zit ik dan nog steeds in mijn ziekteverlof dus is dat geen probleem. Ik hooooop zoooo dat de Clomid aanslaat, denk aan niets anders meer! Irritant!
Kan me voorstellen dat je nergens anders aan kan denken. Ik hoop dat het snel aanslaat. Wel rustig aan doen hoor! er zit vanbinnen waarschijnlijk best een grote wond ook al zie je het niet. Had ik met de bbz ook. Ik had 3 kleine sneetjes, maar ze waren toch wel fink bezig geweest in mijn buik. Dusss, weer lekker in de bank gaan liggen nu!
Dames! Hier is ikke weer! Jonie, wat spannend zeg! Volgende week al de echo. Ben zoow benieuwd en hoop echt dat alles goed zit! Krullie, doe rustig aan. En ik hoop ook zo erg voor jou dat de clomid aanslaat. Wat grappig van je vriend dat hij je smst. Wat spannend dat je alleen naar de echo moet. Ik zal dat denk ik ook wel moeten aangezien mijn vriend niet steeds vrij kan vragen. Kan hij wel maar hij moet al op het matje komen bij de bedrijfsarts...hihi...ik kan nog steeds geen afspraak maken voor de echo...ben nog steeds in afwachting op mijn ms...Als ik echo's krijg, krijg ik die niet bij mijn gyn volgens mij....ik moet dan naar de IVF afdeling...en voor de allereerste echo om te kijken of ik iets mankeer moest ik naar de gewone afdeling...dus we wachten maar af. Als mijn ms er eindelijk zal zijn laat ik jullie wat weten...en anders blijf ik hier gewoon lekker meekletsen!
@Ikke: potverdorrie, waar blijft die menstruatie nou toch?! Hoe lang is het nu geleden na je laatste pil?? Zou anders even bellen... heb hier op het forum ook wel eens gelezen dat die opwekkende kuurtjes niet bij iedereen aanslaan. @All: ik ben helemaal niet lekker vandaag. Het begon gisteravond met flinke hoofdpijn en duizelingen. Ondanks de bergen paracetamol die ik nog slik voor mijn buik, blijft de hoofdpijn. Vandaag hetzelfde, inclusief misselijkheid. Tweede Clomid vandaag rond hetzelfde tijdstip ingenomen. Ik ga bijna denken dat het bijwerkingen van de Clomid zijn, of zal het gewoon toeval zijn?? Als het bijwerkingen zijn, mag ik hopen dat het een positief teken is en dat het aanslaat! Dit is niet prettig namelijk... Ik werd vanmorgen met een gelukzalige glimlach op mijn gezicht wakker. Heb vannacht levensecht mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn. Gedroomd dat ik hoogzwanger was van een tweeling, een jongen en een meisje! Wauw dat voelde bijzonder! Ik weet dat ik het alleen maar droom omdat ik er natuurlijk constant mee bezig ben, maar toch. Vond het erg mooi om zo mee te maken Heb ook wel eens voorspellende dromen gehad Wie weet, wie weet! Dat zou toch mooi zijn ...
Dames!!!!!!!!!!! Hier ben ik met ontzettend goed nieuws! Ik ben ongesteld!!!! Gisteravond begon het al wat met een wat roze kleur maar voordat je het echt een menstruatie mag noemen moet je helderrood bloedverlies hebben. Vanmorgen had ik 1 druppeltje en vanmiddag begon het wat meer te worden. Heb naar het ziekenhuis gebeld en ze zeiden dat ik vandaag mag tellen als mijn 1e dag!!!!!!!!! Joehoe!!! Dus vrijdag mag ik mijn 1e tablet Clomid innemen en de week erna vrijdag krijg ik mijn 1e echo!!! Zoow spannend! Ben wel helemaal happy. Wel wat krampjes maar valt opzich wel mee.. Voorheen had ik er altijd meer last van maar wat niet is kan nog komen...al hoop ik dat het mee blijft vallen. Krullie, ik denk dat het bijwerkingen zijn van de Clomid. Heb toevallig straks de bijsluiter gelezen...en daar staan de dingen ook in die je beschrijft. Ik ga de Clomid innemen net voor het ontbijt. Er staat dat het net voor de maaltijd moet. Dus dat doen we dan maar...met een half glas water...heb ik meteen geen honger meer...hihi. Wat grappig he dat je zo kunt dromen. Ik heb dat ook vaker gehad voordat ik met de pil gestopt was. Nu eigenlijk niet meer echt...ben wel benieuwd hoe het nu met ons verder gaat en het Clomid verhaal.. We liggen dicht bij elkaar in de buurt wat betreft de medicatie enzo...ik had afgelopen zaterdag de laatste duphaston ingenomen. Ik ben wel blij dat ik de echo's net voor de vakantie krijg. Hoef ik me daar niet druk meer over te maken...hihi. Manytroubles, hoe is het met jou? En met jou Jonie?
O Ikke, wat fijn dat je ongi bent geworden! Wel een opluchting of niet? Wel handig dat jullie het samen doorlopen, kunnen jullie met elkaar vergelijken en met vragen bij elkaar terecht. Hier gaat het goed. Net weer eens gesport. Had echt geen zin! Heb ook maar een beetje rustig aan gedaan met de buikspieren. Voel me verder best moe, maar ach ik heb het ervoor over hoor!
Yes Ikke!!! Wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden en vrijdag kunt starten met Clomid!!! Dan krijg je net als ik ook precies op dag 10 een echo. Wij gaan die zaterdag (de 18e) op vakantie naar Egypte. Wanneer gaan jullie weg? Ik hoop dat we beiden goed nieuws krijgen dat er 1 of twee mooie eitjes klaarliggen en we aan de slag kunnen! Op vakantie vliegt de tijd en als we thuis zijn kunnen we dan bijna gaan testen! Ik heb net de derde Clomid genomen en voel weer hetzelfde opkomen: koppijn en misselijkheid. Mag hopen dat het spul zijn werk doet! Ben ook benieuwd hoe het hierna verder gaat... je mag Clomid 6 maanden slikken staat er in de bijsluiter. Zolang het aanslaat en er eitjes vrijkomen zullen we Clomid wel moeten blijven slikken totdat er een zwangerschap ontstaat denk ik. De dosis kan ook omhoog gaan als 50 mg niet genoeg is om eitjes te laten rijpen... Spannend dat we bijna gelijk oplopen! Heb online al de mooiste babykamertjes bekeken en weet al precies welke kinderwagen ik wil... *zucht* Moet er echt minder mee bezig zijn en afleiding zoeken!! Ga nog maar even wat voorbereidingen treffen voor onze vakantie en wat lijstjes maken met wat mee te nemen enz. @Jonie: rustig aan hoor! Zeker als je moe bent, geef daar dan soms maar eens lekker aan toe!
Jonie, Ja ik ben echt opgelucht dat ik ongesteld ben...Maar ik merk het wel hoor met die tabletten. Jeetje mina...zoveel bloed ben ik nog nooit verloren. Maar goed het hoort erbij. Gewoon vaker naar de wc gaan...haha.. Wat goed dat je hebt gesport...en doe idd maar rustig aan met die buikspieren van je...haha. Krullie, Ik krijg idd op dag 10 de echo. Een dag voordat jij op vakantie gaat...wij gaan de woensdag erna op vakantie...dat is de 22e dacht ik. Op dag 15 van mijn cyclus..dus hopelijk vinden ze dat niet erg in het ziekenhuis en kunnen ze van tevoren zien of mijn ei springt.... We zullen zien wat ze zeggen. Morgen de 1e Clomid tablet... Je mag de Clomid idd maar max 6x gebruiken als hij aanslaat...dus hopelijk doet ie dat bij ons. En het is zo leuk om kamertjes etc te kijken. Mijn vriend en ik hebben een tijd geleden ook al gekeken naar spul..we gingen voor iemand anders en hebben ook ff met de kinderwagens gereden...hihi... Hopelijk mag het een keer werkelijkheid worden.. Succes met de voorbereidingen van je vakantie! Laat maar weten hoe de echo ging... Ik heb nu ontiegelijke migraine...weet niet of het de combinatie is van duphaston met menstruatie????
Hoi hoi @Ikke: hoe is het met je hoofdpijn? Wat weggetrokken? Hoop het voor je! Kan goed zijn van de duphaston en menstruatie hoor. Misschien is het nog wel erger geworden nu je Clomid gebruikt, ik had er in ieder geval de eerste drie dagen erg veel last van. En mijn menstruatie was ook heftig! Gelukkig duurt het maar 5 dagen denk ik dan maar. En de tijd vliegt toch voorbij dus dat ook weer Het ziekenhuis vindt het vast niet erg dat wij op vakantie gaan hoor Als er eitjes te zien zijn, prima! Je zou dan nog 1 dag voor vertrek nog een echo kunnen laten maken om te kijken of de eitjes groter zijn geworden en een nog betere schatting van de dag van de eisprong. Dat had ik ook zo in gedachten. Dinsdag dag 10, vrijdag kan ik dan op dag 13 nog mooi een echo laten maken als het moet. Vandaag heb ik gelukkig minder buikpijn! Wauw! Laten we hopen dat dit zo blijft... eindelijk is ook de grootste snee (bij mijn navel) aan het genezen... goed nieuws! Blijf het dit weekend wel rustig aan doen, heb veel films besteld, lekker veel films kijken Heerlijk om even verlost te zijn van alle huishoudelijke taken Jullie nog leuke weekendplannen??
Krullie, Mijn hoofdpijn was de dag erna gelukkig over. En mijn menstruatie is inmiddels ook weer over...vind ik altijd zo vervelend om ongesteld te zijn maar dit keer was ik er erg blij mee Maar nu die weg is ben ik nog blijer...hihi.. Ik heb vandaag mijn 3e Clomid tablet ingenomen en ik moet zeggen dat ik op af en toe kleine buikkrampjes nergens last van heb. Weet niet of die buikkrampen nog komen van mijn menstruatie maar die is inmiddels al weg..dus weet het ook niet. We zien het de 17e wel. Ik ben wel echt heel benieuwd wat de Clomid doet hoor. Hopelijk werkt ie wel zodat we niet nog meer hoeven ophogen. Vind het ook wel weer lekker om op vakantie te gaan..even nergens aan denken. En bij terugkomst zijn we alweer 12 dagen verder...dan weten we gauw genoeg of het heeft aangeslagen of niet... Wat spannend zeg...nu dinsdag al de 1e echo voor jou. Ik hoop dat ze een paar mooie eitjes ziet groeien... Mijn weekend plannen waren gister shoppen voor mijn moeder en vandaag ga ik iets samen doen met mijn vriend. Wat weten we nog niet maar moeten we ff gaan kijken. Jonie, voor jou ook dinsdag de 1e echo...ben zoow benieuwd...Hoe voel je je verder? Manytroubles, hoe gaat het met jou?
Fijn dat de hoofdpijn weg is Ikke! En blij met je menstruatie... ik kan t me voorstellen! Had dat ook wel de eerste dag... daarna niet zo meer Maar het is voor het goede doel... Heerlijk als we straks zwanger zijn en 9 maanden lang niet in de weer hoeven te zijn met tampons ed! Fijn dat je ook vrijwel geen bijwerkingen hebt! Ik werd vannacht wakker en ik had het toch warm Bleeeh! Het zweet brak me uit! En onze slaapkamer is echt ijskoud in de winter want de dakkapel moet nodig vervangen worden Zou dat al een opvlieger zijn geweest? Ik heb geen idee. Vraag me af of de bijwerkingen van Clomid er kunnen zijn als je het pilletje slikt gedurende 5 dagen of dat het ook langer blijft doorwerken... hoop het niet zeg! Verder voel ik me wel goed, heb wel wat krampjes links onderin mijn buik. Misschien mijn linker eierstok? Geen idee! Op een gegeven moment ga je zo alert zijn op alles wat je voelt Ben best zenuwachtig voor dinsdag. Ik ga zo teleurgesteld zijn als het een negatief resultaat is en er niets groeit... dan moet er een hogere dosis aan te pas komen met nog meer bijwerkingen... Ik ga ook voor jou duimen dat je een hele goede echo hebt vrijdag! Hoe laat moet je? Laat je het zsm hier weten! Wij vliegen vrijdagavond al en anders weet ik de uitslag niet en ben natuurlijk razandnieuwsgierig en hoop met je mee dat het GOED is! @Manytroubles en Fieneke: gaat alles wel goed met jullie?? Jullie zijn zo stil... Fijne dag!
Krullie, ik weet niet of Clomid nog zolang doorwerkt. Het zou goed kunnen want het zijn toch hormonen die we innemen. Ik hoop echt met je mee dat je ook een goed ei hebt...of 2 natuurlijk. Het zou wat zijn als het niet aanslaat. Ook ik zou dan gigantisch balen... Het zou goed kunnen dat je nu vanalles voelt. Als het goed is gaan de eitjes heel snel rijpen ( als de Clomid aanslaat ) en omdat het sneller groeit kun je er last van hebben. Tenminste....dat heb ik een keer gelezen. Ik moet vrijdag morgen in het ziekenhuis zijn dus ik ben rond de middag weer terug. Dan zal ik het hier wel neerzetten hoe het was. Laat jij dinsdag ook weten of er iets te zien was? De vakantie komt echt dichtbij nu he. Wel grappig eigenlijk dat we beide in hetzelfde schuitje zitten en dan ook nog eens bijna tegelijk op vakantie gaan. Jij een aantal dagen eerder... Idd Fieneke, hoe gaat het met jou. Zie dat het alweer ff geleden is dat je een berichtje hebt gestuurd!
Mmmm ik ben "bang" dat ik mijn eisprong misschien al heb gehad....! Ik had gisteren last van veel slijm, vandaag ook en zocht er niets achter eigenlijk. Maar vanmorgen kreeg ik plotseling kramp rechts onderin mijn buik, ongeveer een minuut, best pijnlijk en opeens was het weg... Nu ga ik me dingen in mijn hoofd halen dat mijn eisprong al is geweest! Zou dat kunnen?? Dat is veel te vroeg natuurlijk! Ook is het een gemiste kans dan want we hebben door mijn operatie nog geen seks gehad... Super natuurlijk als de Clomid aanslaat en ik een eisprong heb, maar het is wel een gemiste kans en een volgende keer kan Clomid zomaar niet meer werken. Zou er erg van balen... ben nu helemaal zenuw voor morgen.