In januari 2012 voor de 1e keer naar de gyn

Discussie in 'MMM clubs' gestart door ikke175, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Ikke: Ik houd elke dag het weer in Egypte in de gaten en het varieert van 21 tot 26 graden. Ik kreeg een mailtje van iemand die de eerste week van febr daar was en toen was het ook maar 15 de hele tijd...
    Maar gisteren een telefoontje gekregen van twee vrienden die ook in hetzelfde gebied zaten en de hele week 30 hadden!
    Geen idee, dus we zullen wel zien! Neem van alles mee aan kleding in ieder geval.
    Tunesie zijn wij ook geweest, een keertje in mei. Daar was het overdag heerlijk, temperaturen liepen snel op, maar na 16.00 uur koelde het altijd behoorlijk af. Hoop voor jullie op veel zon en warmte!

@Julia: welkom!! Wij zitten in precies hetzelfde schuitje, precies wat Ikke zegt. Wij zitten nu aan de hormonen om de eitjes te laten rijpen en een eisprong te krijgen. Als alle onderzoeken positief uitvallen zal jij ook waarschijnlijk eerst met Clomid gaan starten. Ik hoop dat alles goed uitvalt voor jullie en je snel kunt starten met een behandeling zodat je in ieder geval kans hebt om zwanger te raken!

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, oh kijk...is opzich wel lekker weer. Ik heb even gekeken hoe de vooruitzichten er voor ons uitzien maar is niet zo denderend. zo max 17 graden. Hopelijk loopt het nog op...zou erg fijn zijn..haha. Ik ben ook al een keer eerder daar geweest maar dat was toen midden in het hoogseizoen...dus toen was het erg warm. In Egypte ben ik ook een keer geweest in mei..toen was het daar warmer als 40 graden. Morgen gaan jullie gewoon al...moeten wij je lang missen...ik ga dinsdag op woensdag nacht...en kom dan pas 4 maart terug...dus dan ben ik ook lang ff niet hierop... Zo dadelijk heb ik avonddienst en dan morgen de 1e meting. Vind het wel spannend zeg. En jij morgen de 2e meting.. hopelijk is je eitje flink gegroeid. En als dat niet zo is? Krijg je dan een hogere dosis Clomid en moet je je ongi afwachten? Ik weet eigenlijk niet hoe dat verder gaat..

3. sunshineS1976

Ja we mooeten elkaar dan even missen! Ik ben de 27e weer terug en jij pas een weekje later dan. Ik hoop op een lekker zonnetje voor jullie! Maar 17 graden is in ieder geval al beter dan de temp hier! Ik ben zo benieuwd naar jouw fm, hoop zo dat je goed nieuws hier mag schrijven! Ik ben weer zenuw voor morgen, hoop zo dat het gegroeid is... Zo niet denk ik dat het weer wordt afgebroken; ongi opwekken en clomid 100mg. We'll see... Hopelijk hebben we dat niet nodig! Heeeeeel veel succes morgen meid!!! Xx i

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames!
    Ik ben net terug van het ziekenhuis. Ze zeiden dat de Clomid lijkt aan te slaan maar dat ze dat pas zeker kunnen zeggen als ik de volgende keer terug kom. Links was helemaal niks te zien...ja...heel veel kleine eiblaasjes maar dat is ook niet gek met pco...haha....en rechts zag ze een groter eitje en die kwam uit op 12mm....en daarbij zat nog een iets kleinere maar die heeft ze niet gemeten omdat ze van de grootste uitging. Nu moet ik aanstaande maandag terug. Ik heb gevraagd hoe het verder gaat omdat we op vakantie gingen. Het was wel beter geweest dat ze me hele cyclus in de gaten hielden omdat als mijn eitje niet zou springen ik vervolgens een injectie zou krijgen om dat wel te laten springen...maar dat moesten we maandag eventjes kijken hoe en wat. Dus ik ben benieuwd.

Krullie, ik hoop zooooooooo dat je ei een heel stuk gegroeid is.. Ik hoop dat het zeker het dubbele is geworden. Anders krijg je denk ik idd weer dat je alles op moet wekken en weer nieuwe clomid moet gaan slikken. Ik hoop ook echt dat mijn eitje nog flink gaat groeien en hopelijk dat andere eitje ook nog...hebben we meer kans...haha..
    Als ik je niet meer spreek wens ik je een heeeeeeeeeeeele fijne vakantie. Ik lees wel hoe het bij jou is gegaan. Ik kom pas 4 maart terug...Dus tot dan! En ik hoop dat je zwanger terug komt...ook al is het dan te vroeg om te weten...haha... ik hou mijn vingers gekruisd voor je! En dat de Clomid in 1x aanslaat en tot bevruchting leid.

5. sunshineS1976

Aaaah Ikke! 12mm wat GOED!! "Lijkt aan te slaan??" 12mm betekent toch dat het super is aangeslagen of wat?! Wat spannend zeg! Als ie maandag nog groter is, heb je echt een vet goeie kans! Ik baal wel dat ik het na vandaag niet verder in de gaten kan houden maar ja. Zit nu bij de kapper en hierna snel door naar de gyn. Ben echt zenuw. Heb wel pijn links in mijn buik, steekjes, ik hoop maar dat t is omdat me eitje aan het groeien is! Kom later terug om uitslag te vertellen!

6. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krullie, ik dacht ook dat het aanslaat maar ik denk dat ze dat pas met zekerheid kunnen zeggen als het maandag gegroeid is. Maar het is dus nog even afwachten. Ik hoop echt dat ie nog flink gaat groeien. En weer op en top voor de vakantie? Ik ben afgelopen week ook naar de kapper geweest. Ik kan er ook weer tegenaan...hihi..
    Ik ben erg benieuwd hoe het bij jou was bij de gyn en wat ze gezegd hebben. Ik baal er ook wel van dat ik niet in de gaten gehouden kan worden maar ja....het is nu eenmaal zo.
    Alvast een hele fijne vakantie en we horen wel hoe het is geweest vandaag!

7. sunshineS1976

Hoi hoi

Ik ben een beetje verdrietig...
    De Clomid heeft niet aangeslagen. Het "eitje" van 9 mm was op de echo verdwenen... dus de gyn (dit keer een aardige) zei dat we konden concluderen dat 50 mg te weinig is...
    Moet nu 100 mg gaan slikken. Nog meer bijwerkingen, jeeh... en dat terwijl het niet eens doet wat het hoort te moeten doen.

Heb weer een recept voor Provera meegekregen om ongi weer op te wekken. Kan ik toch pas na mijn vakantie ophalen dus even een weekje lekker rust...
    De gyn had het ook al even over spuiten... als 100 niet aanslaat, snel over op 150 en anders gaan we naar de spuiten...
    Nou fijn vooruitzicht. Mag hopen dat dat allemaal niet nodig is... Zucht!
    Vriendlief vind het ook erg jammer, maar kon me wel een beetje opbeuren gelukkig.
    In ieder geval ga ik nu wel de all-inclusive formule van het hotel ten volle benutten: ga me volgieten met de lekkerste coctails! ;) Verzacht het verdrietige gevoel niet, maar ach...

Tot snel meiden!
    Jonie: zorg goed voor jezelf en je beebje!
    Ikke: meis ik ga voor jou duimen dat je eitjes maandag flink gegroeid zijn en jullie echt een goede kans hebben!

X Daan

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meiske, Wat verdrietig om te horen! Wist niet dat eitjes ook konden verdwijnen??? Weet ik dat ook weer. Ik wens je toch een hele fijne vakantie en neem het er maar van op vakantie! Wel balen dat je nu opnieuw moet beginnen zeg. Ik hoop dat idd dat mij dat bespaart blijft! We zullen zien. Meid, we spreken mekaar na onze vakanties weer! Veel plezier en succes met de provera!

Jonie, een fijne vakantie op de veluwe was het toch?

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!
    Ik ben vanmorgen ook naar het ziekenhuis geweest voor mijn 2 fm...en nu is er een eitje bijgekomen :D Het eitje wat vrijdag nog klein was is nu flink gegroeid. Hoe dik mijn bms is weet ik niet maar 1 eitje is nu 13mm en het andere eitje 13,4mm. Eigenlijk zou ik woensdag terug moeten maar dat gaat dus niet :( Ze gaf ons als tip om vanaf woensdag te gaan klussen maar dat ze dus niet weet hoe mijn andere eitjes zich gaan ontwikkelen. Stel dat er nog 2 eitjes bijkomen die groot worden, hebben we er 4 en dan zou ze zeggen, klus veilig! Maar nu mag ik morgenmiddag nog terug komen zodat we nog een extra check up hebben...vind ik wel fijn. En dan vraag ik morgen wel ( als ze nog flink gegroeid zijn wat ik wel hoop ) wanneer ik mijn eisprong zou kunnen verwachten...dus morgen kan mijn NOD denk ik wel ingevuld worden...hihi.

Het is hier wel wat stilletjes nu... is wel alles goed nog met iedereen?

10. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    He Krullie, wat naar dat het niet is aangeslagen! Wat ontzettend jammer. Hopelijk met een hogere dosis meer succes meid! En nu lekker genieten op vakantie!!

Ikke, super dat het bij jou zo goed gaat. Gewoon 2 eitjes, echt top! Klusze zou ik zeggen!! Wanneer ga jij op vakantie?

Hier gaat het goed hoor! Geen rare dingen, gewoon de normale zwangerschapskwaaltjes. Wij gaan donderdag naar de Ardennen. Heb er zo'n zin in!

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, Ja ik ben ook wel blij met 2 eitjes...hopelijk gaan ze nog hard groeien. Ik hoop dat ze morgen weer een stukje groter zijn en dan kunnen we idd flink gaan klussen.. Ben benieuwd hoelang ze zeggen dat het ongeveer duurt tot de eisprong. Ik hoop niet nog een week ofzo want dan heb ik wel nog een langere cyclus. Morgen zit ik op dag 14. Fijn dat het bij jou zo goed gaat. En over 2 weken alweer de volgende echo...spannend :D ik ga morgen nacht op vakantie. Dus morgen nog een dagje relaxen en dan 's nachts vertrekken naar Brussel....en dan kom ik 4 maart terug. Ik wens je alvast heel veel plezier in de Ardennen en we spreken ons ( als we elkaar morgen niet meer spreken ) over 2 weekjes weer.
    Ik laat morgen weten hoe de echo was...

12. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Nou, succes dan morgen en een hele fijne vakantie gewenst!!!

13. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx Jonie, dat gaat helemaal goed komen denk ik zo. Vandaag ben ik weer terug geweest naar het ziekenhuis voor de echo. Ik ben zoooooooooooooooooooow blij dat ik vandaag toch nog een echo heb laten doen. Mijn eitjes zijn flink gegroeid in 1,5 dag. 1 eitje is 2 mm gegroeid en staat nu op 15,5 en 1 eitje is 3 mm gegroeid en staat nu op 16mm. We hebben advies gekregen om vanaf morgen flink te gaan klussen. De kans dat het zo goed doorgroeit is groot en de echoscopiste ( of hoe je dat ook schrijft ) zei dat de kans er is dat mijn eitje(s) vanaf morgen kunnen springen. Ik moet er rekening mee houden dat ze springen vanaf morgen t/m zondag. Dus zeker om de dag seksen en als het kan elke dag....dan hebben we de meeste kans...dus dat zal ik vriendlief straks ff mededelen...hihi..
    Als ik over 3 tot 3,5 week nog niet ongesteld ben mag ik testen. Als het positief is mag ik bellen voor een echo en anders moet ik wachten op mijn ongi en weer beginnen met Clomid 50mg...dus ik ga er vanuit dat mijn ei rond zondag springt....of beide eitjes...ik hoop eigenlijk beide...dan hebben we de meeste kans. Dus eventjes afwachten hoe en wat.
    Tot snel dames!

14. sunshineS1976

He meiden!

Ik ben weer terug uit Egypte! We hebben het super gehad! Na de teleurstelling bij de gyn hebben we de knop gewoon omgezet en genoten. We hebben heerlijk weer gehad, zijn mooi bijgekleurd en hebben gave dingen gezien en gedaan. Oa gesnorkeld en bij de derde duik op zoek naar koraal, zwommen er wilde dolfijnen vlak onder ons en bleven een half uur bij ons zwemmen. Dat was echt waanzinnig!

Nu weer back to reality... vanmiddag op kraamvisite bij zwager/schoonzus. Daar is twee dagen geleden een jongetje geboren. Blijft moeilijk. Twee dolgelukkige mensen en een prachtig kindje... natuurlijk ben ik blij voor ze, maar in je achterhoofd blijf ik me toch afvragen: "wat als wij dit nou nooit mogen meemaken?"

Morgen weer het recept inleveren voor Provera en dan kan ik daar morgenavond meteen weer mee starten... nieuwe ronde, nieuwe kansen!

@Jonie: meid, wat fijn dat het goed gaat! Op naar de volgende echo, dan kun je alweer meer zien en horen van die kleine wurm!

@Ikke: meis, ik ben superblij voor jou!! Wat een fantastisch nieuws dat Clomid bij jou aanslaat en je twee prachtige eitjes klaar hebt zitten! Of nou ja, die zijn nu al gesprongen hopelijk!!
    Hoop dat je het super naar je zin hebt op vakantie en wat betreft het klussen zal dat wel goedkomen! Stel je voor; straks ben je zwanger van een mooie tweeling!!
    Ik ga voor je duimen hoor, hopelijk is het snel 13 maart en kun je gaa testen! :D Ik hoop het zooooo voor jullie!!!

15. Cheiba010

Cheiba010 Lid

11 feb 2012
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Heeeey dames

@Krullie85 wat jammer zeg! =( Op naar de nieuwe poging!
    Wel fijn dat je hebt genoten van jullie vakantie! Een frisse start!

Vandaag heb ik mijn 1ste echo ...
    Gaan we gelijk zien om het misschien een tweeling is of 1 wondertje (Had namelijk 2 eitjes met clomid)

Veel succes meiden
    Dikke kussss

16. Cheiba010

Cheiba010 Lid

11 feb 2012
    88
    0
    0
    Rotterdam
    Hey dames,

Gister heb ik mijn eerste echo gehad.
    Tot nu toe zag het er allemaal goed uit.
    Natuurlijk nog suuuuper klein en zover zij kon zien zat er 1 klein wondertje .. :D (en geen 2 .. hihi)

Ik leef zo met jullie mee meiden, hoop zo dat jullie binnenkort ook goed nieuws kunnen melden hier ..

dikke kus,

17. sunshineS1976

Cheiba: meis, wat een fantastisch nieuws!! Het hartje klopt ook gewoon goed, geweldig!!
    Houden zo, zorg maar goed voor jezelf! Het kunnen er nog 2 zijn, je weet het maar nooit ;) Maar moeder ga je sowieso worden!!
    Feli! Geniet!

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames!
    Hier ben ik weer! Terug van vakantie. Als het goed is is mijn ei gesprongen en we hebben flink geklust ( om de dag ) haha..
    Het zou wat zijn Krullie als ik een tweeling in mijn buik zou krijgen.
    Wel leuk...haha.
    Maarre...ben jij alweer begonnen met je Provera kuur?
    Balen dat de Clomid niet heeft aangeslagen. Hopelijk doet de 100 mg dat wel..... En fijn dat jullie ook hebben genoten van het mooie weer op de vakantie. En natuurlijk van de vakantie zelf! Wat gaaf wat je hebt gedaan zeg, dat duiken! :D

Cheiba, gefeliciteerd! Super dat het hartje klopt! Echt geweldig dat Clomid hieraan bij kan dragen he...aan het zwanger worden.
    Hoe voel je je?

Ik vind het wel erg spannend nu...ik heb mijn NOD gewoon op 13 maart gezet. In het aller vroegste geval is mijn NOD nu woensdag...maar ik wacht gewoon af tot 13 maart. Heb op vakantie wel wat last van mijn borsten gehad...en ook wat last van krampen in mijn buik...zal de eisprong wel zijn geweest denk ik...ik hoop natuurlijk iets anders...hihi.

Hoe is het met de rest van de meiden?

19. Jonie2

Jonie2 Bekend lid

10 apr 2008
    579
    0
    0
    Ha Ikke, wat fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Hopen dat het gewoon de eerste ronde raak is, spannend!!! Heb je er een beetje een goed gevoel bij?

Krullie, ook lekker genoten lees ik. Leuk dat duiken, wij hebben toen alleen gesnorkeld en dat vond ik al zeer de moeite waard. Hoe gaat het nu verder met de behandeling bij jou?

Cheiba, fijn dat je een hartje hebt gezien.

Ik heb morgen mijn tweede echo en ik hoop zo dat er gewoon een mooi hartje klopt en dat alles goed is deze zwangerschap. Ik probeer er in te vertrouwen, maar na twee keer de teleurstelling meegemaakt te hebben durf ik niet zo goed. Nou ja, we zien wel. Moet er pas om 19.30 zijn dus nog lekker een dag zenuwpezen!

20. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jonie, Ik weet echt niet wat voor een gevoel ik heb. Ik heb altijd gedacht dat het bij ons niet zo lang zou gaan duren en we zitten nu al enkele maanden in de MMM...dus ik weet het niet. Heb vandaag wel wat buikkrampen...net zo'n krampen alsof mijn ongi moet komen maar dat zou nu nog een paar dagen te vroeg zijn..ik wacht gewoon "rustig" af en we zien het wel. Ik durf er niet al te veel op te hopen maar ik hoop het natuurlijk wel. Als er 1 of 2 eitjes zijn gesprongen en het "superzaad" heeft ze weten te bereiken zijn we echt ontzettend blij. En dan de rest nog afwachten natuurlijk. Maar nu loop ik alweer te hard van stapel...eerst maar eens wachten of ik ongesteld wordt ja of nee...we moeten nog eventjes geduld hebben.

Spannend zeg...vnvd weer een echo. Hopelijk is nog steeds alles goed. Laat maar iets weten als je geweest bent. SUCCES!!!!

Deel Deze Pagina