OK, van mij dan ook een serieuze reactie. Heb de Depend boven liggen. Hele familie verkouden, dus ik zit te wachten tot het bij mij ook toeslaat en dan kan ik er geheid van op aan dat ik met erg hoesten en niezen ook een natte onderbroek heb. (tja derde zwangerschap werkt niet echt mee om stevige bekkenbodemspieren te blijven houden.)
Hahahahah Ik dacht trouwens dat ik helemaal geen serieus topic was..Dat het gewoon over de uitspraak ging en niet over of je daar last van hebt Nouja ik heb er in ieder geval geen last van scheelt me weer 24 pakken tena in slaan
Hier zakt mijn broek van af, zo heb ik gelachen Gelukkig geen tena of emmers nodig hier. *Die tena gebruik ik wel om mijn tranen bij zielige films op te vangen * mijn man achter het behang te plakken * en in de kattenbak, absorbeerd zo lekker.
Oh oeps..euh..nee sorry, het was eigenlijk gewoon luchtig bedoeld, nadat ik de uitdrukking in een ander topic voorbij zag komen en 'm eerder gisteren al een paar keer gezien had. Was beetje melig/flauw. Maar het kan natuurlijk serieus wel echt een probleem zijn, dus van mij mag t allebei
Ik heb gisterenavond via twitter al zo gelachen, dus nu al 2 pakken Tena verbruikt haha. Nee ook even serieus, ik heb er gelukkig nooit last van, maar kan me voorstellen dat het knap lastig is als je er wel last van hebt.
Maarre... iemand zei iets over een emmer in d'r handtas. Nou stel ik me echt een emmer voor. Dat heb ik vast mis
Ik las het idd ook op twitter, maar tis hier idd leuk !!! En wat voor emmer?? 5 liter ? 10 liter?? bouwemmer???
Je hebt ook verschillende maten tena toch! Dus ligt aan de maat tena welke emmer je mee moet nemen in je tas
serieus : helaas hier ook nodig bij overgeven niezen en lachen....dus heb al schone onderbroek aan gedaan na pagina 2....hihihihi. Niet serieus : of zo een plaszak van de NS@!! de nieuwste rage.....waar iedereen wel in wil piesen!
Normaal moet ik ook al opletten als ik hoest, nies, lach etc. Maar nu in de zwangerschap is het helemaal een drama. Vanmorgen nog, ik vroeg mijn zoon of ie een biscuitje wilde, hij zei dat woord na maar maakte er zoiets onmogelijks en grappigs van dat ik van het lachen weer in mijn broek pieste Die wasmachine maakt hier overuren de laatste tijd