in je broek plassen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door noena, 2 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    :) elke keer als ik moet braken plas ik tegelijk in mijn broek :)

ook als ik eerst ga plassen :oops:

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

haha, komt door de druk die je op je buikspieren zet als je overgeeft, dan pers je als het ware nog wat urine eruit, :)

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @noena owww meid vertel mij wat erg he :D toen ik in het begin van mijn zwschap zo vaak moest overgeven echt tot uitdrogen toe werd zelfs in het zh opgenomen. Had ik dat ook ik vond het zo erg moest zovaak huilen omdat ik al een fobie had voor overgeven en dan ook nog eens steeds een natte broek. Toen ben ik in het ziekenhuis gewoon op advies van iemand anders die ook was uitgedrooogd en het zelfde had kraamverband gaan gebruiken.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb t met niezen en hoesten, dan moet ik echy met gekruiste benen staan haha

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    en hoe doen jullie dat als jullie een lach aanval krijgen :oops:

6. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Herkenbaar, gelukkig hoef ik nie meer te braken...Maar niezen en hoezen wel....

Liefs Jeanney

7. Ik heb een paard en van paardrijden krijg je sterke bekkenbodemspieren dus ik heb er gelukkig geen last van. Wel heb ik dat de baby in men blaas stompt en was daardoor ook een keer te laat op de plee :eek:eps:

8. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Ik heb t ook gehad... dat ik erg moest overgeven en daardoor liet ik t zo lopen perongeluk.. Is net alsof je niet meer de controle goed hebt erover.

9. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    :) hier ook.
    Erg lastig :(

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik rij ook paard (ok eal paar maand niet meer gedaan helaas)

maar als ik nies moet ik niet lopen hahah, lachen gaat gelukkig goed en geen last van braken gehad

11. hittepetitje

12 mei 2008
    36
    0
    0
    groepsleerkracht
    Ik heb dat ook altijd gehad. Ik loste het op door een emmer op de wc te zetten en als ik iets volede komen als een idioot mijn broek naar beneden te doen en op de wc te gaan zitten met de emmer voor me. Gaat soms mis omdat ik dan eigenlijk geen tijd meer heb de broek te laten zakken.

Hahaha, we worden er niet eleganter op he?
    Sterkte meid.

12. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    zwangerschapsincontinentie :)

Lastig. Ik heb er eens naar gevraagd bij mijn fysio. Heb een oefening voor de bekkenbodem mee gekregen. 20x per dag aanspannen en dan weer ontspannen.

Je moet ze niet helemaal forceren en overspannen, maar voor je gevoel voor zo'n 70% aanspannen. Daarna loslaten, en als je denkt dat je ze helemaal losgelaten hebt net nog iets verder loslaten.

De incontinentie wordt namelijk niet veroorzaakt door dat je niet goed genoeg aanspant, maar doordat je bekkenbodemspieren door de zwangerschap als het ware overspannen zijn en dus de drukveranderingen bij hoesten, lachen of niezen niet meer aankunnen. Je moet dus heel bewust leren je bekkenbodemspieren af en toe te ontspannen, zodat ze wat rust krijgen.

Hopelijk heb je er wat aan :)

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo broekplassen.. doe al weken niets anders.. wasmachine draait overuren... als ik deur uitga plak ik mijn ondergoed vol met maandverband en tena lady.. helaas verlies ik vaak zoveel urine dat het het gewoon niet tegenhoudt.

dus braken, plassen en dan heel hard huilen omdat je je zo ellendig voelt.

ben blij dat ik niet enige ben

14. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Blij te lezen dat ik niet de enige ben! Voel me dan zo ellendig en net een peuter, heel erg.... Hopelijk gaat ook dit kwaaltje over!

15. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb de laatste tijd dat ik steeds denk klaar te zijn met plassen, vervolgens een wc-papiertje erlangs haal en dan blijkt dat ik helemaal nog niet klaar ben en over mijn vingers plas :( :) ik voel gewoon niet meer wanneer ik aan het plassen ben...

16. winnythepooh

winnythepooh Niet meer actief

Als ik mijn neus moet snuiten, ga ik eerst op de wc zitten, want bij het snuiten loopt er vanzelf urine uit mijn vagina :)

17. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    hahahahahihihihi lol zo grappig om jullie verhaaltjes te lezen.. ik dacht ook echt dat ik de enigste was..

doe nu wel maandverbandjes gebruiken, een gelukkig vangt dat meestal de meeste urine op...

Deel Deze Pagina