O nee.. o nee.. o nee.. miskraam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lkg, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Ik snap er echt helemaal niets meer van.. :cry:

Gisteren heb ik positief getest met een digitale test van clear blue.. dus echt helemaal blij natuurlijk..
    Nu vanochtend heb ik ineens veel bloedverlies, net als wanneer ik ongesteld ben.. is dit nu een miskraam ofzo? Ik weet het echt niet meer :(:(

2. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hey!
    Ik had de dag nadat ik positief had getest erge ongesteldkrampen, en verloor ook zoveel bloed als ik normaal verlies bij een ongesteldheid. Was ook zo bang, maar zoals je ziet ben ik nog steeds zwanger! Succes.
    Liefs

3. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Echt?

Ik voel verder helemaal niets.. ik voel me niet zwanger, maar ik voel ook geen ongesteldheid of krampen ofzo!
    Ben echt zo super bang :cry:

Het is nog maar de eerste ronde, dus we hebben nog zoveel kansen, maar je kan je als je 1 dag weet/denkt zwanger te zijn zo onwijs blij maken dat ik nu echt zit te bibberen van angst :cry:

4. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    jaa het maakt je zo onzeker! Ik zou morgen even een vlk bellen. had ik ook gedaan en ik mocht meteen een afspraak voor een echo maken! was toen 5.5 weken en er was een mooi knipperend hartje te zien!

5. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Als ik je verhaal goed lees lijkt het toch alsof je een mk aan het krijgen bent...
    Bloedverlies hoeft zeker niet altijd te betekenen dat je een mk krijgt maar als je veel bloedverlies hebt, net als bij een menstruatie lijkt het er toch op...
    Probeer even af te wachten en bel morgen je arts, kan hij/zij even kijken of je baarmoedermond gesloten is.
    Suc6 meid!

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    ikheb hier ook wel eens gelezen dat je naar de kleur van het bloed moet kijken.

is het bruin, dan is het oud bloed en kan het over het algemeen geen kwaad.
    is het rood dan is het vers bloed en kan er dus wel iets zijn.

7. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Het gebeurt vaker dat meiden net een positieve test in handen hebben en dan alsnog ongesteld worden, oftewel een vroege miskraam.
    Ik snap dat je nu meer zit te wachten op goed-nieuws-berichten, maar ik zou inderdaad contact opnemen met de verloskundige of je huisarts. Het kan nu 2 kanten op, maar ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed blijft gaan. Succes!

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik denk ook dat het niet goed is :(
    Ik zou even een vk bellen, al denk ik niet dat ze veel voor je kunnen betekenen, omdat op de echo nog niets te zien is zo vroeg.
    Sterkte hoor!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vrees ook dat het het niet goed gaat.. bel een vk of de huisartsenpost! een echo zal idd niet veel laten zien denk ik, maar zou toch voor de zekerheid bellen!
    sterkte meid!

10. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    He meid, helaas komt je verhaal me iets te ekend voor.
    Mijn eerste miskraam was ook een vroege, net zoiets als bij jou nu. Ben bang voor je dat het niet goed is.

Misschien een idee inderdaad om je verlosk te bellen en even te horen wat zij zegt.

Hoe dan ook, heel veel stertke meid, zoals je leest leeft iedereen met je mee.

11. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Mnq jij hebt ook al heel wat achter je kiezen zie ik.. Heel veel geluk bij deze zwangerschap!

12. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Iedereen bedankt voor de lieve reacties!

Ik heb nog helemaal geen verloskundige dus heb ook geen idee wie ik zou moeten bellen, en heb inderdaad ook het gevoel dat ze niet zoveel voor me zou kunnen betekenen.

Ik moet maar gewoon afwachten hoe het verder gaat..

Telt deze bloeding dan direct als menstruatie, en komt al alles goed gaat m'n ei gewoon weer over 2 weken, of is dit geen menstruatie en moet ik dat nu afwachten (ik kijk liever maar vooruit dan achteruit.. ben ik ieder geval blij dat ik uberhaupt zwanger kan worden)

13. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Als ik jou was zou ik een verloskundige in de buurt bellen.. Dan weet je het in iedergeval zeker.

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Je huisarts morgen even bellen kan ook hoor Lkg. Die weet wel hoe en wat en stuurt je misschien wel door naar een gynaecoloog..
    Ik heb een vk die geen echo's maakt dus dan wordt je sowieso doorgestuurd.
    Laat je ons even weten hoe het verder afloopt? En het hoeft nog helemaal niks te betekenen he meid... succes!

15. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    De bloeding is nu weer over. Het was in totaal ongeveer 1 tampon vol. De tweede tampon was nog bijna helemaal schoon. En nog steeds voel ik niets.

Als het een miskraam is geweest hoe lang duurt het dan voordat het zwangerschapshormoon uit je lichaam is? Ik heb een site van een verloskundige in de buurt gevonden, maar ze zijn pas dinsdagochtend bereikbaar. Als ik nou dinsdagochtend een test doe en dan daarna bel, dan weet ik iets meer, en kan ik hun ook iets meer vertellen.

Heb digitale van clear blue in huis, maar ook dipsticks van sensitest. Als ik gewoon met sensitest test dan kan ik zien of de streep minder duidelijk wordt toch?

In ieder geval bedankt voor al het advies. Dinsdag bel ik gewoon even de verloskundige, en als er in de tussentijd nog iets gebeurd dan bel ik morgen de huisarts! Dankjulliewel!

16. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Succes meid !

17. daf0303

daf0303 Lid

8 okt 2008
    47
    0
    0
    ik heb dit in okt meegemaakt, maar mijn bloeding hield echt 2 dagen aan en het was dus ook een vroege miskraam. Op zich nergens last van gehad, ik was dan ook zeker verbaasd vorige maand dat de zwangerschapstest echt een dikke plus aangaf. Mijn lichaam heeft het dus zelf verstoten en een maand later echt zwanger. Moet wel zeggen dat het wel angstig is nu, maar ja het gaat goed. Als je bloeding gestopt is zal het wel goed wezen. Veel succes.

18. Klasien1978

Klasien1978 Bekend lid

6 nov 2008
    576
    0
    0
    Docent
    Oslo, Noorwegen
    ik heb na 4 weken (dus tijdens wat eigenlijk mijn menstruatie had moeten zijn) een dag gevloeid, helder rood bloed, maar wel heel dun... meer rose dus...
    Volgens de VK was dat geen probleem, zolang het dun bloed was, zonder slijm of klontjes! Daarnaast had ik ook geen krampen, en dat was volgens haar een extra goed teken.

Het telt dan als innestelingsbloeding. Je hebt genoeg HCG in je lijf om een test positief te doen uitslaan, maar nog niet genoeg om je hele huishouding overhoop te gooien en je menstruatie stop te zetten.

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Pff.. het is toch echt een miskraam geweest :cry:

Gistermiddag was het bloeden weer gestopt, maar gisteravond zo rond 8 uur was het weer heel erg geworden, en ook helder rood. Vanochtend heb ik een test van sensitest gedaan, en die was negatief. Het gekke was dat ik dacht dat dat de HCG zich langzaam af zou bouwen, dus dat ik gewoon een heel licht streepje zou zien, maar ik zag echt helemaal geen streepje. Nou goed, misschien maar beter ook, duidelijker kan het niet..
    Heb trouwens helemaal geen krampen gehad, maar zou nog kunnen komen.

Wat ik me nu afvraag.. telt dit dat nu als mijn menstruatie? Of komt die later pas?

Heb dit weekend echt meegemaakt hoe dicht intens geluk (zaterdag) en verdriet (zondagavond) bij elkaar kunnen liggen, maar.. we moeten verder.. en wij hebben in ieder geval het geluk dat we zwanger kunnen worden!

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Hey Lkg,

Jammer voor je meid dat je dit meemaakt. Ik heb ook een vmk gehad afgelopen februari, in onze tweede ronde. Het is heel hard. Maar ik zag het ook zoals jij, ik wist toen iig wel dat ik zwanger kon worden.

De bloeding kun je tellen als een menstruatie. Wel kan je cyclus hierdoor wat van slag zijn. Ik had na mijn mk twee keer een cyclus van 21 dagen (normaal 29-35), de derde ronde erna was ik weer zwanger!

Deel Deze Pagina