toch niet weer mis, wat een buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jetje86, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen, ik ben met de eerste poging na mijn miskraam weer zwanger. Super natuurlijk, maar ik ben bang dat ik verder van een gezonde zwangerschap af sta als dat ik niet zwanger zou zijn. Want, wat een vreselijke buikpijn. Herken de pijn van mijn miskraam. Het voelt als een menstruatiepijn, die af en toe heel erg wordt een piek bereikt en weer afzwakt. En soms is het helemaal weg, dan durf ik opeens weer hoop te hebben. Weet dat ik bij mijn zoontje ook wel last had van innestelpijn, maar weet bijna zeker dat het niet zo erg was. En lijkt mij dat bij een tweede zwangerschap het minder pijnlijk is. M'n baarmoeder is immers al een keer gigantisch geweest. Iemand ervaring met deze pijn en dat alles verder goed gegaan is? Durf nog echt niet te genieten, eerst een kloppend hartje zien, dan haal ik taart.

2. Hellow86

Hellow86 Actief lid

25 feb 2011
    161
    0
    0
    Flevoland
    ik herken het helemaal, zou wel blij zijn weer zwanger te zijn maar ook bang... dat het nog eens gebeurt...

die buikpijn, ik weet niet wat dat zou kunnen zijn...

enige wat ik kan zeggen is probeer ervan te genieten!!

3. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Bij deze 2e zwangerschap had ik ook een dag hele pijnlijke innesteling gevoeld. Zo erg, ik moest de rest van de dag half liggend op de bank blijven. Dat was niet zo bij mijn 1e zwangerschap. (ik hoop dat je hier ook wat hoop uit kan putten)
    Zolang je geen bloedverlies hebt moet je je proberen niet te veel zorgen te maken. Moeilijk, ik weet het, en idd, ik heb ook gewacht totdat ik een kloppend hartje gezien had voordat ik echt kon juigen.
    Je kan echt niets anders doen dan afwachten, vertrouwen (evt bidden als je gelooft) en weet, pijn komt vaker voor, is niet abnormaal. Heel veel succes.
    Oh ja, ik had een collega die ook een mk had, vrij snel ernaar weer zwanger was en ook bij ieder pijntje ongerust was. Ze is nu inmiddels 7,5 mnd zwanger. Hou hoop

4. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Loes,
    Bedankt voor je opbeurende berichtje. Ik geloof, dus veel bidden idd. Ik heb al twee weken pijn, meteen vanaf de innesteling, daarom wist ik ook dat ik zwanger was. Maar nog geen bloed. Daar moet ik hoop uitputten. Elke dag is er weer een. gr jetje

Deel Deze Pagina