ja zonder dat ze het weten lig je in een deuk van ze ihiih, ze izjn ook zo slim af en toe ihihihiih.. jaaaa bijnaaa best spannend maar dat is het elke keer weer denk ik, op een of andere manier ben ik deze maand bezeten aan het kijken naar kleding, wat er is aan luiers wat je de eerste maand nodig hebt enz enz jas jes mutsjes , badjes pfffffffff wordt gek van mijzelf maar vind het leuk om te doen, al die maanden niet gehad maar nu wel opeens, wie weet een goed voor teken. hopelijk kan ik vandaag weer in een scheur liggen, mijn man loopt vreemd ihihih spierpijn in mijn kuiten en boven benen,, loopt nu beetje als een pinguïn rond ihiihih
@bolly oooh wat leuk, miss toch een soort voor gevoel?? Ik hoop het voor je!! Whahahah een pinguin Ik had vandaag ook weer veel binnenpret en vriendlief maar vragen waarom ik zo moest lachen!!!!
Nou dan hier maar Ik kan ook regelmatig lol in me eentje hebben terwijl niemand snapt wat er nou zo leuk is. Vanavond moet ik ook maar iets leuks voor mezelf verzinnen, want als ik melig probeer te zijn met de andere meiden hier, sluiten ze opeens de tent.
Ik sluit me aan bij gwen.....ik ben ook soms erg melig in me uppie niks mis mee toch? Gaan we toch hier lekker verder
Gwen ik sluit me bij je aan ! Kijk anders ff in het nieuwe topic, het luchtige topic, gaat over lucht hahahah
hihih herkenbaar hier zo zit ik nu ook om het luchtige topic te lachen. Vriend snapt er niks van. En verslikte zich net in een te grote slok melk waardoor ik het helemaal niet meer had. Arme schat.