In je eentje melig zijn..

Discussie in 'De lounge' gestart door BuffySummers, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @bolly hihihi die mannen ook he af en toe!
    offtopic spannend, je kan bijna testen zie ik!

2. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    ...

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ja zonder dat ze het weten lig je in een deuk van ze ihiih, ze izjn ook zo slim af en toe ihihihiih..

jaaaa bijnaaa :) best spannend maar dat is het elke keer weer denk ik, op een of andere manier ben ik deze maand bezeten aan het kijken naar kleding, wat er is aan luiers wat je de eerste maand nodig hebt enz enz jas jes mutsjes , badjes pfffffffff wordt gek van mijzelf maar vind het leuk om te doen, al die maanden niet gehad maar nu wel opeens, wie weet een goed voor teken.

hopelijk kan ik vandaag weer in een scheur liggen, mijn man loopt vreemd ihihih spierpijn in mijn kuiten en boven benen,, loopt nu beetje als een pinguïn rond ihiihih:D:D:D

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @bolly oooh wat leuk, miss toch een soort voor gevoel?? Ik hoop het voor je!!
    Whahahah een pinguin:D

Ik had vandaag ook weer veel binnenpret:D en vriendlief maar vragen waarom ik zo moest lachen!!!!

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan hier maar:D
    Ik kan ook regelmatig lol in me eentje hebben terwijl niemand snapt wat er nou zo leuk is.
    Vanavond moet ik ook maar iets leuks voor mezelf verzinnen, want als ik melig probeer te zijn met de andere meiden hier, sluiten ze opeens de tent.;)

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Ik sluit me aan bij gwen.....ik ben ook soms erg melig in me uppie niks mis mee toch?

Gaan we toch hier lekker verder :p

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Gwen ik sluit me bij je aan !

Kijk anders ff in het nieuwe topic, het luchtige topic, gaat over lucht :D

hahahah

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zolang ik dan maar niks hoef te ruiken, wil ik mijn horizon wel ff verbreden:D

9. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    hihih herkenbaar hier zo zit ik nu ook om het luchtige topic te lachen. Vriend snapt er niks van. En verslikte zich net in een te grote slok melk waardoor ik het helemaal niet meer had. Arme schat.

Deel Deze Pagina