Moeite met plassen rondom eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anven, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anven

Anven Nieuw lid

2 dec 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al een tijdje kijk ik wat rond op dit forum met de hoop een antwoord te vinden op mijn vraag... maar tot op heden kan ik er niks over vinden, dus daarom bij deze:

Herkent iemand dit? Sinds een maandje of 5 probeer ik zwanger te raken. Wat me nu opvalt is dat ik rond de dagen van mijn eisprong behoorlijk wat moeite heb met naar het toilet gaan... Ik heb me er tot op heden niet al te veel zorgen om gemaakt, maar merk dat ik er de laatste weken toch wat vaker mee bezig ben...

Heeft iemand toevallig ditzelfde probleem?

Groetjes Anven

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hey meid,

Moeite met plassen rondom mn ei herken ik niet, maar misschien heeft het met je hormonen te maken?

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik plas dan wel minder en drink altijd veel en nr 2 weer teveel ihiihi:D:D:D:D:D het kan door de hormonen komen weet van sommige dames ook dat ze aan de diarree gaan rond die tijds periode. dus denk ook wel dat het zich op de blaas kan richten.

xx

4. Anven

Anven Nieuw lid

2 dec 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik toch maar eens bij de huisarts ga navragen of het normaal is... Al is het maar ter geruststelling... ;)

5. Seth

Seth Niet meer actief

Bedoel je zeg maar... dat je plast... maar dat "de druk eraf is"...??!!

ik herken t wel... had t trouwens tijdens mn zwangerschappen ook.... en dan duurt het plassen zooooooooo lang...

6. Anven

Anven Nieuw lid

2 dec 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat bedoel ik eigenlijk wel een beetje... t gevoel dat je moet, maar dat je het er zo'n beetje uit moet persen... t begint 2 dagen voor mijn eisprong en wordt na mijn eisprong langzaam minder (en dit klopt precies als ik kijk naar ovu-testen en temperatuur). Het is net of mijn eierstokken opgezwollen zijn of zo (weet even niet hoe ik het anders moet proberen te omschrijven)...

Deel Deze Pagina