Omdat onze jongste zeer veel in het ziekenhuis wordt opgenomen krijgen wij via een stichting weekje weg in de kerstvakantie aangeboden voor een kleine eigen bijdrage. Nu zijn er 2 opties. Een vrij klein huisje op een park in de achterhoek waar best veel te doen is ook binnen en in de buurt weten wij ook wel wat dingen te doen. Dit is 4 nachten, in een 4 pers huisje waar bij ons op de kamer nog een campingbed geplaatst kan worden zodat we met z'n vijven kunnen. Of 7 nachten op een park op de veluwe (Otterlo) in een ruim 8 persoonshuisje maar op het park is niet zo heel veel te doen. Nu gaat mijn voorkeur in eerste instantie daar naar uit gezien de ruimte. Het is winter dus je gaat er iets minder op uit en als mijn zoon ziek is (reële kans) zitten we toch wat meer aan het huisje vast. Nu ben ik benieuwd naar leuke dingen op de veluwe die we zouden kunnen ondernemen in de kerstvakantie. Dus mn activiteiten voor binnen ergens omdat daar op het park dus niet zo heel veel is. En ook leuke dingen voor buiten zijn welkom voor als het mooi weer is. De kinderen zijn trouwens 6, 4 en 1,5
In Apeldoorn(Sprenkelaar en Malkander) zitten 2 zwembaden,in Kootwijk ook een suptropische(Berkenhorst). Naast malkander zit ook een kinderboerderij en er zijn in Apeldoorn ook 2 "ballenbakken". Ik weet niet wat jullie met jullie jongsten kunnen ondernemen qua ziekte. Spelletjes meenemen heb je vast zelf wel bedacht. In Hoenderloo zit ook een landalpark en in Beekbergen ook,Rabbithill,kun je ook zwemmen en ook een binnenspeeltuin. Ik zou denk ik voor de lange periode gaan,dan zijn jullie er echt even uit. Heftig zeg. Want dat jullie dit aangeboden krijgen zegt genoeg. Otterlo zelf ken ik niet. Groetjes
In Otterlo zit de Houtzagerij, daar is een indoorspeeltuin, in Voorthuizen ook een indoorspeeltuin, net sinds dit jaar nieuw van Monkey Town. Bij mooi weer de zandverstuiving in Kootwijk, in Ede (vlak bij Otterlo) zal ook best wat te doen zijn (in elk geval een zwembad) want dat is een redelijke stad. Het museum in Barneveld (kan even niet op de naam komen, van de eieren en kuikentjes e.d) is ook erg leuk voor kleintjes. Je hebt in Terschuur het speelgoed en oude ambachten museum. Weet zeker dat je in Otterlo je week best vol kan krijgen. De eigenaren van het park zullen je ook best wat kunnen aanraden, je moet toch een beetje op de hoogte zijn van de dingen in de omgeving als je zo`n park runt. Veel sterkte in elk geval, en ik hoop dat jullie heerlijke dagen krijgen zonder al te veel ziekte!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! We hebben toch gekozen voor het huisje in de achterhoek, op Landal Stroombroek. Die ander zou met kerst zijn en dat vonden de oudste kinderen niet zo leuk. Het worden uiteindelijk 5 nachten dus dat is ook al heerlijk! We zijn nu met oud en nieuw weg en dat voelt wel fijn voor ons. Een lastig jaar, mooi met zijn vijven afsluiten. We hebben er veel zin in!
5 nachten weg is ook heerlijk,het voordeel is wel dat je nu alles bij de hand hebt qua faciliteiten. Mocht jullie jongste ziek zijn dan kunnen jullie elkaar afwisselen. Ik wens jullie fijne dagen samen.Geniet van elkaar en hopelijk start 2016 goed voor jullie. Groetjes stierin
Dank je wel, daar gaan we zeker voor! Ja inderdaad, dat vind ik het fijne aan een park waar nog wat te doen is. Dat man kan zwemmen bijvoorbeeld met de oudste 2 terwijl de jongste slaapt. We gaan er hoe dan ook lekker van genieten!