Even van mij afschrijven......ik zit nu op dag 11 van mijn cyclus en zo rond dag 13/14 is mijn eisprong.....zoals elke maand al heel wat jarenlang. Maar, nu ben ik net sinds vanmorgen ineens grieperig met koorts en vraag ik mij af of dit invloed kan hebben op de cyclus en op de vruchtbaarheid. Ik hou normaliter mijn temperatuur bij 's ochtends, maar vanmorgen niet gedaan. En nu heb ik dus koorts. Ik ben gewoon nieuwsgierig naar jullie ervaringen en/of uitleg.
Volgens mij kan het zo zijn dat door koorts je eisprong later is. Ik heb een heel wisselende eisprong gehad dus echt ervaring niet. Gebruik je ovulatietesten?
Ja, ik gebruik ook ovulatietesten, maar vandaag (vanmorgen) niet gedaan ivm het niet lekker voelen. Ik had al een paar dagen vruchtbaar slijmverlies wat voor mij normaal gesproken snel wordt opgevolgd door een eisprong. Dat was dit keer ook sneller dan normaal. Al op dag 8 namelijk. Dat is ook vreemd eigenlijk. Ik hoop niet dat mijn cyclus ineens heel anders wordt nu.
Ik was 3 dagen voor m'n eisprong ziek. Rond m'n eisprong sex gehad EN zwanger geraakt...dus het hoeft geen invloed te hebben denk ik
Ik heb nu geen koorts meer. Eens kijken wat de ovulatietest straks aangeeft. Ik had zelfs een lagere temperatuur dan normaal.
Ik heb tijdens de cyclus van mijn miskraam koorts gehad en griep ja. Ik had toen een hele late eisprong.. het was wel raak alleen werd het meteen een miskraam. Weet niet of dit met die koorts te maken had, maar ik denk dat je idd een late ei kunt hebben door je koorts.
Nog steeds een negatieve ovulatietest. Ik zit op dag 13. Het is afwachten. Bedankt in ieder geval voor het reageren. Erg fijn.
Ja dat kan... Ik had laatst echt griep ( met flinke koorts) en eisprong was uiteindelijk anderhalve week later gekomen.
Nog steeds negatieve ovulatietest. Wel weer een hoge temperatuur vanmorgen. Een stuk hoger dan normaal, net geen koorts. Tot mijn schrik heb ik nu huiduitslag over mijn hele lichaam. Mijn dochter heeft vorige week koorts gehad waarbij ze niet echt ziek was met later nadat de koorts weg was, zij ook huiduitslag kreeg. De huiduitslag bij haar is nu aan het wegtrekken. Hmm. Misschien hebben wij de 6e ziekte gehad? Ik begrijp mijn lijf niet helemaal meer.