Meiden ik ben ook ongesteld geworden. Baal best! Maar op naar ronde twee! We gaan gewoon vrolijk veder 😊
Zeg dat wel! Het ging me wel aardig af tot die krampjes van vandaag haha. Ze blijven wat aanhouden, ongeveer 10 cm onder mn navel en dan iets naar rechts. Ik wil er liever niet zo mee bezig zijn maar dat gebeurd toch
Ahh jammer MommyM..hopelijk volgende ronde meer geluk. Nu aftellen voor jou bpu..hopelijk zijn de krampen een goed teken.
Balen zeg! Hopen dat de volgende z lukt! Bpu ik heb ook steeds rommelende darmen/gevoel beneden, nu 2 dagen na eispronf. Hopen dat t iets positiefs is!
Het zijn niet mn darmen, maar echt ongesteldheidsgevoel. Daarom vroeg ik me ook af of je cyclus ook verkort kan worden door geen goede bevruchting of dat je sowieso die 2 wk aan moet houden voordat je ongesteld gaat worden. Ik hooop op goed nieuws voor jou! 2 dgn is ook vrij vroeg he.. Maar wie weet! We duimen maar voor elkaar haha
spannend allemaal voor jullie nu allemaal op t wachtbankje. hopelijk zit ik daar ook weer snel die krampen kunnen er indd allemaal bij horen. spannenddd en afwachten helaaaaaas!
Volgens mij heeft een eitje minimaal wel 12 dagen nodig om in te nestelen en voor een positieve test te zorgen. Als je al heel vroeg na je ei ongi zou worden kan t nooit een innesteling/baby'tje zijn geweest. Blijft afwachten dames..na mijn eisprong had ik beide keren wel zeurend gevoel onder in de buik, ook lichte ongi pijn. Gebeurd ook van alles daar binnen uiteraard.. Ben benieuwd meiden..
Dat begrijp ik lizz, vroeg me gewoon af of ik mogelijk ongesteld kon gaan worden omdat de krampen zo aanvoelen of dat het toch iets anders kan zijn. Gewoon afwachten inderdaad..
Ach wat jammer MommyM! Maar nu gaan we samen voor de 2e ronde!!! We duimen nu enorm voor jou bpu!! Ik weet helaas ook niet wat die krampen kunnen betekenen....wacht maar rustig af, meer kun je nu eenmaal toch niet doen!!!!
Jaa we gaan nu samen voor ronde twee !! En duimen voor positieve testen! Jaa arghh wachten zucht 😝