Hier wachten tot ongi voorbij is en dan gaan we weer knallen! Haha! Zou het zo leuk vinden om pril zwanger op vakantie te gaan !!!! <3
O haha ja ongesteldheids klachten/gevoel heb ik nog nooit gehad, beetje rugpijn thats it. maar denk niet dat je cyclus zomaar verkort word hoor. Wanneer is jouw nod? Ik heb volgende week vrijdag n bruiloft van schoonzus. Na veel gedoe een oppas kunnen regelen maar hoe doe ik dat met alcohol? Ze hebben een cocktailbar (yumm) maar zondags is mijn nod. Zou een drankje kwaad kunnen?
Ik zou het persoonlijk niet doen, maar dat is een keuze die je zelf moet maken.. Kwaad kunnen.. Tsjaa er zijn genoeg die gedronken hebben tijdens de eerste weken van een zwangerschap en die kindjes zijn gezond maar het zal zeker niet bevordelijk zijn en ik raad het dan ook af Mijn nod is trouwens de 27e, mn banner loopt een dag voor omdat mn eisprong toch een dag later is gekomen. De duidelijke krampen van gisteren zijn iets weg, af en toe verneem ik ze nog maar niet meer continu. En rugpijn heb ik al jaren elke dag dus dat kan ik nie vergelijken haha
Ik zou het persoonlijk ook niet doen. Maar dat is voor iedereen anders. Tijdens mijn eerste zwangerschap wist ik niet dat ik zwanger was en heb toen ook rond de eerste weken gedronken .. Gelukkig kon t geen kwaad en is hij gewoon gezond.
Melaniie: Ik zou wel een drankje doen. Maar ik zou er zeker voor zorgen dat ik absoluut niet dronken maar ook absoluut niet aangeschoten raak. Gewoon 1 of 2 drankjes. Want stel je doet er jaren over, dan kun je eigenlijk nooit meer een drankje drinken. Nu is drank natuurlijk helemaal niet belangrijk, maar ik vind/denk dat 1 drankje geen kwaad kan als je nog niet eens weet dat je zwanger bent.... MommyM: we gaan naar Italië! Twee weken aan het Lago Maggiore. Heerrrrrrrrrlijk. Zo veel zin in! (Maar eerst nog 4 weken doorbikkelen op het werk. pfffff) Bij mijn zoontje absoluut niet misselijk geweest, maar heb het er graag voor over als ik dan zwanger zou zijn hihihi!
Ooooo lekkerrrrr joh, heeeelijk. Lekker even relaxen en bakken inde zon hihi jaloersssss Jaa ik heb t er ook sws voor over hoor haha al ging ik niet op vakantie haha We lopen bijna gelijk met onze cyclus hihi Wat voor werk doe je eigenlijk? Of had ik dat al een keertje gevraagt ?
Nee geloof het niet! Ik werk in het onderwijs! Nu dus de eindsprint en alle rapporten voor de kinderen schrijven. Morgenavond extra werken omdat ik bij de sollicitatiecommissie zit om een nieuwe collega aan te nemen. Dan nog de 10min avonden die eraan zitten te komen. Afsluting van het laatste thema, eindfeest, juffenverjaardag etc etc etc nog ff druk dus!! En wat doen jullie voor werk dames?
Oo jeejtje je hebt het de komende tijd nog wel ff druk dus. Erg leuk in t onderwijs, en lees dat je niet op t mbo lesgeeft omdat je rapporten schrijft !! Ik werk parttime als verkoopmedewerkster in een winkel.
Hoe gaat ie dames? Hier gister een wijntje in getapt tijdens voetbal zodat ik geen vragen van vrienden zou krijgen. Af en toe in de keuken wat uit het glas gegooid Verder hier nog steeds krampen, ongesteldheidsgevoel maar dan in lichte mate, en een vreemd warm gevoel. Kan het niet zo goed omschrijven, een warme gloed van binnen die komt en gaat. Ohja, & witte vloei, geen idee of ik dat normaal ook had trouwes na mn eisprong. Daarnaast ga ik er wel gewoon vanuit dat het niet raak is omdat ik weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden, ook omdat ik er best veel mee bezig ben en ik niet teleurgesteld wil zijn. We zitten nota bene in ronde 1 Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie, en dat de tijd een beetje vliegt
Ja daar heb je gelijk in. Ik zal voor de zekerheid eerst n test doen 2 dagen voor nod, je weet het maar nooit Lekker zeg op vakantie! Wil ik ook wel maar zit er niet in omdat we een huis hebben gekocht. Ach kunnen we voor t eerst vakantie in tuin vieren, ook lekker!
Haha goed bedacht van je wijntje! Dat warme gevoel had ik ook 2 dagen terug, nu is dat weg. Voelde vandaag wel ineens mijn linker kant waar je eileider zit en waar ik hem voelde springen wat boller worden maar zakte later weer weg. Spannend is het he, nog ff weekje afwachten!
Hierr gaat het ook goed hoor. M'n ongesteldheid lijkt al bijna weg! En dat op dag 3 meestal ben ik t een dag of 5/6 heel vreemd allemaal haha Oooo haha stiekum wat weggegooid doe je heel slim hihi Jaa je lichaam kan je zo voor de gek houden, ik vertrouw m'n lichaam ook noet meer hoor haha na vorige ronde! T leek zo goed te gaan. Maar je lichaam kan je mooi voor de gek houden. Indd t zou super zijn zonde 1! Ga je wachten tot je ongi komt of voor je nod al testen?!
Spannenddd melaniie Allemaal op t wachtbankje Ik heb vandaag m'n ovu testen binnen gehad, en ook gratis een zwangerschap test van zwanger en kids, maar die (lees ik over) zijn erg onbetrouwbaar .. Nieuwe ronde nieuwe kansen hihi
Oh dat is wel fijn dat je menstruatie al bijna weg is! En je lichaam kan je idd erv voor de gek houden tot vervelends aan toe. Die testen ken ik niet die je hebt, zijn die goedkoop? Waar komen jullie meiden vandaan? Gewoon nieuwschierig.
Jaa dat is t vervelende, je lichaam kan je echt voor de gek houden. Altijd maar afwachten weer wat de testjes uitwijzen Ik heb de ovu testen van zwanger en kids online gekocht. Heb er 10 voor 6,95 en kreeg dan nu die zw test er bij. Ik woon in IJmuiden en jullie !
Zo das n goede deal!! Die van kv zijn 7 voor 14 euro Ijmuiden geen idee waar dat is Ik woon sinds 2 jaar in H.oogeveen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik getwijfeld heb om testen te kopen, heb me tot nu toe in kunnen houden.. Ik weet niet of ik het vol kan houden, die ongesteldheidskrampen maken het wel erg spannend! Wat waren jou klachten nog maar vorige keer mommym? Toen je uiteindelijk toch ongesteld werd. Raar dat je nu ineens maar 3 dagen bent, ik denk dat je lichaam toch op de 1 of andere manier al in de 'zwangerworden' stand gaat ofso, dat het toch anders reageert dan anders. Mocht ik wel testen willen gaan kopen, welke bevelen jullie aan? Welke zijn erg gevoelig wanneer ik voor mn nod een testje wil gaan wagen? En jij melannie? Verder nog klachten of alleen dat warme gevoel en je eileider? Groetjess
Jaa dat is erg duur in vergelijking met mijne. Ik gebruikte het voor de eerste keer en vroeg m'n vriendin die al ovu testen gebruikte welke ik t beste kon doen en die zei dat bijna heel t forum deze testen gebruikt hihi Ken je beverwijk van de zwarte markt ? Hihi Ooo Hoogeveen, de vriendin van m'n vriendschap beste vriend woont daar hihi !
Spannenddd hoor Mijn klachten waren, ook ongi krampen, zere borsten, misselijk en de laatste 1/2dagen erge pijn in m'n lies. En toch uiteindelijk ongesteld geworden. Helaas alleen een test geeft uitsluitsel. Ik ben zeer tevreden over kruidvat 2voor 5 euro. Die heb ik altijd gebruikt. Toch blijven die lijntjes lastig bij iedere test. Als je echt echt kan wachten (wat ik dus nooit kan haha) zou ik een clear blue doen, die hebben wel wat meer hcg nodig dan andere dus daarom test ik daar nooit mee 😁