Hai meiden!!! Spannend hoor voor jullie bpu en melaniie!!!! Hier gaan we deze ronde nog zonder ovu, en daarna kan ik me denk ik niet meer beheersen en ga ik ovu doen om zeker te weten dat ik mijn ei goed inschat! Ik woon in een stadje dichtbij Arnhem!
meiden ik ga even een nod lijstje maken willen jullie even jullie leeftijd * nod* hoeveelste kindje* toesturen dan maak ik dat in orde
Proberen Melaniie - Ronde ? - NOD: ? BPU - Ronde 1- NOD: ? Sax Ronde 2 - NOD; ? Lizz88 Ronde ? - NOD: ? MommyM 25 jaar - 1 zoon - ronde 2 - NOD: 19 juli Zwanger -
Proberen Melaniie - Ronde ? - NOD: ? BPU 25 jaar- Ronde 1 - NOD: 27 juni Sax Ronde 2 - NOD; ? Lizz88 Ronde ? - NOD: ? MommyM 25 jaar - 1 zoon - ronde 2 - NOD: 19 juli Zwanger - je staat er tussen BPU
Proberen Melaniie - Ronde ? - NOD: ? BPU 25 jaar- Ronde 1 - NOD: 27 juni Sax 29 jaar - 1 zoon (1,5 jaar) - Ronde 2 - NOD: 12 juli Lizz88 Ronde ? - NOD: ? MommyM 25 jaar - 1 zoon - ronde 2 - NOD: 19 juli Zwanger -
Proberen Melaniie - Ronde ? - NOD: ? BPU 25 jaar - 1e kindje - Ronde 1 - NOD: 27 juni Sax 29 jaar - 2e kindje - Ronde 2 - NOD: 12 juli Lizz88 Ronde ? - NOD: ? MommyM 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD: 19 juli Zwanger -
Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik me aansluit bij de groep 22 jaar - 1e kind -1e ronde- NOD: 01 juli
Tuurlijk niet, alleen maar gezellig Dus welkom nani ! Jou nod is ook al bijna, spannend hoor Voel je al iets ?
@Mommy M , ik had veel krampen vannacht en de hele dag gehad en een positieve ovulatie test dus ik ben benieuwd. Normaal heb ik een onregelmatige cyclus maar door de clomid denk ik dat dit wel een mooie regelmatige cyclus wordt.
Welkom Nani! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik hoop dat het ook bij jou snel raak is! @MommyM: bedoelde het niet betweterig trouwens hoor... maar ik dacht dat het net iets duidelijker was
@Bpu Dank je ja zeker spannend @Sax Dank je wel ja dat hoop ik ook En voor jullie natuurlijk ook 😊
Ooo spannendddd, hopen dat het snel raak is en dat je een regelmatige cyclus hebt!! Die krampen kunnen een goed teken zijn. Duimennnnnn!!
Nee haha is toch alleen maar goed, hoe meer ideeën hoe beter Voel me totaal niet aangevallen hoor hihi
@MommyM jaaa het is zeker spannend het is best grappig wil het heel graag maar hoe dichterbij het komt hoe enger ik het begin te vinden hahah