Welkom nani, spannend jouw nod is ookal bijna! Hoe gaat het met de rest?? Hebben jullie nog plannen dit weekend? Ik ga zo boodschappen doen met dochter en mijn vriend heeft cursus van het werk dus vanmiddag ff kinderboerderij kijken denk ik.
@Melaniie Dank je 😊 jaa zeker spannend , ik probeer er niet aan te denken omdat ik er anders teveel mee bezig ga zijn 😊 afwachten dus ...
Jaa gaat goed hier hoor. Moet nog ff wachten tot m'n ei Ben er deze keer minder mee bezig dan vorige keer. Ik zie t allemaal wel Vandaag even de oppas op m'n 2ling broertje en zusje😄 Leuk naar een speelhal geweest, m'n kleine vond t ook super En vanavond lekker meiden avond met m'n vriendinnetje ! Oo leukkk zegg lekker naar se kinderboerderij. Is je kleine meid gek op dieren??
Gezellig dat je mee kletst Oooooo bijna al. Spannend hoor. Ronde 1 bezig of gaan jullie beginnen na je ongi deze maand ?
Proberen Melaniie 22 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD: 29 Juni BPU 25 jaar - 1e kindje - Ronde 1 - NOD: 27 juni Sax 29 jaar - 2e kindje - Ronde 2 - NOD: 12 juli Lizz88 Ronde ? - NOD: ? MommyM 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD: 19 juli Zwanger -
gezellig april2012mama!! En woensdag al NOD! Spannende dagen dus!! Jij hebt een gezellige dag gehad zo te lezen MommyM! Hoe is het met bpu?? Voel je al wat??? Kun je je nog beheersen?
Haaai sax, ja het gaat! Ben ziekig, keelpijn, koortsig! maar ben wel gewoon aan t werk hoor, weekenddienst dus valt mee! verder geen zwangerschapskwaaltjes hier, geen krampen meer, ook niet misselijk of pijnlijke borsten! Wel erg nare rugpijn trouwes sinds gister, ben wel rugpijn gewend maar niet op deze plek. (Links onderin) verder verneem ik niets noppes nada meer.. Dus ga er ma vanuit dat ik ongesteld word vrijdag! Ohja ik heb nog geen testen in huis gehaald! Goed he😄
Goed hoor! Binnenkort de vruchtbare dagen, maar ik ben er wel minder mee bezig merk ik dan de 1e ronde. Dat wil ik eigenlijk graag zo houden, want ik kan mezelf helemaal gek maken ermee. Al zal het vast wel weer mega spannend worden als je op het wachtbankje zit......
Proberen Melaniie 22 jaar - 2e kindje - Ronde 1 - NOD: 29 Juni BPU 25 jaar - 1e kindje - Ronde 1 - NOD: 27 juni Sax 29 jaar - 2e kindje - Ronde 2 - NOD: 12 juli Lizz88 Ronde ? - NOD: ? MommyM 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD: 19 juli Nani 1 22 jaar - 1e kindje - Ronde 1 - NOD 1 juli Zwanger