In juli gaan wij er voor

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MommyM, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.165
    3.045
    113
    Nederland
    Hier goed! Bij jullie? Is je eisprong al op aankomst??
    Ik ben vandaag bij mijn oma geweest en daarna naar een vriendin.
    Ohja en ff de stad in gegaan voor kleding voor de bruiloft van mijn schoonzus as vrijdag. Dochter moest nog schoenen en een vestje hebben.
    Was eerst om 11 uur al in de stad blond moment want de winkels waren nog dicht.:D kon ik om 1 uur weer terug.
    Nu lekker gtst aan en zo douchen en op bed, wekker gaat weer om 5 uur.

2. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    hier ook goed hoor. Ben ook nog wel erg moe, weinig slaap gehad de laatste paar nachten, dus denk dat ik er zo ook lekker ff in duik :D

nee de eisprong komt bij mij pas 3 juli (als het goed is) dus ik moet nog wel even een tijdje wachten. Ga ropnd 27/28 juni beginnen met ovu testen :)

ooo leukkkkk:) ben je voor jezelf wel al geslaagd .. jaa hahah de winkels gaan pas later open he op maandag, soms vergeet ik dat ook nog wel eens en dan moet je wachten hhaha :)

OO poehh, vroeg je wekkertje, groot gelijk dat je er al lekker vroeg in gaat.:p

3. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    @MommyM

Ja heb wisselend best veel van van de endo. Ik heb daar hormoontabletten voor en die helpen goed, maar ja, die kan ik nu dus niet gebruiken! Hopen dus dat het snel raak mag zijn.

Zo maf, vandaag ineens ongesteld! Op zich mooi omdat ik nu weet dat mn cyclus terug is. Maar had het vast eind van de week verwacht, omdat ik 2 weken terug op maandag en dinsdag slijm had vd eisprong, dacht dat mn ei ergens woensdag of zou springen en ik dus ook pas eind vd week een bloeding zou krijgen..snap er niks van. Dus of weinig dagen na mn ei al ongesteld, of ei voor het slijm gehad of zo pff zo blijft je lichaam je verrassen. Maar als mn ei idd eerder was geweest, had ik in principe een goede kans gehad op een zwangerschap. Maar helaas.. nou ja, nu ook eerder een volgende ei : ;) ;)
    Vandaag bij de action geweest...en dus toch maar ovu testen meegenomen. Wil iedere maand goed benutten, ben niet de jongste meer ;).

4. bpu

bpu Niet meer actief

Hier gaat het goed! Had vdaag lekker een dagje vrij, btje in huis aangerommeld verder niets byzonders! Zostrax voetbal gekeken met vrienden. Morgen overdag nog vrij en savonds begint reeks nachtdiensten.

5. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Oo gelukkig is het dan wel te doen. Blijft altijd lastig. En nu je die niet meer slikt heb je zeker veel last :(:( het is gelukkig voor een heel goed doel!!
    Ooooo echt nu al. Een week eerder? Hoelang is je cyclus meestal dan?
    Niet een innesteling ? Echt ongi?
    Jaa met ovu testen weetje een beetje wat je cyclus doet en wanneer je ei is!!

6. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Fijn dat alles goed gaat :)! Lekke er rustig aan gedaan is ook heel lekker en nooit verkeerd :)
    Oo paar nacht diensten. Is dat zwaarder als overdag ? Of niet?
    Oooo over 4 dagen mag je al testen:D spanendddd hou je het nog vol ;)?

7. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hai meiden!!
    Hoe is het hier? Druk aan het werk allemaal lees ik! Lekker dat je nu een weekje vrij bent MommyM!! Nog leuke plannen?
    Leuke spullen voor de bruiloft gekocht voor je dochtertje melaniie? Heb je foto's? Ben niet nieuwsgierig hoor hihi!!

Zullen we binnenkort eens een fotootje posten van onze kids? Voor degene die al een kindje hebben?

Vandaag lekker hard gewerkt. Net voetbal gekeken en nu ook lekker op de bank. Duik er ook niet te laat in. Ben kapot! Ei komt hier in de buurt! Waarschijnlijk aankomende zaterdag. Ben van plan om woensdag naar de action te gaan voor andere dingen, maar denk dat ik toch wat ovu testen mee ga nemen... gewoon om even in te schatten wanneer mijn ei zal zijn. Heb er echt zo weinig ervaring mee... als je dus een knaltest hebt, dan moet je die dag aan de slag?

8. bpu

bpu Niet meer actief

Jaaa ik hou het nog vol! Ik merk aan mezelf dat ik me teleurgesteld voel omdat ik geen symptomen heb, terwijl dat toch niet perse hoeft? Ik prent mezelf in elk geval steeds in dat ik het niet ben omdat ik bang ben voor een teleurstelling.

Nachtdiensten zijn wel zwaar maar ik slaap ook gewoon heel slecht overdag, maar t verdient lekker en dat maakt het weer goed:) tis momenteel rustig op de afdeling dus dat scheelt!

Saxx ik heb geen enkele ervaring met ovutesten, kan je dus niet helpen! Sorry:)

9. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik zal van start gaan! Laat hem niet voor altijd staan, haal hem er morgen weer vanaf, just in case!

Onze prachtige zoon S.tijn van nu 19mnd oud ♡♡♡♡

10. bpu

bpu Niet meer actief

Aaaaaaahh wat een cutiee!

11. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Niet bij voorbaat al teleurgesteld zijn hoor!! Het kan allemaal nog steeds!!!! En als het niet zo is, dan ben je ff verdrietig, maar dan gaat het wel weer over hoor! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!

12. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Thanks!! :)

13. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Hey ladies,

Hier ook wel goed hoor , ik ben ook aan het werk :) kan niet wachten tot ik naar huis mag .. Nog 1 uur

@Sax wat een schatjee

14. bpu

bpu Niet meer actief

Ja dat is ook zo, en je hebt gelijkt je mag ook best even sneu zijn en daarna zit je ook alweer in de volgende ronde..

Hebben jullie wel eens gependeld?

15. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik weet niet eens wat pendelen is ????

16. bpu

bpu Niet meer actief

Dat gaan ze voorspellen wanneer je zwanger raakt.. Btje zweverig zeg ma..

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.165
    3.045
    113
    Nederland
    Hee meiden zit in kapsalon geen tijd om uitgbreid te reageren maar wou ff zeggen dat ik nu op 9dpo een beetje licht rood? Bloed met slijm(sorrysorry haha) verlies met afvegen..
    Zal dat een late innesteling zijn? Of mijn as menstruatie? Heb totaal geen ongi klachten maar wel beetje onzeker wat het nu is.:(

18. bpu

bpu Niet meer actief

Kan best een innesteling zijn! Spannend zeg!
    Innesteling is toch tussen5 & 10 dpo?

19. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    @ melaniie dat zou best innestellings bloed kunnen zijn .:
    Spannend hoor!!!

20. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.165
    3.045
    113
    Nederland
    Zo weet eeen terug van de kapper. Dacht echt dat ze mijn haar ging verpesten maar is mooi geworden haha:p
    Ik verga echt van de buikkramp pfff normaal als ik ongi word heb ik alleen rugpijn, nog nooit buikpijn gehad.
    Nja wacht geduldig af maar duurt zo lang:(

Hoe gaat het bij de rest?:)

Deel Deze Pagina