@Melaniie, Wat een mooie meid zeg! Echt iets voor mijn zoon haha! Ik wil wel een foto plaatsen maar ben bang dat ik hem niet meer kan verwijderen.. Hier nog steeds ongi, sinds maandag. Dus mn verrassingsei nog ver weg! Wat grappig dat we dezelfde NOD hebben! Ik moet even mn cyclus weer leren kennen, na de hormonen. Maar had meestal tussen 28 en 30 dagen ongeveer.
Spannendddd sax Jullie kunnen t de komende dagen weer gezlig maken Hopelijk een plakbeeebje !! Duimennnn!!
Haaaai dames, hier de eerste signalen van mn menstruatie! Rose vloei bij het afvegen, heb ik altijd een dag van te voren! Op naar ronde 2!
Dankje haha Foto verwijderen kan wel maar weet niet meer hoe. Zit ook op mijn mobiel dus kan t niet uitzoeken hmmm Ja ik moet mijn cyclus ook weer opnieuw leren kennen. Hopelijk hebben we dat gauw door!
He dat is balen bpu..... Nu op naar ronde 2!! Ik weet ook nog steeds niet hoe je moet verwijderen.... Heb wel een schoonzoon in de aanbieding hoor voor dat mooie meiske
Haha als ze oud genoeg zijn mogen ze wel daten Ik heb het gevonden trouwens om te verwijderen! Ga naar gebruikersinstellingen, bijlagen, en verwijder hem dan door rechts aan te vinken en onderaan te verwijderen.
Oooo super Melaniie! Thanks!!! Heb het meteen gedaan!! Wel zo veilig idee.... Jaaa bijna m'n ei!! We zijn al flink aan de klus geweest en dit weekend maken we er ook een (paar) feestje(s) van.. haha!
Dames hoe gaat het mer jullie? Sax je ei gevoelt?? Vandaag heb ik weer m'n eerste ovu test gebruikt. En dit was t resultaat. Hij is best wel positief al m'n ei hoor 'officieel' pas te komen volgende week donderdag. Dus of m'n cyclus is weer korter, of hij blijft zo de komende dagen. En dit terwijl m'n vriend een weekend weg is heb ik weer !! Hopen dat m'n ei nog niet in aantocht is voordat m'n vriend thuis is hahaha
Hier vermoeid , afwisselend moe maar heb toch een gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden Hoop dat je ei toch nog even op zich laat wachten tot volgende week. Anders begin volgende week even kijken of het dan nog steeds positief is
Jaa ? Waarom heb je dat gevoel ? Hopelijk blijft je ongi weg!! Jaa hopelijk laat t nog even op zich wachten !! Duimen maar!!
@mommyM ik heb geen idee , hoge temp ookal sinds de eisprong naja nog maar een paar daagjes dan mag ik testen Ik blijf duimen voor je !!
Jaa spannend, nog drie dagen en dan mag je testen Dankjewel , ik ga vanmiddag rond 12/1 nog een keertje testen kijken wat hij dan aangeeft! Ben erg benieuwd! En anders komt m'n vriend maar even uurtje thuis Hou jullie op de hoogte !
Oei die begint wel positief eruit te zien ja, maar nog niet knal.. Zal nog ff doortesten en anders je vriend hup naar huis laten komen. Wij hebben gister een bruiloft gehad van mijn schoonzus. Ben nu net zo moe nog pfff nergens heb ik zin in. Mijn ongi is ook bijna weg gelukkig en nu maar weer zo'n 2 wken wachten op mijn eisprong.
Hij kan zeker nog positiever. Maar aangezien ik m'n ei pas 3e van juli verwacht was dit wel een verrassing al zo'n duidelijke streep! Jaaa haha hij moet maar naar huis komen anders haha 😁😁 Ooo gezelligg bruiloften zijn altijd wel leuk! Jaa even bijkomen t weekend ! Ook fijn dat je ongi bijna weg is. Kan je weer evht beginnen met de volgende ronde.