In juli gaan wij er voor

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MommyM, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland

Ja hoor, gepland. Ons eerste kindje was ook in de eerste maand gelijk raak en toen wist ik het ook al heel snel. Ik ben zo benieuwd of mijn gevoel gelijk heeft.

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.165
    3.045
    113
    Nederland
    Ooh meen je niet..:( beterschap met je mannetje!

3. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Beterschap met je mannetje MommyM!!! Niet leuk :(

4. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Dankjullie wel !!
    Voetbal kijken is er af en toe bij, ziek ventje huilt om de 10min :(
    Zoo sneu :(

5. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap voor Dylano.

Ja jammer van NL..maar ver gekomen.

Wanneer ga je testen Rara?

6. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Hoi!!

Spannend Rara!!!
    En MommyM; beterschap met de kleine! Zo machteloos voel je je dan he. Mijn mannetje knapt net weer op :)
    Hier nog steeds buikpijn, vanaf 2 dagen na vermoedelijke ei tot nu (4 dagen na). Vanmorgen werd ik wakker met een soort steekje heeeel laag links in de buik. Weet dat bij de eerste ik ook heel snel dingen voelde.. maar goed het kan natuurlijk niks zijn, ik blijf duimen :)

7. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Dankjewel, hij knapt ietsje op!

Jaa zondee zondee maar indd ze zijn al veder gekomen dan we voorheen dachten!

8. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Jaaa pff vertel mij wat ;) t liefst wil je alles overnemen!
    Veel knuffels en kusjes doen vaak bij m'n kleine man al veel goed:)

Ooooo spannenddd meiss :)blijven duimen ..

Hier nog steeds af en toe die rare krampjes, het zijn geen ongi krampen maar voelt net ff anders. En ook sinds vandaag rug pijn.
    Moet nog een weekje wachten totdat ik kan testen hihi 😁 spannenddd

Sax hoe gaat het bij jou?! Nog twee dagen. Spannendd hoor.
    Voel je nog iets ?!

9. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ja wat super jammer van NL he?? Echt een mega baal moment... vond het zo sneu voor 'onze' jongens. Maar inderdaad, we zijn zo ver gekomen!!! En zaterdag kijk ik trouw weer hoor!!!

Fijn dat jullie mannetjes weer opknappen aprilmama en mommym!!!

Hier zo mega spannend. Vandaag weer die lichte misselijkheid gevoeld zoals eerder deze week... voelde het rond 9 uur en het hield aan tot rond 11 uur.... Ook lijk ik me wat 'anders' te voelen. Het rommelt wat in mijn buik.. maar ik herken het niet echt als duidelijke ongi-aankondigingen....
    Het blijft echt super spannend. Kan aan weinig andere dingen denken. Morgen nog 1 dagje werken en zeer waarschijnlijk zaterdag (op mijn NOD) testen.

10. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Beterschap voor de zieke kleintjes. Nynke was op haar hoofd gevallen zaterdag nu twee blauwe oogjes gelukkig heeft ze er weinig last van.
    We hebben haar zat op zondag paar keer wakker gemaakt maar reageerde goed. Je voelt je dan idd erg machteloos :(

Ik heb vandaag twee kruitvat testen gehaald, morgenochtend vast keer proberen is eigenlijk veel te vroeg, maar kan ik altijd die andere de 15e gebruiken. Ik ben al zo misselijk in de ochtend dat ik het toch ga proberen ha ha

11. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Oo bah wat naar :( fijn dat ze wel gewoon goed reageerde als je haar wakker maakte!!
    Oo jij begint vroeg hihi :) wie weet is er indd al wat te zien. Zou wel erg leuk zijn :) je zit dan 4 dagen voor nod of niet ?!

12. bpu

bpu Niet meer actief

Spannend rara! Welkom nog trouwes!
    Sax klinkt toch best hoopgevend! Wat gaat de tijd dan langzaam he, ben zo benieuwd of het raak is deze maand bij jullie! Ik blyf duimen voor iedereen. Er komen genoeg nodjes aan komende tijd!

Sorry voor het weinige contact hoor meiden, lees wel alles mee :) Beterschap iedereen met de kindjes..

Ik zelf ben er tot nu toe nog weinig mee bezig geweest met komende ronde, ik ben wel ff weer met beide benen op de grond gekomen na al die vage klachten vorige maand en heb besloten dat ik daar dus helemaaaal geen zin in heb de komende tijd. We zien wel of het lkkt of niet de komende rondes.

Ik moet morgen nog ff werken en dan 6 dagen vrij, manlief is volgende wk jarig en het word mooi weer als t goed is dus kheb helemaal zin in de voorbereidingen en gezelligheid komende dagen.

13. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    heb je mooi goed bpu!!!!
    Ik heb me er ook veel minder mee bezig gehouden, maar als je NOD nadert, dan ga je automatisch al je klachtjes analyseren......
    maar ik ga er echt positief in. Als het niet is gelukt, dan gaan we gewoon weer een ronde verder!

Gezellig, lekker een klein weekje vrij en leuke dingen voor de boeg!!!
    Wij dus ook. Nog 1 dagje werken en dan volgende week vrijdag gaan we 2 weken naar Italië. Zooooooooo veel zin in!!!

14. bpu

bpu Niet meer actief

Oeeeh klinkt goed! Italiaaa.. Wij hebben niets geboekt, lekker bij huis.. Wie weet bedenken we ons nog en pakken we de tent en gaan we na terschelling ofso.. Lekker impulsief! Kan nu nog;) haha

Je hebt trouwes gelijk hoor, weet wel ckr als mn eisprong is geweest dat mn gedachten weer op hol gaan!

We blyven positief en verder lekker genieten van alles wat we nu al bezitten! Ik vroeg manlief vanavond trouwes of ie zn verlanglijst al klaar had, hij wilde graag uitzet! En om te beginnen met een wieg! Ik lag slap haha.. Mannen😉

15. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Oww jaa dat is ook lekker, impulsief weggaan hihi :):)!
    Jaa na je ei is het altijd lastig er niet aan te denken. Maja als we t zo graag willen is het logisch.

Rara heb je toevallig al getest ?!

16. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Heerlijk ff impulsief met de tent!!! Ik hou van de eilanden van NL !!!! Kom er ook erg graag!!

Ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Ben er ook wel enorm aan toe. Zo moe joh. pfff en verwend door de kinderen uit de klas... niet normaaaaal. zo veel chocola en bloemen en douchespul etc etc etc. Moest wel ff slikken, is toch raar om ze 6 wkn niet meer te zien.

Rara, ik ben ook benieuwd!!!!

Ik ga morgen testen!!! Tot nu toe geen enkel spoor van ongi... maar wat niet is kan nog komen... (hopelijk niet hihi)

17. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    JEEEEEJJ hihi altijd lekker even vakantie :)
    jaaa je zal flink verwend zijn !! leuk hoor!! je kan de komende tijd weer heerlijk snoepen en douchen hahahah :)

JAAAAAA vind het ook spannendd hihi, dacht er net nog aan tijdens t wassen hihi :D
    nog 1 dagjee :) ga je morgen ochtend meteen testen of wacht je tot savonds?

18. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Meiden...... vandaag nod..... zou het?????

Bijgevoegde bestanden:

19. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Saxxxx jaaaa ik zie m hoooor :D
    Deze is positief:)

20. MommyM