Ladiessss Jullie hebben aardig wat gekletst ik kan het amper bijbenen op mijn telefoon Rara heb je inmiddels al getest? Ben n beetje nieuwschierig hehe. Hoe gaat het met de rest vd zieke kindjes? Ik heb dochter inmiddels aan de antibiotica. Gister was ze jarig, toch maar gevierd maar manman wat druk.. 17 man stroomde in 20 minuten tegelijkertijd binnen en ons meisje maar huilen om papa en mama. Werd ff gek. Eisprong ook nog niet gevonden. denk dat ik m gemist heb of ik heb n super lange cyclus ineens.. Ik snap er niks van. Ik ga er maar vanuit dat deze ronde niks meer word, helaas.
Hee meiden! Vandaag meteen een cb gekocht om het te doen geloven. Bij zoon testte ik pas een paar dagen na NOD en toen was het echt een knaller dus ik kon nog niet helemaal overtuigd zijn tot ik deze zag! WAAAA IK BEN GEWOON ZWANGER!!!!!!!!!! We zijn er echt kats ondersteboven van. Besef begint nu te komen. Het is allemaal nog wel heel pril natuurlijk dus het blijft duimen dat alles goed mag gaan. Volgens eige berekening ben ik 20 maart uitgerekend. Spannend he! Ook al ben ik de 1e, ik blijf actief in dit forum want ik gun jullie allemaal van harte heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel ook een positieve test!!!
Jeeeeeejjj sax ,, dat is wel duidelijk he! Toppertje!! Jaaaaaa de eerste zwangere van dit forum onderwerp hihi t is je gugund meiss !!! Hopen op nog veeeeel meer positieve testen!! We gaan er gewoon vanuit dar het goed blijft gaan!! Spannend nu op t wachtbankje voor je eerste echo pff ook al zo spannend !!
Super sax! Lief wat je zegt, hopen dat iedereen binnenkort zo'n mooie test krijgt! Het is iedereen gegund!
Super meid..leuk dat je blijft!! Ik hoop je snel te volgen hihi.. Mooie datum ook toch..lekker naar t voorjaar toe! Nu aftellen naar de echo en vk..leuk leuk!
Ja super spannend en leuk!! Maar we gaan dus aankomende vrijdag op vakantie. Ik ga zeer waarschijnlijk daarna pas contact zoeken met de vk. Want het is nog zo pril joh, ik ga toch geen afspraak meer hebben voor mijn vakantie. Dus ik bel daarna wel!
Ja zou ik inderdaad ook doen, heeft nog niet zoveel zin nu. Nou komt het goede begin van je vakantie toch uit hihi
Jaaaa superr leuk beginn van jullie vakantie hihi Indd lekker genieten van de vakantie en daarna de vk bellen !
MommyM, goed je best doen want you're next!!!! En rara, hoe is het bij jou? En alle dames die tegen de ei aanzitten, zet hem op met klussen!!! En doe het op zijn 'phoebe's'!!! Help de zwaartekracht een beetje en ga ondersteboven op de stoel zitten. (hahaahaha realiseer me dat als jullie geen Friends kijken/gekeken hebben dat jullie er geen drol van snappen... ML en ik zijn nog steeds stiekem beetje gek op friends)
Kan iemand ons nod en zwanger lijstje opnieuw invullen? Lukt mij niet via de telefoon en ik heb geen idee wie wanneer aan de beurt is. Kunnen we mee aftellen!
Proberen Melaniie 22 jaar - 2e kindje - Ronde 2 - NOD: 21 juli (?) BPU 25 jaar - 1e kindje - Ronde 1 - NOD: 27 juni Sax 29 jaar - 2e kindje - Ronde 2 - NOD: 12 juli Lizz88 Ronde ? - NOD: ? MommyM 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD: 19 juli [COLOR]Zwanger[/COLOR] Dit is een oude .. Mijn info. nani- 22 jaar- 1e kindje -ronde 2 -nod: 8 aug. -