Hoi dames, mag ik hier ook mee schrijven? Ik ben vandaag ongesteld geworden en vanaf nu gaan we er dan ook voor. Volgens mij houdt dit in dat mijn nod 10 augustus is, mits ik een normale cyclus heb.
Hoi bpu, Dat klopt. Ik heb vandaag nog op moeten zoeken wat een nod is etc haha. Het is allemaal erg nieuw en spannend!
Voor jou ook lees ik, ook spannend! De dag voor de eisprong begint de klustijd toch dus voor jou begint de spannende wachttijd weer bijna?
Leuk dat je mee kletst vlinderbaby. spannend he! Ik heb net ovu test gedaan aardig positief. Verwacht mn ei morgen ongeveer dus mijn nod zal dan niet de 21e maar 24e worden.
Jaaa ik verwacht hem morgen! Idd spannend.. Ik haat t wachtbankje nu al ik zit in ronde 2. Toen ik hier voor t eerst kwam moest ik ook de afkortingen opzoeken, ik dacht waar hebben ze et wel over haha.
Ha meiden! Ik klets hier ook gezellig mee! Mijn nod liet wat langer op zich wachten en nu 7/8 juli m'n eisprong gehad. Ik verwacht dinsdag 22 juli m'n volgende Nod. Zit in ronde 1! Ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van in de eerste ronde maar het blijft spannend. Meer mensen rond deze datum die hun nod verwachten?
Ik ben tot nu toe heel kalm tot mijn verbazing maar denk wel dat dit rond mijn nod anders word. Ik heb de afgelopen maanden wel goed gelet op mijn lichaam, zodat ik straks niet bij alles denk dat het misschien een teken is van zwanger zijn. Kijken of dat helpt want anders ga ik ook niet genieten van het wachtbankje
Welkom!! Gaan jullie voor een eerste kindje? Mijn nod zal rond de 24e zijn en die van bpu volgens mij de 27e dus in de buurt.
Bijna mellaniie, ik denk de 28e! Ik verwacht mn ei morgen dus ben benieuwd of ie ook komt. Ik doe nog niet aan ovu testen. Spannend al die nodjes!! Hopelijk mogen we snel sax opvolgen!
Leuk! Dank jullie wel! Ja wij gaan voor onze eerste! Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar blijkt toch lastig. Hoe is dat bij jullie?
Haha ja in ronde 1 denk ik stiekem nog van nou misschien heb ik geluk maar zodra ik met m'n neus op de feiten wordt gedrukt zal ik er denk wel wat meer afstand van kunnen nemen en de natuur zijn beloop laten.
Ja eerste ronde is alles nieuw en spannend. 2e ronde ook hoor maar dan weet je al hoe ronde 1 verliep..
Ik vraag me nu ook af of ik een normale cyclus heb, na je eerste ronde weet je dat iets beter. Ik doe ook nog niet aan temperaturen, eerst een paar maanden gewoon proberen