Jaa tis toch even afwachten hoelang je nodig hebt om je cyclus weer op gang te krijgen.. Sommige hebben et direct!
Precies. Daarom zie ik deze maand ook meer als testmaand als echt potentiële mogelijkheid... Maar wie weet, alles kan haha
Welkom vlinderbaby Gezellig dat je mee komt kletsen Altijd spannend zo'n eerste kindje. Toch heel bijzonder Wens je veel succes en vooral plezier Hihi
Gezelligg EefjeK, mijn nod is 17juli, zitten dus best dicht bij elkaar! Ik mag al bijna testen! Spannend allemaal hoor!! Ronde 1 is altijd spannend, zal zo'n geschenk zijn als t dan al raak is! Zal duimen voor iedereen !!!
Welkom Eefje en Vlinderbaby..spannend voor de eerste keer allemaal. En t kan hoor in 1x raak, ik ben bij beide meiden na het stoppen met de pil gelijk de eerste ronde zwanger geraakt. Dus ben erg benieuwd hoe het nu zou gaan..
leuk, wat nieuwe meiden erbij! heel veel succes vlinderbaby en eefje!! MommyM, het is bijna zo ver voor jou!! Ga je eerder een testje erop wagen? Of wacht je tot je NOD?
Mag ik even jullie mening vragen? Gister na middernacht (dus eigenlijk vandaag) hebben ML en ik t gezellig gemaakt nu lees ik overal dat het t beste is om t om de dag te doen. Morgen verwacht ik mn ei, vorige x kwam ie aan t eind vd dag. Wat zou ik doen? Wachten tot morgen met opnieuw gezellig maken? Ben bang dat ik dan te laat ben, of morgenvroeg ff eerder wekker zetten. Daarnaast wil ik het ook niet geforceerd doen en alleen als we zin hebben en dat is wel nu eigenlijk haha. Maar probeer er toch iets rekening mee te houden om de natuur een handje te helpen. Sorry als het 2 much info is
Ik zou het gewoon lekker doen hoor. Wij maken t vanavond morgen en miss dinsdag gezellig. mijn libido is echt nog nooit zo hoog geweest dus dat komt wel goed uit en of de kwaliteit dan zo slecht is.. Je kan beter wat slechter zaad heen sturen naar een ei dan goed zaad naar geen ei toch?
Jaa dat is zo! Maar ik kan ook iets beter zaad morgen heen sturen haha maar dan moet ik wel op tijd zijn
Neeee kan totaal niet wachten ahahah heb vandaag al een testje gewaagd 😁😁 dit kwam na verstrijken tijd Jullie mening 😁😁
Ik snap wat je bedoeld. Hihi. Ik heb laatst ergens gelezen dat je beter al wat Zaad daar kan hebben als t eitje springt. Als je eitje springt en er moet dan nog zaad heen is de kans minder. Of dit correct is heb ik geen idee van ?? Baad het niet schaad het niet. VL en ik hebben het ook twee dagen achter elkaar geZellig gemaakt voor m ei. Op de dag zelf niet !! Mijn libido is zooooo laag nu Dat was voorheen anders, weet niet waar het aan ligt haha
Klopt ja, een plusje Ik zelf zie het wel of ik wil t zien haha Ga nu wachten tot dinsdag of tot donderdag! Lastig allemaal pff
Sorry daar kan ik niet meehelpen, ik moet me eerst wat meer inlezen. Heb inderdaad ergens gelezen om de dag en de 1 zei 2 dagen voor eisprong en op dag van eisprong want het moet een lange weg zwemmen, ander zei dag ervoor en erna... Geen idee..