Dankjewel ik hoop het ook. Voel hier ook niks meer. Ga d'r maar niet meer van uit ( klein beetje zelfbescherming ) we zien t morgen ! Jaa rot is dat he als je de ene keer wel iets voelt en de andere keer niet!
Sax ik wens je een hele fijne vakantie toe! Mommym, dan ga ik dit forum morgen maar weer goed in de gaten houden haha! Maar we duimen met zijn allen voor je. Aprilmama laten we hopen dat je het mis hebt, maar wel de goede instelling om teleurstelling te voorkomen iig. Ik ben ondertussen wel heeeel benieuwd hoe ik het ga vinden om op het wachtbankje te zitten nu ik jullie zo hoor haha. Maar dat duurt nog even. Vandaag ging ik bij een vriendin eten en ze had o.a. Carpaccio gemaakt en iets met rauwe eieren.... Nu gewoon gedaan maar moet even nadenken hoe ik dat in de toekomst ga doen
Quote Liz: Ik heb mijn ouders ook opa en oma gemaakt, maar ben ook de oudste. Hopelijk lukt het jou ook Vlinderbaby. Thnx! Maar mijn zus is ouder en al bezig.. Besloten dat ik het haar ook onwijs gun en dat het beter is als zij de eerste is en dan ik een maand later of zo
Ohh Jammer MommyM, had leuk geweest als jij nummer twee was geweest van het Juli Clubje! Hier worden de symptonen ook minder heb dinsdag mijn NOD. Dus ga mij alvast maar richten op de volgende ronde!
Wat jammer Mommy M had het zo voorje gehoopt. Heey Dames ik ben wat afwezig geweest , heb het super druk gehad met werk etc. Voorbereiden voor de vakantie enzo.. ik heb wel alles gelezen Verder zit ik te wachten op mijn ei hopelijk over een week
Ahh balen MommyM..even afwachten nog dus. Vlinderbaby..Ja ik bedoelde meer dat het je hopelijk lukt om samen zwanger te zijn hihi. Het zou idd voor je zus erg leuk zijn om net iets eerder te zijn.
Jaa wie weet te vroeg maar vandaag is m'n nod, sus ga er niet meer vanuit. Geen bloed heeft moed zeggen ze he ahha ik kijk t ff aan. Denk dat ik vanavond ongi wordt, dat is meestal wel zo! Dank voor t meeleven. Maakt t toch een kleine beetje goed
Aah dat is jammer mommym!!! Dikke knuffel voor jou! En laat die rode zee dan maar gauw komen... Nieuwe ronde nieuwe kansen!! Wie is dan nu als 1e met testen??
Hè dat zou jammer zijn mommym, vooral omdat je het echt dacht. Even afwachten nog. Knuffel! Ik krijg dat rijtje niet goed in mijn hoofd, geen idee wie de volgende is met testen. Ik ben volgens mij de laatste
♡Proberen: ♥Mommym: 25 jaar, 2e kindje, ronde 2, NOD: 17juli ♥April 2012mama:33 jaar, 2e kindje, ronde 2, NOD: +/- 20 juli ♥Melaniie: 22 jaar, 2e kindje, ronde 2, NOD: 24 Juli ♥BPU: 25 jaar, 1e kindje, ronde 2, NOD: 28 Juli ♥Lizz88: 25 jaar, 3e kindje, ronde 1, NOD: 5 augustus ♥Vlinderbaby: 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 NOD: 10 augustus ♡Zwanger: ♥Sax - 23 maart 2015
Bedankt liz88. Dat zou echt supertof zijn Eefje je weet het niet. De een heeft klachten de ander niet. Dinsdag weet je meer!
April 2012 mama is next! Maaar ondertussen eerst de rode duivels 'afwachten' van Mommym! Liever NIET natuurlijk!
Superhandig weer! Eefjek en nani1 wel leuk als jullie er ook tussen komen? Even jullie leeftijd en nod sturen? Sax, wat zou het toch super zijn als iedereen snel in jouw rijtje staat hè!