MommyM...Hopelijk echt deze ronde raak voor je! En ik zou ook geen week zonder kids gaan hoor. Aprilmama..Ahh jammer, hopelijk volgende ronde meer geluk. Nani..Succes met wachten. Hier al steekjes linksonder dus eisprong komt eraan.
Jaa we zouden ook samen gaan maar hij kreeg de kans samen te gaan met z'n oom dusja volgende keer met ons .. Ja dat heb ik ook altijd gehoord dat het met een dag weer voldoende tijd had om nieuwe te maken. Ach we zien t wel. Hopelijk is het snel raak
Nou ik had het geduld niet wamt het voelt al twee dagen alsof ik ongi moet worden. En ik had zoiets dan maar testen on mn psyche anders instellen.. heb ik weer zo'n vaag streepje. Dit keer met foto.. haha.. maar volgens mij ben ik ook streepjes plasser...
Zo dames, wat een gezelligheid. Ik heb maar eens aantekeningen gemaakt haha. 1. Aprilmama... Hè wat balen! Hopelijk word de volgende ronde dan de winnaar 2. Mommym zo dat is veel geklus... Maar dat is niet vervelend toch, zeker niet voor de man. Volgens mij kun je het met je eisprong idd beter ook om de dag doen, want dan zou het zaad beter van kwaliteit en sneller zijn. Wat vervelend om nu al te weten dat de volgende ronde geen kanshebber is, dan maar extra hopen voor deze ronde! Haha Eefje, ik snap dat het op de nod zelf ook wel heel lastig is om nog niet te testen. Ik denk dat het streepje donkerder moet zijn om te wijzen op een positieve test, maar misschien toch iets te vroeg? Melanie. Jouw nod is over 2 dagen, hoe gaat het bij jou? Bpu, nog zes dagen, hoe gaat t bij jou? Liz88 steekjes linksonderin kan dus duiden op eisprong? Dat ga ik onthouden. Zijn er nog meer signalen? Melanie; gedeeltelijk herkenbaar., mijn vriend is er ook makkelijker in, over zes maanden is ook goed. Ik heb uitgelegd dat als ik zeker zou weten dat het dan raak was dat het dan prima is maar dat iedere mislukte poging naar mijn idee je angst vergroot van wat als het niet lukt. Ik heb ook uitgelegd dat zelfs bij klussen op de goede dag de kans maar 20% is dat vond hij wel heftig. Toch ook logisch dat hij denkt dat het zo raak is als je eraan denkt dat ik daar afgelopen jaar bang voor kon zijn als ik de pil vergeten was of t condoom tijdens overstappen van pil naar pil. Verkeerde signaal afgegeven haha. Overigens gaf mijn vriend ook aan niet te klussen op de klusdagen voor het klussen, maar alleen als hij zin heeft. Ik maak me daar geen twee seconden druk om, als ik niet zeg wanneer dat is weet hij het niet eens haha. En nu heb ik het gezegd zodat hij ook op zijn alcohol gedrag kan letten maar hij heeft altijd zin dus appeltje eitje om hem mee het bed in te krijgen hahahahah. Nou hopelijk kan er komende dagen iemand in sax haar rijtje gezet worden!
Ik moet wel zeggen de foto op de computer is wel wat vaag, om mijn telefoon is hij wat beter te zien. dit lijkt meer op mijn tuurstreepje van zondag. Maar ik wacht tot donderdag dan doe ik gewoon nog een test, is hij dan weer zo licht dan ben ik duidelijk streepjesplasser haha.. Mijn vriend wilde inderdaad ook geen verplichtingen dus ik zei gewoon niet wanneer het was. Hij zei wel een keer precies op mijn eisprong, vandaag was tie zeker?
Hier gaat het goed, lekker aan het werk Heb het gevoel dat ik gewoon ongi word dus ik wacht daar rustig op. Wel fijn dat ik niet de enige vriend heb die zo makkelijk denkt/dacht haha. Hoe gaat het met jou?
Nog even wachten met feliciteren hoor.. haha.. word er helemaal zenuwachtig van! Hoe gaat het met jou?? nog 2 dagen!!
Haha niet zenuwachtig worden joh! Bij mijn dochter was die nog lichter dan dat dus ik heb goede hoop voor je! Ja nog 2 dagen idd maar denk dat ik gewoon ongi word, heb mijn eisprong ook gemist volgens mij dus stel mezelf al in op de rode duivels
Je weet het niet!! Ik heb ook het idee dat ik gewoon ongi moet worden met zondag en maandag die lichte krampen in mn buik en rug.. Volgens mij heb je gewoon keurig geklust hoor! Ik geloof niet dat ik nog kan werken de komende twee dagen... haha.. ben helemaal afgeleid.
Pfffff warm opeens he?? ik ga het pas geloven denk als ik donderdag wat donkerder test. Misschien haal ik dan zo'n clearblue.. rip uit mn lijf maar ga er nog even van uit dat het niet zo is. Anders loop ik echt een blauwtje!
Spannnend! Maar ik meen et hoor, vind em echt positief! Snap wel dat je even wilt wachten met heel bly zijn hoor, voelt misschien onwerkelijk. Ongesteldheidskrampen horen by het begin van een zwangerschap trouwens
Hier goed hoooor! Nergens last van nog steeds, heb alleen gister 2 mega felle steken gehad in mn buik, pff duurde misschien 5 seconden maar moest echt even 'puffen' omdat ze behoorlijk pijn deden. Kan me niet herinneren of ik dit vorige maand ook had, wel steken maar geen idee of ze zo heftig waren.
Jaaa Eefje die is hartstikke positief hoor. Heb bij meiden weleens nog lichtere streepjes gezien en die waren ook zwanger. Gefeliciteerd..hopelijk donderdag nog iets duidelijker. Lekker afwachten bpu..hopelijk over 6 dagen positief nieuws. Vlinderbaby..Je kan duidelijke steken links of rechts onderin je buik krijgen, waar je eileiders zitten zeg maar. En je afscheiding veranderd heel erg, je krijgt veel meer en rekbaar en wat witter. De vorige twee keer had ik echt drie dagen lang mega pijn rond de eisprong, dat heb ik nu niet.
Ha meiden, Jullie nog iets leuks te melden? ik ben compleet afgeleid vandaag en het is ontzettend warm bij ons op kantoor. Dat maakt het concentreren ook niet makkelijk. Hoe is het weer bij jullie?
Jaaaaa Eefje duidelijk hoor. Deze beschouw ik ook als positief !!! Gefeliciteerddddd hopelijk heb je donderdag een duidelijkere test!! En die ongi klachten kunnen neel goed bij een zwangerschap horen hoor veel meiden hebben daar last van!! Power spannend voor jou BPU, helaas moet je nog even een paar dagen wachten!! Ik heb vanaf 11 tot 3 gezellig met een collegaatje en onze kindjes in t zwembad gezeten. Of dan is zo'n koud bad wel erg lekker met dit heette weer Dat worden spannende dagen Eefje logisch
Jaa spannend, vandaag was ik er wel weer wat meer mee bezig.. Steeds denken dat het toch niet raak is omdat ik geen symptomen heb..