Jaa dat zal t zeker zijn, naast werken ook bog klussen in jullie huisje Hahahaha jaa dat tref je dan wel weer, papa en mama zorgen wel voor jullie hihi! Oo fijn dat hij er vrede mee heeft en sat het ook zijn keus is geweest! En fijn dat jou ouders die rol een beetje kunnen vervullen voor hem! Moet jou ook een fijn gevoel geven!!
Oo drie kindjes, dan moeten jullie bog even flink aan de klus hihi ! Mooi hoor, dat jullie dit beide zo willen en naar die toekomst werken. Zeker allemaal sterke vrouwen in 1 groep!! Girllllllpowerrrrrr
Wat een lieve berichtjes dames! Mommym, erg lief! Fijn dat we echt een groep zijn waarin ieder zijn(nou ja, haar) verhaal kwijt kan, we elkaar idd respecteren en we elkaar steunen. Vriendlief vind alles nog eng dus is wat dat betreft niet echt een steunt haha.hij zegt wel eerlijk dat het van hem nog mag duren maar dat dat onzin is omdat hij het altijd eng zal vinden en hij er gewoon voor wil gaan. Lastig voor hem of weer de eerste in een fase te zijn, hij was net zo blij dat nu iedereen samengaat wonen aan zijn kant haha... Denk dat we vanzelf aan het idee wennen maar na jaren praten is het toch ineens echt hihi. Uiteraard zijn er nog redenen om het uit te stellen, zoals de verbouwing volgend jaar, maar volgens mij zijn die er altijd en moeten we er lekker voor gaan aangezien het goed zit. Grappig ander feitje. Ik heb gelezen dat de man de paar dagen van het klussen beter niet kon drinken en vroeg hem hoe hij daar over dacht.. Zijn reactie prima maar haal dan voor de zekerheid even ovulatietesten zodat ik niet voor niets niet drink. (Hij drinkt alleen in het weekend met name met een feest of bbq o.i.d.) dat was ff een lachmomentje hier
Wat een bijzondere en mooie verhalen zeg! Het is teveel om inhoudelijk op te reageren via de telefoon, maar ik vind jullie allemaal toppers!
Jaaa spannend! Nog rugpijn? Wel es vaker overtijd geweest dan? Anders is het morgen al wel een beetje duidelijk toch?
Mooie verhalen meiden, respect voor jullie allemaal..echt toppers en goede mama's!! Ik ben zeker erg blij dat ik het al snel goed voor elkaar had, snel de ware mogen vinden hihi. Heb wel redelijk lastige jeugd gehad met gescheiden ouders, vader die ik niet meer zie, stiefvader waar ik veel ruzie mee had en daardoor wel heel snel volwassen geworden. Dus toen ik ml had hunkerde ik ook echt naar liefde en een gezin etc. Heb mijn leventje goed op orde en ben daar heel blij mee..hopelijk blijft het ook zo. Heb wel voor alles keihard gewerkt en zonder hulp opgebouwd en daar ben ik wel trots op. Spannend Melaniie..Hopelijk zaterdag een mooie test. Bpu wanneer ga jij testen?
Spannend dames die moeten testen Hopelijk blijft je ongi lekker weg Melanie, we willen weer positieve testen zien
Nee met vlagen net wel zere steken bij liezen in de buurt toen ik me neus snoot haha. Ben wel eens in verleden overtijd geweest max 8 dagen geen idee hoe me cyclus zich nu houdt.. Wanneer ga jij testen maandag of eerder??
Euhmm nou in principe wilde ik pas testen wanneer ik niet ongesteld zou worden maar ML zei vanmiddag dat we zaterdag ook wel een testje kunnen wagen. Ik vind het prima, wel ff uitgelegd dat die testen in principe nog niets hoeven te zeggen.
Ja dus het wachten is op de uitslag van Eefjek, duimen op goed nieuws. En zaterdag zowel Melanie en bpu... Dit word een goede week, sax haar rijtje gaat groeien!!
Hoi allemaal! Sorry, ben even een aantal dagen weinig op dit forum geweest. Merk aan mezelf dat ik er toch wel heel veel mee bezig ben. En als dan mn ongi doorzet is dat toch logischerwijs het moment om even wat afstand te nemen en afleiding te zoeken. Maar ik leef nog steeds met iedereen mee hoor! Ik lees iets van zaterdag testen voor 2 meiden? Spannend!! Je bent ongeveer een week opgeschoven tov mij Melaniie! Hopen dat jij wel positief mag testen! Mijn ongi nog niet helemaal weg.
Begrijp het hoor april 2012 mama, dat heb ik ook. Dan ben je er ff zat van en zodra je ei in aantocht is begint het weer positief blijven
Meiden wat een verhalen! In mijn enthousiasme heb ik het nog niet goed genoeg gelezen en ga er zeker nog op reageren! Maar zojuist een test gedaan met clearblue en... zwanger!! Nou mn vriend en ik kunnen het niet bevatten! Hoe snel het is gegaan! We zijn er heel dankbaar voor! Maar ontzettend onwerkelijk hoor! Merk nog steeds weinig behalve die lichter menstruatie krampen. Ik hoop echt dat het voor jullie ook raak mag zijn! Morgen reageer ik uitgebreid maar tis nogal druk op mn werk! Misschien vanacht nog wel.haha. kan straks denk niet slapen! Ben nu echt ff shakey! Poehhhhh...