Hè Melanie toch echt balen dat he niet zwanger bent, maar nu het doorgezet heeft kun je wel verder. Gek he dat je kan weten dat je je ei gemist hebt maar toch kunt hopen zwanger te zijn. Dat zou ik ook hebben hoor! Zeker als je dan niet ongesteld wordt en al helemaal bij een positieve test... Ik wist helemaal niet dat je voor je nod al positief kon testen. Ik hoop over zestien dagen te moeten testen. Maar voel nog niets richting eisprong..
Hoe is het nu? Ik zou ook schrikken maar het is oud bloed dus zou geen kwaad moeten kunnen.. Hoop zo dat je snel kan genieten ipv zorgen maken!
Kan soms wel Vlinderbaby maar is heel verschillend hoe je cyclus is en hoe snel je hcg aan maakt. Bij nr1 had ik twee dagen voor nod een knaller en bij nr 2 had ik op nod zelf een knaller en drie dagen ervoor nog omowit. Ga t gewoon proberen volgende week zondag en mocht ie wel wit zijn en niet ongi worden dan doe ik het een paar dagen later. Heb je al wel geklust afgelopen dagen? Je zit al wel in je vruchtbare periode.
Liz88 o wat verleidelijk dan om te vroeg te testen. Ja woensdag en vandaag dus als het echt mijn vruchtbare periode is zou het moeten kunnen
Je hebt ook wel testen die wat gevoeliger zijn waarmee je iets eerder kunt testen. Is idd ook verleidelijk, maar ga pas die eerste doen op 3 augustus hihi. Ooh oké, nou hopelijk goed raak geschoten hihi
Haha zou inderdaad mooi zijn, maar op de een of andere manier ben ik ervan overtuigd dat mijn eisprong wat later gaat plaatsvinden...
Jaa ik had ook goeie hoop!! Jaa je hoopt het toch stiekem dat t goed zit en dat je zwanger bent! Helemaal na die test! Volgende ronde nieuwe kansen! Drie keer is scheepsrecht meis! We gaan samen met de andere voor een positieve test 😊 Jaa denk dan dat hij eerder is geweest! Maar wat maakt t uit je bent zwangerrrrrrrr jeeej hihi Leukkkkk lekker afleiding in burgers zooo 😊 nog leuk ook! Duimen dat t weer meteen raak is! Je ging niet beginnen toch met ovu testen ? En indddd lekker door klussen .. Kan nooit kwaad Hier heb ik de heledag gewerkt. Nu net pas zit ik. Drukke dag zo pff Merk dat ik er dese maand eigenlijk heel weinig mee bezig ben! Heb nog niet eens m'n testen besteld (ovu testen) terwijl mn ei over 6/7 dagen is. Wat hebben jullie gedaan dames? BPU heb je de vk al gebeld? Eefje hoeee gaat t met jou??
Nee kheb nog niet gebeld mommym! Maandag wilde ik op mn NOD een digitale test doen, maar denk dat ik die morgen al doe. Verwacht mn ei eerder te hebben gehad dus denk dat ik niet meer ongesteld ga worden aangezien ik me echt op en top zwanger voel inmiddels. Ik had ergens gelezen dat als je voor je NOD test je zo'n 50% kans hebt op een plakbeeb. Ik denk dat ik maandag ga bellen en ook ff aanmelden voor MVM.
Ook leuk een digitale wel showen dan hè hier Jaa duimennn dat t een plak beeb is!! Leuke tijd alles voor de eerste keer!
Jaaa kzal em showen morgen! Mn voorgevoel zegt dat ie gewoon positief zal zijn omdat ik goeie knallers had!
Wie is de volgende op de lijst met nod? Mijn nieuwe nod is 25 augustus. Kan hem niet in dat lijstje wijzigen met de telefoon. Liz gezellig ja burgerszoo! Leuke afleiding! -Vlinder ik zou gewoon lekker veel klussen haha, altijd goed! Kan hoor een late eisprong, mijne springt pas tussen dag 18-20 ongeveer! -Bpu goed dat je mee gaat doen aan mvm, bij dochter heb ik dat niet gedaan maar wil dat nu wel doen als ik zwanger mag worden. -Mommym pff vermoeiend he zo'n lange dag werken. Morgen wel vrij? -Aprilmama jouw vruchtbare dagen komen alweer in zicht he? Spannend hoor!! Wij zijn vandaag naar de bouwmarkt gegaan voor verf/behang. Kregen gratis advies van de historstyliste en hebben een gewaagde kleur uitgekozen haha. Groen! Geen knal, maar donker mat groen. Ben erg benieuwd hoe het gaat staan in huis, heb er zo'n zin in!!
Jaa erg vermoeiend jaa mja nu lekker met de beentjes omhoog hihi ! Ook gaaf, dat is zeker gewaagd waar komt het kleurtje?? Morgen lekker vrij hoor heerlijk
Klopt, ik wil er niet teveel mee bezig zijn. Eigenlijk was het idee dat ik niet eens wist wanneer mijn eisprong en nod was etc maar mede door dit forum weet ik dat toch haha. Maar ik denk ook niet dat dat heel realistisch was om er niet mee bezig te zijn als het zo'n grote wens is.... Maar temperaturen en ovaluatietesten gaan me nog te ver. Doorklussen doe ik wel en hopen dat mijn cyclus niet heeeeel lang is ook.. Fijn toch, om er niet teveel mee bezig te zijn? Hoe doe jij dat trouwens, meerdere quotes in 1 bericht? Drukke dag voor jou dus en dat met dit weer. Ik ben de dag begonnen met heerlijk klussen haha. In de middag met partner geluncht in de stad en daarna doodop op de bank gelegen. Ben nogal moe de laatste tijd, waarschijnlijk door verandering in hormonen?of door het weer.. Daarna paar uur thuis administratie voor werk gedaan en nu even relaxen voor ik zo mijn bedje induik..
Geen idee, zal zo kijken of ik het lijstje kan vinden... Liz zeker leuk, burgers zoo is ook erg mooi. Misschien had ik het al eens gevraagd dan sorry, maar betekend een late eisprong automatisch een langere cyclus? Bpu zeer goed dat je meedoet met mvm! Ben je niet bang dat anderen dit doorhebben, ik hoor wel dat ze niet zo subtiel zijn. Dat zou mijn enige angst zijn... Altijd leuk he, om je huis weer op te frisser. Hopelijk staat de kleur super.
Kan, hoeft niet. Heeft te maken met je luteale fase. Als je een late eisprong hebt en een lf van standaart 10 dagen dan schuift je nod dus automatisch 10 dagen op. Heb je een onregelmatige lf, dan kan je nod hetzelfde blijven, langer worden of korter, maar meestal schuift je nod wel op hoor. Ja we hebben net een huis gekocht morgen misschien on officieel de sleutel en anders 1 augustus officieel bij de overdracht.
Nee dat snap ik, ik had me dat ook voor genomen maar dat werd m niet hihi Heel knap van je dat je dat zo kan! NOD bijhouden is wel handig dan weet je wanneer je zou kunnen testen !! Ik was met ovu testen begonnen om inzicht te krijgen in m'n ei etc .. Ik ga gewoon door ermee. Ieder z'n ding toch Ik zit op m'n iPad en dan open ik een nieuw tabblad en dan kopieer plakken hihi Jaa blegh zal aan t weer liggen, ben de laatste tijd ook erg moe!!! Ja zou best kunnen al die veranderingen in je lichaam ..
He wil je niet ontmoedigen want ik ben echt voor mvm maar heb gehoord dat ze die flessen nogal duidelijk naar hun busje brengen.. Anders vraag je het na bij de intake?