Ik heb ook gewacht tot NOD!! Toen hield ik het niet meer vol en heb ik getest! Die testen voor NOD zijn zo vervelend. Het zegt eigenlijk nog niets als er niets staat, dus dat wilde ik liever niet.
voor mijn nod test ik sowieso niet, want dat is al positief gekozen en vind het zonde om veel te testen. maar het beste zou denk ik zijn te wachten tot de donderdag, maar dat kan ik vast niet haha.. ach eerst maar eens afwachten of ik zondags niet ongesteld wordt
Welkom terug Sax! Melaniie, knap dat jij even afstand kunt nemen, vindt het soms maat moeilijk hoor! helemaal nu vanaf mijn ei natuurlijk weer de komende 2 weken.. Jammer Liz en Nani! MommyM, op het wachtbankje zitten is idd niet altijd prettig, duurt soms zoooo lang he voor je weer in de buurt van de testdagen komt..hopen dat je krampjes positief zijn! Ik had gisterochtend mijn laatste positieve ovu test, s avonds werd hij al lichter..ik zal dus nu wel op knappen staan haha! Zit ik ook weer in de wacht.. Hebben goed geklust deze ronde Mn man kan ook niet meer, die is 'leeg' zegt ie Ik zei, dat ik dan vol ben
Daarom wil ik nu ook echt wachten met testen tot donderdag mocht ik niet ongi worden. Vind t ook zonde om aldoor te vroeg te testen. Alleen bij L had ik twee dagen voor nod een knaller dus daarom gokte ik er nu op haha. Succes allemaal met wachten wachten wachten
Snap heel goed dat je dan nu weer twee dagen voor je nod test Liz!... Maar morgen zou je ook goed moeten kunnen testen?
Ik test dus ook nooit meer eerder dan 12dpo haha 😁moet gewoon! Die vage testen wordt ik gek van haha
Vlinderbaby..ja het blijft dus een beetje een gok wanneer mijn nod exact is. En volgens mij heb ik pas woensdagavond mijn eisprong gehad, dus daarom ga ik gewoon pas 14 dagen later testen nu, dus vandaar donderdag. Bij L testte ik op dag 26 positief en bij C op dag 29..dus ik wacht lekker af. Nu geen bruin verlies meer en begin vd avond wat misselijk.. Heb echt symptoompjes nu wat bij zowel ongi of zwanger zijn kan.. Blijft spannend dus hihi
Super goed Vlinder! Zijn nog steeds helemaal blij met het nieuws. Ivm de vakantie nog geen contact gehad met de vk, dus morgenochtend bel ik meteen!!! Enorm benieuwd wanneer onze 1e afspraak is. Ik merk wel dat ik steeds vaker misselijk ben.... 's morgens vroeg maar ook zo maar ineens op de dag. Dat is wel vervelend, maar het is nog niet zo erg dat het absoluut niet te doen is. Ook enorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm moe, niet normaal gewoon! Maar dat zal er allemaal bijhoren! Ik duim voor je Vlinder! (Net als voor alle andere meiden). Het zou zo leuk zijn als we allemaal zwanger mogen raken en dit ineens een heel ander topic wordt
Oké na het lezen van jullie berichtjes ga ik echt proberen op zijn vroegst 1 dag na de nod te testen haha. Blijft spannend Liz! Super om te lezen sax! Ook mooi dat het zo goed gaat en ik hoop ook dat we allemaal lekker snel zwanger zijn!
Fijn dat het zo goed gaat sax ik zou er voor tekenen!! Bij BPU ook alles nog goed? Hier af en toe van die ongi steekjes.
Jaa hier ook alles goed hoor! Ben de hele middag op verjaardag geweest by mn vriendin, haar zoontje is 7 geworden. Spannend he die steekjes! Dat had ik ook voordat ik testte..
Nou meiden de ongi is hier doorgebroken. Niet zwanger dus...best wel raar inderdaad als je 2x in 1x zwanger bent geraakt. Maar we hebben geen haast en ik ga vol goede moed de volgende ronde in..wil nu wel ovu testen doen om te kijken wanneer ik nu precies mijn ei heb. Ben al lang blij dat ik geen lange cyclus heb..Het is wel savonds doorgebroken kan ik dit dan wel als dag 1 beschouwen?? Dan heb ik een cyclus van 27 dagen.. Fijn dat het zo goed gaat bpu en sax.. Veel plezier met de vk bellen sax!!
He Liz.. Balen! Kan me voorstellen dat je er extra op hoopt en misschien wel een heel klein beetje op rekent als het al twee keer zo was, dus extra balen! Maar je cyclus is wel prachtig qua lengte! Ik zou dat wel gewoon als dag 1 zien, anders wordt alles wel ingewikkeld lijkt me.. En met de testen erbij ga je toch zeker weten dat je goed zit? Op naar de volgende ronde, nieuwe ronden nieuwe kansen!
Wat jammer liz vol goede moed op naar de volgende ronde. Ik zit nog te wachten wie weet morgen , als ik morgen niet ongi wordt test ik op dinsdag weer
Klopt vlinderbaby..je gaat er stiekem toch een beetje van uit. Maar vind t niet erg hoor, komt vast goed!! En ja ik ben t al best erg nu dus tel dit als dag 1. En ja ben erg blij met deze lengte vd cyclus. Nani..Hopelijk snel duidelijkheid voor je. Welke ovutesten gebruiken jullie?
Nani, spannend! Hopelijk heb je dinsdag een positieve test vast! Natuurlijk komt het goed! Ik gebruik nog geen testen, maar hoor iedereen over de kruidvattesten, de actiontesten en testen van sensititest.nl