In juli gaan wij er voor

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MommyM, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje, als je op je nod test of de dag erna, is het dan nog belangrijk om in de ochtend te testen? Ik wil namelijk het liefst zondag - of maandagavond testen, maar lees dat de ochtend wordt aangeraden. Alleen hebben wij hier afgesproken alleen samen te testen, dus dan wordt het als het met ochtendtreinen moet of de ochtend van de nod, vind ik te vroeg, of doordeweeks heeeel vroeg als we erna beide moeten werken of pas 20 dpo....

Hier wel signalen die me positief stemmen dat ik of ongesteld ga worden of zwanger ben. Pijnlijke en harde tepels, opgeblazen gevoel, opgezet buikje, gezicht wat onrustig qua acne.. Al die klachten had ik vorige x voor ik ongesteld moet worden. Mijn onderbuik voelt wel "anders" als normaal, maar dat kan ook komen doordat er voor het eerst geen hormonen aan mijn bloed worden toegevoegd vanuit de nuvaring.
    Haal me dus niets in mijn hoofd, zeker niet ervan overtuigd dat ik zwanger ben of zo, maar wel echt de hoop dat ik of zwanger ben of ongesteld ga worden dit weekend!:D

2. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoezo dat bpu? Geven vroege echo's geen betrouwbare info dan of zo?

3. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overigens geen steekjes waar ik veel zwanger geworden vrouwen over hoor en geen grote borsten.....

4. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Ik had ergens gelezen dat als je voor je nod test je het beste ochtend urine kan gebruiken en na of op je nod maakt het niet zoveel uit maar of het echt zo is weet ik niet , ik heb het wel gewoon s'ochtends getest :)

5. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    +1
    Dacht dit ook te horen/lezen overal.
    Spannendddd hoor.
    Je symptomen kunnen indd van beide zijn Maar laten we gewoon hopen van een zwangerschap :) kan je op t lijstje zwanger er bij :D

6. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Ik snap je gedachte bpu .. Zou mij ook maar onzeker maken.
    Maar wee zeker sat t goed zit!
    Over 10 dagen lekker een echo en jullie beebje zien :)

7. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Ik heb 4 dagen voor NOD positief getest met middag of avondurine hoor :)

8. bpu

bpu Niet meer actief

Mijn testen waren in de loop vd dag altijd beter zichtbaar dan met ochtendurine.. Verschilt denk ik toch per persoon?

9. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat zou helemaal geweldig zijn mommym!

Goed om te horen nani. Mommym en aprilmama dat het vanaf nod de hele dag kan. Ben zo nieuwsgierig naar het weekend. Doordeweeks vliegen de dagen om met werk etc, maar in het weekend duren ze iets langer haha.,

10. bpu

bpu Niet meer actief

Jahwel maar omdat het zo vroeg is gebeurt het ook nog welles dat mensen een hartje zien en vervolgens met 11/12 wkn niet meer.. Maargoed, dat kan altyd denk ik dan.. Ik hoop op een goeie echo met hartje, dan ga ik het mn ouders vertellen, heb echt behoefte het te delen met hen!!

Spannend trouwes, naderende NODjes:)

11. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Hè? Wat kunnen mensen daar nou op tegen hebben? Of vinden ze het niet nodig ofzo? Ik vind het juist wel fijn, die eerste weken ben he toch met name aan het wachten. Het maakt het ook wat meer echt en het feit dat je dan een hartje Jan zien kloppen stelt me ook wel gerust :)

12. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Ah ok, er kan natuurlijk altijd nog iets mis gaan, maar die kans is dan best wel klein.

Ja, leuk om het met hen te delen! Wij hebben het onze ouders meteen verteld, eerst wilde ik dat niet, maar we zagen ze allebei dat weekend en konden het niet voor onszelf houden :)

13. bpu

bpu Niet meer actief

Heb je het zo op tafel gegooid? Ik ben best wel zenuwachtig als ik er aan denk.. Ik weet ook nog niet hoe ik het ga zeggen of dat ik iets ga geven..

14. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Nou mijn ouders heb ik gebeld. Dat was wel jammer, maar ik zou ze die zondag zien op mijn zusjes verjaardag en wilde nog niet de hele familie inlichten en ik wist dat ik het ook niet de hele dag voor me kon houden, dus toen heb ik daarvoor maar gebeld. Ze wisten ook al dat we aan get proberen waren.

Ik snap wel dat je zenuwachtig bent, dat had ik bij mijn schoonouders ook een beetje, omdat ik niet eist hoe mijn schoonmoeder zou reageren.

Denk je dat he ouders het aan zien komen? Of verwachten ze het helemaal niet?

15. bpu

bpu Niet meer actief

Ik denk dat ze het niet helemaal verwachten... We hebben niet gezegd dat we er mee bezig waren. Ze zullen heus heel blij zijn, kheb hele lieve ouders.. Maar soms denk ik als we hen het wel verteld hadden dat ze zouden zeggen dat we nog zo jong zijn..

16. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Ja dat is wel spannend dan om het te vertellen :) ook wel heel leuk, ze zijn vast heel blij. Je kan natuurlijk ook gewoon de echofoto laten zien, die spreekt voor zich :)

17. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Hee meiden. Sorry ben niet erg actief de laatste tijd. Ben alleen maar bezig met klussen in het nieuwe huis en de bouwmarkt is inmiddels mijn tweede thuis.:D

Ik heb straks ook 5 weken geen internet dus ben erg weinig online denk ik..

Bpu heel veel plezier/succes met vertellen!:) ik vond dat het leukste om te doen haha.

Liz jammer meid! Op naar een nieuwe ronde.

Nani misschien overheen gelezen maar hoe staat het bij jou ervoor?:)

Misschien een stomme vraag hoor haha maar hebben jullie geen zin in een groepsapp op whatsapp? Lijkt me zoveel makkelijker dit:) hoewel dit verder prima is hoor haha

18. Nani 1

Nani 1 Actief lid

19 jun 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Ik heb net getest maar weer negatief en zit nu op 17dpo dus ik wacht gewoon mijn ongi af ..

Whatsapp das een goed idee :)

19. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn

Oo balennn meiss.
    Ik blijf hoop houden. Geen bloed geeft moed :D

20. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Dat dacht ik al melaniie hihi :)
    Wordt jullie huisje al een beetje hoe jullie t willen!?
    Leukk hoor ben benieuwd naar de foto's straks :D

Die groepsapp lijkt mij ook wel wat hoor :)! Ben benieuwd naar de andere meiden ..
    SUCCESS met klussen :):)

Deel Deze Pagina