Spannend meis, Snap dat je het wil delen met ze! En ze zullen vast blij zijn, ookal verwachten ze het niet. Denk dat het altijd spannend blijft hihi ook al weten ze dat jullie er mee bezig zijn Weetje al hoe je het vertellen wil?!
Ze weten niet dat we bezig zyn/waren.. Ik vind het best eng hoor.. Volgende week vrydag gaan we het denk ik vertellen als de echo goed is. Ik weet nog niet hoe, missn geef ik ze wel gewoon een ooievaar hahaha.. Whatsapp, goed ideee!!
Ja het begint langzaam vorm te krijgen! Vandaag hopelijk laatste dag sausen, donderdag vloer, vrijdag meubels ophalen en zaterdag verhuizen Nani wel lang he 17 dpo.. Maar mommym heeft wel gelijk; geen bloed geeft moed! Hoewel het wachten wel enorm frustrerend kan zijn.. Kunnen jullie dames mij in een pb jullie 06 sturen? Dan maak ik vanavond de groepsapp aan
Jaa snap ik hihi ik heb bij dylano m'n vader een speentje gegeven met de tekst i love opa vond t ook doodeng! Spannendd hoor volgende week eerst lekker jullie beebje zien
Leukk dan zie je ook waarvoor je het doet hihi Korte tijd tot verhuizen, maar jullie redden t wel ?? Jaa snap dat dat wachten helemaal niet leuk is nani! Voel je al iets opkomen qua ongi of niet? Is goedd mel
Ja het is zeer frustrerend maar ik kan niets anders doen dan wachten dus ik probeer er niet teveel aan te denken. MommyM ik had vanmorgen wat krampen en rugpijn maar nu voel ik niets meer
Wat zijn jullie goed bezig Melani!! Wij moeten ook weer aan de klus om het huis af te krijgen Ik ben ook voor een groepswhatsapp ik zal mijn 06 PB-en
Graag groepsnaam wat neutraal houden, mijn apjes komen op mn voorscherm en dan kunnen mensen de titel zien/lezen..
Jaa leuk een groeps app, zat ik ookal aan te denken..ik pb je mijn nummer ook even. Succes met het verhuizen Melaniie.. Spannend het vertellen bpu..lijkt mij ook weer heel spannend hoor. Nani..wat vervelend meid dat je nog niks weet, hopelijk snel duidelijkheid Shiltje..leuk dat jullie ouders het nu weten, reageerden ze leuk? Hier volop ongi..blegh,,maar vind het wel leuk om nieuwe ronde in te gaan..heb de ovu testen gisteravond besteld.
Nani wat vervelend he die onzekerheid. Lijkt me ook irri. Je wil of zwanger zijn of een goede cyclus hebben. Hopelijk ben je toch zwanger! Ik kreeg vanmorgen mn eten amper naar binnen krijg er hoop van maar voel me niet zwanger.. helaas geen groepsapp voor mij, dan ga ik ook tijdens het werk etc kijken en ik wil er niet teveel mee bezig zijn. Hoop dat jullie hier ook actief blijven maar anders houd het voor mij op. Vind dit juist prettig. Een besloten groep op deze site kan evt wel. Ik hoor wel wat jullie doen.
Jammer vlinderbaby! Maar ik begrijp je.. Wat my betreft blijven we dan ook hier actief, wil alleen ZP inruilen voor de app als iedereen mee gaat. We hebben nu net zo'n leuk clubje.. Hier verder alles oke, gister geen symptomen, vandaag weer vollop. Totaal energieloos, lood in mn benen en echt bekaf. En waarvan? Haha geen idee niets byzonders gdaan vanmorgen. Daarnaast weer streekjes in mn bm en lies. Nani balen zeg, duidelijkheid is toch ook wel wat waard! Succes met afwachten.
Ik wil ook zeker op zp blijven hoor..app kunnen we gewoon als extra gebruiken en eventueel voor wat foto's ofzo die je niet hier op internet wil zetten.
+1 Ik wil iedereen bij elkaar houden zoals bpu al zegt! We zijn met z'n alle begonnen en ik blijf dan ook hier schrijven !! Vlinderbaby snap je volkomen. Ene kant wil je er noet teveel mee bezig zijn maar aan de andere kant die steun die je krijgt van dit clubje ia ook he fijn!! Je kan je altijd nog bijvoegen als je dat graag wilt
Superfijn dames dat jullie ook hier blijven schrijven! Vind de groep inderdaad gezellig. En als ik later nog van gedachten verander horen jullie het gelijk! Maar ik ben er nu al zoooo veel meer mee bezig als ik dacht, ik wil mezelf een beetje tegenhouden Zo wil ik nu heeeel graag testen... Maar dat mag niet van mezelf... Snap jullie moeite met wachten met testen al een stuk beter! Grappig dat ik eerst dacht 'je wacht toch tot je nod dat is toch logisch. Dan heb je een reden om te testen en duur om steeds te testen' en nu denk 'ooooee ik wil testen, ben zo nieuwsgierig.. Zou het gelukt zijn...' Haha Melanie, lukt het allemaal met je huisje? Snap dat je daar nu druk mee bent, maar daarna kom je gelukkig weer gezellig actief terug.
Jaa vlinderbaby! Wachten duurt lang! Ga je het nog 5 dagen volhouden denk je? Hoe voel je je verder? Symptomen?
Ik vroeg net aan mijn schat of hij al wilde testen en hij vroeg me hoe dat zit. Ik uitgelegd en hij wil echt zondag of maandag testen, dat had ik ook wel verwacht. Dus dat gaan we doen,want bij mijn uitleg zei ik hem al dat dat veeeel verstandiger is dus eigen schuld dikke bult haha Alle symptomen die ik heb (pijnlijke tepels, moe, onrustige huid, opgeblazen gevoel) kunnen op zowel ongesteldheid, ontpillen en op zwanger zijn duiden. Wel heb ik echt een bol buikje en wat aangekomen. Daardoor ga ik iets meer hopen maar dat is niet realistisch. Kortom... Echt geen idee! Het zou kunnen, maar ja kan ook dat ik een cyclus heb van 45 dagen.... Best Spannend!! Maar ik hoor dat je altijd steekjes hebt als je zwanger bent en die heb ik niet gehad...
Hee meiden Ik ga even heel egoistisch alleen over mezelf vertellen... Vandaag ineens 2x een heel klein beetje bruin, oud bloed verloren........... Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Aan de ene kant denk ik (na op internet te hebben gelezen): maak je geen zorgen. Heel normaal in de 7/8e week vd zwangerschap, innestellingsbloeding. Maar aan de andere kant denk ik: help! kak! stress! .................... Als ik nog meer verlies bel ik toch morgen de vk op............... Ik weet dat het niets hoeft te betekenen...maar het is wel echt ff onzeker en moeilijk!
Sax dat mag uiteraard ook altijd, even je ei droppen en meer niet. Ik heb er niet zoveel verstand van, maar als er op internet staat dat het normaal is, dan is dat vast zo! Maar als jij er onzeker van wordt of gaat stressen, dan moet je zeker bellen! Op deze site kun je ook contacten met een verloskundige, misschien anders ook een idee. Volg je gevoel en beter te vaak bellen als te weinig! En het is vast goed meis!! Maar ik snap de angst!