In juli gaan wij er voor

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by MommyM, May 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MommyM

MommyM Bekend lid

May 13, 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Jaa daf is logisch sax, het is ff schrikken als je dat tor 2 keer toe vind! Het is positief dat je nu niks keer hebt gezien, maar snap dat je wilt en gaat bellen! Had ik ook gedaan! Altijd even fijn te horen wat hun er over te zeggen en hoe ze er over denken .. Laat je ons t wel weten :)?!

Ik ha m'n kleine man even wakker maken en dan mag ik weer een dagje werken.
    Succes vandaag sax met bellen!!

2. Liz88

Liz88 Actief lid

Jun 5, 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh das idd ff schrikken Sax..gewoon bellen hoor meid, hopelijk is het niks. Je hoort het wel vaker idd.

Vlinder..Moeilijk he wachten hihi. Tja bij mij was dat bruin/gelige verlies een naderende ongi..maar het kan ook innesteling zijn.
    Meer dan afwachten kan helaas niet.

Werk ze MommyM,,hier ook alweer aan het werk.

3. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach met een ongi ben ik serieus ook tevreden, want dan klopt de cyclus wel. Afwachten maar. :D

4. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sax al gebeld en gerustgesteld?

5. Nani 1

Nani 1 Actief lid

Jun 19, 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Sax wat eng , ik hoop dat je nu al wat duidelijkheid hebt.

Werkse mommy M

Vlinderbaby ik heb het waarschijnlijk over het hoofd gezien maar wanneer zou je ookal weer testen bijna je NOD spannend hoor!!!

Ik zit helaas nog op het wachtbankje , gevoelige tepels nog steeds en rugpijn af en toe en een beetje gevoelig linksonder maar niet echt een aankomende ongi gevoel dus nog steeds afwachten wat aan de ene kant wel lekker is even rust maar aan de andere kant heb ik liever dat het wel doorbreekt zodat we dan verder kunnen :(

6. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nani ik zou zondag of maandag testen maar ben er nog niet uit. Qua gevoel wil ik het nu al doen qua verstand volgende week donderdag ivm mogelijk verlate eisprong.. Even afwachten dus wat ik ga doen..;)

7. Nani 1

Nani 1 Actief lid

Jun 19, 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Spannend hoor ik zal voor je duimen !

8. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,030
    0
    0
    NULL
    NULL

Bedankt. Hoe gaat het bij jou?

9. Nani 1

Nani 1 Actief lid

Jun 19, 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Ik zit helaas nog op het wachtbankje , gevoelige tepels nog steeds en rugpijn af en toe en een licht zeurend gevoel linksonder maar niet echt een aankomende ongi gevoel dus nog steeds afwachten wat aan de ene kant wel lekker is even rust maar aan de andere kant heb ik liever dat het wel doorbreekt zodat we dan verder kunnen.

10. bpu

bpu Niet meer actief

Hoe was jou cyclus hiervoor nani? Heb jou situatie niet helemaal goed in beeld om eerlijk te zyn..

11. Sax

Sax Bekend lid

Jan 22, 2013
    987
    0
    0
    Hoi allemaal!
    Lief dat jullie zo met me meeleefden vandaag!

Ik heb vanmorgen de vk gebeld. Ze vertelde me dat ik me nog totaal geen zorgen hoef te maken. Rond deze periode is de baarmoeder zo hard aan het werk om zich klaar te maken voor de zwangerschap dat hij heel erg doorbloed is. Als je dan een keer hard niest, hoest, lacht, tilt etc dan kan er een adertje springen en er wat bloedverlies optreden. Zolang het bij een klein beetje bruin bloed blijft, hoef ik me geen zorgen te maken. Als het meer wordt, of helderrood, of ik krijg er pijn bij of ik voel me gewoon ongerust, dan mag ik altijd het 06nr van de dienstdoende vk bellen. Dus ik ben wel redelijk 'gerustgesteld'. Vandaag gewoon een normale dag gehad, maar wel 's middags weer een heel klein (nog kleiner) veegje gehad... Maar ik kijk het nu nog even aan.

Hoe is het met jullie allemaal?

12. bpu

bpu Niet meer actief

Goed te horen sax, heb ik ook gelijk weer wat geleerd mocht het hier ook zover komen! Vandaag had ik weer een fittere dag vergeleken bij gister, minder moe enz. Wel meer misselijkheidsgevoel maar niet overdreven. Hoe gaat toiletgang bij jou? Ik moet zo vaak urineren! En het stinkt! Sorry for the details.. Ervaring mee?

13. MommyM

MommyM Bekend lid

May 13, 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Fijn te horen sax !! Fijn dat je altijd even mag bellen als er wat is of je ongerust bent! Fijne gedachte lijkt me!

Nog even en dan de echo. :)

14. Sax

Sax Bekend lid

Jan 22, 2013
    987
    0
    0
    Mijn urine stinkt ook!! En is soms ook veel geler... terwijl ik niet veel minder drink...denk ik....

Inderdaad een heel fijn gevoel dat ik altijd mag bellen. Ik probeer wel wat rustiger aan te doen. Heb een mannetje van 1,5 jr die ik toch veel til (op en af de trap bijv), maar boodschappen ed laat ik toch manlief maar ff doen de komende tijd.

Heb bij zoon een geplande keizersnede gehad. Heb nu ook weer gelezen dat de wond van de baarmoeder bij het oprekken van debaarmoeder ook tot bloedverlies kan lijden.... dus dat is denk ik ook best een optie die in mijn geval waar zou kunnen zijn.

Welke dames zijn als eerste voor de test nu? Vlinderbaby dacht ik? Daarna MommyM?

15. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sax wat fijn dat ze je gerust hebben kunnen stellen en dat je 24/7 kan bellen!

Ik ga op z'n vroegst dit weekend testen... Hopelijk komt nani voor die tijd nog met goed nieuws...:D

16. Nani 1

Nani 1 Actief lid

Jun 19, 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Ik had hiervoor een cyclus van 35 dagen met clomid en daarvoor zat ik nog niet aan de clomid, vanaf Januari heb ik cyclussen van 49/64 dagen doordat ik dus PCOS heb en de eerste ronde met clomid had ik gewoon een normale cyclus.

17. Nani 1

Nani 1 Actief lid

Jun 19, 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Sax goed om te horen dat het niets ernstigs is , en fijn dat je altijd kan bellen :)

Haha vlinderbaby ik zou niet eens weten wanneer ik weer zou moeten testen begin een beetje moe te worden van de negatieve testen maar als ik na het weekend nog steeds niet ongi word en nog steeds negatief test dan ga ik ook even een belletje plegen naar de gynaecoloog.

18. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nani wat vervelend van de onregelmatigheid. Net nu je dacht dat je door chlomid regelmatig was? Ik geef je groot. Gelijk dat je dan gaat bellen maar ik denk dat je dit weekend positief test :D daar duim ik voor!

19. Nani 1

Nani 1 Actief lid

Jun 19, 2014
    187
    0
    16
    Flevoland
    Dat hoop ik ook :D en voor jou natuurlijk ook!

20. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

Jul 13, 2014
    1,030
    0
    0
    NULL
    NULL

Thnx! Ik was er van overtuigd dat ik of zwanger zou blijken dit weekend (niet echt) of ongesteld zou worden (dat dacht ik) maar nu niet meer.. Voel me niet meer opgeblazen, ineens 1,6 kilo kwijt, en beneden doet het niet meer zeer (meestal wel als ik ongesteld moet worden ik dacht door nuvaring maar omdat het nu ook was dacht ik dan door naderende ongi) maar is het zelfs nat (sorry)

Dus ben extra nieuwsgierig maar test sowieso niet voor het weekend en wacht af. Vind het wel interessant en zelfs beetje leuk die spanning.

Share This Page