In juli gaan wij er voor

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by MommyM, May 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bpu

bpu Niet meer actief

Hey shia,

Ik had het idee dat ik na 7 mnd volledig ontpild was. Ik heb trouwes nog noooit een schimmelinfectie gehad, lastig zeg!
    Maar t schijnt als je het eenmaal gehad hebt je het regelmatig krijgt.

Hoop dat je deze maand je ei niet mist, hou je alles nauwkeurig bij?

2. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik zie nu dat ik zomaar gereageerd heb in jullie onderwerp. Haha moest eigenlijk bij die van juni/juli. Maar het zal voor mij ws nu ook juli worden...
    7 maand?? Nou laat ik hopen dat het hier dan ook beter gaat. Nu je erover nadenkt, wat een rommel zo'n pil!!
    Ja hou wel het een en ander bij. Behalve temperaturen nog! Doe jij dat wel?

3. bpu

bpu Niet meer actief

Nee dat doe ik niet.. Ik heb een app gedownload en daarin hou ik alles bij. De pil is echt rommel inderdaad, voel me ook zoveeel beter zonder.
    Ik begin er niet weer aan.

4. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voel me ook beter zonder indd. Stemming beter en minder migraines!
    Ik gebruik ook een app. Welke jij? Ik had eerst mbk maar die werkt niet handig bij onregelmatige cyclus. Gebruik nu p tracker lite

5. bpu

bpu Niet meer actief

Ik gebruik womanlog, ideaal!

6. bpu

bpu Niet meer actief

Nog even een vraag meiden, drinken jullie partners ook alcohol?

7. MommyM

MommyM Bekend lid

May 13, 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    P.D is ook een hele fijne app!!

Ik ben door de pil zwanger geraakt dus heb nooit het ontpillen meegemaakt. Heb helaas geen advies daar over.
    Hopelijk is dat snel voor jou!
    Oo balenn zeg dat je je ei net gemist hebt :( doe je ook ovu testen?

8. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja doe deze maand voor het eerst ovu testen. Van de kruidvat. Jij dan?

Mijn vriend drinkt heel af en toe alcohol. Die van jou dan?

9. MommyM

MommyM Bekend lid

May 13, 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Jaa voor mij ook de eerste keer deze maand. Ik bestel ze online bij zwanger en kids.

Nee mijn vriend drinkt en rookt niet.
    Zie dat je een lange cyclus hebt. Vervelend:(

10. bpu

bpu Niet meer actief

Die van mij wel maar nu niet in de week van de eisprong, vroeg me gewoon af hoe jullie daarover denken.

11. MommyM

MommyM Bekend lid

May 13, 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Ligt helemaal aan z'n drink gedrag :p is het iedere dag een biertje of af en toe 1x in de week ofzo?
    Ik denk dat als we bewust voor een kindje hadden gekozen dat ik t niet zo leuk zou vinden.
    Straks tijdens de zwangerschap moeten wij 9maanden t drank en andere dingen laten staan. Dan vind ik het wel fare dat hij tijden het zwanger worden het mindert of stopt 😁 of ben ik nu heel egoïstisch ??

12. bpu

bpu Niet meer actief

Normaal drinkt hy rond 22.00 savonds een borreltje wanneer hy gewerkt heeft en in t weekend. Nu mindert hij uit zichzelf en sowieso niet in de week dat ik mn ei heb.

Ik vind het niet erg dat ik dingen moet laten, van mij hoeft hij het niet perse. Alleen vind ik het wel belangrijk dat het niet in zijn zaad zit zeg maar..

13. Sax

Sax Bekend lid

Jan 22, 2013
    987
    0
    0
    Ik wist niet eens dat dat kwaad kon??
    Mijn man drinkt amper alcohol, soms in het weekend een biertje als er mensen over de vloer zijn. That's it. Dus dat is dan wel handig!

Wat is dat voor een app waar jullie het over hadden??

14. bpu

bpu Niet meer actief

Dat weet ik ook niet? Zegt mn gevoel haha..
    Denk jij dat het geen kwaad kan?
    Ik gebruik womanlog, daarin hou ik alles bij van mn cyclus.

15. MommyM

MommyM Bekend lid

May 13, 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Volgens mij doet het je zaad niet goed nee, maar dat weet ik niet zeker.
    Nee bij ons gebeurt dat vanzelf al die dingen laten. Daar hoeven we niet over na te denken.

16. Sax

Sax Bekend lid

Jan 22, 2013
    987
    0
    0
    FF gegoogled!!!

Wat is de invloed van alcoholgebruik op de vruchtbaarheid van de man?

1.Hoeveelheid zaadcellen neemt af

Meer dan twee alcoholische consumpties per dag heeft invloed op de geslachtsorganen van de man. Door de schadelijke invloed van alcohol wordt de leverfunctie minder. De productie van het mannelijk geslachtshormoon (testosteron) daalt. Dit hormoon zorgt ervoor dat de zaadballen zaad produceren. Overmatig alcoholgebruik leidt daarom tot een afgenomen hoeveelheid zaadcellen. Dit beïnvloedt de kans op zwangerschap negatief.

2.Kwaliteit van zaadcellen neemt af
    Naast het feit dat alcohol leidt tot minder zaadcellen, neemt ook de kwaliteit ervan af. Bij de man wordt er voortdurend zaad aangemaakt in de zaadballen. Onder invloed van alcohol kunnen de zaadcellen zich niet goed ontwikkelen.
    Er ontstaat zaad met een afwijkende vorm dat bovendien ook slechter kan zwemmen en daardoor meer moeite heeft om de eicel te bereiken. De kans dat deze zaadcellen een eicel bevruchten, is veel minder groot dan bij normale zaadcellen.

3.Minder zin in seks
    De verminderde hoeveelheid testosteron die het gevolg is van overmatig alcoholgebruik, beïnvloedt ook de seksualiteit van de man. De zin in seks neemt af en het krijgen van een erectie kan langer duren dan normaal of helemaal niet optreden.

17. bpu

bpu Niet meer actief

Hmmm puntje 3 is hoogst onwaarschijnlijk hahaha

18. MommyM

MommyM Bekend lid

May 13, 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Hahaha 😂

19. Sax

Sax Bekend lid

Jan 22, 2013
    987
    0
    0
    Hahahaha!!!!
    Vaak is de mijne juist extra opgewonden als er een paar drankjes in zitten hahahaha.

20. bpu

bpu Niet meer actief

Klopt haha, maargoed manlief drinkt deze week niet! Vind k lief dat ie dat al doet. Mochten we niet zwanger kunnen raken zal het onderwerp wel aangesneden worden maar tot nu toe vind ik het niet erg dat hy rookt en een borreltje drinkt.

Share This Page