De pijn wordt hier langzamerhand sterker , weer iemand of de pijn wat zakt als het losgelaten heeft?? Wat een gedoe heb liever dat ik 1x heftig pijn heb en het zakt dan dat het langzaam steeds erger wordt. Ik heb echt mijn dag niet , een vlindertje in de maak en dan wordt je gebeld dat je oud collega dood gevonden is in haar woning.
Dan komt het altyd allemaal weer tegelijk!! Sterkte! Ik kan je helaas geen informatie geven, heb het nog nooit meegemaakt!
♥ Proberen ♥ Vlinderbaby; 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD: 10 augustus ♥♥ MommyM; 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD: 13 augustus ♥♥ April2012mama; 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD: 17 augustus ♥♥ Melaniie; 22 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD: 25 augustus ♥♥ Lizz88; 25 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD: 30 augustus ♥♥ -------------------------------------------------------------------------- EefjeK; 27 jaar - even rust - begint ?? ♥♥ Nani; 22jaar - even rust - begint ?? ♥♥ ♥ Zwanger ♥ Sax; 29 jaar - 2e kindje - Uitgerekend op: 23 maart 2015 - ??? Bpu; 25 jaar - 1e kindje - Uitgerekend op: 6 april 2015 - ??? Shiltje 31 jaar - 1e kindje - Uitgerekend op : 8 april 2015 ?? ♥Afspraken♥ Bpu - 1e echo - 14 augustus - 17;15 Sax - Intake gesprek - 19 augustus Shiltje - 1e echo - 20 augustus Laten jullie even weten als er iets niet klopt of veranderd moet worden
Ik heb mezelf even onder even rust gezet omdat ik de arts nog moet spreken of ik gelijk verder mag of dat ik even een cyclus over moet slaan.
Oww zo bedoel je haha nee je hebt gelijk. Was ook niet bewust allemaal. Toen ik me ziek voelde en ik biet ongesteld werd dacht ik hmmm .. Toen zei bloemmmm (van t forum) dat ik maar eens een test moest doen whahah En die was positief.
Heb je al minder pijn?ik hoop het! En wat een naar verhaal van je oud collega! Sterkte meis! En we horen wel wat de ha zegt wil je zelf liever wachten of gelijk door? Gisteren hebben wij maar ff samen genoten voor t geval t toch m'n eisprong is vandaag nog niet lekker had ook geen zin om te testen. Hier verder geen nieuws, voel me 'n beetje bleh dus rustig aan vandaag. T voelt alsof m'n ongi door moet komen maar niet lukt of zo. Iig denk ik niet meer dat ik wellicht zwanger ben haha
Vlinderbaby is er bij jou al wat duidelijkheid?? Nani ik hoop voor je dat je gauw groen licht krijgt!
Oh wat blijft het spannend aan jouw kant ja.. Haha! Ik hoop echt voor je dat je straks als je er wat minder mee bent omdat je denkt ongi te worden je zomaar een positieve test krijgt!
Ik heb nu verhoging misselijk en spotte net vruchtbaar slijm dus denk toch eisprong. Nou ja dan heb ik die iig hoop alleen dat die misselijkheid snel afneemt bah! Hoe is t net jou en je huis etc?
Dat kan heel goed ja!! Je gebruikt geen ovu testen he? Wel beetje late eisprong maar dan is ie er iig!! Dat is t belangrijkste haha. Lekker veel klussen Ja het huis....... wat een troep hahhaha Boven moet nog 1 kamer klaar en 2 kasten vast geschroefd worden dan kan ik beginnen met opruimen. Oja en nog een lamp ophangen in de gang en dochters slaapkamer, schroeven waren te kort. En verder de kleine dingen.. zoals fotolijsten schilderijen kapstok enz. Maar hool dit weekend er klaar mee te zijn.
Dankje! zie net dat de kattenbak er staat hahah die moet naar de gang maar die staat nog vol met troep achja t word vanzelf wel wat hoop ik
Leuk Melaniie..mooi hoor Spannend Vlinderbaby ben benieuwd hoe je cyclus nu loopt, of dat je gewoon zwanger bent.
Leuke foto's mellanie Mooi geworden !! Lekker genieten nu! Hier vandaag getest, vaag streepje zie ik, maar vast ene indroger net als de vorige keer van kruidvat! Klote testen! Die koop ik dus nooit meer!! Ga weer veder met ronde 4 ben ik bang