In juli gaan wij er voor

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MommyM, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen aprilmama! Hopelijk de volgende ronde...!

2. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Vlinderbaby dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt en idd nette cyclus. Nou hopelijk de volgende ronde helemaal geen ongi hihi
    Hier nu ook geen buikpijn bij ongi..wel fijn idd.

Melaniie..jij hebt ook die ovu van z&k he?? Volgens mij geven die ook niet echt een knaller, zie dat bij meerdere en heb t zelf ook..gisteren en vandaag wel donker maar geen knaller..maar denk wel dat dit weekend mijn piek was..
    Maar t maakt je wel onzeker idd.
    Wij hebben nu vanaf maandag om de dag geklust, en vanochtend ook gedaan. Nu morgen nog een keer en dan moet het goed zijn volgens mij haha..
    Sterkte met de bbq haha

Jammer aprilmama..

Beterschap MommyM

3. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Dankje lizz

Ik heb juist altijd knallers en zie eigenlijk ook bijna alleen maar mesen die ook knallers er mee hebben, maar jij kan natuurlijk uitzondering op de regel zijn?
    On de dag is altijd goed, dan weetje dat je goed zit!
    Laat je rijtje van testen eens zien lizz?

4. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja in het topic van de vrouwen die voor een derde gaan heeft ook iemand er niet echt een knaller mee gevonden dus vandaar. Bij de meiden gebruikte ik die van Sensitest en daar had ik wel een duidelijke mee beide keren. Dus ja weet het ook niet..
    Ik stuur foto wel even in de app, hoop dat ik t er goed op krijg.

5. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Liz ik ben ook wel benieuwd naar je testen. Ik heb nu ook sensitiefsten. Ik denk dat ik ze ga gebruiken vanaf dag 19 of zo. Niet zozeer om te kijken wanneer we vruchtbaar zijn maar meer omdat je dan weet wanneer je ongi moet worden en waar je aan toe bent.

Beterschap mommym

6. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Jaa indd, lastig te zeggen allemaal.
    Misschien volgende maand dan toch die andere proberen!
    En als je ongesteld word dan kan je terug tellen en kan je zien wanneer je ei was ..
    Is goeddd ben benieuwd

7. Liz88

Liz88 Actief lid

5 jun 2014
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga maar gewoon van gisteren uit, toen had ik ook wat ei pijn.

Tja het ongi worden zegt helaas niet zoveel..mijn zusje had bijv niet elke maand een eisprong of pas heel laat. Dan sprong ie pas op dag 23 en vijf dagen later werd ze ongi, zo kon ze dus niet zwanger worden. Is in het zkh allemaal bekeken..nu is ze gelukkig zwanger omdat ze soms wel een goede cyclus had.
    Dus ja ik wacht maar gewoon af eind vd maand en hoop dat ik twee streepjes plas dan hihi.
    Krijg de streepjes helaas niet duidelijk op de foto want dan lijken ze veel vager..

8. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Oo okee, nja dan hopen dat je gewoon twee streepjes plast :D

9. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hoi meiden!

Sorry! Ik ben enorm afwezig de laatste dagen. Ik ben ook zo ontzettend moe, het is echt niet normaal meer. Extreem moe. Bluhhhh.... Ben ook weer begonnen met werken vandaag. Hele klas weer netjes gemaakt. Donderdag weer naar school voor de vergadering en maandag echt weer aan het werk!

MORGEN EINDELIJK INTAKE YESSSSSSSSSSSSSSSSSS! EN DAN EINDELIJK AFSPRAAK MAKEN VOOR DE 1E ECHO YESSSSSSSSSSS!!!!

Hoe is het met jullie allemaal meiden? Wat jammer en verdrietig van de MK's van Shiltje en Nani he :( En wat jammer dat deze ronde (tot nu toe?) nog geen nieuwe zwangere heeft opgeleverd! Maar je moet maar zo denken: als jullie nu zwanger mogen worden, krijg je een lekker mei/juni kindje! Ideaal seizoen om een baby'tje te krijgen <3

10. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Hoi Sax! Wat lastig voor je! Zo zie je ook wel tegen je werk op zeker?
    Hier nog ongi. En idd...een juni kindje is wel heeeel leuk! Klinkt ook leuker dan mei haha. Moeten we weel net goed mikken, want ik zal inweek 39 een keizersnede krijgen haha! Zal binnenkort eens even een berekening erop los laten :)

11. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik zie er wel een beetje tegenop qua moeheid, maar ik vind het ook wel weer erg leuk om te werken!

Krijg je een geplande ks? Die had ik bij ons zoontje. Waarom krijg jij een geplande ks?

12. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Spanennddddd saxx

Morgen dan eindelijk je intake en hopelijk niet veel later je echo &#128516;&#128516;
    Wel vervelend van je moeheid, hopelijk lukt het allemaal met werken etc!
    Geen andere kwaaltjes? Zoals misselijk etc?

Veel plezierrr morgen :):)!

13. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poging 3... Irri zo..

Sax, wat vervelend dat je zo moe bent!! Ik hoop dat je je snel fitter voelt! Maar het is voor een goed doel! Bijna intake, leuk! En dan de echo!! Dan zie je het hartje!!! :D:D:D

Juni is een mooie maand! Ook voor de beeb. Maar alle maanden zouden goed zijn, ik zou niet stoppen omdat ik een maand niet zou willen, maar ik zou liever niet in december vervallen. Maar juni klinkt goed haha

Vanavond ff flink gesport, heerlijk!

14. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.165
    3.045
    113
    Nederland
    Liz ik heb ook 1 dag een donkerdere test gehad van z&k maar geen knaller nee. Hoop dat die voor mij niet als positief geld want dan heb ik een lf van maar 8 dagen waarschijnlijk.:p

Sax wat naar van je moeheid..:( hoop dat t langzaam aan beter word, niks aan zo he.

Spannend voor morgen! Heel veel plezier!:)

15. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ja is wel naar van die moeheid.. maar ik verzet me er overdag een beetje tegen. Volgende week moet ik ook gewoon weer werken dus kan ik ook niet slapen. Nu gaat het aardig! Ben af en toe nog wel erg misselijk, maar hoef gelukkig niet te spugen.

Vandaag de intake gehad. Was weinig bijzonders hoor. Gewoon standaard vragenlijstje, bloeddruk gemeten (was perfect) en afspraak voor de echo! Volgende week al! Dinsdag 26 augustus om 20.40 uur! Yessss!!

Hoe is het met jullie allemaal meiden? Wie is de eerste op de NOD lijst??

16. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn

&#9829; Proberen &#9829;

Melaniie; 22 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD: 25 augustus &#9829;&#9829;
    Lizz88; 25 jaar - 3e kindje - ronde 2 - NOD: 30 augustus &#9829;&#9829;
    MommyM; 25 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD: 10 september&#9829;&#9829;
    Nani; 22jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD : 12 september &#9829;&#9829;
    Shiltje 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD : onbekend ??
    April2012mama; 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD: ?? &#9829;&#9829;
    Vlinderbaby; 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD: ??&#9829;&#9829;
    --------------------------------------------------------------------------
    EefjeK; 27 jaar - even rust - begint ?? &#9829;&#9829;

&#9829; Zwanger &#9829;
    Sax; 29 jaar - 2e kindje - Uitgerekend op: 23 maart 2015 - ???
    Bpu; 25 jaar - 1e kindje - Uitgerekend op: 6 april 2015 - ???

&#9829;Afspraken&#9829;

Bpu - 2e echo - ???
    Sax - 1e echo - 26 augustus - 20:40

Laten jullie even weten als er iets niet klopt of veranderd moet worden :D

BPU wanneer is je tweede echo?
    En wanneer is jou NOD aprilmama & vlinderbaby?
    Dan zet ik het er weer even op!

Spannende hoor sax.
    Jaa dat is wel verstandig om er niet aan toe te geven en al een beetje te wennen voor volgende week, kom je misschien al een beetje in dat ritme terecht!
    En fijn dat de misselijkheid nog te doen is!
    Positieve berichten allemaal weer hihi :)

Melanie is de volgende op de rij als ik t goed heb :)!

17. bpu

bpu Niet meer actief

Mommy mijn 2e echo + intake is 11 sept! Nog even geduld dus.
    Balen sax van je vermoeidheid, bij mij is het nu stukken afgezakt. Daarvoor verzette ik me er ook tegen maar dan was ik die dag erna gewoon ziek, dan protesteerde mn lichaam echt.. Ik moest er gwwoon aan toegeven toen. Nu voel ik me stukken fitter.

Hopen dat deze maand geluk brengt met de nieuwe aankomende nodjes. Succes meiden

18. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    @Sax; ik krijg idd een gepaknde KS ivm de uitval van mijn benen de vorige keer. Risici op herhaling is aanwezig.
    Wat fijn dat je zo snel een echo krijgt!!!

@Mommy, mijn NOD zet eerst maar op 12 september. Even afwachten wanneert mn ei is, maar als het verandert hoor je het nog even :) . Heb het even nagekeken, heb tot nu toe steeds een cyclus van 27 dagen, netjes toch?

19. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sax, volgende week dinsdag al, nog maar heeeel even geduld!! :D

Mijn nod is 21 sept... Klinkt nog ver weg, maar ik zit niet meer op m'n ongi te wachten dus vooruitgang:D en ik kan lekker drie weken drinken en carpaccio eten ipv twee haha...

Bpu en sax doen jullie mee aan mvm?

Nani, shiltje en eefke, hoe gaat het meiden...? Denk wel aan jullie!

20. bpu

bpu Niet meer actief

Ik wel vlinderbaby! Fijn dat je je weer meer op je gemak voelt!
    Geniet van de carpaccio etc:)

Ik snak naar een broodje filet hahaha, vanmiddag gehoord dat ik wel brie mocht eten van de supermarkt! Wist ik niet! Dat ga ik dus morgen direct kopen:)

Deel Deze Pagina