30 is idd netjes. Weet jij hoe het is met shiltje en Eefjek? Zijn zij ook al zwanger? Het is een vruchtbare groep hier Maar waarschijnlijk ongi hoor al hoop ik van niet natuurlijk
Jaa klopt zeer netjes ben er ook blij mee dat ik zo'n vaste cyclus heb ! Hoop dat t voor jou nog steeds een innestelings bloeding is!
Eefje horen we allemaal niks meer van denk ik ?? Shiltje praat mee in de whatsapp groep. Jij wilt er nog steeds niet bij. ?
Nee lijkt me Superleuk, maar niet verstandig... Ik ben nu echt ongesteld. Dat betekend nieuwe ronde nieuwe kansen
Ohhh balen meid! Maar betekend wel dat je een mooie cyclus had deze maand toch? Hopelijk volgende maand meer geluk!
Awhh jammer , maar wel een mooie cyclus. Ik denk helaas dat het er ook (nog) niet in zit voor mij voel (nog) niets af en toe wat steken en hoofdpijn maar als ik het vergelijk met de vorige cyclus dan voel ik nu niet zo veel naja ik wacht het nog rustig af .. Zat er wel aan te denken om woensdag te testen met sensitest (dipstick) en daarna zondag weer op mijn nod
Ik hoopte t echt en keek ook echt met spanning naar de test zondag, maar toen die negatief was was ik tot m'n verbazing niet heel teleurgesteld. Blijkbaar wist ik beter haha. Maar heb er t volle vertrouwen in, vind t leuk (ja ik spoor niet) en spannend allemaal. Mommym ik doe geen ovutesten, maar waarom stop je er niet mee als t je tegenstaat?zonder kun je ook perfect inschatten wanneer je ei is hoor. Ik dacht zondags of woensdags en blijkbaar was de zondag goed
♥ Proberen ♥ Nani; 22jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD : 21 september ♥♥ Vlinderbaby; 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD: 21 september ♥♥ Melaniie; 22 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD: 3 oktober ♥♥ MommyM; 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD: 14 oktober♥♥ Shiltje 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD : ?? -------------------------------------------------------------------------- EefjeK; 27 jaar - even rust - begint ?? ♥♥ ♥ Zwanger ♥ Bpu; 25 jaar - 1e kindje - Uitgerekend op: 3 april 2015 - April2012mama; 34 jaar - 2e kindje - Uitgerekend : 22 mei 2015 - ?? Lizz88; 26 jaar - 3e kindje - Uitgerekend op: 25 mei 2015 - ?? ♥Afspraken♥ Bpu - echo - 9 oktober April2012mama - 1e echo - 15 oktober - 15:00 Lizz88 - 1e echo - ?? Laten jullie even weten als er iets niet klopt of veranderd moet worden
M'n nod mag nu op halverwege okt. Geen zin om uit te rekenen waar hij nu op valt, ben er nu weinig mee bezig en veel vertrouwen en dat voelt ode. Of doe maar 20 okt ivm m'n eerste cyclus.. Melanie hoe is t nu met en bij jou? Mommym als de ovulatietesten tegen gaan staan, Miss n ronde zonder? Weet niet of ik t al gezegd had maar t is n aanrader en lekker stressloos Nani bijna jou bod zie ik?
Ik ga 23 september naar VK en dan krijg ik de formulieren mee en uitleg over de testen en dan krijg ik ook afspraakformulier voor echo mee dus volgende week maar ik de afspraak daarvoor. Zal rond de 8 weken zijn. Haha vlinderbaby in de nonchalante houding..
@vlinderbaby haha ik krijg ook steeds minder zin , ik dacht ook ik ga zonder ovulatie testen verder maar toen opeens kreeg ik mijn ei superlaat en tegenwoordig voel ik er niets van dus ben daar nog wel mee bezig. Ik voel niets en dacht ik kijk vandaag even of k wat zie maar het is omo wit dus denk dat ik gewoon afwacht of ik ongi wordt. Dat wordt dus ronde 4 met clomid en ronde 7 in totaal zucht! @lizz88 spannend hoor
Merk je het ook niet aan het slijm nani? de billigmethode o.i.d. Daar merkte ik t aan namelijk... Nani, hopelijk wordt dit je ronde dan! Lizz wat ver al! Top hoor! Ja ik geloof gewoon dat t deze ronde of ronde vier wordt. Erna ga ik me pas druk maken. Hoewel tot nu toe vind ik t nog leuk en spannend, misschien blijft dat wel zo..
Ik zal het vanavond even veranderen meiden!! Omdat ik zeker wil weten wanneer m'n ei is heb ze al binnen dus zonde om nu niet te gebruiken! Kijk wel even wat ik doe, die testen vind ik opzich niet spannend alleen iedere maand dat weer opnieuw doen !
Wat knap vlinderbaby dat je zo rustig eronder blijft! Kan ik echt niet!! Hier nog niks aan de hand haha ga vd week beginnen met ovu testen. Spannend liz! 23 sept dat is volgende week al ja!! Nani alles kan nog gebeuren he! Je bent nog best vroeg met testen. Hopelijk gauw een plakbeeb. Morgen heeft dl verkleedpartij op de opvang, gauw prinsessenjurk gekocht maar gaat pas vanaf maat 104 dus moet even kijken of ik hem in kan nemen vanavond. Ben niet zo handig dus hopelijk blijft ie heel