@Mommy, wat betekent de vraagteken achter de uitgerekende datum? Moet ik nog iets aan je doorgeven? Hier gaat ie goed! Soms wat vage krampjes en moeeee en vaker plassen 's nachts.
Ja Melanie, maar dat komt omdat ik er nu nog vertrouwen in heb dat het gaat lukken. Zolang dat blijft is het leuk en spannend. Zodra dat weg is of m'n geduld op is zal het wat anders zijn haha Mommym dat snap ik. Ik heb ook een stapel van die testen in huis, maar hoef ze hopelijk niet te gebruiken (want dat wil ik pas doen na een half jaar of zo dus zou betekenen dat het dan nog niet raak is). Had ze aan het einde van ronde 1 gekocht, maar toch besloten om er mee te w88.. Aprilmama, mooi zo Nani, en? Als t uitblijft over n paar dagen opnieuw testen?
Ja denk het wel had vandaag opeens lichtbruin/ caramel achtige afscheiding dus. Of het is een innesteling of een aankomende ongi .
Hihi nee maar t is een schatting nog toch, bijnde vk hoor je hoever je echt bent en de uitgerekende datum toch meestal. Dus daarom had ik er nog even vraagtekens achter
Nee laten we hopen dat t de volgende ronde gewoon lekker raak is ☺️☺️ Geen testen blegh.
Lichte ongi krampjes verder nog niks dus denk dat als ik zondag niet ongi ben geworden ik maandag dan ga testen.
♥ Proberen ♥ Nani; 22jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD : 21 september ♥♥ Melaniie; 22 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD: 3 oktober ♥♥ MommyM; 25 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD: 14 oktober♥♥ Vlinderbaby; 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD: 20 oktober ♥♥ Shiltje 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD : ?? -------------------------------------------------------------------------- EefjeK; 27 jaar - even rust - begint ?? ♥♥ ♥ Zwanger ♥ Bpu; 25 jaar - 1e kindje - Uitgerekend op: 3 april 2015 - April2012mama; 34 jaar - 2e kindje - Uitgerekend : 22 mei 2015 - ?? Lizz88; 26 jaar - 3e kindje - Uitgerekend op: 25 mei 2015 - ?? ♥Afspraken♥ Lizz88 - intake - 23 september Bpu - echo - 9 oktober April2012mama - 1e echo - 15 oktober - 15:00 Laten jullie even weten als er iets niet klopt of veranderd moet worden
@Mommy; oooh haha dacht omdat er nog een spatie tussen zat dat we er bijvoorbeeld evt neer konden zetten of het een j/m wordt oid (voor degenen die het weten en zouden willen vertellen ). Maar klopt, bij de echo gaan ze nog naar de uitgerekende datum kijken.
Hoe gaat het hier verder? Ik begin nu langzaam meer vruchtbaar slijm te krijgen dus verwacht mijn ei deze week ergens (hoop ik). Dan heb ik weer een super laat ei want vandaag zit ik al op dag 19.. Mijn vriend en ik hebben sinds mijn ongi nog maar 1x geklust. Heb gwn echt geen zin deze maand. herkenbaar voor iemand? Ik wil ook geen ovu testen gebruiken deze ronde maar dat moet van mn vriend. Hij heeft er meer zin in dan ik.. blij als deze ronde voorbij is en hopelijk volgende ronde weer meer zin in.
Dat is herkenbaar hoor melaniie, heb dat nu ook en hoe langer het gaat duren hoe minder je er zin in hebt. Hoop dat het de volgendr ronde lukt!! @vlinderbaby ben net ongi geworden, het wou niet doorlopen, nu weer op naar de volgende ronde.
Poging 4 Pff wil al de hele tijd reageren maar steeds gooit ie me eruit, vaaaag. Maar hier alles goed, ongi weg en op naar m'n ei ! Vruchtbaar slijm is alleen maar positief indd hij komt er dus aan Ik zou gewoon als je geen testen wilt gebruiken geen testen gebruiken ! Makkelijker gezegd dan gedaan haha ! Oo balen nani toch door gezet .. Op naar de volgende ronde indd!
Nani balen! Mommy geniet ervan Melanie, het ene moment heb ik ook veel meer zin als t andere. Dat is natuurlijk en nu moet je een soort van als je kans wil maken... Doe wat goed voelt meis, het moet ook genieten blijven!
Gelukkig herkennen jullie het haha. Moet idd leuk blijven en niet zo'n grote verplichting. Hoewel je wel moet natuurlijk haha Is het bij jullie ook zo koud? Hier regen en best wat wind bah, echt herfst weer.