In juli gaan wij er voor

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MommyM, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Wat is het stil hier zeg....
    Ik heb nog steeds geen eisprong:S
    Hoe gaat t met jou vlinderbaby? En mommy?
    Nani balen dat t is doorgebroken he.:( hopelijk krijg je gauw weer n mooie eisprong

2. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    K heb geen nieuws eigenlijk... Ik hoop dat m'n ei een paar dagen later is deze maand dan hebben we meer kans.. Vorige x had ik op woensdag vruchtbaar slijm, hopelijk nu wat later.
    Welke dag zit jij nu Melanie?
    En mommym hoe is het?

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Waarom later voor meer kans dan? Snap hem ff niet sorry:)
    Ik zit al op dag 21:$ word weer een laaaange ronde..
    Als dit blijft wil ik eigenlijk even langs de ha maar dat wil mijn vriend niet.
    Ik wil eigenlijk in januari heen als t dan nog niet gelukt is en ik late eisprongen en lange cyclussen hou. Maar vriendlief ziet t niet ech zitten.
    Nja tegen die tijd nog maar eens kijken.

Hoe gaat t met de zwangere dames? Hoe voelen jullie je? Alweer echo's gepland?:)

4. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat we elkaar dit weekend niet zien ivm werk. Alleen vrijdagochtend heeeeel vroeg, dan slaap ik haha, en zondagavond heeeel laat.

Kunnen ze daar wat aan doen dan Melanie? Snap wel dat het vervelend is, had ik bij m'n eerste cyclus ook.heb je wel al vruchtbaar slijm?

5. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Gaat goed hoor dames. Wachtend op m'n ei, die is over 6 dagen :p
    Zaterdsg ga ik weer beginnen met ovu testen!
    Ben benieuwd naar m'n cyclus dit keer :):)!

Oo balen mel weer zo'n lange cyclus :(:( hopelijk komt je ei snel!
    Dit wachten is ook niks

Oo shit vlinderbaby!! Zou mooi zijn voor dit keer als hij dan ff wat later komt!!
    Mja 1x hoeft maar genoeg te zijn :)

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Ahaaaa op die manier:D hahaha
    Ja dan snap ik je wel hihi. Dan moet ie maar na het weekend komen.
    Maar balen zeg als je elkaar een weekend niet ziet.
    Heb je dat vaker zo? Ik kan nog niet eens een nacht zonder marcel.:$ dan slaap ik echt super slecht. Wat voor werk doe je/jullie dat je elkaar niet ziet? Als ik zo brutaal mag zijn:)

Ik weet niet of ze er wat aan kunnen doen hoor maar kan natuurlijk altijd informatie inwinnen tegen die tijd. marcel zei vanavond weer dat ie echt pas heen wil na 1 jaar dus nja ik heb niks in te brengen denk ik haha:p ach zo ver is het ook nog niet gelukkig.

@ Mommy over 6 dagen alweer? Jeetje wat gaat dat snel!
    Je hebt geluk dat je zo'n mooie cyclus hebt zeg. Ik heb het gevoel dat ik gigantisch achterloop haha:p

Jammer dat de rest niet meer zo actief is.:( Ben ook wel benieuwd hoe het met sax gaat.

Moeten jullie morgen ook werken of lekker vrij?
    Ik was gister en vandaag vrij en moet morgen en vrijdag werken van 6-16. Pf ben echt toe aan een normale baan met kantoor tijden :cool: Maarja daar kan ik eerst nog wel een aantal jaar over dromen:D

7. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    @melanie, nee t komt eigenlijk door een werkuitje van zijn kant gecombineerd met mijn werktijden op vrijdag. Gebeurd maar af en toe, maar ik vind het heerlijk! En vaak druk met leuke dingen met vriendinnen...
    Morgen hele dag werken, ik was vandaag wel lekker vrij. Morgen belangrijk gesprek@werk, dus ben benieuwd...

@mommym ik hoop dat je je ei snel vind. Ik hoop dat de mijne maandag komt;) maar misschien is mij. Lf wel geen veertien dagen en komt hij altijd eerder of later haha..

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Ahzo op die manier!:) ja als je gezellige dingen met vriendinnen doet is het niet zo erg nee:)
    Ik ga zaterdag voor het eerst in tijden weer stappen haha. Gister appte een vriendin van een vriendin die ik redelijk ken of ik mee wou. Nou vooruit haha ben benieuwd of ik het volhou:p

9. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier dan zaterdag ;)

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Dankje zal wel goedkomen. Jij ook:)

Nog 4uur werken en dan weekendd:)

11. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lukt dat zeker haha, heel veel gezelligheid..
    Maar geen ei in het vooruitzicht, de symptomen mogen wel vast komen want die zijn vaak drie dagen van te voren al aanwezig...

12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Misschien latere eisprong? Ook nog geen vruchtbaar slijm oid?
    Op welke dag zit je nu? Ik op dag 25/26 dus:p En ik had gisteravond ein-de-lijk een posi ovutest. En vanmorgen ook. Dus mijn cyclus zal nu ongeveer 35 dagen zijn. Dus nog even geduld hebben hihi

13. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ook nog niet. Dus even afwachten...
    Lang he, dat was m'n vorige cyclus ook! Maar je hebt hem iig gevonden!

14. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Gelukkig dat je je ei hebt gevonden mel, en dat het dit keer niet een extreem lange cyclus is!!
    Goed gebruik van gemaakt 😂😁
    Ik ben sinds gisteren weer beginnen met ovu testen, verwacht m'n ei over 2 dagen, dus ben benieuwd!!

15. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan kan het zijn dat we gelijk opgaan lopen mommym, dan kunnen we een beetje tegelijk testen;)

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Ja hij is goed benut haha. Vnv nog een extra ronde just to be sure haha.
    Ik zag je foto idd mommy, kleurt al mooi. Hopelijk springt ie gauw maar denk het wel.

Hebbn jullie nog wat gedaan gister en plannen voor vandaag?

Ik was pas kwart over 6 thuis van stappen en vanaf 11 alweer wakker😳 ben zo brak pffff

17. MommyM

MommyM Bekend lid

13 mei 2014
    688
    0
    0
    Thuisblijf Mamaa
    Hoorn
    Jaa spannendd hihi
    Mijne is vanavond positief m'n test, wie weet dat hij morgen nog donkerder is!
    Wanneer was/is jou ei :D

18. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee mommym, binnen nu en een week gok ik. Dus nog even geduld. Vanavond de banner maar even aanpassen... Maar de jouwe dus ook bijna, fijn! Ik kan m'n ei ook al gehad hebben maar de vorige keren merkte ik dat aan m'n rug en (.)(.) dus denk het niet..

Melanie had je berichtje gister gemist. Gisteren gesport en gewerkt en eerst heerlijk uitgeslapen. Was een heerlijke dag. Heb jij het nog gered rot bedtijd! ;)

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    O lekker uitslapen! Sport je veel? Ik moet ook weer beginnen joh. Ben aangekomen haha. ik had gister een vejaardag. Was pas half 7 thuis:) en moest er 11 uur weer uit haha dus ben nu een beetje brak..

Mandy is die nog donkerder geworden?:)

20. Vlinderbaby

Vlinderbaby Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat was een heftige dag dus...

Dat uitslapen doe ik nooit meer op zondag, lag vannacht wakker tot half twee...

En mommym, hebben we een winnaar?

Deel Deze Pagina