Hoi, Wie gaan er net als ons nu beginnen om zwanger te worden van de derde? Na lang wikken en wegen heb ik mijn twijfels/angsten op zij geschoven en er voor gekozen om voor een derde te gaan. Onze jongste is nu net 1 jaar geworden en we vinden dat de tijd daar is. Maar nu het dan ook echt de planning is slaan de twijfels toch toe. De twijfels zullen langzaam aan wel wegtrekken maar het is altijd gezellig om er over te babbelen zonder dat je omgeving hiervan op de hoogte is. Wie kan en wil hier over kletsen?
Wij willen ook voor een 3e gaan,wrs vanaf volgende maand Die twijfels herken ik wel,ineens dat gevoel of we er wel goed aan doen en of we niet blij "moeten" zijn met de 2 kids die we nu hebben. Voor mijn gevoel is het gewoon anders als bij de eerste en tweede.En dat lijkt een beetje gek
Als het aan manlief ligt klussen we elke avond. Hij houdt zich niet bezig met nod of wat dan ook. Aan mijn banner te zien moeten we ons over 6 dagen gericht bezig houden met klussen. Van mij hoeft dat nog niet dit is de eerste ronde. Mag van mij nog wel even duren
Die mannen zijn ook zo heerlijk fanatiek altijd Hoe oud ben je als ik vragen mag? Merk daar zelf nl ook wel verschil in.Ben zelf 32 en bij de oudste was het toch allemaal wat anders,luchtiger.
Als het aan manlief ligt klussen we elke dag. Zeker nu we wat hem betreft eindelijk voor een derde gaan. Ik wou perse wachten tot de jongste 1 jaar was. Vorige week was ze jarig en manlief is er dus ook maar even over begonnen. In september wordt ik 31 en het zou leuk zijn om voor mijn 32ste zwanger te zijn of al meer!??! Maar dan zullen we niet te lang moeten wachten. Wauw wat een raar idee voor mijn 32ste al een derde. Het dringt nu pas tot mij door!
owww hoe herkenbaar zeg... Nu heeft meneer nog meer "excuses" om te sexen Ja wie weet hoe het gaat en heb je voor je 32e 3 kids.Soms moet je dingen hardop zeggen/schrijven voor ze tot je door dringen he Hoe oud is je oudste? Hier zijn ze 7,5 en bijna 6 jaar...dus dat zou hoe dan ook een behoorlijk leeftijdsverschil worden.
Dacht dat alleen mijn mannetje zo'n hoog libido had maar niet dus. Onze oudste wordt in november 4 en de jongste is net 1 jaar oud! Het leeftijdsverschil wordt nu niet zo groot maar dat willen we ook niet weer. Hoelang zijn julie nu bezig om zwanger te raken? Onze eerste ronde moet nog beginnen deze maand en misschien wel volgende maand kan er nog niet aan wennen dat we er weer mee bezig gaan!
Wat zijn nog meer leuke of gezellig topics om in mee te klesten? Niemand in onze omgeving weet dat we voor een derde gaan en ik zou graag met andere of kleppen zoals vrouwen dat graag doen!
Nee hoor,is jou man niet de enige haha.Toch hoor ik het niet zo vaak,als je al zo lang samen bent en al kids hebt. Wij gaan er nog niet helemaal voor.Wrs volgende maand.Heb eerst andere medicijnen nodig voor m`n bloeddruk (dinsdag afspraak hiervoor).. Ik heb wat kwaaltjes die ik eerst op orde wil hebben.Lukt aardig,behalve dat afvallen niet goed lukt helaas.
andere topics.. ik zit bij "in 2011 zwanger willen worden van de 3e" (zoiets haha) en bij "(bijna)klaar voor de start" Bij de laatste ben ik de enige die voor de 3e gaat,maar toch is dat m`n favo cluppie Bij de eerste ben ik pas mee gaan kletsen,moet ik nog een beetje inkomen
Mijn man denk dat iedereen elke week minimaal drie keer klust. Weet niet waar iedereen de tijd of de energie weghaalt maar goed. Vervelend dat je je medicijnen nog niet onder controle hebt. Ja dat afvallen lukt mij ook niet best zou graag/moet eigenlijk 20 tot 25 kilo afvallen om op ideaal gewicht te komen. Maar voor als nog heeft mij dit niet in de weg gezeten om zwanger te worden. Ben nu wel bezig om minder te eten maar het meer bewegen wil niet lukken. Gelukkig wel alle zwangerschapskilo's snel kwijtgeraakt. In beide gevallen niet meer dan 15 kilo aangekomen.
Ga eens een kijkje nemen bij de andere topics ben ook in het begin wat terughoudend. Meestal zijn het meiden die al langer met elkaar kletsen en ik dring mij niet graag op!
Nou is het niet zo dat ik er nou zo vrij uit over praat.Maar over het algemeen hoor ik toch vaak dat het na een tijd wel in gaat kakken.Ben blij dat dat hier niet zo is. Met de medicijnen die ik nu heb voor m`n bloeddruk gaat het goed,m`n bloeddruk is keurig.Moet alleen andere hebben bij zwangerschap,dus dat gaan we regelen. Ik heb fors overgewicht en omdat ik weet dat ik bij een volgende zwangerschap een keizersnede zou krijgen zou ik beter af kunnen vallen.Het lukt alleen niet zo,heel frusti.
Het hoeft van mij ook geen grote groep te worden maar een vaste groep lijkt mij het leukst. Wat noem jij fors overgewicht. Zelf weeg ik nu 96 kilo en dat is best aan de stevig kant. Zou graag afvallen maar dat is al weer in het slob geraakt. Misschien kun we elkaar er in ondersteunen?
Nog eens 25 kilo erbij Ben wel goed op weg,alleen is dat niet aan de kilo`s te zien.Zal even tijd nodig hebben..heb nogal fors heen en weer geschommeld met m`n gewicht en dat is niet zo best natuurlijk.Weet daarnaast ooksinds een paar maanden dat ik diabetes hebt,dat werkt ook niet echt mee. Maar het gaat lukken,zeker weten! Altijd fijn als je er samen mee bezig bent!
hey dames, trotsemams, jij kletst al gezellig met ons mee. maar moeder van 3, wij zijn ook niet zo'n heel groot cluppie en ik ben er ook pas laat bijgekomen. dus je bent welkom hoor.. bij de graag zwanger willen worden van de 3de in 2011!!
@trotsemamavan2: Dank je wel zal zo even langs komen om te kijken hoe gezellig het daar is! @trotsemamsiabetes zal idd niet helpen maar we gaan er voor!!!
ja, ik dacht.. he er is nog een topic, dus ik dacht zal eens gaan kijken en dan kom je nog bekende tegen ook..haha