moeilijk kiezen; welke camping?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MamaSmurf, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

wij hebben voor in juni 2 vakantie's geboekt en hebben tot eind van de maand de tijd om eentje te annuleren. Dus het wordt tijd om de knoop door te hakken maar vinden het nogal moeilijk een keus te maken. Wellicht hebben jullie tips/ argumenten die ons verder helpen.

- Camping Yelloh! Village Le Sérignan Plage***** 18 nachten in een lodgetent in juni
    Dit was de eerste vakantie die we boekten. Deze lijkt ons erg leuk maar het grote probleem is dat de tent geen schaduw heeft van bomen. Is het dan te doen om hier met een baby van 5maanden te zitten?
    Toen we erachter kwamen dat we geen schaduw bij de tent hebben boekten we de volgende vakantie. We wilden vroeg boeken ivm vroegboekkorting en omdat deze campings snel vol zitten.
    Deze camping ligt wel direct aan het strand.

- Camping La Sirène***** 14 nachten in een stacaravan
    Dit is dus de tweede vakantie die we boekten. Hier zitten we in een stacaravan en waarschijnlijk dus met schaduw. Deze stacaravan heeft trouwens geen airco. Deze camping ligt niet direct aan het strand (1km dus ook niet heel ver weg).

Beide lijken ons super leuke vakantiebestemmingen en topcampings maar wat is nou handiger met een baby van 5 maanden?

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Wij zijn afgelopen zomer 3 weken op serignan plage geweest, echt een topcamping! De andere camping ken ik niet. Ik vind het echt top dat je zo het strand op kunt lopen.
    Bij de stacaravan weet je niet 100% zeker denk ik of je schaduw hebt? Ik zou een schaduwdoek meenemen of een parasol waar je je kindje onder kunt leggen.
    Bij het zwembad zijn altijd plekken met schaduw te vinden trouwens.
    Wij gaan dit jaar ook weer 3 weken naar deze camping, omdat hij echt alles heeft.
    Bij onze wasruimten (nieuw gebouwd) hadden ze zelfs een ruimte met allemaal babybadjes. Er is ook nog een klein binnenzwembad speciaal voor ouders met kleine kinderen.

3. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Ik denk dat het in juni nog niet enorm warm zal zijn in Frankrijk dus het zal in beide accomodaties wel goed te doen zijn en anders neem je toch zo'n ventilator mee die wat koelere lucht blaast.

Maar als de caravan meer schaduw heeft is het misschien makkelijker om daarvoor te gaan.

Deel Deze Pagina