Sorry dames , lijkt wel eeuwen maar was heel erg druk... Lees vanavond ff bij! (hier nog geen eerste ongi btw maar had ik ook niet verwacht !)
Nou dames! Het is juli!!!!!! Hier verwacht ik de 16e mn eisprong!! Hoe zit het bij jullie? Deze maand ontzettend druk dus afgesproken dat we er niet volledig op gaan zitten.. Geen "moetje" zeg maar...
Ik weet niet hoe me cyclus nu is dus weet niet wanneer me ei komt. Als het 28-29 dagen is moet ie wel in deze dsgen zijn. Maar we hebben met manlief afgesproken om deze maand niet echt te beginnen i.v.m vakantie in augustus. Spannend hoor meiden
Ik ben eindelijk ongesteld geworden. Nu deze rare maand afgesloten. Op naar een nieuwe, hopelijk wat normalere, maand.
Ik zit op het wachtbankje. Schat mij NOD op dit weekend. Sinds afgelopen weekend wat gevoelige onderbuik, vandaag soort lichte krampen. Ook een opgeblazen buik. Weet niet of ik nu hoopvol moet zijn of niet. Had me voorgenomen om me er niet druk om te maken, maar het begint nu toch te malen in mijn hoofd.
Een test gedaan en hij is licht positief! Zit toch een paar dagen voor mijn NOD, dus had eigenlijk nog geen streepje verwacht. Oei wat is dit weer spannend!
Oh Vos dit is meer dan licht positief!!!! Wat spannend! Mag ik al een voorzichtige gefeliciteerd erin gooien? En dat in je hoofd zitten. Been there haha
Vos ik zeg duidelijk zwanger!!!!!!! Gefeliciteerd!!! Die test geeft geen schuine lijn aan en roze lijntje!!! Heb jij om de dag geklust? Deze test van zwanger en kids? Of ? Je kan veel tedten 6 dagen voor nod doen!
Is een K2v5 test. Uitgerekende datum zou om en nabij 18 maart zijn. Dat is de verjaardag van mijn schoonmoeder, dus wel bijzonder. Ik heb ovulatietesten gebruikt en rond de eisprong 3 dagen achter elkaar geklust. Voelde mijn eisprong duidelijk, had wat krampen die avond. Dat is dus een voordeel. Afgelopen vrijdag ook wat krampen en steken gehad, misschien de innesteling?
Hoi wat een gezellig topic! Mag ik mee komen kletsen...? Ik ben 29 en heb een zoontje van 11 mnd. Deze maand is onze 2e ronde. Vorige maand helaas toch ongi geworden en nu deze maand weer van start gegaan. Volgende week dinsdag is mijn NOD. Zit nu op 8 dpo dus te vroeg voor een test nog. Rond mn ei geklust dus moet hoop houden. Mijn cyclus varieert een beetje tussen de 24-30 dagen. Ik temp niet en gebruik ook geen ovulatietesten. Beetje op goed geluk zeg maar. Bij mijn zoontje was het raak in ronde 3 (na 2 vroege miskramen).
Welkom wat spannend hier wel met ovulatie testen ik wil mijn kansen zo groot mogelijk haha mijn dochter is nu 19mnd
Starten in juli! Voor een 2e SuusD, 25jaar, 2e kindje, ronde 1, nod 23juli Jezelf erbij doen is qoute en dan invullen daarna de eerste en laatste qoute in tekst weg halen
Starten in juli! Voor een 2e SuusD, 25jaar, 2e kindje, ronde 1, nod 23juli Nikie86, 29 jaar, 2e kindje,ronde 2, nod 13 juli
Wowwww wat goed van mezelf tis gelukt ook haha! De reden dat ik niet aan die testen doe is dat ik meestal mn ei voel. En we klussen zowiezo eig altijd wel om de dag (ook zonder kinderwens) dus daar ligt het niet aan. Hopelijk dat het een keer raak is en dan blijft plakken